Oud 02-05-2004, 11:56
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Hey!
Ik ben 14 jaar, en verkeer enkele maanden met een hele leuke jongen. We hebben al ongeveer alles met elkaar gedaan, maar nog geen echte sex. Ik ben aan de pil en zou dus wel veilig kunnen vrijen.. Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar als ik er dan aan denk dat ik maar 14 ben, twijfel ik weer. Men vriend is 17.

Vinden jullie me te jong? Hoe oud waren jullie bij jullie eerste keer?

Kus,
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:03
Verwijderd
mijn mening?

Ik vind je absoluut te jong!!! 14??? Hallow? Dan moet je hier nog helemaal niet mee bezig zijn. Waar denkt je vriend mee bezig te zijn dan? Tevens is het ook strafbaar...

Maar zoals ik al zei: miss moet je gewoon niet naar mij luisteren en gewoon genieten?

Ik was 16 bij mijn 1e x

(p.s. je zou je ouders tenminste op de hoogte kunnen stellen... anders schrikken die zich miss een malijer)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:10
Verwijderd
als jij denkt dat je eraan toe bent, ben je ook niet te jong, dus aan de slag
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:12
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Nou, laten we er effe bij zeggen dat ik dus 15 word he Als dat al wat zou helpen..

En heb goede band met ouders, en zij zijn op de hoogte Hoe zou ik anders aan pil geraakt zijn? Ze vinden me jong maar...

Weet er iemand wat zo de gemiddelde leeftijden zijn? En is er een verschil tussen ASO en BSO? Zoveel mogelijk informatie gevraagd asjeblieft

Kus,

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 02-05-2004 @ 12:12 :
Nou, laten we er effe bij zeggen dat ik dus 15 word he Als dat al wat zou helpen..

En heb goede band met ouders, en zij zijn op de hoogte Hoe zou ik anders aan pil geraakt zijn? Ze vinden me jong maar...

Weet er iemand wat zo de gemiddelde leeftijden zijn? En is er een verschil tussen ASO en BSO? Zoveel mogelijk informatie gevraagd asjeblieft

Kus,
kijk ook eens op www.sexwoordenboek.nl

ik denk dat gemiddelde op 16/17 ligt
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 02-05-2004 @ 12:21 :
kijk ook eens op www.sexwoordenboek.nl

ik denk dat gemiddelde op 16/17 ligt
maar ja, das een gemiddelde......
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:31
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 02-05-2004 @ 12:12 :

Weet er iemand wat zo de gemiddelde leeftijden zijn? En is er een verschil tussen ASO en BSO? Zoveel mogelijk informatie gevraagd asjeblieft
Gemiddelde leeftijd ligt idd rond de 17. Er is wel degelijk een verschil tss ASO en BSO; de laatste groep begint er gemiddeld eerder aan.

Wat ik nog wou zeggen: laat je vooral niks opdringen door jouw vriend.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:33
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
Dus er is niets mis mee?
Er zijn er veel die op hun bijna 15 naar bed gaan?
Van gemiddeldes moet ik mij niets aantrekken?
...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 02-05-2004 @ 12:33 :
Dus er is niets mis mee?
Er zijn er veel die op hun bijna 15 naar bed gaan?
Van gemiddeldes moet ik mij niets aantrekken?
...
een gemiddelde is de uitkomst van een optelsom, gedeeld door het aantal. En zegt niks over de personen in kwestie, die net als jij op 14/15 jarige leeftijd beginnen, of pas op 28/29 jarige leeftijd.

nee dus
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:35
Dodemus
Dodemus is offline
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 02-05-2004 @ 12:33 :
Dus er is niets mis mee?
Er zijn er veel die op hun bijna 15 naar bed gaan?
Van gemiddeldes moet ik mij niets aantrekken?
...
15 jaar is op zich geen uitzondering. Als JIJ vind dat je er klaar voor bent dan kunnen weinig mensen daar iets op tegen hebben lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:53
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ikzelf was 16 toen ik ontmaagd werd door mijn 24-jarige vriend (nog steeds samen ) En persoonlijk vind ik 14 te jong. Sommige 'kinderen' zijn natuurlijk jong volwassen en het blijft jou keuze. Maar denk er alsjeblieft heel goed over na of je er echt 100% klaar voor bent.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 02-05-2004 @ 12:10 :
als jij denkt dat je eraan toe bent, ben je ook niet te jong, dus aan de slag
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:11
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 02-05-2004 @ 12:10 :
als jij denkt dat je eraan toe bent, ben je ook niet te jong, dus aan de slag
ik was zelf ook 14 (mijn vriendin 16)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:13
Caballero
Avatar van Caballero
Caballero is offline
Citaat:
Elmoo schreef op 02-05-2004 @ 14:53 :
Ikzelf was 16 toen ik ontmaagd werd door mijn 24-jarige vriend (nog steeds samen ) En persoonlijk vind ik 14 te jong. Sommige 'kinderen' zijn natuurlijk jong volwassen en het blijft jou keuze. Maar denk er alsjeblieft heel goed over na of je er echt 100% klaar voor bent.
Sommige kinderen denken ook jong volwassen te zijn
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:29
pinokio
pinokio is offline
Als je er zelf klaar voor bent en het zeker weet: Veel plezier!

