Oud 27-09-2017, 07:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nieuwe!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 27-09-2017, 18:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dingen zijn kak en ik ben zowel boos als teleurgesteld.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-09-2017, 18:49
Verwijderd
Aaaaaahw wat is er Ho?
Oud 27-09-2017, 19:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Iets met 'misschien moeten we elkaar minder zien, want ik wil niet verliefd worden ofzo'.
Ja jongeh, ik heb 'm al een maand niet gezien, ik spreek 'm amper en ik kreeg pas dit antwoord nadat ik vroeg of 'ie mss weer es tijd/zin had om af te spreken.
Heb 'm gezegd dat ik niet ga zitten wachten tot hij besluit dat 'ie 't wel weer okee vindt me te zien.
We hebben voor volgende week afgesproken om 't er irl over te hebben, maar srsly, of hij gaat er gewoon voor, of het is wat mij betreft klaar.
'weeeh, gevoelens zijn eng ', Ja NO SHIT, maar we zijn volwassen dus dan praat je daar over!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-09-2017, 19:57
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Pff. Wat stom HO.

Het is echt zo anders met een baby erbij, echt weinig tijd voor elkaar. Maar gelukkig willen mijn ouders graag oppassen en zijn we al samen een avondje uit eten geweest. Zo fijn <3
Ik snap echt niet dat sommige mensen een baby zien als een oplossing als dingen niet zo lekker lopen. slecht plan.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-09-2017, 20:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Iets met 'misschien moeten we elkaar minder zien, want ik wil niet verliefd worden ofzo'.
Ja jongeh, ik heb 'm al een maand niet gezien, ik spreek 'm amper en ik kreeg pas dit antwoord nadat ik vroeg of 'ie mss weer es tijd/zin had om af te spreken.
Heb 'm gezegd dat ik niet ga zitten wachten tot hij besluit dat 'ie 't wel weer okee vindt me te zien.
We hebben voor volgende week afgesproken om 't er irl over te hebben, maar srsly, of hij gaat er gewoon voor, of het is wat mij betreft klaar.
'weeeh, gevoelens zijn eng ', Ja NO SHIT, maar we zijn volwassen dus dan praat je daar over!
Je hebt in elk geval duidelijk wat je zelf wil. Knuffels HO!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-09-2017, 21:18
Verwijderd
Kom maar hier op de bank liggen Trimmie, ik heb goede whisky en slechte tv.
Oud 27-09-2017, 21:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Kom maar hier op de bank liggen Trimmie, ik heb goede whisky en slechte tv.
Thanks bab, maar de naam van je verloofde is triggerend voor me (En ik moet morgen weer om 7 uur de deur uit), anders was ik meteen langsgekomen. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-09-2017, 21:48
Verwijderd
Voor mij ook want ik moet altijd denken aan Jos Brink
Oud 27-09-2017, 22:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, ik ook altijd. Maar dan ook echt áltijd.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-09-2017, 23:54
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Iets met 'misschien moeten we elkaar minder zien, want ik wil niet verliefd worden ofzo'.
Ja jongeh, ik heb 'm al een maand niet gezien, ik spreek 'm amper en ik kreeg pas dit antwoord nadat ik vroeg of 'ie mss weer es tijd/zin had om af te spreken.
Heb 'm gezegd dat ik niet ga zitten wachten tot hij besluit dat 'ie 't wel weer okee vindt me te zien.
We hebben voor volgende week afgesproken om 't er irl over te hebben, maar srsly, of hij gaat er gewoon voor, of het is wat mij betreft klaar.
'weeeh, gevoelens zijn eng ', Ja NO SHIT, maar we zijn volwassen dus dan praat je daar over!
Hech jezus, wat is dat nou weer voor een dikke quatsch?!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-09-2017, 05:15
Verwijderd
Citaat:
Thanks bab, maar de naam van je verloofde is triggerend voor me (En ik moet morgen weer om 7 uur de deur uit), anders was ik meteen langsgekomen. <3
We noemen hem wel Flurp, goed? En ik ben ook al op een wakker en moet zo aan het werk, dus het had prima gekund. Kusje voor jou!
Oud 28-09-2017, 06:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hech jezus, wat is dat nou weer voor een dikke quatsch?!
I know, right! Ik ben de chillste persoon ever en heb hem alle ruimte gegeven en nu zegt ie dat ie geen zin heeft in een full-blown relatie.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-09-2017, 09:33
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
I know, right! Ik ben de chillste persoon ever en heb hem alle ruimte gegeven en nu zegt ie dat ie geen zin heeft in een full-blown relatie.
Echt zo hatelijk. Ga er voor, of niet. Echt zo'n generatie-dingetje dit!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 28-09-2017, 20:43
Verwijderd
Ik vind het ook een beetje laat om met dat soort bedenkingen te komen, dan ga je niet eerst maanden vriendje-vriendinnetje spelen.
Oud 29-09-2017, 23:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Echt zo hatelijk. Ga er voor, of niet. Echt zo'n generatie-dingetje dit!
Ja echt, kutmillennials.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-09-2017, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Iets met 'misschien moeten we elkaar minder zien, want ik wil niet verliefd worden ofzo'.
Als man zijnde is mijn advies: zoek alvast naar de volgende
Oud 30-09-2017, 05:42
Verwijderd
Citaat:
Echt zo hatelijk. Ga er voor, of niet. Echt zo'n generatie-dingetje dit!
Dit
Ads door Google
Oud 30-09-2017, 05:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook een beetje laat om met dat soort bedenkingen te komen, dan ga je niet eerst maanden vriendje-vriendinnetje spelen.
En dit ook.
Stom van hem. Ik heb geen idee verder maar dit klinkt wel als een heel 'makkelijk.' Goed dat jullie er nog eens over gaan praten en ook inderdaad heel goed dat jij duidelijk hebt wat je wilt. Pff. Stomme situatie.
Oud 30-09-2017, 05:54
Verwijderd
Laatst ging ik bij een jongen eten, het was echt ongelofelijk fijn en gezellig. Hij had zich helemaal uitgesloofd, speciale kaasjes gaan halen enzo en we luisterden muziek op zijn bed en dat was echt heel fijn. Hij is superheet (maar echt harrr) en er is best wel erg een klik en hij vroeg of hij me mocht kussen. Dat wilde ik wel maar ik heb het afgehouden. Hij is 21

