Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2006, 10:46
ipe
ipe is offline
Hoi,
Ik schrijf nu al een tijdje voor een website met allerlei weetjes en leuke artikeltjes over de vagina en aanverwanten (www.vaginavrienden.be). Door opzoekwerk te doen naar een onderwerp voor een nieuw artikel kwam ik op dit forum terecht. Tof! dacht ik en ik heb meteen gevraagd of ik hier wat meningen kon komen sprokkelen over de vagina en daar een artikeltje rond schrijven voor de website...dus hier ben ik:
Hoe staan jullie tegenover de vagina? Kijk je er wel eens naar (je eigen vagina, die van je vriendin?). Vind je ze mooi, lelijk, vies, stinkend, prachtig, ...? Schenk je er regelmatig aandacht aan of laat het 'ding' je gewoon koud? Lees je er (veel) over of weet je er eigenlijk weinig van? Let me know!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 11:09
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Euhm
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 11:47
Verwijderd


Ik zie de mijne wel eens, maar erg bewust bekijken doe ik niet. Ik vind 't niet mooi, niet lelijk, niet vies, niet prachtig, maar gewoon normaal. Net zoals ik mijn knie, voet, hand, elleboog etc ook niet heel bijzonder vind, gewoon; normaal.

Ik lees er niet bewust iets over, zoveel interesseert het me niet. Net zoals ik dus ook geen stukken over ellebogen op ga zoeken Ik weet wat het is, hoe het werkt, hoe ik het moet behandelen, en dat is genoeg.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 12:09
Verwijderd
Ik dacht toch serieus dat dat de site van Goedele Liekens was.

En verder: ik voel toch niet de behoefte om daar over te praten, eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 12:24
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Dat is de site van Goedele Liekens ja
Het is wel een heel intiem onderwerp om op een forum als dit over te praten vind. Ik denk dat niemand gaat zeggen dat ze haar vagina bv. vies vindt...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 13:02
ipe
ipe is offline
Het is inderdaad de site van Goedele Liekens, of toch door haar opgericht, de inhoud komt echter niet allemaal van haar zoals nu wel blijkt

Niet echt specifieke interesse voor de vagina dan hé...of toch niet meer/minder dan voor een ander lichaamsdeel...wil dat dan zeggen dat je je vrouw-zijn door iets anders beleefd? Zo ja, wat dan? Of bedoel je iets anders?

