Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2006, 17:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dit is de vorige http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=1
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 20-03-2006, 17:55
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik maakte trouwens wel een hele grove typfout in mijn vorige post, het ging niet allemaal over konijnen, ik ben plan A aan het uitvoeren, niet een konijn Hoezo ff een melige obsessie
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 20-03-2006, 17:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
marrel schreef op 20-03-2006 @ 18:55 :
Ik maakte trouwens wel een hele grove typfout in mijn vorige post, het ging niet allemaal over konijnen, ik ben plan A aan het uitvoeren, niet een konijn Hoezo ff een melige obsessie
ok
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-03-2006, 17:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
op naar boven
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-03-2006, 18:01
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 20-03-2006 @ 18:58 :
ok
scheelt weer he naja iig tip voor iederen, als je je ooit niet goed voelt, lees de tina
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 20-03-2006, 18:14
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
pff.. wat valt dat tegen, in de daggroep zitten..

ik mis alle mensen van daar, maar zij lijken mij niet te missen, oke, ik weet wel dat dat onzin is, maar... oude gewoontes komen zo weer terug
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 20-03-2006, 18:18
Verwijderd
Ik ga koekjes bakken.
Oud 20-03-2006, 18:46
&#9834;
&#9834; is offline
Gister een dagje naar Antwerpen geweest, oh wat was dat leuk.
Oud 20-03-2006, 18:48
flower44
Avatar van flower44
flower44 is offline
We hebben een mega lief klein schattig konijntje gekregen (ingeving van mn moeder ) <3333333333333333
__________________
Me,Myself and I
Oud 20-03-2006, 18:57
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
<3 de bibliotheek.
Oud 20-03-2006, 19:04
Verwijderd
Ik ben NOG STEEDS ziek, nu al twee maanden. Ik haat mijn lijf dat geen afweersysteem heeft. Ik word ook maar niet beter, terwijl ik tegenwoordig echt wel fruit eet enzo. Misschien komt het doordat ik mezelf ook geen tijd gun om beter te worden. Telkens maar weer naar school/werk om maar niks te hoeven missen.




Dat lucht op.
Oud 20-03-2006, 19:14
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
flower44 schreef op 20-03-2006 @ 19:48 :
We hebben een mega lief klein schattig konijntje gekregen (ingeving van mn moeder ) <3333333333333333
gefeli met je konijn
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-03-2006, 19:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
grom ennet is weer gezellig zeg
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-03-2006, 19:38
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat is de wereld toch mooi.
Oud 20-03-2006, 19:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm... Ondanks dat ik nog hartstikke veel moet doen en een beetje hoofdpijn heb, voel ik me toch wel oké
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-03-2006, 19:53
Verwijderd
Ik voel me alleen. Zo godsgruwelijk alleen.
Oud 20-03-2006, 20:01
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Omg OMG de LENTE komt eraan Zo zalig zeg, de vogeltjes die al zn best fluiten, een lekker zonnetje. Ik heb zo'n zin in de zomer zeg. Lekker aan t water zitten met vrienden, een keertje het meer in duiken, tot 8 u of later 's avonds in het zonnetje liggen...

OMG
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 20-03-2006, 20:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 20-03-2006 @ 20:38 :
Wat is de wereld toch mooi.
Soms wel, ja.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Ads door Google
Oud 20-03-2006, 20:10
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Dit schreef mijn lievelingsmeester voor mij in mijn vriendenboekje en moest er ineens aan denken, zo lief:

Tevreden zijn, dat is een gunst.
Tevreden schijnen, dat is een kunst.
Tevreden worden, is een geluk.
Maar het blijven, is een meesterstuk.

Ik wil weer klein zijn..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-03-2006, 20:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gaap
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-03-2006, 20:25
kroot
kroot is offline
ble was saai op mijn werk
En ik ben een beetje zenuwachtig want morgen start mijn nieuwe groep
Oud 20-03-2006, 20:47
Verwijderd
M'n moeder heeft longontsteking en mijn oma ligt in het ziekenhuis. Bah!
Oud 20-03-2006, 20:54
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*knuffel voor Sylph en Sonho*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 20-03-2006, 21:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
een paar uur slape vanacht as dat maar lukt
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-03-2006, 21:21
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Lente

Het seizoen van de dode kleine vogeltjes op de grond en de treurige ouders die aan de rand van hun nestje naar beneden kijken hoe hun broedsel word overreden door een grote groep fietsers op weg naar school. Het is het seizoen waarin veel regenwormen hun laatste adem uitblazen (voor zover regenwormen kunnen blazen).

Morgen...
Ik heb er helemaal geen zin in.

Ik ga denk ik maar slapen. Misschien slaap ik wel door morgen heen en hoef ik het allemaal niet mee te maken. Maar ik wil het ook weer niet niet meemaken. Als er al iets mee te maken valt.

