Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2014, 16:08
Jeroene
Jeroene is offline
Hallo allemaal!

Zelf heb ik een spel ontworpen voor mijn studie. Erg leuk, en ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden. Daarom daag ik jullie uit om mee te spelen en een échte Godfather te worden op ...!

Super Maffia Game
Super Maffia Game (ook wel SMG) is een spel waarbij je jezelf van groentje op moet werken naar een echte Godfather. Makkelijk is het echter niet. Je dient een goede strategie te maken, vrienden te maken en zeker geen vijanden.

Je berooft winkelkraampjes, banken, steelt de mooiste auto's, handelt in drugs en start een echt onderzoekslab op. In het onderzoekslab laat je medewerkers voor jou werken en laat je ze onderzoeken doen om nog sneller te vorderen in het spel. Denk aan de mogelijkheid om betere wapens te kopen, sneller in leven te herstellen of een heuse drugs machine die drugs voor jou produceert.

Vrienden maken het nog leuker!
Speel het samen met je vrienden om het nog interessanter te maken. Naast spelen met je vrienden kun je ook een eigen game starten dit doe je door naar onderstaande link te gaan: ...

Altijd andere spelers online!
Overdag zijn er altijd wel andere spelers online. We hebben een super gezellig crew-team die je maar al te graag verder helpen in-game. Kom eens langs en post hier wat jij van het spel vind. Heb je verbeteringen voor het spel? Laat het ons weten dan gaan wij kijken of we het kunnen toevoegen / verbeteren. Jou suggesties zijn voor ons heel belangrijk. Onze spelers hebben namelijk in de hand welke kant we met het spel opgaan! Jij bepaalt wat de volgende update wordt en blijft non-stop op de hoogte.

Maandelijks nieuwe updates
Elke maand proberen we nieuwe functies toe te voegen aan de game. Denk aan nieuwe activiteiten (zaols het onlangs uitgebrachte onderzoekslab en meer).

Neem jij de uitdaging aan! Tot binnenkort! (Vergeet niet feedback hier te posten!!!)

Laatst gewijzigd op 03-09-2014 om 17:41. Reden: reclame link verwijderd
Advertentie
Oud 03-09-2014, 16:12
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Ga weg man, met je reclame.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Oud 03-09-2014, 16:38
Jeroene
Jeroene is offline
Citaat:
Ga weg man, met je reclame.
Dan zou ik wel refjes plaatsen. Ik kan daarnaast aantonen dat ik het echt voor me opleiding heb gemaakt / het heb gemaakt: http://www.jeroenegelmeers.nl/nl/showcase.php?view=59
& http://www.supermaffiagame.nl/?page=colofon
Oud 03-09-2014, 17:39
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Je hebt de opdracht al afgesloten, je hebt een beoordeling, dus het is volgens mij gewoon reclame.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Welke bands allemaal in jou playlist?
MazeMouse
64 13-12-2002 19:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.