Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2018, 18:56
JordyVL
JordyVL is offline
Ik heb dit bericht maar in de onzin gezet want ik weet anders niet waar. Ik ga op een enorme pussy lijken dus als je daar niet tegen kan, klik dan gewoon weg.

Ik ben Jordy, graag doe ik wiet roken en gamen.

Wiet roken en gamen is het enigste wat ik in mijn leven leuk vindt en weet geen andere reden om te leven behalve thuis komen om te gamen of te roken.

Ik speel spellen waar je veel cosmetica items oo hebt en ben er verslaafd aan om ze te kopen. (De reden waarom ik gamen leuk vindt.) Deze dingen kun je weer verkopen en op je bankrekening krijgen dus geld verspilling is het ook niet echt. In totaal heb ik misschien 10,000 euro gehad aan items. En denk zo 3000 euro verspild aan items. Ik zelf mag niet van me ouders geld uitgeven aan deze items. Dus die 3000 heeft zich stiekem opgebouwd in 5 jaar. Ik heb toe net weer 80 euro verloren aan het gokken van deze items. Ik doe dit omdat er geen andere optie is om meer en duurdere items te krijgen. 80 euro klinkt veel maar op het spel zelf en de hele community er om heen is een totaal plaatje van 5000 euro op in een moment in je bezit hebben misschien net "oke". Het liefste geef ik heel me loon aan die items uit maar dat mag dus niet. Ik blijf gokken en gokken maar ik zoek naar geluk die ik nooit kan vinden. Zo bouwt mijn schuld steeds meer op en niet alleen dat ik wordt ook overdreven ongelukkig nadat ik weer alles kwijt ben. Ik heb ooit 2,500 euro in me bezit gehad en die ben ik toen kwijt geraakt. Dat is al heel lang geleden. Als ik het kon omdraaien had ik het gedaan. Maarja, ik wil nu weer mooie items en ik zeg niet dat ik 2500 wil maar gewoon rond de 500. Dan zal ik weer gelukkig zijn. Dit is me niet gelukt omdat ik steeds verlies met gokken. en om 4 jaar te doen om 500 te krijgen vindt ik ook geen optie. Dus gokken is zeg maar me enigste optie. Ik ben me baan gisteren verloren en heb nu nog rond de 150 euro over om te leven. Ik ben ontslagen omdat ik zelf er ook geen zin meer in had. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk bbl doen bij mijn stage en dat is tot nu toe het enigste bedrijf waar ik van werk geniet. Dus dan zal ik ook meer geld verdienen. Hopelijk kan ik dan meer items kopen.

Wiet roken vindt ik ook heel leuk. De enigste reden waarom ik in de kou zou staan en met vrienden zal chillen. Een keertje zonder is niet erg. Maar niet te vaak anders kan ik net zo goed gaan gamen. Ik ben er achter gekomen dat het allemaal heel duur is en ben laatste tijd niet veel meer aan het roken en zit meer thuis. Zodat ik geld bespaar. Wiet gaat op, die items niet.

Omdat ik nu geen items meer heb en wiet roken vindt ik zonde van het geld blijft er niet veel meer over om van me leven te genieten. Luieren wordt pointless omdat ik dan het gevoel krijg dat ik niks heb aan me leven.

Met liefde heb ik ook niet geluk, ik heb niet al te veel zelfvertrouwen behalve als ik XTC of gedronken heb. Maar verderest heb ik niet veel zelfvertrouwen. Dit komt ook omdat ik overgewicht. Al moet ik zeggen ik ben niet bang om met een meisje te praten en kan ook zeker een babbeltje doen maar om ze te vragen voor een relatie ofzo dan zak ik af. Denk altijd dat ze me toch niet leuk vinden. Zelf vindt ik dat ik voor een flinke jongen er niet slecht uitzie. Heb veel designer kleding aan en verzorg me zelf ook goed. Vindt zelf ook niet dat ik de lelijkste ben. Heb vele malen wel seksuele dingen gedaan met meisjes maar een echte relatie niet.