Ik verwar mezelf...
Advertentie
Oud 20-03-2006, 21:50
Verwijderd
Ik ben ook echt een trrut, vet chago en ik weet neit eens waarom. Doe je weer goed, Inge.
Oud 20-03-2006, 21:51
Verwijderd
Ik zit hier te shaken, ik lees dingen die ik niet eens mag lezen en toch doe ik het. Hoe vertel ik dat.
Oud 20-03-2006, 22:17
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
teveel hooi op m'n vork. Wéér. en daardoor dingen laten liggen die ik belangrijk vind...
Oud 20-03-2006, 22:17
anterx
anterx is offline
Ik ga maar eens slapen. Beetje rare dagen nu.
Oud 20-03-2006, 22:28
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
wat een dag.. en toch had ik niks willen veranderen.. behalve dan dat ik van 'm had moeten winnen met bowlen.. wow
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 20-03-2006, 22:40
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm ik moet binnenkort een belangrijke beslissing nemen. Of met mn vriend samenwonen of op kamers in de stad waar ik studeer (ik woon ergens anders). 2 heeeele verschillende dingen dus.
Dat samenwonen kan altijd nog, het lijkt me leuk om met andere mensen van mijn leeftijd samen te wonen, dan kan ik bij een grote vereniging (studentenleven), nieuwe mensen leren kennen, leer voor mezelf zorgen --> allemaal redenen om op kamers te gaan.
Maar ik ben bang om mn vriend kwijt te raken.. hij zal t toch wel als een belediging opvatten dat ik niet met m wil samenwonen, we zien elkaar dan veel minder, ik leer nieuwe jongens kennen, en het lijkt me ook echt leuk om dag en nacht bij hem te zijn..
Komt ook nog bij dat het allebei wel nieuw is, maar het samenwonen is veel vertrouwder, het op kamers gaan is veel enger.

Maarja dat op kamers gaan kan ik natuurlijk maar één jaar doen, en dan gaan samenwonen. Want zoals ik al zei, dat samenwonen kan altijd nog, op kamers gaan (en bij een vereniging, het studentenleven zeg maar) kan over een tijdje niet meer..

Ik denk toch dat ik voor het op kamers gaan ga, lijkt me ook erg leuk. Maargoed ik heb ook nog wel even om er over na te denken (nou oke niet helemaal waar want hij is nu voor huizen aan het kijken, voor alleen of met mij).
Oud 20-03-2006, 22:56
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Af en toe heb ik ineens echt zo'n vlaag van stress... Compleet met een hogere hartslagfrequentie, warm en vooral erg zenuwachtig. Ik hŕŕt dat. Maar voor een deel is het mijn eigen schuld: ik wil altijd 10 dingen op hetzelfde moment plannen en dan ook doen. En daarom zat ik nu nog een reactie te typen naar mijn scriptie-maatje. En morgenvroeg moet ik nog de vergadering van vanavond verder uitwerken en uitprinten, plus de voorbereiding voor het intakegesprek wat ik morgenmiddag moet houden. Maar mijn begeleidster had me beloofd mijn voorbereidingen door te lezen en commentaar te geven, maar wat denk je... Natuurlijk weer niks gehoord. Terwijl ik het donderdag al gestuurd heb... En dan morgen natuurlijk weer zeggen dat ik niet de juiste vragen heb gesteld.
En ik moet morgen behalve naar Verweggistan ook op en neer naar kantoor omdat ik dat stomme dossier nog op moet halen, anders kan ik het gesprek van woensdag niet voorbereiden.
*zucht*
Het is maar beter als ik nu ga slapen, als dat al lukt.
Edit: mail. Dan eerst nog maar even uitwerken, dan hoef ik het morgen alleen nog maar te printen.
Oud 20-03-2006, 23:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
*zucht*
ik voel me echt de grootste trut op aarde..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-03-2006, 23:45
Verwijderd
take their money and run (8)
ik wil hier weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
Een lijmbom gooien zodat ze me niet achternakomen en gewoon in een of ander kraakpand met mensen gaan wonen die normaler en lieverd en vrijer zijn



pff
buikpijn, misselijk, angstig.
maarja, je hebt dan ook niet elke dag een stage-sollicitatiegesprek bij mevrouw VAN DER VALK ZELF

brr

Laatst gewijzigd op 20-03-2006 om 23:51.
Oud 21-03-2006, 06:49
Verwijderd
Ik blijf gewoon thuis tot ik beter ben. En nu écht.
Oud 21-03-2006, 07:42
Verwijderd
Citaat:
ST*R schreef op 20-03-2006 @ 23:40 :
Ik denk toch dat ik voor het op kamers gaan ga, lijkt me ook erg leuk. Maargoed ik heb ook nog wel even om er over na te denken (nou oke niet helemaal waar want hij is nu voor huizen aan het kijken, voor alleen of met mij).
Gewoon doen hoor Het is fijn om te wonen in de stad waarin je studeert en volgens mij wil je het graag/
Ads door Google
Oud 21-03-2006, 08:44
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
het liefst zou ik willen schreeuwen, ik zou oneindig willen schreeuwen..
whaaaa
maar dan wel van geluk.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 21-03-2006, 08:55
kroot
kroot is offline
kuffel voor sonho

