Oud 10-02-2018, 18:29
Matthias5aso
Matthias5aso is offline
beste forumgangers

Ik zit momenteel in mijn vijfde jaar wetenschappen, ik ben dus Belg. Ik weet niet met welke klas of studeerrichting dat in Nederland gelijk staat, maar dit maakt eigenlijk niet uit.

Het komt er eigenlijk op neer dat ik voor het vak wiskunde aan zelfstudie moet doen in een groepje van vier. Wij hebben het onderwerp sommatieteken en faculteit voor onze rekening gekregen. Er wordt van ons verwacht dat wij hier een paper van schrijven en een mondelinge presentatie voor de klas zullen brengen en onze medeleerlingen zullen onderwijzen, echter is dit (zoals enkele onder jullie waarschijnlijk wel zullen weten) niet het makkelijkste onderwerp.

Wij vroegen ons dan ook af of er iemand onder jullie hier heel wat van af weet en ons eventueel de juiste richting in wilt duwen? Jullie kunnen mij altijd bereiken op mijn e-mailadres scherpereelmatthias@gmail.com.

Alvast bedankt!
Matthias
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2018, 19:23
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Wat weten jullie al met betrekking tot het sommatieteken en het begrip faculteit? Het is me overigens niet echt duidelijk hoe jullie deze 2 dingen precies in verband met elkaar dienen te brengen. Hebben jullie een opdrachtbeschrijving gekregen? Zo ja, zou je die beschrijving dan eens hier kunnen posten?
Offtopic: 5 aso komt qua niveau ongeveer met het vijfde leerjaar van het Nederlandse vwo (voorbereidend wetenschappelijk onderwijs) overeen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 19:34
Matthias5aso
Matthias5aso is offline
heel weinig opdrachtbeschrijving gekregen. als jij je mailadres even wilt geven, kan ik je best wel eens onze voorlopige versie doorsturen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2018, 12:38
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
heel weinig opdrachtbeschrijving gekregen. als jij je mailadres even wilt geven, kan ik je best wel eens onze voorlopige versie doorsturen.
Zie voor mijn e-mailadres de eerste pagina van https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1624859
In de tweede post staat mijn e-mailadres vermeld.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.