Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2005, 15:52
kabouterkop
Avatar van kabouterkop
kabouterkop is offline
gedeeltelijk of helemaal nog niet?

ik moet lancashire en samenvattingen van vietnam / ak nog in mn kop krijgen en ik ben zenuwachtig!!!!!!
Advertentie
Oud 21-05-2005, 15:54
ilovesnow
ilovesnow is offline
ach ga je wel redden joh eitje














not
Oud 21-05-2005, 15:55
kabouterkop
Avatar van kabouterkop
kabouterkop is offline
tsja het leven is onvoorspelbaar... jij leert natuurlijk maaanden van tevoren?
Oud 21-05-2005, 15:56
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Citaat:
ilovesnow schreef op 21-05-2005 @ 16:54 :
ach ga je wel redden joh eitje

not
waarom niet?
Oud 21-05-2005, 15:57
Verwijderd
*meldt zich*

Ik heb lancashire al wel gedaan, vietnam gedeeltelijk en ben bezig met economie opgaven.

en ik heb echt niet het idee dat 'ik het nooit meer haal' ofzo, hoor.
Oud 21-05-2005, 16:00
kabouterkop
Avatar van kabouterkop
kabouterkop is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 21-05-2005 @ 16:57 :
*meldt zich*

Ik heb lancashire al wel gedaan, vietnam gedeeltelijk en ben bezig met economie opgaven.

en ik heb echt niet het idee dat 'ik het nooit meer haal' ofzo, hoor.
dat heb ik ook niet echt, het is nog ff hard doorbikkelen en dan komt het wel goed maar de examenkriebels beginnen vandaag nu echt te kriebelen!


ff offtopic: Inges, is dat Dusty Donovan van ATWT?
Oud 21-05-2005, 16:03
Verwijderd
Nou ja, het is meer dat ik eigenlijk sowieso wel slaag, of ik moet iets heel vreemds doen natuurlijk, maar daar gok ik niet op
Oud 21-05-2005, 18:12
.Pure
.Pure is offline
Nauwelijks geleerd nog, Lancashire wel gedeeltelijk, en wat aan wiskunde gedaan. Vietnam moet nog voor dinsdag en dan ook nog kunstgeschiedenis en economie (als ik daar nog zin in heb).
Oud 21-05-2005, 18:22
MMariska
MMariska is offline
K heb van alles een beetje gedaan,niet veel dus
Moet morgen nog maar ff keihard bezig...
en de rest van de week,
k zie wel of ik t haal
Oud 21-05-2005, 18:26
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
Citaat:
kabouterkop schreef op 21-05-2005 @ 16:00 :
dat heb ik ook niet echt, het is nog ff hard doorbikkelen en dan komt het wel goed maar de examenkriebels beginnen vandaag nu echt te kriebelen!


ff offtopic: Inges, is dat Dusty Donovan van ATWT?
dat is hem

ik ben nog niet begonnen aan muziek, heb ik tog volgende week pas..
Oud 21-05-2005, 18:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
vergeet niet dat je ook nog hele avonden en soms zelfs dagen tussen de examens in, vrij hebt.
Niet dat je constant gaat leren, maar áls je in tijdnood komt is er nog geen man overboord.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-05-2005, 18:47
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik heb Grieks al half geleerd.
Oud 21-05-2005, 18:49
Verwijderd
Ik heb nog maar heel weinig gedaan, maar ik kan eigenlijk niet zakken, dus ja.
Oud 21-05-2005, 18:51
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
Rogue schreef op 21-05-2005 @ 19:49 :
Ik heb nog maar heel weinig gedaan, maar ik kan eigenlijk niet zakken, dus ja.
als reactie hierop:
wanneer vinden jullie dat je eigenlijk niet kunt zakken?
Welke cijfers e.d.?
Oud 21-05-2005, 18:51
Verwijderd
Ik heb alleen oud examen van Wiskunde gemaakt en een beetje Vietnam geleerd, de rest nog niks. En ik heb echt NIET het gevoel dat ik in tijdnood zit.
Oud 21-05-2005, 18:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Vandaag de eerste echte leerdag gehad
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-05-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
MMariska schreef op 21-05-2005 @ 19:51 :
als reactie hierop:
wanneer vinden jullie dat je eigenlijk niet kunt zakken?
Welke cijfers e.d.?
Ik heb in de afgelopen 2 jaar geen onvoldoendes gehaald, alleen maar zevens of hoger dus ja, dan lijkt het me nogal onwaarschijnlijk dat ik nu opeens tweetjes scoor.
Oud 21-05-2005, 18:54
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
Rogue schreef op 21-05-2005 @ 19:53 :
Ik heb in de afgelopen 2 jaar geen onvoldoendes gehaald, alleen maar zevens of hoger dus ja, dan lijkt het me nogal onwaarschijnlijk dat ik nu opeens tweetjes scoor.
wauw netjes
dan lijkt me idd ook dat je slaagt