Ikzelf was 16, zij 14. Maar zij gedroeg zich als een 16 jarige, zag eruit als een 16jarige en had het verstand van een 16jarige.

Maak er wat moois van.
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:45
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 02-05-2004 @ 12:12 :
Nou, laten we er effe bij zeggen dat ik dus 15 word he Als dat al wat zou helpen..

iedereen wordt toch na zijn 14e 15.....

je moet het zelf weten, doe wat je wilt en niet wat wie dan ook in je omgeving wil
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:54
Verwijderd
Ik was zestien, meisjes zijn er meestal iets eerder mee, dus 15 kan best een goede leeftijd zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:24
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Caballero schreef op 02-05-2004 @ 15:13 :
Sommige kinderen denken ook jong volwassen te zijn
Ja, daar heb jij gelijk in Blijf het persoonlijk te jong vinden hoor. Ookal is het 'bijna' 15...
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:06
Verwijderd
Vind het ook lichtelijk te jong. Maar goed, als jij het wil, moet je het vooral doen. Waarom letten op de gemiddeldes? dat maakt toch dan ook nie meer uit???

Gemiddeldes gaan steeds meer naar benede, moet er niet aan denken dat als ik later kinderen ze al op hun 14e al het bed induiken met iemand.. :/
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:06
Verwijderd
Ik vind veertien en vijftien sowieso veel te jong voor seks, maar het feit dat je vriend ook nog maar zeventien is compenseert dat wel weer een beetje. Ik had het pas echt eng gevonden als het een kerel van vijfentwintig was.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:14
Verwijderd
17 is wel even wat anders dan 14 bijna 15...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Divine Desire schreef op 02-05-2004 @ 17:14 :
17 is wel even wat anders dan 14 bijna 15...
Maar altijd nog minder erg dan 23 en 14, bijna 15.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:18
Verwijderd
ja, als je kijkt naar hun samen, dan liever 17 idd dan een vent van 23..

maar bedoelde meer dat als je het op je 17e begint toch (naar mijn mening) beter is dan al beginnen op je 14..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:06
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
ik was zelf net 15, en heb er nooit spijt van gehad... gewoon doen wat goed voelt.
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:16
Verwijderd
Mja, het ligt er maar aan of je er écht aan toe bent, niet alleen psychisch maar ook lichamelijk. Ik weet niet hoe lang je al ongesteld bent en of je moet groeien, maar dat heeft er wel mee te maken.

Ik was 16 en achteraf gezien was dat te vroeg, maar op dat moment vond ik dat dus niet. Niet dat ik er spijt van heb ofzo maar het had me een hoop pijn bespaard als ik wat langer had gewacht
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:18
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik ga er maar van uit: als je twijfelt ben je er niet aan toe. Je kutn beter wachten dan later spijt hebben.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:30
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Persoonlijk vind ik iemand die 14 is daar nog te jong voor. Maar als jij van jezelf weet dat je er klaar voor bent kan niemand jou vertellen wat te doen. Alhoewel ik me afvraag of een 14 jarige voor zichzelf kan bedenken of ze klaar is voor zoiets. Ik zou zeggen, denk er nog eens even goed over na
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:36
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Ik was ook altijd "oudelijker" op mijn 14e-15e...
Dat ouder lijken/zijn/voelen is gewoon onzin, als je met oudere mensen omgaat, andere kinderen kinderachtig vindt en denkt alles wel te weten...
Ik gedroeg me ook alsof ik stukken ouder was, ik vond dat heerlijk als iemand me ouder schatte... Dat heet gewoon pubertijd.
Zo ging dat bij mij tenminste.
Als ik nu terugkijk...ik was gewoon nog een kind.
Nu weet ik dat ik alles nog niet weet en nog foute beslissingen kan maken.

Als ik jou was zou ik wachten, ik heb ook gewacht tot mijn 16e en daar ben ik nu echt heel erg blij mee!

Maarre...zelf weten he

Ennem:
Citaat:
Maar zij gedroeg zich als een 16 jarige, zag eruit als een 16jarige en had het verstand van een 16jarige
Maar ze was geen 16jarige
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:41
Verwijderd
ik blijf 14 toch te jong vinden
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:42
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik vind dat je eraan moet beginnen als je aan jezelf merkt dat je er klaar voor bent en het graag wil. Daar is niet echt een duidelijke leeftijdsgrens aan verbonden. Sommigen zijn er op hun 24e nog niet klaar voor, sommigen zijn er op hun 13e al klaar voor. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 16 jaar, maar dat is geen grens waar je je aan dient te houden ofzow.