En dan is er nog de Spanjaard die ik ken van tinder, waar onze eerste date inhield dat we bier gingen drinken met zijn twee tantes die echt ongelofelijk grappig waren. We spraken vaker af en toen hij me derde keer kuste heb ik gezegd dat ik daar eigenlijk niet zo op zat te wachten. Nu leren we elkaar beter kennen en hij is echt hilarisch. Heel energiek. En ook heel lief.

En dan is ook nog de jongen die ik aan de telefoon had in de winkel iets komen drukken in mijn atelier. Was ook wel gezellig. Hij vroeg om eens een tentoonstelling te bezoeken samen dus dat gaan we doen in november.

En sinds ik mijn scharrel een paar maanden geleden geloosd heb, heb ik enkel een beetje gekust met de Spanjaard en eigenlijk vind ik het heerlijk zo. Gewoon tijd voor mijn atelier en mijn eigen ritme vinden. Ik ontmoet meer mensen dan ooit en ga na mijn vakantie op atelierbezoek van een kunstenares waarvan ik het werk echt machtig vind. Best wel fijn allemaal.
Oud 30-09-2017, 06:12
Verwijderd
Oh ja en in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik een uitgebreide liefdesverklaring gesmst naar een vriend van me die friends with benefits met me wilde zijn en ook andere meisjes hosselt
Oud 30-09-2017, 06:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb een heel lief meisje
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-09-2017, 06:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een heel lief meisje
<3
Oud 30-09-2017, 08:30
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik heb een heel lief meisje
Oud 30-09-2017, 10:09
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik had gisteren een kutdag en toen kwam ik thuis en kreeg ik champagne omdat de kat 2000 dagen oud was
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 30-09-2017, 10:18
Verwijderd
Oud 30-09-2017, 12:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Goede reden
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 30-09-2017, 12:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nice :coo:
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-10-2017, 13:33
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Morgen weer een date met m'n hete lover. Even kijken hoe het morgen voelt en of ik er dan mee door wil gaan of de poorten weer open ga zetten voor een man die niet bang is voor een beetje commitment.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-10-2017, 19:08
Verwijderd
Ik zit ook een beetje in Limbo. Heb morgen wel met hem afgesproken maar heb het idee dat we de interesse in elkaar kwijtraken of zo. Maar aan de andere kant hebben we nog nooit echt tijd gemaakt/gehad om een keer echt wat leuks te gaan doen en ik denk dat dat wel heel leuk zou zijn en de omgang wat zou verdiepen.
Oud 04-10-2017, 09:57
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Godverdomme, het was weer zo fijn, leuk en lekker, dat ik hier echt nog geen afscheid van hem kan en wil nemen!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 04-10-2017 om 10:28.
Oud 04-10-2017, 15:13
Verwijderd
Shit, moet je toch met hem trouwen..
Oud 04-10-2017, 15:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Shit, moet je toch met hem trouwen..
Hahahaha, nou.... dat gaat wat ver, Krissie!
Het is gewoon irritant! Als ik bij hem ben klopt alles. Hij stelt zich ook op zoals je lief zou doen, in de zin van voor je willen zorgen, er op staan om te betalen, hij is lief, knuffelig, de seks houdt echt niet op en is fantastisch, qua gesprekken en discussie zitten we op 1 lijn. Maar hij is ook heel ongrijpbaar. Omdat hij net zo onafhankelijk is als ik, maar daar nog een schepje bovenop doet en zegt dat hij niet aan relaties doet.

