Oud 06-03-2007, 08:47
kloontje20
kloontje20 is offline
Het is algemeen bekend dat mannen niet kunnen ruiken. Maar wat nou als iemand verder heel leuk is en je zou wel wat met diegene willen, mits diegene maar niet stinkt onder zijn oksels of uit zijn mond? Of wat als die wat in zijn oog heeft ofzo? Het leidt ook nog eens heel erg af.

Ik schaam me altijd dood en zeg er niks van, maar dat is op den duur natuurlijk niet houdbaar.

Ik wil jullie niet alleen vragen hoe je dat dan brengt, maar ook of je dat moeilijk vind, of je het wel eens niet gezegd hebt tegen je zin in.

En hoe vaak jullie merken als je iemand die je verder leuk vind dichtbij laat komen (seksueel bijv.) dat diegene stinkt, of iets in die richting.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2007, 08:50
Verwijderd
Hoezo kunnen mannen niet ruiken? Als hij naar zweet ruikt en het is niet vers, dan komen er uberhaupt geen dates. Dat kan hij toch echt wel zelf in de gaten houden. Maar ik kom eigenlijk nooit mensen tegen die naar zweet ruiken, behalve dan een docent hier en daar, dus ik denk niet dat dit zo'n probleem is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 09:51
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Als iemand iets in zijn oog heeft en hij voelt het niet zeg ik dat wel, waarom niet?

En ik zou toch niet vallen voor iemand die stinkt.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 09:53
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Als je een man vindt stinken, ligt het aan jouw immuunsysteem
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 10:00
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Zeg gewoon tegen die gast dat hij een aparte lichaamsgeur heeft die jij niet erg lekker vind ruiken ofzo. Je kan toch wel een zin bedenken die niet kwetsend overkomt?
Ik vind het niet moeilijk om te zeggen dat iemand stinkt. Maarja ik kom dan ook zelden iemand tegen voor wie ik mijn neus dicht hou.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 10:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Als je iemand vindt stinken begin je d'r toch gewoon niks mee?

En wat bedoel je met dat mannen niet kunnen ruiken?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 11:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Doorgaans ligt dat 'stinken' aan een slechte hygiëne.
En iemand die niet hygiënisch is, vind ik niet leuk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 11:31
kloontje20
kloontje20 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-03-2007 @ 10:19 :
Als je iemand vindt stinken begin je d'r toch gewoon niks mee?

En wat bedoel je met dat mannen niet kunnen ruiken?
Mja, gaat een beetje moeilijk, ben tot nog toe wel 10 mensen tegengekomen die ik leuk vond maar die allemaal wel ergens bleken te stinken. En je zag het echt niet aan ze af ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 11:33
kloontje20
kloontje20 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-03-2007 @ 08:50 :
Hoezo kunnen mannen niet ruiken? Als hij naar zweet ruikt en het is niet vers, dan komen er uberhaupt geen dates. Dat kan hij toch echt wel zelf in de gaten houden. Maar ik kom eigenlijk nooit mensen tegen die naar zweet ruiken, behalve dan een docent hier en daar, dus ik denk niet dat dit zo'n probleem is.
Ik kom ze alsmaar tegen. Op het moment dat er knuffelen aan te pas komt en/of de kleren uitgaan i.i.g.

Het kan wel zijn dat wat ik stinken vindt, voor de meeste mensen juist lekker of een normale mondgeur is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 11:43
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ben je niet overgevoelig voor geuren ofzo, gezien je:
Citaat:
kloontje20 schreef op 06-03-2007 @ 08:47 :
altijd .
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 12:13
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
kloontje20 schreef op 06-03-2007 @ 11:31 :
Mja, gaat een beetje moeilijk, ben tot nog toe wel 10 mensen tegengekomen die ik leuk vond maar die allemaal wel ergens bleken te stinken. En je zag het echt niet aan ze af ofzo.
10 mensen nog wel! Dat vind ik wel een beetje overdreven veel. Volgens mij ligt het gewoon aan jou
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 12:27
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
dallie schreef op 06-03-2007 @ 09:53 :
Als je een man vindt stinken, ligt het aan jouw immuunsysteem


Alsof aardoliedestillaten (lees deodorants) alle reukproblemen oplossen!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 13:06
Verwijderd
volgens mij ben je niet eh, opgewonden gewoon ofzo als er kleren uitgaan, want je laat je wel erg afleiden door geuren
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 13:47
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Bij ons in de klas zit een mooie jongen. Toen ie passeerde rook (stonk) ie naar zweet, ik vond hem direct niet meer leuk. Nu durf ik vanop afstand nog wel eens kijken naar hem (hij blijft mooi), maar als ie terug in mijn buurt zou komen en nog zou stinken, zou ik echt afknappen Mij zou het dus echt storen en hoe leuk iemand er ook mag uitzien, als ie stinkt, dan houdt het op voor mij.