Ga goed bij jezelf na of je het wel wil en of je achteraf geen spijt gaat krijgen. Als je hier zeker van bent dan zou ik zeggen ga ervoor. Doe het veilig, niet alleen pil, ook condoom. Vooral de eerste paar keer is dat best belangrijk al is het alleen maar voor de oefening. Als je later een andere partner krijgt die meerdere heeft gehad en nog niet getest is zal je er dan ook aan moeten geloven, is altijd prettig als je er in het begin al wat ervaring mee op hebt gedaan.

Dus is je eigen keuze.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 02-05-2004 @ 11:56 :
Hey!
Ik ben 14 jaar, en verkeer enkele maanden met een hele leuke jongen. We hebben al ongeveer alles met elkaar gedaan, maar nog geen echte sex. Ik ben aan de pil en zou dus wel veilig kunnen vrijen.. Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar als ik er dan aan denk dat ik maar 14 ben, twijfel ik weer. Men vriend is 17.

Vinden jullie me te jong? Hoe oud waren jullie bij jullie eerste keer?

Kus,
Ik was ook 14 en zat ongeveer in dezelfde situatie voor zover ik dat kan opmaken uit je post. Ik voelde dat ik er klaar voor was en we zijn gewoon steeds verder gegaan. Uiteindelijk ook seks. Nooit spijt van gehad. Als je denkt dat je er klaar voor bent èn dat je door hem ontmaagd wilt worden (dat is een punt wat een aantal mensen nog wel eens schijnen te vergeten) dan zou ik er voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:44
Go
Avatar van Go
Go is offline
Zolang je het maar veilig doet. Heb je daar in ieder geval later geen spijt van.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:46
@Moon
@Moon is offline
Ik zelf vind 14 aan de jonge kant maar dat is mijn mening. Ik was zelf pas 18 toen ik het voor het eerst deed. Maar het belangrijkste is dat je vindt dat je er zelf aan toe bent en dat je er geen spijt van zult krijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:55
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Ga toch lekker je gang en niet kijken naar gemiddelde cijfers over hoe vroeg je naar bed moet gaan...
Zelf was ik net 3 maanden 15 en als je er klaar voor bent dan ben je er klaar voor
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:24
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 02-05-2004 @ 12:03 :
mijn mening?

Ik vind je absoluut te jong!!! 14??? Hallow? Dan moet je hier nog helemaal niet mee bezig zijn. Waar denkt je vriend mee bezig te zijn dan? Tevens is het ook strafbaar...

Maar zoals ik al zei: miss moet je gewoon niet naar mij luisteren en gewoon genieten?

Ik was 16 bij mijn 1e x

(p.s. je zou je ouders tenminste op de hoogte kunnen stellen... anders schrikken die zich miss een malijer)
wat doe je nou stom als zij zelf denkt daar ze er aan toe is ,vin ik eigenlijk al onzin, je moet het gewoon doen zo belangrijk is het niet
je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je allemaal dit soort vragen gaat stellen aan vreemde!
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:36
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Als jij er gewoon behoefte aan hebt, waarom zou je het dan niet doen? Twijfel je nog of je het ècht wil, zou ik nog even wachten tot je je er 100% goed bij voelt.
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
pepperen88 schreef op 02-05-2004 @ 21:24 :
wat doe je nou stom als zij zelf denkt daar ze er aan toe is ,vin ik eigenlijk al onzin, je moet het gewoon doen zo belangrijk is het niet
je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je allemaal dit soort vragen gaat stellen aan vreemde!
Dat is waarschijnlijk precies waar veel mensen over struikelen. Als je 14 bent, lijkt het soms wel alsof je er aan toe bent en alsof het een goed idee is maar veel mensen denken later: had ik nog maar even gewacht.

Ik vind het helemaal geen stomme reactie. Ookal denk ik er anders over..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:43
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Als je eraan twijfelt moet je het niet doen.

Als je er klaar voor was zou je niet twijfelen, denk ik.

Ik ben 18, maagd, en daar best tevreden mee. Het kan me niet zoveel schelen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 02-05-2004 @ 21:43 :
Als je eraan twijfelt moet je het niet doen.

Als je er klaar voor was zou je niet twijfelen, denk ik.

Ik ben 18, maagd, en daar best tevreden mee. Het kan me niet zoveel schelen.
Hm, nou. Als je 14 bent en je krijgt van iedereen te horen dat 14 toch wel echt veel te jong is, dan ga je wel twijfelen hoor. Bovendien is het spannend, dus ik vind het wel een gezond soort reactie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-05-2004 @ 18:18 :
Ik ga er maar van uit: als je twijfelt ben je er niet aan toe. Je kutn beter wachten dan later spijt hebben.


