Oud 17-04-2018, 09:02
Verwijderd
Hey,

Sinds ik afgestudeerd ben werk ik fulltime. Ik heb een aardig inkomen maar er is een probleem: ik kick er op als mensen mijn geld afnemen... ik heb al ongeveer 4 verschillende mensen ‘uit de brand geholpen’ twv 3600€. Ik kom er zelf niet mee in de problemen alleen schaam me dr voor. Hoe kan dit en wie kent dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2018, 09:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er is wel eens eerder een jongen op de het forum geweest die dit ook heel interessant vond, ik weet alleen niet of hij nog actief is.

Waarom schaam je je hiervoor?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 09:19
Verwijderd
Nouja, het gevoel van misbruikt worden is kicken. Ik had hoop luxer kunnen leven maar ipv daarvan geef ik luxe aan andere die er niks voor doen. Ben 20 en geniet hiervan
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 09:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nouja, het gevoel van misbruikt worden is kicken. Ik had hoop luxer kunnen leven maar ipv daarvan geef ik luxe aan andere die er niks voor doen. Ben 20 en geniet hiervan
Als jij de financiële ruimte hebt om dit te doen, en je jezelf daarbij niet tekort doet in je primaire levensbehoefte, dan is het toch prima om hier geld aan uit te geven? Hier geniet jij van en waarschijnlijk vind jij dat het waard. Een ander gaat misschien een paar keer per jaar op vakantie en geeft daar zijn geld aan uit.

Ik vind het wel een flink bedrag voor iemand van 20, maar misschien werk je al jaren, of heb je een hele goede bijbaan naast je studie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 12:06
Verwijderd
Je mag mij wel wat geven 😂 nee grapje, als jij dit leuk vind toch lekker doen?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 12:09
Verwijderd
Nee het is niet gezond en niet normaal en kan zorgen voor gevaarlijke situaties. Ga praten met je huisarts en laat je doorverwijzen naar een iets zodat je er om mee kan leren gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 13:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee het is niet gezond en niet normaal en kan zorgen voor gevaarlijke situaties. Ga praten met je huisarts en laat je doorverwijzen naar een iets zodat je er om mee kan leren gaan.
Waar baseer je dat op?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 14:24
Verwijderd
Het trekt mensen aan die geen goede bedoelingen hebben maar alleen op geld uit zijn. En dat geld niet alleen op een voor de TS fijne wijze willen verkrijgen.

Tevens kan het gedrag van TS doorslaan in die zin dat hij financieel in de problemen komt omdat hij te veel geld weggeeft. Vergelijk het met gokken; als iemand zegt dat hij gokt, zich er voor schaamt en 3600 euro er mee verspeeld heeft, dan zou ik ook een rode vlag zien. Niet meteen gegarandeerd een probleem, maar het is wel op het randje. Ik zou er mee zitten als een vriend me zoiets zou vertellen.

En voor de duidelijkheid: ik speel zelf mee met diverse loterijen en zet wel eens geld in op voetbalwedstrijden. Ik schrik niet van iemand die een paar honderd euro per jaar vergokt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Je mag mij wel wat geven 😂 nee grapje, als jij dit leuk vind toch lekker doen?
Hahah prima hoor!😂
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 23:03
Verwijderd
Hmmmmmmmist er een reactie van mij?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 23:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hmmmmmmmist er een reactie van mij?
Deze jongeman heeft twee topics, misschien staat je reactie toevallig in het andere topic?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 23:30
Verwijderd
Nein. Ik denk dat m'n mobiel gefuckt heeft. Even denken wat ik ook alweer gezegd had.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht gestole passporten
JustSaying
2 31-08-2012 14:24
Werk, Geld & Recht Incasso maar geen machtiging afgegeven
yourdarkangel
8 02-07-2008 12:46
Lifestyle wat voor hete dingen heb jij vandaag gedaan?
Verwijderd
500 03-10-2004 15:29
Werk, Geld & Recht maandelijks (zak)Geld voor op kamers
cedrikske
107 02-10-2004 10:08
Werk, Geld & Recht geld vinden
duifeltje
11 01-05-2004 21:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat vindt je van de winkeliers die dieven pakken.
langejongen
96 23-07-2003 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.