Mijn ex dierf ook wel eens ruiken naar zweet, maar dat was dan weer wat anders.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 17:01
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Als onbekende jongens naar zweet ruiken is dat voor mij een afknapper. Maar in een relatie vind ik het niet leuk, maar zeg ik het gewoon. Dan moet hij er maar wat aandoen! Want ik ben nog al precies op het hygiene gebied
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 17:22
Melpomene
Melpomene is offline
Als iemand leuk is maar de sproeier weleens schoner mag, kun je dat aangeven met tact enzo.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 18:00
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-03-2007 @ 11:03 :
Doorgaans ligt dat 'stinken' aan een slechte hygiëne.
En iemand die niet hygiënisch is, vind ik niet leuk.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 18:12
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
als iemand stinkt, dan zeg ik dat.
als iemand stinkt, ben ik afgeknapt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2007, 18:37
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Ik had van de zomer altijd een dikke ammonia geur bij me als ik was wezen sporten, was binnen 4 maanden 12 kg. kwijt dus was niet zo gek dat ik flink aant verbranden was(douche 2 a 3x p/dag). Soms valt er gewoon weinig tegen te doen, maar als iemand in normale toestand al stinkt zou ik nooit iets met diegene beginnen/bij blijven. Gadverdamme!
Ik zou er zelf geen moeite mee hebben om het te zeggen tegen diegene, zeker als het mijn vriendin was. Zulke dingen moet je gewoon tegen elkaar kunnen zeggen, maar vind wel dat je het dan subtiel kan brengen en als ie het dan nog niet begrijpt wat duidelijker zijn.
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 08:12
kloontje20
kloontje20 is offline
Noem eens wat voorbeelden van subtiele hints?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 14:30
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
kloontje20 schreef op 07-03-2007 @ 08:12 :
Noem eens wat voorbeelden van subtiele hints?
Zou je deo op willen doen? En als ie dan zegt, doe ik al, dan kan je zeggen dat het helpt om met zeep te wassen en regelmatig te douchen en wilt hij dat niet of doet hij dat al dan heb je pech.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:33
Verwijderd
Als iemand die ik heel leuk vind, stinkt (en dat is nu nog maar één persoon ), dan zeg ik dat. Maar gelukkig is dat zelden nodig (behalve als hij net gesport heeft ofzo, maar dan heeft ie een excuus ).

Ik heb trouwens ook nog nooit gehoord dat mannen niet kunnen ruiken, zelfs niet bij wijze van spreke?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:48
Teerbal
Teerbal is offline
ja ik heb het wel gehad een meisje waarmee ik leuk stond te praten, maar plots rook ik hoe ze uit dr mond stonk... Dan ga ik niet zeggen: he je ruikt
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 16:40
xyz
Avatar van xyz
xyz is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 07-03-2007 @ 15:48 :
ja ik heb het wel gehad een meisje waarmee ik leuk stond te praten, maar plots rook ik hoe ze uit dr mond stonk... Dan ga ik niet zeggen: he je ruikt
dat doen vrienden namelijk WEL, gewoon vertellen wat je echt ruikt/ziet anders komt er niet echt verandering in
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 17:31
Teerbal
Teerbal is offline
Citaat:
xyz schreef op 07-03-2007 @ 16:40 :
dat doen vrienden namelijk WEL, gewoon vertellen wat je echt ruikt/ziet anders komt er niet echt verandering in
wie zegt dat we vrienden waren pipo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2007, 18:47
xyz
Avatar van xyz
xyz is offline
.....lama je snapt mn punt zo te zien niet
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 20:15
Verwijderd
Mja, ligt eraan he. Natuurlijk ruikt niet iedereen altijd even fris, dat lijkt me heel normaal en daar stoor ik me ook niet aan.. maar als iemand -altijd- stinkt, dan zou ik daar wel op afknappen ja. Maar dan lijkt me inderdaad dat het meer aan de verzorging van die persoon ligt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 23:40
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik zou het gewoon maar zeggen, misschien heeft hij het zelf niet door en dan is het ook zo lullig iemand gewoon stinkend rond te laten lopen
Uit zn mond: kauwgompje of pepermuntje aanbieden, hopen dat hij zelf zegt: stink ik zo erg? en dan zeggen: ja een beetje wel.
En onder de oksels, zelf deo opdoen en hem ook aanbieden.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 17:39
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
als je hem heel leuk vind, zeg je er toch wat van?

zweet zou ik moeilijker vinden om te zeggen
maar als iemand uit ze mond stinkt of iets in zijn oog heeft
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 20:19
juno
Avatar van juno
juno is offline
Stinken is einde oefening. Dat kan nooit meer wat worden. Mijn liefde gaat ook door de neus.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 20:55
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Teerbal schreef op 07-03-2007 @ 15:48 :
ja ik heb het wel gehad een meisje waarmee ik leuk stond te praten, maar plots rook ik hoe ze uit dr mond stonk... Dan ga ik niet zeggen: he je ruikt
Joah dan ga je er niet mee zoenen maar op zich hoef je toch niet meteen op haar afgeknapt te zijn (of was dat niet het geval)?
Iedereen kan wel eens naar zweet ruiken, of uit zijn mond stinken. Het is pas een probleem als het áltijd zo is. Dat kan echt afstotelijk werken. Ik word dan al misselijk als ik aan de persoon denk, want dat wordt dan zijn belangrijkste trekje (erg hè).