In het kort. Ik zie geen nut meer om te leven behalve als ik veel items heb of wiet aan het roken ben. Zelf hou ik wel van grappen maken enzo maar elke dag met vrienden dat doen wordt ook een beetje saai allemaal. School vindt ik geen flikker aan. Ik ben nu gewoon aan het zoeken voor een levensdoel totdat ik bbl ga doen en veel geld ga verdienen om wiet en items te kopen. En wat designer kleding natuurlijk.

Zou graag wat tips willen om van je leven te genieten. Want dat doe ik nu totaal niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2018, 19:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind het wel een beetje triest, als je alleen nog voor wiet en gamen wil leven. Er zijn echt zat dingen waar ik enorm van kan genieten, omdat het op zich iets is wat ik leuk vind, of omdat het bijdraagt aan een groter doel. Ik kan echt enorm genieten van goede gesprekken, tijd met vrienden doorbrengen, fotograferen, een boek lezen, nieuwe dingen leren, mensen helpen, met een kat kroelen, de geur van schone was in huis, van het dragen van mijn favoriete parfum. Grote dingen, maar dus ook hele kleine simpele dingen.

Een paar jaar geleden zat ik er zelf psychisch echt doorheen, mijn moeder was net overleden en door alle verantwoordelijkheden die er op me af kwamen raakte ik overbelast. Er waren dagen dat ik het liefst de hele dag in bed bleef liggen. Gelukkig kreeg ik begeleiding in die moeilijke periode en ging ik steeds meer zien dat ik mijn toekomst zelf in de hand heb. Mijn moeder was er niet meer, daar kon ik niet op terugvallen, maar mijn toekomst kon ik zelf bouwen. Ik ben doorgegaan met studeren en ben nu bijna afgestudeerd. Daarnaast ben ik steeds meer aan het ontdekken wat ik echt belangrijk vind in mijn leven. Zo ontdekte ik op stage dat ik mijn creativiteit te weinig kwijt kon in mijn studie, daarom ben ik nu naast mijn studie een fotografie opleiding gaan volgen. En daar geniet ik enorm van.

Eigenlijk ben ik ook best trots, dat ik niet in een hoekje ben blijven zitten huilen, maar dat ik nu sta waar ik sta. Dat ik me als mens echt enorm heb kunnen ontwikkelen, juist door om te leren gaan met mijn situatie en door steeds beter aan te gaan voelen wat belangrijk voor me is om me goed te voelen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 19:30
JordyVL
JordyVL is offline
Citaat:
Ik vind het wel een beetje triest, als je alleen nog voor wiet en gamen wil leven. Er zijn echt zat dingen waar ik enorm van kan genieten, omdat het op zich iets is wat ik leuk vind, of omdat het bijdraagt aan een groter doel. Ik kan echt enorm genieten van goede gesprekken, tijd met vrienden doorbrengen, fotograferen, een boek lezen, nieuwe dingen leren, mensen helpen, met een kat kroelen, de geur van schone was in huis, van het dragen van mijn favoriete parfum. Grote dingen, maar dus ook hele kleine simpele dingen.

Een paar jaar geleden zat ik er zelf psychisch echt doorheen, mijn moeder was net overleden en door alle verantwoordelijkheden die er op me af kwamen raakte ik overbelast. Er waren dagen dat ik het liefst de hele dag in bed bleef liggen. Gelukkig kreeg ik begeleiding in die moeilijke periode en ging ik steeds meer zien dat ik mijn toekomst zelf in de hand heb. Mijn moeder was er niet meer, daar kon ik niet op terugvallen, maar mijn toekomst kon ik zelf bouwen. Ik ben doorgegaan met studeren en ben nu bijna afgestudeerd. Daarnaast ben ik steeds meer aan het ontdekken wat ik echt belangrijk vind in mijn leven. Zo ontdekte ik op stage dat ik mijn creativiteit te weinig kwijt kon in mijn studie, daarom ben ik nu naast mijn studie een fotografie opleiding gaan volgen. En daar geniet ik enorm van.

