Oud 20-03-2017, 10:54
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Heyy forummers,

Zoals de titel al aangeeft is het een ingewikkeld verhaal
Het zit namelijk zo:

Ik ken een meisje al 1 jaar in het begin van dit jaar vond ik haar leuk heb haar op den duur ook gevraagd of ze een relatie wou aangaan daarvoor hadden we ook al gezoend.
ze wou geen relatie alleen vriendschappelijk. Ik had daar wel vrede mee.

nu een jaar later rond dezelfde tijd appt ze me ineens veel meer en hebben we met carnaval weer afgesproken. Vanuit de feesttent zijn we hand in hand gelopen naar een wat rustigere plek en hebben daar ook gezoend.

Na dit feest hebben we weer veel geappt en heb ik gevraagd of ze keertje wou afspreken leek haar heel leuk, maar nu is ze laatst van de fiets gevallen en lelijk terecht gekomen. Ik heb haar een bloemetje gestuurd met een kaartje voor beterschap. Een goede 2 weken later vroeg ik haar of ze nog een keertje samen wat wou doen, maar nu reageert ze kort af en doet ze net of ze niks wil terwijl haar vriendin mij weer een berichtje stuurt dat ze me super leuk vind. Als ik het haar vraag doet ze kort af.

Ben ik te opdringerig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2017, 11:03
Verwijderd
Geen idee. Zoals je het hier beschrijft lijkt t alsof ze je aan het lijntje houdt en kun je je afvragen of je daar zin in hebt. Maar eigenlijk hebben we veel te weinig kennis er van om er iets over te zeggen. Voor mezelf: als zij niet wil afspreken zou ik er geen moeite meer in steken. Er kan van alles spelen, misschien meldt ze zich later wel weer.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2017, 11:05
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
Geen idee. Zoals je het hier beschrijft lijkt t alsof ze je aan het lijntje houdt en kun je je afvragen of je daar zin in hebt. Maar eigenlijk hebben we veel te weinig kennis er van om er iets over te zeggen. Voor mezelf: als zij niet wil afspreken zou ik er geen moeite meer in steken. Er kan van alles spelen, misschien meldt ze zich later wel weer.
Als ze zich later wel weer meld kan ik er dan nog wel serieus op in gaan aangezien het nu allemaal zo raar loopt?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2017, 11:18
Verwijderd
Dat moet je zelf weten hè. Wellicht speelt er iets dat niets met jou te maken heeft. Ik geef maar een dom voorbeeld: haar oma ligt op sterven en ze heeft geen zin om in die tijd een ontluikende liefde te verkennen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2017, 11:34
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
Dat moet je zelf weten hè. Wellicht speelt er iets dat niets met jou te maken heeft. Ik geef maar een dom voorbeeld: haar oma ligt op sterven en ze heeft geen zin om in die tijd een ontluikende liefde te verkennen.
ze moet nog bijkomen van haar ongeluk toen ze van de fiets was gevallen kan dit de reden zijn waarom ze nu zo kort af doet?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2017, 15:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Alles kan.

Als je het zeker wil weten moet je het vragen. Bijvoorbeeld zo: "Hey, het leek me leuk om nog iets met je te gaan drinken maar ik krijg de vibe dat je niet zo geïnteresseerd bent. Dat mag natuurlijk, maar ik zou wel graag weten waar ik aan toe ben. Zie je 't nog zitten, zit je met andere dingen aan je hoofd, of zullen we 't maar gewoon afblazen?"

Hopelijk vertelt ze 't je dan gewoon, en als ze inderdaad niet meer geïnteresseerd is kun je gewoon 'oke, bedankt voor de uitleg' zeggen en afstand nemen, zodat je in alle rust je emoties kunt verwerken. In ieder geval heb je dan meer duidelijkheid, want aan 't lijntje gehouden worden is natuurlijk vervelend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ingewikkelde angst
Keys
5 19-06-2013 12:16
Levensbeschouwing & Filosofie Leven: "Evolutie of schepping?"
BiL@L
13 03-12-2003 11:02
Verhalen & Gedichten O rijpe asperges
Zieke Gnoe
25 05-06-2003 20:38
Liefde & Relatie ik ben de laatse tijd niet aardig tegen me vriend wat moet ik nou doen..
**~yvie~**
19 15-10-2002 14:57
De Kantine waarom zijn mannen toch zo ingewikkeld!!!!
leonie17
45 01-05-2002 21:36
Lichaam & Gezondheid Beetje ingewikkeld..
Me_Myself_and_I
8 14-01-2002 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.