Oud 07-02-2019, 16:22
Protected22
Protected22 is offline
Hoi,

Volgende week is het alweer valentijnsdag en ik wil mijn crush iets leuks geven dit jaar. Alleen weet ik echt niet wat. Ik zat te denken aan een leuk beertje, chocola of bloemen.

Heeft verder iemand ook advies wat de beste manier is om het haar te geven? Gewoon zelf persoonlijk geven of via bezorging bij haar thuis? Zit namelijk volgende week ook met tentamens.

Ik hoor graag hoe jullie hierover denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2019, 16:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe is het contact tussen jou en je crush?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 16:40
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Hoe is het contact tussen jou en je crush?
Wat wisselend. Laatste keer dat ik haar echt heb gesproken was rond kerst.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 16:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hoi,

Volgende week is het alweer valentijnsdag en ik wil mijn crush iets leuks geven dit jaar. Alleen weet ik echt niet wat. Ik zat te denken aan een leuk beertje, chocola of bloemen.

Heeft verder iemand ook advies wat de beste manier is om het haar te geven? Gewoon zelf persoonlijk geven of via bezorging bij haar thuis? Zit namelijk volgende week ook met tentamens.

Ik hoor graag hoe jullie hierover denken.
Heb je al een relatie met je crush?

Wij kennen je crush niet, dus we weten niet wat het beste is om haar iets te geven. En ook niet wat de beste manier is. Dat ligt helemaal aan haar. Je kent haar goed genoeg denk/hoop ik, dus dat moet je eigenlijk zelf bepalen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 16:43
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Heb je al een relatie met je crush?

Wij kennen je crush niet, dus we weten niet wat het beste is om haar iets te geven. En ook niet wat de beste manier is. Dat ligt helemaal aan haar. Je kent haar goed genoeg denk/hoop ik, dus dat moet je eigenlijk zelf bepalen.
heb (helaas) nog geen relatie met haar. Weet alleen zelf niet wat het beste is als kado en hoe ik het beste kan aanpakken met aan haar geven.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 16:56
Saiy
Saiy is offline
Het is wel een leuke manier om haar te laten zien dat je nog steeds geïnteresseerd in haar bent. Wat ze leuk vind, weet ik niet, want ik ken haar niet. Misschien chocolade ofzo? En misschien is dit ook een goede gelegenheid om eens te peilen of de gevoelens wederzijds zijn..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 17:09
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Het is wel een leuke manier om haar te laten zien dat je nog steeds geïnteresseerd in haar bent. Wat ze leuk vind, weet ik niet, want ik ken haar niet. Misschien chocolade ofzo? En misschien is dit ook een goede gelegenheid om eens te peilen of de gevoelens wederzijds zijn..
Het is idd ook meteen een goede manier om daar achter te komen ja.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 17:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Weet zij eigenlijk ook dat jij haar leuk vindt?
Vindt zij jou ook leuk?
Als het antwoord op vraag 2 nee is, hou het dan anoniem, anders kan het knap ongemakkelijk worden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 17:19
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Weet zij eigenlijk ook dat jij haar leuk vindt?
Vindt zij jou ook leuk?
Als het antwoord op vraag 2 nee is, hou het dan anoniem, anders kan het knap ongemakkelijk worden
1, volgens mij wel ja
2, weet ik helaas dus niet... 1 iemand zegt dat ze niks voor mij voelt, maar diegene is volgens mij zelf ook op haar dus weet niet of ik die wel kan vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 17:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dan is het beter om het (nu nog) anoniem te houden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 17:22
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Dan is het beter om het (nu nog) anoniem te houden
en hoe is het handig om dan het haar te geven? Bijvoorbeeld gewoon iets online bestellen en bij haar laten bezorgen? Zoals bijv bloemen of chocola?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 17:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
1, volgens mij wel ja
2, weet ik helaas dus niet... 1 iemand zegt dat ze niks voor mij voelt, maar diegene is volgens mij zelf ook op haar dus weet niet of ik die wel kan vertrouwen.
Yo, je bent 19. Laat je niet meer leiden door wat anderen over de gevoelens van anderen zeggen. Zorg dat je zelf contact met haar maakt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 17:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
1, volgens mij wel ja
2, weet ik helaas dus niet... 1 iemand zegt dat ze niks voor mij voelt, maar diegene is volgens mij zelf ook op haar dus weet niet of ik die wel kan vertrouwen.
Ga er voor en wie weet vind ze je leuk.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 18:36
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Yo, je bent 19. Laat je niet meer leiden door wat anderen over de gevoelens van anderen zeggen. Zorg dat je zelf contact met haar maakt.
Citaat:
Ga er voor en wie weet vind ze je leuk.
Alright. Enige probleem wordt alleen dan geluk hebben dat ik haar tegenkom op de hogeschool naast onze lessen en tentamen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 18:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
en hoe is het handig om dan het haar te geven? Bijvoorbeeld gewoon iets online bestellen en bij haar laten bezorgen? Zoals bijv bloemen of chocola?
Als jullie op dezelfde school zitten, kan je best wat plakken op haar kluisje. Een kaart bijvoorbeeld. Of een briefje ofzo met waar je cadeau ligt (want je kan waarschijnlijk niet in haar kluisje komen)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 19:10
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Als jullie op dezelfde school zitten, kan je best wat plakken op haar kluisje. Een kaart bijvoorbeeld. Of een briefje ofzo met waar je cadeau ligt (want je kan waarschijnlijk niet in haar kluisje komen)
Geen idee waar haar kluisje is op de hogeschool.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2019, 21:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Mensen die je wel vertrouwt, kan je vragen of zij het weten. Desnoods kan je het vragen bij de receptie
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Valentijnsdag
Scholier15
4 13-02-2018 12:06
Liefde & Relatie Ideeën voor Valentijnsdag?
Verwijderd
4 05-02-2013 01:02
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic #4
x-spekkie-x
309 21-11-2012 15:00
Liefde & Relatie Wat heb jij met Valentijn gegeven/gekregen?
Anton aus Tirol
106 03-03-2006 01:22
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic
Verwijderd
411 06-01-2004 10:35
Liefde & Relatie Nog een maandje en dan Valentijnsdag... Wat gaan jullie geven?
milmosylvain
103 14-02-2003 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.