Ikzelf was 15, mijn vriend 16. Was er wel klaar voor, had alleen principieel had ik nog wel een jaartje willen wachten.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 22:27
Verwijderd
Ik vind het wel erg jong klinken hoor, 14. Als ik al kijk naar mijn zusje kan ik me dat niet goed voorstellen, ze is 16, maar dat vind ik al jong (maar ja dat is ookmijn kleine zusje). Het ligt er natuurlijk wel aan hoe je verder bent (in je ontwikkeling), eigenlijk kan niemand hierover oordelen dus, behalve jijzelf. Denk je dat je eraan toe bent, wat let je dan. Ik weet wel van mezelf dat ik er op mijn 14 echt nog niet aan toe was.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 23:45
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
14.... tjonge....

tja, ik vind het wel iets te jong. 16 of zo, lijkt me wat beter. maar ja, je moet het toch zelf weten. het lijkt me alleen dat je, als 14-jarig, niet zo heel erg goed weet wat je aan het doen bent. Je heb1 maar 1 eerste keer.

hoelang kennen jullie elkaar eigenlijk al ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 00:57
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
14, 15... allemaal hetzeflde

"niet klaart voor"

mens, het is het lekkerste in de wereld, hoe langer je er van kan genieten, hoe beter!!!


Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 01:47
Caballero
Avatar van Caballero
Caballero is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 02-05-2004 @ 21:43 :
Het kan me niet zoveel schelen.
Meen je dat
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 01:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 02-05-2004 @ 11:56 :
maar als ik er dan aan denk dat ik maar 14 ben, twijfel ik weer.
door dit zinnetje zou ik adviseren om het niet te doen.
blijkbaar twijfel je dus toch nog en dan moet je het gewoon nog niet doen.
is de twijfel helemaal weg, ga dan lekker aan de gang of je dan nog steeds 14 bent of niet!

overigens: 'bijna 15'.. volgens je profiel ben je in november jarig?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 02-05-2004 @ 12:12 :
Nou, laten we er effe bij zeggen dat ik dus 15 word he Als dat al wat zou helpen..

En heb goede band met ouders, en zij zijn op de hoogte Hoe zou ik anders aan pil geraakt zijn? Ze vinden me jong maar...

Weet er iemand wat zo de gemiddelde leeftijden zijn? En is er een verschil tussen ASO en BSO? Zoveel mogelijk informatie gevraagd asjeblieft

Kus,
OMG je bent 14 en je wordt 15? Ik klap helemaal dicht...zoiets hebbik nog nooit gehoord
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:06
Verwijderd
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 03-05-2004 @ 09:59 :
OMG je bent 14 en je wordt 15? Ik klap helemaal dicht...zoiets hebbik nog nooit gehoord
Ze hoopt dat ze 15 wordt, er kan nog vanalles gebeuren
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:16
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Meisje, je twijfelt nog, dan moet je het nóóit doen! Wat de reden van je twijfel ook moge zijn (bij jou dus je leeftijd). Wacht er nog even mee tot alle twijfel weg is.
__________________
I want to hurt you just to hear you screaming my name.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Pallas schreef op 03-05-2004 @ 10:16 :
Meisje, je twijfelt nog, dan moet je het nóóit doen! Wat de reden van je twijfel ook moge zijn (bij jou dus je leeftijd). Wacht er nog even mee tot alle twijfel weg is.
Twijfelen doe je altijd. Het is belangrijker om voor jezelf na te gaan wat seks en de persoon waarmee voor je betekenen. De reden dat seks met/tussen 14jarigen niet bepaald normaal is heeft te maken met het feit dat veel 14jarigen dat soort zaken nog niet duidelijk kunnen krijgen voor zichzelf.

Als je dat als 14jarige wel kan, go your gang.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
pepperen88 schreef op 02-05-2004 @ 21:24 :
wat doe je nou stom als zij zelf denkt daar ze er aan toe is ,vin ik eigenlijk al onzin, je moet het gewoon doen zo belangrijk is het niet
je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je allemaal dit soort vragen gaat stellen aan vreemde!

Hoezo stom? ze vraagt het me toch?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Is zij te jong?
Tinuzz1996
14 29-02-2012 22:36
Liefde & Relatie te jong...
Anaïs
55 19-01-2005 19:14
Seksualiteit Te Jong of niet ?
An0ni3m
105 30-12-2004 23:14
Seksualiteit ben ik te jong??
bloemenmeid
32 24-04-2002 17:09
Verhalen & Gedichten te jong voor mezelf ( geen gedicht, eerder soort verhaal)
sunflouwer
1 23-04-2002 09:58
Verhalen & Gedichten te jong
Da Girl
2 05-09-2001 17:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.