Oud 25-07-2002, 13:55
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
mijn vriend gaat volgende week donderdag op vakantie naar spanje. hij gaat met ze familie mee en logeert bij familie.
nou is het niet zo dat ik de wantrouwende vriendin uit wil hangen maar ik ben zó ontzettende bang dat hij zal vreemd gaan...

ik heb tegen hem gezegd, ondanks mijn jaloezie en vertrouwen in mensen, heb ik tegen hem gezegd: 'Als je daar een leuk, mooi meisje ziet die naar je knipoogt of met je wilt dansen moet je dat gewoon doen, zolang je maar niet aan haar zit of met haar vreemd gaat' hij zei 'dank je wel voor het vertrouwen' ik zei dus ook van 'ik geef je dit vertrouwen, maak er dus geen misbruik van' hij zei dat ik hem kon vertrouwen en dat hij dit niet zal doen.

Ik ben zó onzeker dat hij toch vreemdgaat. Straks als hij weg is wil ik natuurlijk dat hij een onwijze leuke tijd te gemoet gaat en dat hij heel veel plezier krijgt. maar hoe moet dat nou? ik zit hier in Nederland met de angst dat hij tóch vreemd zal gaan....omdat ik weet dat heel veel meisjes naar hem kijken en hij vrij makkelijk flirt. Hij mag van mij kijken maar geen drankjes aanbieden, aan de kont zitten, zoenen of wat dan ook! ik word helemaal gek. ik geef hem vertrouwen, maar aan de andere kant ben ik bang dat hij dat misbruikt. En dat heet nou vertrouwen ik weet het.

Hij weet dat ik hem niet kan controleren, dat hij daar desnoods iedere avond 10 wijven kan krijgen als hij dat wilt, maar ik ga er van uit dat hij dat niet zal doen! ik heb goed met hem gepraat, maar ik heb zoiets van 'wwat heeft praten voor een zin? op een gegeven moment als hij een daar een heel mooi, lekker meisje ziet dat zich aanbied en heel sensueel om hem heen begin te dansen, zal hij dan nog aan mij denken? denkt hij dan oh mij nvriendin in nederland mag ik geen pijn doen, of denkt hij dan met ze gevoel en niet met ze verstand? wat moet ik nou????

ik word zo gek dat ik niet meer kan slapen.
ik heb hem het vertrouwen gegeven, maar ik ben zó bang dat hij er misbruik van zal maken. En hij kan mij 100 keer vertellen dat dit niet zo is, maar toch............
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2002, 13:59
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
hebbik ook gehad..
mijn vriend is 3 en un halve week weggeweest (hij komt 1 aug. ook pas terug)
je moet je niet te druk maken, dan ga je idd dingen verbeelden die helemaal niet kloppen..
hijs gewoon blij dat hij je vertrouwen heeft en als hij echt van je houdt maakt hij daar heus geen misbruik van
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:08
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik weet het, dat is allemaal heel makkelijk gezegd van als hij echt van me houdt maakt hij er geen misbruik van. HIj ook, hij kan zoveel dingen zeggen maar ik heb altijd zoiets gehad van 'geen woorden maar daden'. pas als hij terug komt en het blijkt dat hij gewoon 'normaal' gedragen heeft daar vertrouw ik hem al wat meer. maar toch, ik zal er nooit achter kunnen komen.

dus moet het dan puur een kwestie van vertrouwen zijn aangezien ik het toch nooit zou kunnen controleren? dat is toch onmogelijk?
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:56
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
je wilt zelf geen wantrouwende vriendin hangen maar je doet het toch.. heb vertrouwen gewoon in je vriendje
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 15:22
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
Mijn vriendje is nu ook op vakantie en komt volgende week zaterdag pas terug!Kijk k ben natuurlijk ook wel bang dat hy vreemd zou gaan, want hy kent daar best veel man nog van 2 jaar geleden en dan gaat dat wat makkelijker...het gaat sowieso makkelijker op vakantie!Maar k ben al op vakantie geweest en heb me ook netjes gedragen, heb heus met andere jongens gedanst en gek gedaan, maar daar bedoelde ik niets meer mee dan leuk gezellig plezier maken op mijn vakantie...er is geen uur geweest dat k niet aan mijn vriendje heb ged8!!En kijk als k me had misdragen had hy dat 100% zeker nu ook gedaan, maar ik vertrouw hem gewoon en als hy toch vreemdgaat moet je maar denken dat hy je niet waard is...ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar het is uiteindelijk wel zo!Veel succes de komende weken, en k denk troues ook dat er veel minder kans is da hy vreemd zou gaan want hy is met familie en als hy met vrienden was zou k denken dat de kans zeker groter is...ik weet niet waarom, misschien omdat je toch meer de beest uithangt met je vrienden dan by familie.