Maar ok, helder, dat heb ik geaccepteerd. Dus dan is het eigenlijk heel simpel: weten dat het niets meer gaat worden dan dit. En dus genieten zolang het leuk is. Hopsa.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2017, 22:02
Verwijderd
Mijn moeder sleept me mee naar de love&marriage beurs "Dat doe je met je moeder als je gaat trouwen."
Oud 04-10-2017, 22:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2017, 23:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Mijn moeder sleept me mee naar de love&marriage beurs "Dat doe je met je moeder als je gaat trouwen."
Lekker van genieten
Ads door Google
Oud 05-10-2017, 19:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, hij zou vanavond langskomen, maar op het moment dat ik na werk nog gauw naar de supermarkt ging om ontbijt voor ons te halen, stuurt hij me een appje dat hij tóch een pauze wil inlassen. Dus nu is hij er niet, want 'gefoelons'. Maar fuck mijn gevoelens, right? Fuck mijn kans om face-to-face mijn verhaal te doen. Dikke doei, ik ga hier niet op wachten.
Ik ga het laatste seizoen van Rick&Morty zonder hem afkijken en m'n gezicht volproppen met snacks en drank.

Spoiler
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-10-2017, 20:19
neardo
neardo is offline
Citaat:
Nou, hij zou vanavond langskomen, maar op het moment dat ik na werk nog gauw naar de supermarkt ging om ontbijt voor ons te halen, stuurt hij me een appje dat hij tóch een pauze wil inlassen. Dus nu is hij er niet, want 'gefoelons'. Maar fuck mijn gevoelens, right? Fuck mijn kans om face-to-face mijn verhaal te doen. Dikke doei, ik ga hier niet op wachten.
Ik ga het laatste seizoen van Rick&Morty zonder hem afkijken en m'n gezicht volproppen met snacks en drank.

Spoiler
Wat kut! Dan ben je ook wel echt een slappe sukkel.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 05-10-2017, 21:01
Verwijderd
Ik zou het hem ook zeggen, dat je je heel naar gedumpt voelt en dat het fucking stom is.
Oud 05-10-2017, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het hem ook zeggen, dat je je heel naar gedumpt voelt en dat het fucking stom is.
hadden jullie officieel iets? nee toch ?
Oud 05-10-2017, 21:31
Verwijderd
*proest*
Oud 05-10-2017, 21:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou, hij zou vanavond langskomen, maar op het moment dat ik na werk nog gauw naar de supermarkt ging om ontbijt voor ons te halen, stuurt hij me een appje dat hij tóch een pauze wil inlassen. Dus nu is hij er niet, want 'gefoelons'. Maar fuck mijn gevoelens, right? Fuck mijn kans om face-to-face mijn verhaal te doen. Dikke doei, ik ga hier niet op wachten.
Ik ga het laatste seizoen van Rick&Morty zonder hem afkijken en m'n gezicht volproppen met snacks en drank.

Spoiler
1000 knuffels voor jou, wat naar
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-10-2017, 00:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nou, hij zou vanavond langskomen, maar op het moment dat ik na werk nog gauw naar de supermarkt ging om ontbijt voor ons te halen, stuurt hij me een appje dat hij tóch een pauze wil inlassen. Dus nu is hij er niet, want 'gefoelons'. Maar fuck mijn gevoelens, right? Fuck mijn kans om face-to-face mijn verhaal te doen. Dikke doei, ik ga hier niet op wachten.
Ik ga het laatste seizoen van Rick&Morty zonder hem afkijken en m'n gezicht volproppen met snacks en drank.

Spoiler
Het klinkt ook een beetje als wijvengedrag, HO. Even een punt willen maken. En sorry hoor, maar wat is nou 'afstand willen nemen OMDAT er gevoelen zijn??' Wen er maar aan gast! ja, gevoelens, daar moet je iets mee. Maar dan afhaken, dan ben je echt een pussy!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 06-10-2017, 02:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
hadden jullie officieel iets? nee toch ?
Heb hier groep 4 voor je aan de lijn, ze willen graag hun omgangsvormen terug.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 06-10-2017, 02:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ze is voor een maand naar Verweggistan
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 06-10-2017, 04:13
Verwijderd
Citaat:
Heb hier groep 4 voor je aan de lijn, ze willen graag hun omgangsvormen terug.
Ik heb groep 6 aan de lijn, je argument is invalid.
Oud 06-10-2017, 06:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Damn wat een lul
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-10-2017, 07:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb een beetje een crush op iemand van 24 :') Morgenavond gaan we bier drinken, of daten, ik weet niet wat het is En dan gelijk dronken door naar het vliegveld
__________________
#JeSuisAldi
Oud 06-10-2017, 07:05
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Nou, hij zou vanavond langskomen, maar op het moment dat ik na werk nog gauw naar de supermarkt ging om ontbijt voor ons te halen, stuurt hij me een appje dat hij tóch een pauze wil inlassen. Dus nu is hij er niet, want 'gefoelons'. Maar fuck mijn gevoelens, right? Fuck mijn kans om face-to-face mijn verhaal te doen. Dikke doei, ik ga hier niet op wachten.
Ik ga het laatste seizoen van Rick&Morty zonder hem afkijken en m'n gezicht volproppen met snacks en drank.

Spoiler
wat een zak en wat een kleuter.
__________________
#JeSuisAldi
Oud 06-10-2017, 09:33
Verwijderd
HO wat een achterlijke zak zachte poep.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Datingshit en Geneuzel #2
Verwijderd
487 03-02-2017 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.