Eigenlijk ben ik ook best trots, dat ik niet in een hoekje ben blijven zitten huilen, maar dat ik nu sta waar ik sta. Dat ik me als mens echt enorm heb kunnen ontwikkelen, juist door om te leren gaan met mijn situatie en door steeds beter aan te gaan voelen wat belangrijk voor me is om me goed te voelen.
Het is zeker triest van mij. Heb in de vakantie gewerkt bij mijn stage voor 4 weken. Elke keer als ik thuis kwam voelde ik me gelukkig. Misschien helpt die bbl mij om mij weer gelukkig te maken
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 19:34
Verwijderd
enige, vind, mijn, word, vind, mijn, voor de rest
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 19:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is zeker triest van mij. Heb in de vakantie gewerkt bij mijn stage voor 4 weken. Elke keer als ik thuis kwam voelde ik me gelukkig. Misschien helpt die bbl mij om mij weer gelukkig te maken
Het zou goed kunnen dat werk er voor zorgt dat jij je weer nuttiger voelt. Je bent bezig geweest, draagt bij aan iets groters (in dit geval het bedrijf waar je voor werkt) en daarnaast voelt het vaak ook fijn om loon te ontvangen voor je werk (een soort extra bevestiging dat je gewerkt hebt en dat jouw bijdrage iets waard is). Hopelijk geeft je bbl straks ook zo'n gevoel! Als je je wat beter voelt is het misschien ook makkelijker om weer van andere dingen te genieten en om weer trots te zijn op wie je bent of wat je doet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 19:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
tijd om lootboxes en dat soort meuk te verbieden dus.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 19:53
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Jaaaaa, Dus, items zijn zeg maar echt gewoon je dingetje? Overal beetje items halen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 22:12
felixmeyer
felixmeyer is offline
Meer spenderen is meer fun.
Zoek een baan voor meer money.
Aan deze site heb je misschien wat.
Jobbird.nl
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 10:53
JordyVL
JordyVL is offline
Citaat:
tijd om lootboxes en dat soort meuk te verbieden dus.
Hadden ze dat maar gedaan. Dan waren kinderen zoals ik niet verslaafd eraan geraakt. Er zijn nu al zoveel items op de markt dat het niet eens nut meer heeft. Maar als ze dat doen ga ik flink inkopen. Prijzen zullen stijgen dan
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 11:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hadden ze dat maar gedaan. Dan waren kinderen zoals ik niet verslaafd eraan geraakt. Er zijn nu al zoveel items op de markt dat het niet eens nut meer heeft. Maar als ze dat doen ga ik flink inkopen. Prijzen zullen stijgen dan
Je geeft aan dat je een verslaving hebt... Heb je daar hulp bij, om er vanaf te komen? Of heb je niet zo veel behoefte om van die verslaving af te komen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 11:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Zoek professionele hulp. Dat kan al bij je huisarts en die kan je evt. doorverwijzen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 11:21
Verwijderd
Leuk dat Jordy van Loon hier ook al komt kijken.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 15:41
JordyVL
JordyVL is offline
Citaat:
Zoek professionele hulp. Dat kan al bij je huisarts en die kan je evt. doorverwijzen.
Niet nodig. Dit was getypt op het moment dat ik t verloor. Gaat al stukken beter
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 15:44
Verwijderd
Hey, FB's, snapt niemand dat dit gewoon de zoveelste UC is?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 17:46
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
verderest
Vinkmooiwoord .

Verderest is de Everest verreweg 't verst.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 08-02-2018, 18:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
't verderwegst.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2018, 15:18
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Jaaaaa, Dus, items zijn zeg maar echt gewoon je dingetje? Overal beetje items halen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Psychologie Hoe denk jij over het leven?
oelekeboeleke
56 12-08-2007 23:51
Verhalen & Gedichten Honderd redenen om je te verlaten.
Orpheus
70 04-10-2006 17:21
Verhalen & Gedichten Noodgedwongen noodlot
Anno 1986
5 22-08-2004 18:44
Liefde & Relatie Lief of bot......?
Chiel Vermerg
33 26-08-2002 15:06
Levensbeschouwing & Filosofie Nog een keer dan maar....
Ilona1
1 26-03-2002 17:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.