bij mij is't nog niet zo zeker
Ads door Google
Oud 21-05-2005, 19:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ach. Mijn mening toen (en nogsteeds) was echt iets van je hebt het de afgelopen 2/3 jaar al moeten leren, dus heel veel kan je niet doen als je nooit wat gedaan hebt. Beetje herhalen van dingen is wel slim, in samenvattingen vooral. Ik heb in ieder geval nooit echt begrepen waarom je opnieuw alle stof van die afgelopen jaren zou willen doen. Als dat nodig is klopt er al iets niet.

Gewoon nog wat samenvattingen doorkijken, ontspannen en je vooral niet te druk maken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-05-2005, 19:02
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik moet AK en geschiedenis nog leren
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 21-05-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 21-05-2005 @ 19:53 :
Ik heb in de afgelopen 2 jaar geen onvoldoendes gehaald, alleen maar zevens of hoger dus ja, dan lijkt het me nogal onwaarschijnlijk dat ik nu opeens tweetjes scoor.
Dat geldt eigenlijk ook voor mij, behalve dan een HEEL incidenteel zesje (voor economie dan )
Oud 21-05-2005, 19:33
biep
Avatar van biep
biep is offline
Ik heb net examen 2004 wiskunde doorgenomen en kwam op ca. een 3,5 (en ik moet een 2,4 om te slagen) dus dat vind ik wel weer genoeg.

verder heb ik aardr. en gesch 1x doorgelezen, doe ik een dag van tevoren nog wel een keer (mag voor die vakkan toch een 3 halen).
OP de Havo was aardr. toch 99% opzoeken in de atlas (had ik echt zon beetje voor niets zitten leren) dus ik verwacht dat dat voor t VWO ook wel zal gelden.

En dingen als NL's, Frans, Duits etc. kun je toch niet echt leren?

Kunstgecsh. heb ik pas over 1,5 dacht ik, dus dat leer ik tegen die tijd wel weer .
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 21-05-2005, 20:09
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Ik ben al een week serieus bezig, maarja ik moet ook een aantal 5en halen voor vakken waar ik nou niet denderend goed in ben
__________________
WOEi !
Oud 21-05-2005, 20:45
baboon
Avatar van baboon
baboon is offline
Ben vandaag begonnen met economie en geschiedenis. Heb nu 3 van de 4 lesbrieven eco gedaan en het grootste deel van Vietnam, dus ben redelijk tevreden. Wordt morgen nog wel even flink doorwerken, maar zal best goedkomen. Verder ben ik vorige week al met bio begonnen, heb al een heel boek herhaald Ik zie wel hoe het loopt, zakken doe ik toch niet (dat zou heel knap zijn).
__________________
~ I want something good to die for, to make it beautiful to live ~
Oud 21-05-2005, 20:47
kabouterkop
Avatar van kabouterkop
kabouterkop is offline
ik vind het trouwens wel verrot dat ik mn cijfer voor Tekenen Praktisch niet te horen krijg, dan weet ik niet wat ik moet halen voor kunstgs examen