Help ik moet zo voor het eerst naar mijn nieuwe groepstherapie.......
Oud 21-03-2006, 09:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
straks mn her..
maar eerst een gesprek met mn begeleider en daarna de nog iets met een studiekeuze test..

ik ben niet klaar voor mn her.. gister dus een beetje leeg op een stoel gehangen..
ik kon niets, ik wilde niets en kon me al helemaal niet concentreren
nu ben ik weer leeg en voel me heel rot..

vannacht weet een paniek aanval in bed..
beetje liggen huilen, rond liggen schoppen en stomme dingen gedaan..

ik ga weer falen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-03-2006, 09:24
Verwijderd
Pfff, over je toekomst nadenken is soms echt niet leuk. Is deze studie wel echt wat ik later wil doen? En haal ik wel genoeg vakken zo? M'n derde (extra) vak voor de volgende periode is niet gehonoreerd wegens plaatsingsproblemen. Maar wat een onzin, want ik hoef alleen het tentamen te maken... Op deze manier loop ik straks aan het einde van het jaar nog steeds 3 vakken achter, en dat wil ik niet
Oud 21-03-2006, 09:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie, werk ik vanochtend eens een keer echt lekker aan mijn scriptie, moet ik nu vertrekken omdat ik dalijk voor mijn stage een intakegesprek moet voeren. Het is ook altijd wat... *zucht*
Nou ja, positief is dat ik nu 1/6e van de kladversie van de inleiding van mijn scriptie af heb en dat het lekker weer is vandaag.
Oud 21-03-2006, 09:46
Verwijderd
Knuffel voor Sylph, Sonho en Kroot. Succes.

OT: Weer zo raar. Waarom kunnen ze nou nooit eens normaal doen? Ik merk echt wel degelijk het verschillen tussen deze mensen en de mensen die ik in het weekend allemaal zie. Ik mis leuke mensen, waar ik mee kan lachen, waar ik mee kan huilen, en waar ik op een doordeweekse avond nog eens een keer gewoon bij binnen kan komen vallen. Het is allemaal zo eng, ik durf het gewoon niet. Ik vraag me af of dit voor altijd zo blijft, en als het over is tussen ons, hoe het dan is. Voel me
Oud 21-03-2006, 10:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben net wakker geworden in een leeg huis, mijn ouders en broer zijn weg. Dus ik ga een heerlijk rustig dagje hebben! Zometeen even douchen/eten en daarna een cadeautje kopen voor twee vriendinnen en even kijken of er nog iets te beleven valt bij mensen. Maar nu eerst lekker rustig wakker worden..

Trouwens, ging vandaag de zomertijd niet in? Is het dan nu een uur later of een uur vroeger?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-03-2006, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 21-03-2006 @ 11:03 :

Trouwens, ging vandaag de zomertijd niet in? Is het dan nu een uur later of een uur vroeger?
Nee, vandaag (of om precies te zijn gisteren, om drie minuten ovr half 8) begint op de kalender de lente. Ik geloof dat dit weekend (ik meen zaterdag op zondag) de zomertijd ingaat, en wel zo dat je een uur minder slaap hebt
Oud 21-03-2006, 11:19
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik trek me dingen altijd veel te erg aan. Dag goede stemming.
Oud 21-03-2006, 12:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Drie dagen in bed liggen doe je ook niet voor je lol.

Het gaat vandaag weer een stukje beter, eindelijk! Einde van de middag ga ik me aankleden en kijken hoelang ik het volhou om niet steeds te hoeven liggen. Hopelijk kan ik dan vanavond ff het huis uit en morgen weer naar school. Wel zwaar, maar niks aan te doen.

Wel raar om er zo lang 'uit' te zijn. Maar als ik de verhalen moet horen, ligt iedereen momenteel ziek in bed. En dat ga ik ook maar weer doen.
__________________
Oud 21-03-2006, 12:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Misschien ben ik gewoon te overgevoelig en te jaloers in dit soort dingen (oké, dat weet ik eigenlijk wel zeker) maar toch vind ik het gewoon een beetje onaardig om open en bloot te gaan roepen dat je o zo zin in morgen hebt en wie nam er ook alweer appeltaart mee en blabla. Ik vind het heus niet erg als een vriendin van mij iets gezelligs gaat doen met andere mensen (die ik niet eens echt aardig vind), maar het steekt een beetje door de manier waarop.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-03-2006, 14:05
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Heb ik dat.
Ik schud al die negatieve dingen van me af en ga aan het werk.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 21-03-2006, 15:00
Verwijderd
Hmpf. Bwaah
Volgens mij stoot ik mensen af.
Oud 21-03-2006, 15:21
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ga maar weer op mn 800 calorien dieet, want dat is blijkbaar de enige mogelijke manier om af te vallen. Dan maar de hele dag kou lijden en blauwe handen en benen hebben en continue honger. Een normale manier om af te vallen werkt niet bij mij.
__________________
Dat dan weer wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.