Oud 15-04-2002, 19:17
Verwijderd
Jaaah.. Ik weet ut, zeik zeik zeik maar vraag me dat na dat brede heupen topic toch af..

Hebben jongens liever een dun meisje of een meisje waar wat aan zit (niet perse heel dik, maar wat gezet/mollig/niet dun dus). Mijn vriend heeft liever een meisje waar wat aan zit.. En ik las ook ergens dat het zo is dat jongens om mee te showen een dun meisje willen maar in bed toch stiekum een wat dikker meisje.. is dat waar???
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:55
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hey cool meer amsterdammers .

Ik heb liever een leuk meisje dan dat ik op dik of dun ga letten...
Maar dat verhaal was een onderzoek door de volkskrant ofzo dus het zal wel kloppen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:04
^AmArU^
^AmArU^ is offline
het maakt me echt niet uit hoor
niet heel dun
maar ook niet heel veel eraan
ach
BOEIEND!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:09
Mistery X
Mistery X is offline
het maakt echt niet veel uit wat mij betreft. Heb liever wel iets om vast te pakken zeg maar, maar het gaat immers (bij mij) om het innerlijk. Als je van mekaar houd maakt het niks uit. (natuurlijk ook weer niet TE mollig he!! )
Het moet er wel leuk uitzien.....
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 07:31
Verwijderd
Ja tuurlijk gaat het om het innerlijk maar in eerste instantie zie je alleen het uiterlijk en dan trekt een bepaald figuur toch eerder je aandacht dan een ander figuur?

Ik hou persoonlijk meer van jongens waar wat aan zit, niet dik of een bierbuik ofzow maar absoluut niet van die spierbundels of kippeborstjes. Ik voel me ook veel meer op mn gemak bij een jongen die dan hier en daar een vetrolletje heeft, en kvind ut gewoon echt mooier.. alhoewel een beetje gespierd ook niet lelijk is maar absoluut niet TE
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 08:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind een meisje met ronde vormen mooi, maar dan wel slank. Dus een slanke taille, grote borsten en wat dikkere kont. Wat jongens betreft; als ze maar geen spieren hebben. Dus slank/mollig/buikje/... mag allemaal.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:27
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik vind een meisje met ronde vormen mooi, maar dan wel slank. Dus een slanke taille, grote borsten en wat dikkere kont. Wat jongens betreft; als ze maar geen spieren hebben.
Als ik op stap ben let ik daar ook meer op.... Volgens mij is het uiterlijk van iemand bij het eerste contact gewoon belangrijker als het innerlijk. En dan gaat mijn voorkeur eerder naar dun dan naar dik. Vraag me niet waarom
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:14
Mistery X
Mistery X is offline
ja daar heb je gelijk aan....natuurlijk op eerste gezicht uiterlijk...en dan ook wel dun.....das logisch....keeeeeej
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:30
Floor k
Avatar van Floor k
Floor k is offline
ik heb liever een iets dikker jongen/meisje dan heel dun. Maar het moet niet té zijn, gewoon beetje mollig is niet erg. Bij een meisje moet wel vorm aanzitten... ach, het maakt me niks uit
__________________
ik wil geen sig
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Waarom mag je dunne mensen wel beledigen?
LOLA3000
85 31-01-2006 19:41
Lifestyle Make-up voor 'beginners'
LoveGirl212
20 12-05-2005 16:54
Psychologie Mensen die ervan overtuigd zijn dat je ziek bent terwijl dat niet zo is
Knutselsmurfie
8 31-12-2004 18:14
Lifestyle Welke kleren dragen jullie tijdens de gymles?
Dreamwave
89 31-08-2003 14:36
Lifestyle Waarom kleedt men zich tegenwoordig niet meer naar leeftijd?
Verwijderd
52 06-07-2003 18:31
Liefde & Relatie niet helemaal strak, onaantrekkelijk?
SHAZZ
73 01-05-2003 08:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.