Oud 11-08-2018, 21:48
daaan050
daaan050 is offline
Hey,

Ik heb onlangs een leuke meid leren kennen via Tinder. Ik ben nu iets langer dan een week in contact met haar via whatsapp.
Al vrij snel hadden wij beide het gevoel van: '' wij hebben echt een speciale klik met elkaar.''
Ze had gezegd tegen mij na een paar dagen dat ze nog nooit zo'n leuke jongen is tegengekomen via tinder, waar het mee klikt. Zelfs met haar ex had ze dat niet. Dit geeft mij dus best een speciaal gevoel.

Normaal gesproken vind ik het wel fijn om na 1 week intensief chat contact af te gaan spreken. Helaas was dit niet mogelijk. Aangezien ze nog tot en met volgende week zaterdag op vakantie is. (leerde haar 1 dag voor haar vakantie kennen).

Nu merk ik dat we na een week intensief contact wat minder contact hebben met elkaar en heb ik een beetje me vraagtekens bij haar. Aangezien ze heel veel op snapchat zit en een score van 176.000 heeft. Ook stuurt ze mij vaak foto's (bv een selfie in haar jurk of dat ze met haar benen in bad zit). Ik heb daarbij me vraagtekens of ze dat alleen naar mij stuurt of ook naar andere. Ik heb dat haar gevraagd, maar kreeg een antwoord van:''maak vaak snaps die voor meerderen zijn, maar meestal is het gewoon voor 1''.

Hebben jullie misschien enige tips hoe je met deze situatie om moet gaan en wat misschien eventueel goede vragen zijn om het gesprek weer wat op gang te laten komen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2018, 23:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Niet te hard stressen. Jullie hebben geen relatie, dus in theorie staat het haar vrij om alle snaps die ze maar wil te sturen naar wie ze maar wil. Als je dat niet fijn vindt is dat iets om met haar te bespreken tegen de tijd dat dat relevant wordt.

Praat over wat ze doet of waar haar interesses liggen. Luister en stel open vragen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.