Zeg en zijn er geen jongens/mannen die hier een mening over hebben??
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 13:08
Verwijderd
Ik vind niet dat het feit dat ik een vagina heb, mij vrouw maakt. Ik heb een vagina, omdat ik vrouwelijk ben, denk ik eerder. (Hormoontjes -> baby krijgt uiterlijk van een meisje.) Ik voel me dus vrouwelijk omdat ik die bepaalde vrouwelijke hormonen heb.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 13:10
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-01-2006 @ 14:08 :
Ik vind niet dat het feit dat ik een vagina heb, mij vrouw maakt. Ik heb een vagina, omdat ik vrouwelijk ben, denk ik eerder. (Hormoontjes -> baby krijgt uiterlijk van een meisje.) Ik voel me dus vrouwelijk omdat ik die bepaalde vrouwelijke hormonen heb.
Ik zou me toch een pak minder vrouwelijk voelen moest ik iets aan mijn vagina hebben hoor. Ik heb bv. door omstandigheden een tijdje geen seks kunnen hebben, en toen voelde ik me ook vreselijk onvrouwelijk en a-seksueel. Net hetzelfde met borsten. Een maatje meer zou me nog meer vrouw laten voelen, maar ik voel me al vrouwelijk omdat ik ze heb
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 13:44
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Ik kijk er eigenlijk nooit echt naar, ik heb er bv nog nooit met n spiegel naar gekeken (zoals je wel eens ziet/leest), ik vind n vagina niet mooi, het hoort gewoon bij je lichaam. Ik lees er niks over en heb daar ook geen behoefte aan (wel hoor ik wel eens wat op tv).
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 19-01-2006 @ 14:10 :
Ik zou me toch een pak minder vrouwelijk voelen moest ik iets aan mijn vagina hebben hoor. Ik heb bv. door omstandigheden een tijdje geen seks kunnen hebben, en toen voelde ik me ook vreselijk onvrouwelijk en a-seksueel. Net hetzelfde met borsten. Een maatje meer zou me nog meer vrouw laten voelen, maar ik voel me al vrouwelijk omdat ik ze heb
Dat heb ik helemaal niet zo, je zou me een penis kunnen geven, m'n borsten weg kunnen halen, en nog zou ik me vrouwelijk voelen. Ik zou niet blij zijn, want ik wil geen nare operaties ondergaan, maar ik zou me echt nog steeds vrouwelijk voelen. En ik ben geen enorm tuttig iemand ofzo, helemaal niet zelfs. Misschien daarom ook wel.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 14:47
ipe
ipe is offline
Is dat niet een beetje vreemd, dat je bvb wel vrijt, je laat beffen, je schaamhaar scheert/bijknipt etc, maar dat je eigenlijk zelf weinig geeft/bekend bent met dat vagina-stukje van jezelf??
Als je je bvb al hebt laten beffen, maar nog nooit naar je eigen vagina hebt gekeken, dan wil dat eigen lijk zeggen dat je partner meer van je kent dan jezelf...of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
En gewoon effe terzijde: ik ben hier zelf ook maar gewoon over beginnen nadenken toen ik over die vagina begon e schrijven zenne
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 15:56
Verwijderd
Citaat:
ipe schreef op 19-01-2006 @ 15:47 :
Is dat niet een beetje vreemd, dat je bvb wel vrijt, je laat beffen, je schaamhaar scheert/bijknipt etc, maar dat je eigenlijk zelf weinig geeft/bekend bent met dat vagina-stukje van jezelf??
Als je je bvb al hebt laten beffen, maar nog nooit naar je eigen vagina hebt gekeken, dan wil dat eigen lijk zeggen dat je partner meer van je kent dan jezelf...of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
En gewoon effe terzijde: ik ben hier zelf ook maar gewoon over beginnen nadenken toen ik over die vagina begon e schrijven zenne
Ik denk niet dat mijn vriend bekender is met mijn lichaam dan ik ben, op geen enkel punt.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 20:44
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
ipe schreef op 19-01-2006 @ 15:47 :
Is dat niet een beetje vreemd, dat je bvb wel vrijt, je laat beffen, je schaamhaar scheert/bijknipt etc, maar dat je eigenlijk zelf weinig geeft/bekend bent met dat vagina-stukje van jezelf??
Als je je bvb al hebt laten beffen, maar nog nooit naar je eigen vagina hebt gekeken, dan wil dat eigen lijk zeggen dat je partner meer van je kent dan jezelf...of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
En gewoon effe terzijde: ik ben hier zelf ook maar gewoon over beginnen nadenken toen ik over die vagina begon e schrijven zenne
Iedereen weet ook veel beter hoe mijn achterkant eruit ziet dan ik. Boeiuh...
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 14:05
ipe
ipe is offline
Citaat:
ekki schreef op 19-01-2006 @ 21:44 :
Iedereen weet ook veel beter hoe mijn achterkant eruit ziet dan ik. Boeiuh...
Het is natuurlijk gemakkelijker als je gewoon een piemel hebt die je met het grootste gemak dagelijks te zien krijgt. Misschien daarom dat zoveel mannen zoveel aandacht hebben voor hun mannelijk onderdeel (en het ding zelfs een naam geven !) ?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 14:44
Verwijderd
Citaat:
ipe schreef op 20-01-2006 @ 15:05 :
Het is natuurlijk gemakkelijker als je gewoon een piemel hebt die je met het grootste gemak dagelijks te zien krijgt. Misschien daarom dat zoveel mannen zoveel aandacht hebben voor hun mannelijk onderdeel (en het ding zelfs een naam geven !) ?
Mijn vriend besteedt niet meer aandacht aan zijn geslachtsdeel, dan ik aan de mijne.

Waarom moeten we zo nodig zoveel aandacht voor onze geslachtsdelen hebben? Je kan er toch gewoon normaal mee omgaan?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 15:54
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Zolang er wat in kan vind ik het best.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 16:40
Mara
Mara is offline
Ik heb net zoveel interesse voor mijn vagina als voor mijn linkerpink.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 17:20
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-01-2006 @ 17:40 :
Ik heb net zoveel interesse voor mijn vagina als voor mijn linkerpink.
Ergens begrijp ik wel wat je bedoelt, maar anderzijds ben ik het er niet helemaal mee eens. Niet dat een vagina op zich zo interessant is, maar het genot dat je ermee kan beleven maakt het toch veel 'interessanter' (ik vind het juiste woord niet echt, hoop dat je weet wat ik bedoel ) dan bv je linkerpink, niet?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 17:22
Mara
Mara is offline
Citaat:
Saarah schreef op 20-01-2006 @ 18:20 :
Ergens begrijp ik wel wat je bedoelt, maar anderzijds ben ik het er niet helemaal mee eens. Niet dat een vagina op zich zo interessant is, maar het genot dat je ermee kan beleven maakt het toch veel 'interessanter' (ik vind het juiste woord niet echt, hoop dat je weet wat ik bedoel ) dan bv je linkerpink, niet?
Hij heeft gewoon een andere functie, meer niet
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 17:25
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-01-2006 @ 18:22 :
Hij heeft gewoon een andere functie, meer niet
Hmm ja, maar om op je vergelijking van je pink in te gaan : je weet sowieso wat je met je pink kan doen, en hoe dat moet, dat weet zelfs het kleinste kind. Terwijl je de 'functies' van je vagina toch meer langzamerhand leert kennen . Dat maakt het voor mij interessant om bv erover te lezen, terwijl een artikel over wat je nou kunt doen met je pink me helemaal niet zou interesseren
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 20:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb de boel daar beneden ook wel eens bekeken, want soms moet je wel, maar meer dan wat vlees flappen is het eigenlijk niet.
Ik vind het daarom ook niet bijzonder mooi of lelijk. Het is er gewoon. Nou ja, echt mooi is het natuurlijk nooit...
Zolang m'n vriend het niet al te ranzig vind, vind ik 't best.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 21:13
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-01-2006 @ 18:22 :
Hij heeft gewoon een andere functie, meer niet
Toch grappig, dat je hij zegt. (Zou ik ook zeggen hoor, ik zeg tegen alles hij).
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 21:36
Mara
Mara is offline
Citaat:
Konijn schreef op 20-01-2006 @ 22:13 :
Toch grappig, dat je hij zegt. (Zou ik ook zeggen hoor, ik zeg tegen alles hij).
Hee, ja. Was me niet eens opgevallen. Maar inderdaad, ik zeg tegen alles hij
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 21:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je vagina een 'zij' noemen vind ik ook heel fout klinken.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 10:50
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Goedele lik eens
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 20-01-2006 @ 22:49 :
Je vagina een 'zij' noemen vind ik ook heel fout klinken.
Idd, dat klinkt echt heel principieel ofzo..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 16:02
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Beetje vreemde vragen, maar goed

