Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2003, 20:45
krummie
krummie is offline
hey allemaal...

Ik ga jullie ff lastig vallen met mijn probleem..(sorry alvast daarvoor, want het zal niet zo kort worden)
Dit is trouwens niet mijn 1e post..maar ik zit onder een andere naam want mijn ex zit ook op het forum en kent de personen waar het om gaat!

Mijn vriend heeft 3 en een half jaar iets met een meisje gehad, ik noem haar ff S.
Het was al ruim een half jaar uit toen mijn vriend en ik iets kregen. Zij had er nog steeds moeite mee volgens mij, ze bleef hem bellen smsen enzo. Ik had het er daar toen al moeilijk mee, maar hij zei dat hij nix meer voor haar voelde enzo..
Ik had er moeite mee als mijn vriend uitging..omdat zij er dan ook altijd was. (ja jullie kunnen me raar vinden..maar dit komt door omstandigheden met mijn ex)
Na een hoop gezeur te hebben gehad met haar(ik werd bedreigd enzo) kwam ze met verhalen over dat hij het met haar gedaan zou hebben enzo, toen heb ik haar opgebeld en met d'r zitten praten(want ze verzon wel vaker van die verhalen bij zijn andere exen), ik heb ook met mijn vriend gepraat en hij zei dat het echt nie zo was enzo. Na een tijdje ging het heel goed want hij had geen contact meer met haar(voor zover ik weet) en ik voelde me er iets beter door.
na bijna 6 maanden nam ze weer contact met hem op(vorige week dus) ze smste: hey lieverd. Ik ben alleen thuis, dus als je wilt kan je ff langskome dikke t-zoen S.
Nou ik had echt zoiets van neeee niet weer he..Maar wel dus!
Gisternacht heeft hij met haar op msn gezeten want ze heeft nu i-net...ik kijke of het gesprek er nog stond....neej nergens te bekennen!(raar?!)
En ja ik weet dat het verkeerd is..maar nou keek ik dus net in zijn email en daar stond zo ongeveer dat ze nu op vakantie was maar zaterdag ochtend zou ze weer terug kome..en hij kon haar dan weer belle en smse, en zij zou hem smsen en dan zou hij maar moeten kijken wat hij wilt(als hij begreep wat hij bedoelde stond erbij)

Okeej nu het probleem, ik heb echt geen zin meer om me hier kut door te voele, want ik voel me gewoon kut zolang hij met haar omgaat want dan kome al die verhale en dat gezeik weer..ik voel me weer superonzeker en daar heb ik echt geen zin meer in!
Maar kan ik het maken om tegen hem te zeggen dat ik het liever niet heb dat hij contact met hem heeft? of zou dat egoďstisch zijn?
Want ik weet dat ze nog steeds gek op hem is..hij is echt een obsessie voor haar geworden lijkt het..

Ik hoop dat jullie me een b-tje kunnen helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2003, 20:54
Verwijderd
Waarom zou hij geen contact met haar hebben? Zij is z'n ex, jij bent z'n vriendin, jij bent duidelijk in het voordeel.
Ik vind het ook vreemd dat je z'n smsjes en msn-logs natrekt trouwens, afgezien van z'n email.

Wat wel lullig van hem is, is dat hij jou niets zegt en zelfs z'n msn-logs verwijdert. Ga dáár eens met hem over praten.

En natuurlijk kun je zeggen dat je het vervelend vindt als hij z'n ex ziet. Je kunt het hem niet verbieden, maar je kunt 'm zo in elk geval de kans geven om met jouw gevoelens rekening te houden (als je die niet tegen 'm vertelt, kan hij er moeilijk aan denken he)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 21:05
krummie
krummie is offline
kijk dat is het probleem juist..hij heeft een hekel aan d'r maar praat wel gewoon weer met d'r...over dingen die ik schijnbaar niet mag weten.
Hij heeft het contact toen verbroken omdat zij erop uit was, om het uit te rijgen tussen ons, dus d.m.v. rare verhalen vertellen en mij bedreigen enzo. En hij werd het gezeik van haar ook zat. Hij weet dat ik het er moeilijk mee heb en dat had hij zelf toen ook omdat hij me helemaal niet kwijtwil...

Hij weet dat ik onzeker ben geworden na mijn ex, omdat hij 2 keer vreemdging met zijn ex en daarna met een ander meisje 'per ongeluk' .