mahja maandag eerst frans, moet ik de hoogste cijfer op halen om 6 te staan : 4.3
en de rest allemaal lager om nog te slagen. pfffieuw...
Advertentie
Oud 22-05-2005, 08:10
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Ik heb alles al geleerd, herhaal nu alleen nog een beetje. Komt vast wel goed sta overal voldoende voor dus ik hoef me denk ik geen zorgen te maken. Want het zou raar zijn als je nu opeens onvoldoendes zou halen en eerst vooral cijfers rond de 7/8
Oud 22-05-2005, 08:29
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
biep schreef op 21-05-2005 @ 20:33 :
En dingen als NL's, Frans, Duits etc. kun je toch niet echt leren?
Nee vind ik ook. Voor Nederlands doe ik helemaal niks, want het soort poepvragen dat ze daarbij stellen moet je onderhand wel kennen. Bovendien haal ik echt niet hoger voor die samenvatting als ik nog ga oefenen. Voor Frans en Engels heb ik 1 examentje gemaakt waar ik allebei een voldoende voor had dus dat komt ook vast wel goed. Duits doe ik pas volgende week want dat is toch pas de dinsdag erop.
Ik ga alleen vandaag nog 1 examen Frans doen (en dan met klok erbij, anders ben ik weer superlang bezig ), gewoon om maar met een gevoel van 'ik heb iets gedaan' naar het examen te gaan morgen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 22-05-2005, 09:00
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Ik heb nog niet geleerd. Niet dat ik er trots op ben ofzo. Maar komt heus wel goed hoor. Ik bedoel der zijn zoooveeel mensen die niet geleerd hebben, maar die dat niet toegeven. Ik moet eigenlijk als het ware gewoon nog beginnen.Tjaa. Ik leer gewoon het beste onder tijdsdruk
__________________
Bouwen begint aan de top!
Oud 22-05-2005, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 22-05-2005 @ 10:00 :
Tjaa. Ik leer gewoon het beste onder tijdsdruk
Dat geldt ook echt voor mij.
Het is nou niet echt heel fijn moet ik zeggen, want soms kom ik wel eens 'in de problemen' daardoor, maar ja.. het lijkt wel alsof ik dat gewoon nodig heb om me fatsoenlijk te kunnen concentreren.
Oud 22-05-2005, 10:15
Billy_bob
Billy_bob is offline
ik leer in principe ook het beste onder tijdsdruk, dit is het eerste jaar dat ik wat van te voren geleerd heb, bevalt me niet eens zo eigenlijk( heb het idee dat ik het alweer vergeten ben) ik moet vietnam nog doornemen, lancashire weet ik wel. Oja en economie, de examenopgaven vallen me vies tegen. Succes
__________________
vive le bob?
Oud 22-05-2005, 10:25
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
nee mij bevalt het eigenlijk ook niet. Zit ik net oefenexamens voor economie te maken. Vind ik het toch moeilijk. Kut denk ik dan, had ik maar eerder geleerd.
__________________
Bouwen begint aan de top!
Oud 22-05-2005, 10:29
Billy_bob
Billy_bob is offline
ja met economie heb ik dat ook, dat ik liever eerder was begonnen.Ben over het algemeen GOED in economie en sta een 7,4, nou ja vind ik best netjes. Maar de examenopgaven zijn veel gecomplexeerder.
__________________
vive le bob?
Oud 22-05-2005, 10:32
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Ik ben er nu gewoon misselijk van. Heb net in totale paniek een jongen uit mijn klas opgebeld die goed in economie is om mij even nog te helpen. En gelukkig doet hij dat en komt hij vanmiddag even.
__________________
Bouwen begint aan de top!
Oud 22-05-2005, 10:44
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 22-05-2005 @ 11:32 :
Ik ben er nu gewoon misselijk van. Heb net in totale paniek een jongen uit mijn klas opgebeld die goed in economie is om mij even nog te helpen. En gelukkig doet hij dat en komt hij vanmiddag even.
Dit grenst gewoon aan asociaal...
Omdat jij te lui bent om 1 x in je leven op tijd te beginnen (want dit is zo ongeveer het enige waar je wél wat voor moet doen), haal je nu ook nog iemand anders uit zijn ritme...
Achja, jij kan iig zeggen dat als je zakt het gewoon komt omdat je geen reet gedaan hebt ...
__________________
WOEi !
Oud 22-05-2005, 10:45
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Oh maar k zak niet hoor =P Wees maar niet bang lieve medelevende vriend. Ik wil alleen geen 2-en halen want dan sta ik maar zesjes
__________________
Bouwen begint aan de top!
Oud 22-05-2005, 10:48
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 22-05-2005 @ 11:44 :
Dit grenst gewoon aan asociaal...
Omdat jij te lui bent om 1 x in je leven op tijd te beginnen (want dit is zo ongeveer het enige waar je wél wat voor moet doen), haal je nu ook nog iemand anders uit zijn ritme...
Achja, jij kan iig zeggen dat als je zakt het gewoon komt omdat je geen reet gedaan hebt ...
sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo geweldig als jij
__________________
vive le bob?
Ads door Google
Oud 22-05-2005, 10:48
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 22-05-2005 @ 11:44 :
Dit grenst gewoon aan asociaal...
Omdat jij te lui bent om 1 x in je leven op tijd te beginnen (want dit is zo ongeveer het enige waar je wél wat voor moet doen), haal je nu ook nog iemand anders uit zijn ritme...
Achja, jij kan iig zeggen dat als je zakt het gewoon komt omdat je geen reet gedaan hebt ...
sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo geweldig als jij
__________________
vive le bob?
Oud 22-05-2005, 10:48
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 22-05-2005 @ 11:48 :
sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo geweldig als jij
__________________
Bouwen begint aan de top!
Oud 22-05-2005, 10:54
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 22-05-2005 @ 11:48 :
sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo geweldig als jij
Ja dat is idd elke keer weer een tegenvaller...
__________________
WOEi !
Oud 22-05-2005, 10:56
roelieboelie
roelieboelie is offline
Ik heb nog niks aan scheikunde gedaan
Oud 22-05-2005, 10:58
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
roelieboelie schreef op 22-05-2005 @ 11:56 :
Ik heb nog niks aan scheikunde gedaan
als je vwo zou hebben zou ik schrikken, want dat examen is morgen, maar van havo weet ik niet wanneer t is, morgen vast nog niet. dus je hebt nog wel ff
Oud 22-05-2005, 11:12
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
roelieboelie schreef op 22-05-2005 @ 11:56 :
Ik heb nog niks aan scheikunde gedaan
Ben ik gisteravond mee begonnen, en nu ook mee bezig, maar er valt niet veel te leren eigenlijk. Misschien ga ik vanmiddag nog wat sommetjes oefenen ofzo.

