Advertentie | |
|
25-08-2012, 20:41 | |
Verwijderd
|
Dit zijn zo ongeveer mijn 10 favoriete films, maar de volgorde vind ik lastig te bepalen altijd.
1. Big Lebowski, The (1998) 2. Beautiful Mind, A (2001) 3. Before Sunrise (1995) 4. Lion King, The (1994) 5. Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, Le (2001) 6. Finding Nemo (2003) 7. Simon (2004) 8. Anastasia (1997) 9. Manhattan (1979) 10. Naked (1993) |
26-08-2012, 00:10 | |
1. Memento (2000)
2. Apocalypse Now (1979) 3. Blade Runner (1982) 4. Fight Club (1999) 5. Godfather: Part II, The (1974) 6. Pulp Fiction (1994) 7. Mulholland Dr. (2001) 8. Reservoir Dogs (1992) 9. Big Lebowski, The (1998) 10. There Will Be Blood (2007) De volgorde wisselt heel erg, maar dit zo'n beetje.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
|
26-08-2012, 09:50 | |
Vergeten:
1. Once upon a time in the west 2. Rear window 3. Singin' in the rain 4. The big Lebowski 5. The king of comedy 6. Raging bull 7. Carrie 8. Annie Hall 9. Taxi driver 10. The bride of Frankenstein
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
|
26-08-2012, 15:27 | ||
Citaat:
Zelf heb ik geen top 10, omdat ik veel films leuk vind. Ik kan gewoon niet kiezen. Laat staan ze in een volgorde te zetten. edit; Overigens kan ik wel films bedenken die ik leuk vind, maar absoluut niet in mijn top 10 komen te staan.
__________________
Du bist ein N00b!
|
26-08-2012, 16:35 | |
Verwijderd
|
Ik zal ook weer eens een poging wagen.
1. Naked 2. Il bueno, il brutto, il cattivo 3. Los amantes del circulo polar 4. Before sunrise & sunset 5. Once upon a time in America 6. Trainspotting 7. Babel 8. Secrets & Lies 9. Happiness 10. Eternal sunshine of the spotless mind De volgorde is, behalve nummer 1, wel een klein beetje willekeurig. |
28-08-2012, 03:16 | |
1. Rounders (1998)
2. Into the Wild (2007) 3. The Shawshank Redemption (1994) 4. Fight Club (1999) 5. The Godfather 2.(1975) 6. American History X (1998) 7.The Beach (2000) 8. American Beauty (1999) 9. Inception (2010) 10. Taken (2008) Filmreeks: Bond.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
|
28-08-2012, 19:16 | |
1. Ran
2. The Shawshank Redemption 3. The Good, The Bad and the Ugly 4. The Sweet Hereafter 5. Blade Runner 6. Tirez Sur Le Pianiste 7. Dawn of the Dead 8. The Lion King 9. Au Revoir Les Enfants 10. Alien Eervolle vermeldingen: John Carpenter's The Thing, Wo Hung Cang Long, Hana-Bi, The Man Who Shot Liberty Valance, Chungking Express, Shichinin No Samurai, Ikiru, Mononoke Hime, Spirited Away, Novocento, The Exorcist, Il vangelo secondo Matteo, Once Upon A Time in the West. Eh zoiets. Vroeger was ik er stellig van overtuigd dat mijn lijstjes er op een bepaalde manier uit moest zien. Maar dat interesseert me gelukkig niet meer zo.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
|
29-08-2012, 08:28 | |
1. The Shawshank Redemption (1994)
2. The Lord of the Rings Triology (2002 - 2004) 3. The Green Mile (1999) 4. The Shining (1980) 5. Haute Tension (2003) 6. Frontière (2007) 7. The Hangover (2009) 8. The Boy in the Striped Pyjamas (2008) 9. The Exorcist (1973) 10. Saving Private Ryan (1998) |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Film top-10 Zwarte Parel | 15 | 23-02-2012 19:08 | |
Films, TV & Radio |
Je film top-10 Mevrouw Lul | 99 | 03-03-2010 13:21 | |
Drugs & Alcohol |
Films die je moet checken onder invloed Brasco | 7 | 09-01-2005 19:06 | |
Films, TV & Radio |
wat is je drama top 10? G.T.C. | 21 | 16-12-2002 14:15 | |
Films, TV & Radio |
top 10 films???? king112 | 6 | 08-04-2002 19:22 | |
Films, TV & Radio |
AICN en LOTR legatus | 6 | 14-12-2001 10:29 |