Naah, met iemand die stinkt, kan ik niets. Het is iets anders als we al vrienden zijn en het begint ineens of zo. Maar als ik iemand leer kennen en die stinkt de eerste, tweede, derde, vierde enzovoorts keer, dan houd ik er echt al gauw mee op .
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 21:04
belli
belli is offline
zweet van 1 dag stinkt niet. als iemand stinkt naar zweet heeft ie zich dus al te lang niet gewassen. ik hou niet van onverzorgde types dus kan ie t schudde
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
belli schreef op 08-03-2007 @ 21:04 :
zweet van 1 dag stinkt niet. als iemand stinkt naar zweet heeft ie zich dus al te lang niet gewassen. ik hou niet van onverzorgde types dus kan ie t schudde
Natuurlijk kan zweet van 1 dag wel stinken. Als je bijvoorbeeld een dag lang in een kantoor hebt gezeten waar de hele dag de volle zon op heeft gestaan (=broeikaseffect) en je uit de naad werkt, dan stink je aan het einde van de dag echt wel naar zweet, ookal heb je die ochtend een uur onder de douche gestaan.

Maar goed, daar zal jouw leeftijdscategorie-jongens nog geen last van hebben
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 17:35
kloontje20
kloontje20 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-03-2007 @ 17:46 :
Natuurlijk kan zweet van 1 dag wel stinken. Als je bijvoorbeeld een dag lang in een kantoor hebt gezeten waar de hele dag de volle zon op heeft gestaan (=broeikaseffect) en je uit de naad werkt, dan stink je aan het einde van de dag echt wel naar zweet, ookal heb je die ochtend een uur onder de douche gestaan.

Maar goed, daar zal jouw leeftijdscategorie-jongens nog geen last van hebben
Jawel hoor, dat begint bij 14.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 17:35
kloontje20
kloontje20 is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 08-03-2007 @ 20:55 :

Naah, met iemand die stinkt, kan ik niets. Het is iets anders als we al vrienden zijn en het begint ineens of zo. Maar als ik iemand leer kennen en die stinkt de eerste, tweede, derde, vierde enzovoorts keer, dan houd ik er echt al gauw mee op .
Maar zeg je dan ook eerlijk waarom?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 18:06
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
kloontje20 schreef op 11-03-2007 @ 17:35 :
Maar zeg je dan ook eerlijk waarom?
Als je nog moet zeggen waarom, ben je dus al te ver gegaan. Ik leer iemand niet zo gauw kennen dat ik meteen zou moeten zeggen waarom ik niet meer zoveel met diegene praat. Meestal is het zo dat als iemand de tweede of derde keer dat ik hem zie, nog steeds stinkt, ik het daarna gewoon bij "Hoi" houd (en op de vraag: Hoe gaat het? Ja, goed, bedankt, ik ga gauw verder, doei!).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-03-2007, 18:54
Verwijderd
Gelukkig ken ik weinig (lees geen) mensen die extreem stinken. Mijn vriendje ruikt extreem lekker.. Zelfs als hij geen deodorant op heeft
Maar als hij wel eens stinkt, na het sporten bijvoorbeeld, zeg ik gewoon, "Hej vriend ga douchen ofzo.. je stinkt"
Niet om hem te kwetsen, want hij weet dat hij stinkt, en ik ben gewoon niet tactisch met dat soort dingen..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 20:13
Verwijderd
Iemand die vaak stinkt vind ik niet leuk 'in die zin'.
Als iemand eens een keertje stinkt maar verder eigenlijk nooit, dan zeg ik er niets van, maar ik zal misschien wel een pepermuntje aanbieden (en wat verder uit de buurt blijven )
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:49
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
gewoon: zeggen

ik heb geen vriendjes gehad die echt stonken, maar wel eentje die echt ab-so-luut niet kon kussen, en daartegen heb ik het gezegd, en ook dat ik het hem wel even zou leren.

Kom dus met opbouwende kritiek, doe wat suggesties, maar keur hem niet meteen af, misschien merkt hij het zelf helemaal niet. Stel anders een leuke gift basket samen met Odorex, Axe showergel/deo, wat ademmintjes etc.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
en overigens.....mijn vriend stinkt ook, maar niet chronisch. Hij heeft zweetvoeten ( net als ik) en zijn biogassen zijn soms echt niet om te HARDEN. Maar echte liefde gaat niet door de neus
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen grapigge opening zinnen
LOVE THE GAME
2 26-02-2011 23:34
Liefde & Relatie ff invullen please... ladys
yannickboy2
30 17-08-2010 00:36
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 18:15
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 14:30
Verhalen & Gedichten Beetje dagboek
Vlooienband
30 29-06-2003 19:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.