Hoe staan jullie tegenover de vagina? Kijk je er wel eens naar (je eigen vagina, die van je vriendin?).
Nee, waarom zou ik daar in godsnaam naar gaan kijken?

Vind je ze mooi, lelijk, vies, stinkend, prachtig, ...?
Niets bijzonders eigenlijk. Gewoon een stuk vlees toch?

Schenk je er regelmatig aandacht aan of laat het 'ding' je gewoon koud?
-20, behoorlijk koud dus

Lees je er (veel) over of weet je er eigenlijk weinig van?
Ik lees er niets over, waarom zou ik dat dan doen??
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 16:04
Verwijderd
Ik vind vaginas leleijk.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:09
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 20-01-2006 @ 16:54 :
Zolang er wat in kan vind ik het best.
En er uit natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 22:10
Mystically
Avatar van Mystically
Mystically is offline
Ik vind mijnvagina een mooie bloeiende roos.
__________________
Le papillon dans la tête de la dame qui fait la rue
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 22:13
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
Citaat:
ipe schreef op 19-01-2006 @ 15:47 :
Is dat niet een beetje vreemd, dat je bvb wel vrijt, je laat beffen, je schaamhaar scheert/bijknipt etc, maar dat je eigenlijk zelf weinig geeft/bekend bent met dat vagina-stukje van jezelf??
Als je je bvb al hebt laten beffen, maar nog nooit naar je eigen vagina hebt gekeken, dan wil dat eigen lijk zeggen dat je partner meer van je kent dan jezelf...of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
En gewoon effe terzijde: ik ben hier zelf ook maar gewoon over beginnen nadenken toen ik over die vagina begon e schrijven zenne
Wat maakt voor jou een vagina zo speciaal en interessant?
__________________
less is more
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 22:23
Verwijderd
Citaat:
ipe schreef op 19-01-2006 @ 15:47 :
Is dat niet een beetje vreemd, dat je bvb wel vrijt, je laat beffen, je schaamhaar scheert/bijknipt etc, maar dat je eigenlijk zelf weinig geeft/bekend bent met dat vagina-stukje van jezelf??
Als je je bvb al hebt laten beffen, maar nog nooit naar je eigen vagina hebt gekeken, dan wil dat eigen lijk zeggen dat je partner meer van je kent dan jezelf...of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
En gewoon effe terzijde: ik ben hier zelf ook maar gewoon over beginnen nadenken toen ik over die vagina begon e schrijven zenne
Ach, hij vindt het ook veel interessanter en mooier dan ik het vindt. En van mij mag ie, want ik geniet er wel van
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:33
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Mystically schreef op 21-01-2006 @ 23:10 :
Ik vind mijnvagina een mooie bloeiende roos.
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 21:11
Ikkuuuuuh
Avatar van Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
ik vind mijn vagina niet lelijk maar anders en anders ruikend...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Speciale verf moet vagina rozer kleuren
supergirl#1
17 21-03-2010 19:10
Lichaam & Gezondheid Jeukende/pijnlijke vagina met bultjes
kita
19 01-06-2007 21:36
Seksualiteit Vagina
Maxxine
139 16-04-2007 16:18
Seksualiteit Vagina vs. Penis
Blueper
69 23-12-2006 18:44
Seksualiteit vraagje over vagina
Jimmm
20 03-04-2004 17:30
Seksualiteit Tevreden met jouw vagina of die van je vriendin?
Verwijderd
55 06-01-2004 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.