Ik heb zijn smsjes niet gelezen b.t.w. want die LIET hij mij lezen.

maar toch bedankt voor je post..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 00:03
westlander84
westlander84 is offline
meisje als je zo onzeker moet zijn met dat allemaal dan ken het niet lang goed gaan, ook al ben ik nog steeds gek op me ex want ze is super maar zal der ook nooit meer terug krijgen wat ik eigenlijk wil (oftewel me ex heb dus zeg maar hetzelfde alleen sms is maar heel heel soms en chat
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 00:04
westlander84
westlander84 is offline
is = ik (sorry)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:51
groezel538
groezel538 is offline
Dit komt mij heel bekend voor, mijn vriend heeft ook een ex waar hij sinds een tijdje weer contact mee heeft. Zij vind hem nog steeds leuk (vermoed ik). Wat echt helpt is praten. Ik heb mn vriend precies uitgelegd hoe ik me voelde en hij zou er rekening mee houden. Ga niet aan hem vragen haar niet meer te zien en ga zeker niet in zn email zitten neuzen (heb ik ook gedaan, veel misverstanden over ontstaan). Je moet gewoon maar denken als hij nog wat voor haar zou voelen wat doet ie dan nog bij jou?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 10:57
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
Ja mij komt dit ook bekend van voor. Mijn vriend zijn ex belde hem ook op enzow, terwijl het ook allang over was tussen hun,ik heb er echt wel wat van gezegt hoor en nu hebben ze gelukkig geen contact meer.
Ik begrijp wat je nu voelt tis zeker geen pretje praat gewoon heel veel erover met hem..en dan zal jullie er wel uit komen..vertel hoe je je voelt..

sterkte he..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat ie weer naar z'n ex gaat. Maar ik hoop wel dat ie haar dat ook duidelijk maakt. Dat ene smsje vind ik echt niet kunnen (t-zoen is tongzoen, neem ik aan?!).
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:44
krummie
krummie is offline
hey allemaal...
thanx voor jullie berichtjes!
Ik heb het er allang met hem over gehad...maarja hij doet normaal tegen haar zolang zij dat ook tegen hem doet zegt tie.
Maar er is 1 ding wat hij niet begrijpt en wat ik hem toch al 10 keer hebt uitgelegd en dat is: als hij contact met haar zoekt...gaat zij weer hopen, meer aan hem denken, meer bellen, meer smsen met weer veel hoop...hij kan 100 keer zeggen dat hij nix meer wil, maar zolang hij contact heeft met haar, denkt zij dat hij toch nog wat wil!

ik vind ut gewoon heel erg irritant..ik verbied het hem zeker nie, maar hij weet nu onderhand wel dat ik het nie leuk vind, en dat als ik het te ver vind gaan hem wel voor de keus stel...zij of ik, want ik heb geen zin meer om me kut te voelen door dat of is dat niet terrecht?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:52
Rubke18
Rubke18 is offline
Zijn gevoelens voor jou zijn toch sterker als die voor haar want anders zit er wat mis, om hem daarvoor voor het blok te zetten vindt ik persoonlijk wat te ver gaan maar ok
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 08:34
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
dit is een typisch fenomeen wat ookwel de ex from hell wordt genoemd

dat meisje is gewoon te zielig om zelf een normaal vriendje te zoeken en heeft haar ex nodig om zich te kunnen profileren bij de rest van de groep. kennelijk kan of wil ze niet alleen zijn en kan houd ze hem aan het lijntje in gevallen van 'nood'.

JIJ aan de andere kant hoeft dit niet te pikken. Dat je vriend zo slap is om haar zelf niet gedag te zeggen is zijn probleem, maar daarom moet je het niet JOUW probleem laten worden. bel die ex van 'm op, zeg haar dat ze met haar kleffe poten van JOUW vriend af moet blijven en snel wat anders moet gaan zoeken want ze is niet voor niets een EX. Geef haar desnoods een telefoonnummer van psychiatrische hulp want dat mens is niet alleen zielig maar ook nogeens gek.

Spreek daarna je vriend dat als hij zich niet weet te gedragen je linea recta bij hem weg bent. Waarschuw hem ook dat zijn ex hem gebruikt en hij niet moet rekenen op ene nieuwe relatie met haar, en zker niet met jou als hij de verkeerde stap maakt.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Psychologie Lucht je hart topic deel 130
Eend
490 14-06-2008 13:17
Liefde & Relatie vriendin met ex
daqueen
18 17-05-2006 09:25
Liefde & Relatie relatiecrisis; weet het echt niet meer
groovy
33 06-12-2005 15:13
Liefde & Relatie Probleem met ex...
kimmetje100
18 03-09-2004 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.