Oud 15-12-2017, 18:54
Kerstmann
Kerstmann is offline
Hoi,

Ik heb zojuist mijn grootste fout gemaakt. Tot nu dan hé ik ben nog maar 15 jaar. Ik ben een jongen en ik vond een meisje onwijs leuk. Zij vond mij leuk en door onzekerheid hebben we nooit een relatie gehad. Ik ben met mijn onzekerheid naar de kinder psycholoog want er zijn wel meer dingen.

Het is zo'n 2 jaar door gegaan en we zitten allebij in de 4de nu. We gaan ook nog dezelfde opleiding doen dus ik vind dat erg moeilijk. Ik heb zo'n spijt dat we niks hebben genomen, we dachten dat het niks werd en hebben elkaar laten gaan. Nu een paar weken verder vind ik het super moeilijk. We moesten iets samen doen vandaag op school en we keken wel een beetje naar elkaar en we lachte wel maar alsnog. Daarnaast wou ze wat vragen dus hebben we wat gepraat met haar vriendin enz. Ik voelde me weer helemaal verliefd bij haar en voel me weer super slecht. Daarnaast hoorde ik haar vriendin vragen: hoe gaat het met (jongens naam).... Ik deed of ik niks hoorde en voelde me echt heel kut. Het was trouwens voor het eerst weer na een tijd dat we normaal praatte want ze hield me erg op afstand. En nee ik heb haar al hierover geappt maar ze wilt niks meer...

Iemand die weet hoe ik hiermee moet omgaan? Ik voel me zo kut en heb zo'n spijt. Maar ook gewoon we waren bestevrienden naar relatie naar gewone vrienden... We Appte uren lang en nu helemaal niet meer.... Erg bedankt alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2017, 23:54
annika01
annika01 is offline
Tja, je zal je er dan toch overheen moeten zetten, wat bij mij dan altijd helpt is dansmuziek opzetten met het volume vol open en dan met een koptelefoon. Is wel schadelijk voor je oren dus moet je niet te vaak doen natuurlijk. Verder weet ik het ook niet, misschien moet je de opleiding op een andere plek doen als zij doet, dus gewoon allebei op een andere school (dan bedoel ik je vervolgopleiding natuurlijk, niet de middelbare).
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 07:56
Bijnadood
Avatar van Bijnadood
Bijnadood is offline
Als dit de grootste fout van je leven is dan is het niet erg ik adviseer om haar te vergeten want je bent te jong voor een echte relatie en gewoon focussen op school en als je achter haar aan gaat omdat je seks wilt verlaag je standaard en neuk een lelijke meisje
Met citaat reageren
Oud 21-02-2018, 08:45
Jonko Roker STC
Jonko Roker STC is offline
Fix gewoon een andere chimeid dit gaat niet meer werken man bro
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam...
BiL@L
36 15-05-2003 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.