maar probeer je nie al te druk te maken anders heb jij ook geen leuke tyd hier in nederland als hy in spanje zit!jij kan hier ook plezier gaan maken, en hy kan ook bang zyn dat JIJ vreemd gaat als je uit anders praat er NOG eens met hem over

succes

kussies tamsie
__________________
HeT BlIjVeN RaRe WeZeNtJeS DiE MaNnEn...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 15:27
Ingrid3
Ingrid3 is offline
hijs al blij da je um vertrouwe hebt gegeven.. hij weet zelf wanneer hij te ver gaat bij je en wanneer nie..
as hij dan echt van je houdt gaat ie echt niet vreemd.. da gebeurt daar natuurlijk eerder maar as je zegt da ie zoveel mense kan krijge en da heeft ie hier nog nie gedaan, waarom daar dan wel?? omdat jij verder weg bent en der maybe nie achter kan kome? da lijkt me dus op zich nie..
je moet je nie zo druk make en zelf ook een leuke vakantie der van make! as je der zo meej bezig blijft verpest je je eige vakantie ook nog es.. en das toch ook nie de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:00
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
je denkt dat je hem vertrouwen geeft, maar dat doe je dus niet.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:05
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
girl18 schreef:
je wilt zelf geen wantrouwende vriendin hangen maar je doet het toch.. heb vertrouwen gewoon in je vriendje
Yeah I know and it sucks! behoorlijk! maar goed......en 'gewoon' vertrouwen hebben in iemand is voor mij niet gewoon, dat is heel echt heel erg moeilijk. Mijn vertrouwen is namelijk in me verleden heel erg geschonden, vandaar dat ik nu veel moeite hebben mensen te vertrouwen. Vertrouwen is voor mij een woord met heel veel betekenis....
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:07
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
.:::TaMsIe:::. schreef:
en als hy toch vreemdgaat moet je maar denken dat hy je niet waard is...ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar het is uiteindelijk wel zo!

maar probeer je nie al te druk te maken anders heb jij ook geen leuke tyd hier in nederland als hy in spanje zit!jij kan hier ook plezier gaan maken, en hy kan ook bang zyn dat JIJ vreemd gaat als je uit anders praat er NOG eens met hem over

succes

kussies tamsie
thnx voor je raad. ik zal me niet al te druk maken al is dat moeilijk, daarom vraag ik hier jullie raad. het is best wel raar want nu ik typ dat ik me niet al te druk zal maken trillen mijn handen zo erg van spanning en onzekerheid dat het een heel raar gevoel geeft als ik tik. Alsof je examen doet in typeles en de examinator op je vingers kijkt. dus maak ik me wel druk, het is gewoon moeilijk, maar anyway thnx 4 your advice
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:09
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef:
hijs al blij da je um vertrouwe hebt gegeven.. hij weet zelf wanneer hij te ver gaat bij je en wanneer nie..
as hij dan echt van je houdt gaat ie echt niet vreemd.. da gebeurt daar natuurlijk eerder maar as je zegt da ie zoveel mense kan krijge en da heeft ie hier nog nie gedaan, waarom daar dan wel?? omdat jij verder weg bent en der maybe nie achter kan kome? da lijkt me dus op zich nie..
je moet je nie zo druk make en zelf ook een leuke vakantie der van make! as je der zo meej bezig blijft verpest je je eige vakantie ook nog es.. en das toch ook nie de bedoeling
ja dat weet ik en hij zegt dat hij écht van me houdt......ik moet dat allemaal nog zien, al kan ik niets controleren. oke ik zal me niet te druk maken en niks raars denken
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:10
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
je denkt dat je hem vertrouwen geeft, maar dat doe je dus niet.

ik weet het, ik zit nogal moeilijk in elkaar wat vertrouwen betreft..............ik geef hem ook mijn vertrouwen om ervoor te zorgen dat ik weer zijn vertrouwen win, en zo het hele vertrouwelijke gedoe in de relatie wat groeit.......