Tja, dat wordt wat morgen.
Oud 22-05-2005, 12:17
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik heb economie niet geleerd

Ik durf al die lesbrieven niet aan te raken! Ik heb wel proefexamens gemaakt...

Economie is mijn slechtste vak, ik ga met een 5.6 mijn examen in, dus kan me een 1.4 veroorloven voor een 3.5 = 4
__________________
Dromendief
Oud 22-05-2005, 14:05
Billy_bob
Billy_bob is offline
valt eco buiten je profiel dan?
__________________
vive le bob?
Oud 22-05-2005, 14:12
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 22-05-2005 @ 15:05 :
valt eco buiten je profiel dan?
Wat maakt dat uit?
Je mag toch 1 onvoldoende hebben in je profiel deel?
(of mag dat geen 4 zijn?)
__________________
WOEi !
Oud 22-05-2005, 14:17
Billy_bob
Billy_bob is offline
volgens mij mag dat een 5 zijn? Ik ga er dit jaar werk van maken dat daar meer nadruk op gelegd wordt binnen een school. Het is allemaal zo vreselijk onduidelijk wat je kan/mag halen.
__________________
vive le bob?
Oud 22-05-2005, 14:17
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik hweb aardrijkskunde nog niet helemaal geleerd, ik weet niet eens precies wat het 3e onderwerp is :$
geschiedenis heb ik ook nog niet veel geleerd, wel meegedaan in de les enzo.
dus ik heb wel íets gedaan.
Oud 22-05-2005, 14:20
Billy_bob
Billy_bob is offline
doe je vwo of havo? Voor HAVO is het migratie en vervoer en, natuur en milieu.
__________________
vive le bob?
Oud 22-05-2005, 15:46
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Biologie nog niks gedaan. Natuurkunde pas 1 hfst geleerd vandaag...Zenuwachtig? Nee voor natuurkunde heb ik nog 7 dagen. 1 dag per hfst en voor biologie ook 1 week.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 22-05-2005, 16:14
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Aardrijkskunde moet nog, maare maakt toch niet uit of je dat wel of niet leert...En filosofie nog half...maar dat is pas over een week.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wie heeft er een leuke stageplek?
TimOosterwijk
1 14-12-2015 22:30
Psychologie ik weet het niet meer....
Mandii--xx
6 28-01-2010 21:32
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Eindexamens 2004 Wie heeft van de school de CE stofomschrijving gehad?
Autolycus
14 06-05-2004 11:35
Muziek wie wil er een absoluut gehoor? :)
McMotion
43 29-10-2003 15:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.