Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2001, 18:17
Nachtvlinder
Avatar van Nachtvlinder
Nachtvlinder is offline
Wat lig je lief. Een klein lachje op je gezicht, een lok haar die voor je ogen hangt, je armen om mijn middel. Wat is dit heerlijk wakker worden. Wat adem je leuk. Je bent verkouden, dus je doet je mond op een nogal aparte manier open. Toch schattig. Het ligt lekker dit, maar toch eigenlijk niet, ik heb geen gevoel meer in mijn arm, omdat je er op ligt. Zou je het merken als ik hem beweeg? Even proberen. Au! He, nu let ik alleen nog maar op mijn arm, niet op jou. Zal ik je wakker maken? Ik moet weg zo. Zal ik weggaan zonder iets te zeggen? Of geeft dat gelijk een verkeerde indruk? Wat vind je eigenlijk van me? Ik wil het wel vragen, maar ik ben bang voor een afwijzing. Maar dat zou je me niet aandoen. Toch? Nee, want je vindt me lief. Dat denk ik tenminste. Waarom ben je niet zoals andere vriendjes? Die overladen je gelijk met complimentjes, tot je er gek van word. Maar dat is ook niet goed natuurlijk. Dan ben je iemand zo snel zat, en geloof je diegene ook na verloop van tijd niet meer. Ieh, ik heb jeuk op mijn been. Nu heb ik toch echt mijn arm nodig. 1..2..3..yes! Bijna geen beweging! Ja, en nu ga je met je rug naar me toe liggen. Lekker gezellig ben jij. Zou je nog wel weten dat ik hier lig? Misschien heb je er wel spijt van, en schrik je als je straks wakker wordt. Nu kan ik nog weg, nu kan ik nog snel mijn kleren bij elkaar graaien, nu kan ik nog hopen dat je van me droomt. Maar als ik nu wegga, welke bevestiging heb ik dan? Misschien wil je dan wel met me praten, maar durf je het niet meer, omdat ik weg was. Misschien wil je me dan wel zoenen, maar durf je niet, omdat ik weg was. Mijn beslissing staat vast: ik blijf. Maar wanneer word je dan wakker? Wat slaap jij lang zeg. Dat kan ik niet hoor, daar moet je dan maar aan wennen, dat ik ‘s ochtends al door je kamer heen huppel. Ik hoor iemand op de gang? Is dat je moeder? Nu blijf ik helemaal liggen, die hoef ik niet te ontmoeten. Wat zal ze wel niet denken, neemt hij alwéér een vreemd meisje mee naar huis. Zou je dat vaak doen? Ze zou me vast gelijk een slet vinden. Welk haarzelf respecterend meisje gaat er nou gelijk met een jongen mee naar huis? Maar dat is niet zo hè, dat weten we allebei. Ik zit bij je op school. Ik weet nog geeneens in welke klas je zit, volgens mij bij Martijn, maar dat kan ik ook verkeerd hebben. Wat erg eigenlijk, ik ben ontmaagd door een jongen waarvan ik de naam net weet. De voornaam dan. Straks op het naambordje kijken voor de achternaam. Ik ben geen maagd meer. Zou dit dan een nieuwe periode in mijn leven worden? Ben jij nu mijn vriendje? Wil jij me wel? Heb je me niet gewoon gebruikt? Waarom ben ik toch ook zo onzeker. Als je me niets vond, zou ik hier niet liggen. Zou je niet al een jaar naar me kijken. Zouden je vrienden niet “Hee, Michael, daar is je vriendin!” gillen als ik langsfiets. Je vindt me dus leuk. Daar ga ik vanuit. Hee, je gaapt. Zou je allang wakker zijn? Misschien ben je dat al, en hoop je dat ik wegga zonder dat je tegen me hoeft te praten. Maar dan heb je pech, want ik blijf mooi hier liggen. Ik zou alleen zo graag iets aanwillen, ik voel me zo bloot. Waar is mijn shirtje nou gebleven? Hoe zijn we hier eigenlijk gekomen. Note to me: niet meer zoveel drinken. Ik heb het koud. Je raam staat open. Even kijken, hoe ziet je kamer er verder uit? Vreemd dat ik het zo goed kan zien zeg..oh wacht! Ik heb mijn lenzen nog in! Dat is stom. Nu ga ik ze er niet meer uithalen, dan schrik je helemaal als je me ziet, met mijn bril op. En geen make-up afgehaald, alles is vast enorm uitgelopen. Heb je geen spiegel hier? Ik dacht dat je zo ijdel was. Ohja, dat ben je ook, kijk maar naar de grote hoeveelheid flesjes en spulletjes op je bureau. Wax, gel, dagcrème, nachtcrème, alles is aanwezig. Ook veel aftershave trouwens. Niet teveel van gebruiken jongen, vinden meisjes niet leuk. Ligt er geen was op de vloer ofzo? Ik dacht dat jongens dat altijd hadden. Netjes hoor. Ik ben het wachten nu wel zat. Ik ga eruit. Als ik mijn been tenminste terugkrijg, dat klem je wel erg vast. Betekent dat dat je bezitterig bent? Ik wil weg. Ik word gek hier. Ik vind dit hartstikke eng, ik ken je niet, misschien ben je wel helemaal niet leuk.

“He, goedemorgen! Welkom in je toekomst. Die je met mij gaat delen.”

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2001, 18:48
Verwijderd
mooi
Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 19:06
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Koel
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2001, 10:56
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
ohhhh!!

vooral dat laatste zinnetje
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Izsadc #68
Brodie Bruce
500 14-09-2006 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.