fuck it vertrouwen is zo verdomme moeilijk voor mij! en dat vreet behoorlijk aan me! want vaak heb ik uiteindelijk mezelf ermee........
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:02
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
ik weet hoe ut voelt, mijn vriend is dinsdag op vakantie gegaan en komt morgen over 2 weken pas terug.. ook ik heb tegen hem gezegd dak em vertrouw...en da doe ik ook heus wel, maar toch is der angst er da hij vreemd gaat, en ut erge is, als hij thuis komt ga ik net weg, dus dan spreek ik em 3.5 week nie, en tis ook nog zo da we een relatie op afstand hebben, ut vertrouwen moe dus zowa 100% zijn om meej elkaar te hebben om da je al zo veel km uit elkaar woont, maar tis toch anders omda hij nu in croatie zit...
maar ik heb de komende 2 weken vol gepland, zodak minder aan hem kan denken (moe werken enzo...) de tijd gaat dan veel sneller, en hoe sneller hoe eerder ut lijkt da hij weer thuis is.
alsk jou was zouk de komende weken da ook doen en wa minder aan hem denken en denken wa daar allemaal zou gebeuren, maybe maakt hij zich ook wel druk, omda jij hier in nl zit, (waar is ie btw heen?) en ook lol maakt en met andere mensen om gaat, de kans is net zo groot da jij ook vreemd zou kunnen gaan,
khoop da je hier wa aan had..anders kun je altijd mailen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
linkinparkgirl schreef:
ik weet hoe ut voelt, mijn vriend is dinsdag op vakantie gegaan en komt morgen over 2 weken pas terug.. ook ik heb tegen hem gezegd dak em vertrouw...en da doe ik ook heus wel, maar toch is der angst er da hij vreemd gaat, en ut erge is, als hij thuis komt ga ik net weg, dus dan spreek ik em 3.5 week nie, en tis ook nog zo da we een relatie op afstand hebben, ut vertrouwen moe dus zowa 100% zijn om meej elkaar te hebben om da je al zo veel km uit elkaar woont, maar tis toch anders omda hij nu in croatie zit...
Jij zou al 100% vertrouwen in hem moeten hebben, omdat je hem blijkbaar niet zo vaak kunt zien, vanwege de afstand. Hij kan dus rustig daar zijn gang gaan, terwijl jij het niet eens weet.

Ik woon ook doordeweeks op kamers 200km verderop en ik vertrouw haar ook.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:45
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:


Jij zou al 100% vertrouwen in hem moeten hebben, omdat je hem blijkbaar niet zo vaak kunt zien, vanwege de afstand. Hij kan dus rustig daar zijn gang gaan, terwijl jij het niet eens weet.

Ik woon ook doordeweeks op kamers 200km verderop en ik vertrouw haar ook.
kheb veel vertrouwen in em jah, maar kvin ut nu toch wel wa anders omda hij nu op vakantie is, ook al stelt ie mij wel gerust enzo da hij nie vreemd zal gaan en ik de enige voor em ben...(hijs btw meej zn ouders op vakantie...) maar ik weet wel dak me de komende weken druk ga maken, ook al smst ie elke dag een paar keer...valt te begrijpen toch? hij zei ook da hij zich druk zou maken alsk meej vriendinnen op vakantie ga, terwijl daar ook helemaal geen reden voor is...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
linkinparkgirl schreef:


kheb veel vertrouwen in em jah, maar kvin ut nu toch wel wa anders omda hij nu op vakantie is, ook al stelt ie mij wel gerust enzo da hij nie vreemd zal gaan en ik de enige voor em ben...(hijs btw meej zn ouders op vakantie...) maar ik weet wel dak me de komende weken druk ga maken, ook al smst ie elke dag een paar keer...valt te begrijpen toch? hij zei ook da hij zich druk zou maken alsk meej vriendinnen op vakantie ga, terwijl daar ook helemaal geen reden voor is...
Nee ik snap eerlijk gezegd niet waarom je je druk gaat maken om zoiets. Je zegt elkaar toe niks te doen, nou dan is dat toch zo? Of telt elkaars woord niet meer.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:03
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:


Nee ik snap eerlijk gezegd niet waarom je je druk gaat maken om zoiets. Je zegt elkaar toe niks te doen, nou dan is dat toch zo? Of telt elkaars woord niet meer.
mjah nu je ut zegt.....elkaars woord telt wel jah, aan de ene kant denk ik ook van, relax, alles komt goed, maar aan de andere kant....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] de vrouw
juliettebinoche
4 10-03-2004 21:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.