Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2007, 19:29
Se7en
Se7en is offline
Hallo,
Ik heb ooit is iets gehoord over cd'tjes die een boek voorlezen. En ik heb hier wat vraagjes over;
Is dit te huren / kopen ( gratis? ) in de bieb of online ( link... ) ?
Heeft dit 'luisterboek ding' een echte naam zodat ik op google er wat meer info over kan vinden?

Ps. Ik begrijp dat ze dit alleen hebben bij bekende boeken en die zoek ik ook.

Met vriendelijk groet,
Jan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2007, 19:44
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ja, hoor, in onze bibliotheek (een vrij grote, centraal Enschede) hebben ze bijvoorbeeld luisterboeken van Harry Potter, maar ook van andere boeken zoals romans. Misschien zijn ze ook wel te downloaden van internet?

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 19:46.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 19:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Volgens mij heet het gewoon luisterboek inderdaad. Ik weet niet of dit over huiswerk gaat, maar ik verplaats hem toch maar naar Moderne Talen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 20:00
Verwijderd
Ze hebben echt van ontzettend veel boeken een luisterversie van gemaakt. Volgens mij kan je gewoon googlen op luisterboek.

In de bibliotheek kan je ze geloof ik wel lenen, soms kost het geld soms niet. Dat hangt geloof ik van je bieb af
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 20:01
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Bieb inderdaad (hoewel ook gewoon in de boekhandel)
Paar dingen als Harry Potter en Dan Brown zijn ook te downloaden (in het Engels)
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 20:27
Canine 13
Canine 13 is offline
Citaat:
Alwien schreef op 19-03-2007 @ 21:01 :
Bieb inderdaad (hoewel ook gewoon in de boekhandel)
Paar dingen als Harry Potter en Dan Brown zijn ook te downloaden (in het Engels)
Cool, weet je ook waar?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 20:52
Verwijderd
Hier vind je wat Nederlandse. Waar Gratis mp3 audioboek van de VPRO bij staat, zijn te downloaden.

En die Engelse luisterboeken zijn gewoon te downloaden via torrentjes of Limewire-achtige programma's.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 21:23
Se7en
Se7en is offline
Het gaat mij om de boeken De Kroongetuige ( Maarten van Hart ) en Oesters van Namkee ( Tim Krabee ). Deze heb ik niet online gevonden en ga morgen eens vragen bij onze bieb maar ik zou het heel erg waarderen als iemand deze boeken online als luisterversie kan vinden .

Met Vriendelijke Groet
Jan
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:32
Verwijderd
Ik neem even aan dat de luisterboek varianten gewoon beschermd zijn en in dat geval is downloaden niet legaal. Daarom mag er hier ook geen link naar geplaatst worden, en er naar vragen heeft dus ook geen zin.

Maar goed; de handigste oplossing lijkt me gewoon de bibliotheek. Als er audio versies van die boeken bestaan, dan heeft een beetje bieb die echt wel. En als jouw bieb ze niet heeft, dan kan je ze tóch lenen via IBL; interbibliothecaire lening. Vraag daar maar naar bij de bieb als ze hem zelf niet hebben. Dat kost een of twee euro, maar dat lijkt me niet onbetaalbaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Verwoestend nieuws!
Vluggertje
223 27-06-2017 08:52
Vrije tijd een taal leren
ExpoRules
5 21-11-2012 19:01
De Kantine Luisterboek?
McGuitar
4 26-08-2009 12:58
Verhalen & Gedichten luisterboeken
michaeltje
12 20-06-2006 14:45
Verhalen & Gedichten Welk boek lees je nu? Deel XIV
Verwijderd
500 13-05-2006 00:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.