Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2011, 11:01
LauraJansen
Avatar van LauraJansen
LauraJansen is offline
Hallo allemaal,
Ik heb binnenkort een modeling van frans, en ik heb het hieronder uitgewerkt. Zou iemand het kunnen nakijken? Aangezien ik niet heel goed in Frans ben, vrees ik dat er veel fouten in zitten. De laatste 2 vragen heb ik wel beantwoord maar niet vertaalt. Zou iemand dat willen doen AUB!
Alsvast heel erg bedankt!

1- Ou est tu alle en vacances?
Moi je suis alle un semaine en Germany avec mes parents, mon frere et ma soeur. C’etait super-chic. Et nous allons alles a ma familie. C’etait super avec ma oncle.

2- Quel temps fasait-il?

3- Et la rentree?
Mon rentree c’etait bien. Je suis toujours au lycee mais j’adore l’ecole c’est non problem pour moi.

4- Comment est ta classe?
Ma classe est super sympa mail il y a beaucoup d’eleves dans ma classe.{iedereen accepteert erlkaar en dat vind ik belangerijk}

5- Tu es dans quel lycee?

6- Les profs sont sympa?
Les profs sont sympas et pas trop severe. Mais c’est depant par prof sommige zijn streng en andere niet

Zou jij jezelf willen voorstellen?
Oui je suis Laura. Je suis au lycee et je suis en seconde.
Quel age tu as?
J’ai seize ans
Ou vis-tu?
Je habite a Oisterwijk et je suis nee a Tilburg.(in woon in oisterwijk en ik ben geboren in Tilburg)
Vertel ietsover je familie?
J’ai une petit soeur en un petit frere. Ma petit frere est 10 ans et ma petis soeur est 14 ans. Vous appele Christine et Ilyas. Christine alle a ecole a Tilburg: Sint-Odulphus lyceum et Ilas alle a ecole a Oisterwijk: de molenhoek. Mon père Kees travailler dans un usine. mon mère Christianne elle travailler dans (bibliotheek). J’ai ne un grande famille pas. Mon père a 2 sœurs. Et mon mère elle a 2 sœurs et 2 frères. J’ai une grand mère. Le mère de père. Elle a un bonne madame. C’est un grand mère super. Je va beaucoup avec ma sœur. Nous allons fitness ensemble, nous allons un jeu ensemble.
Combien de frères et soeurs as-tu?:
Ja’i une petit soeur et un petit frere.
Quel sont ta hobbies?
Mijn hobbies zijn: tennissen, lezen, en tv kijken. Ik tennis al 5 jaar bij Sla Raak en dat bevalt me goed, ik zit in een groepje van 5 meisjes. Lezen doe ik elke dag en ook in de vakantie, nu ben ik bezig met het lezen van het boek: haar naam was sarah.en tv kijken doen ik elke dag en als ik moet vertellen welke progamma’s allemaal dan ben ik tot pasen bezig.
Waar ben je goed in?
Op school ben ik goed in wiskunde en natuurkunde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2011, 13:00
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
1- Ou est tu alle en vacances?
Moi je suis allée (want je bent vrouwelijk + aller is hier met être vervoegd, dus dan +e un semaine ik weet niet zeker of het 'en' moet zijn, is het geen au? Allemagne, laten we het Frans houden avec mes parents, mon frere et ma soeur. C’etait super-chic. Et nous allons alles alles? niets? allés! a ma familie. C’etait super avec ma oncle. Die zin is wat vreemd. Uit het niets komt 'het was super met mijn oom'.

2- Quel temps fasait-il?
Misschien leuk als je zelf probeert antwoord te geven. Je zou kunnen beginnen met de vraag herhalen. Il faisait...

3- Et la rentree?
LA rentree, dus MA rentree rentree c’etait bien. Je suis toujours au lycée mais j’adore l’école een ontkenning bestaat uit twee delen, 'c'est non' is fout, want non betekent nee, ik denk dat je dat zelf wel kan verbeteren problem pour moi.

4- Comment est ta classe?
Ma classe est super sympa mais il y a beaucoup d’eleves dans ma classe. Mais? Is er spraken van een tegenstelling dan?{iedereen accepteert erlkaar en dat vind ik belangerijk} Je zou hier al kunnen beginnen met iets proberen te vertalen. Weet je het woord voor 'iedereen'? Heb je 'accepteren' al opgezocht? Belangrijk, dat weet je toch ook wel? En wat is 'iets vinden'.

5- Tu es dans quel lycee?
Daar mag je zelf aan beginnen.

6- Les profs sont sympa?
Les profs sont sympas et pas trop als je streng bedoelt, moet je wel de streepjes (accent-dingen) goed zetten, anders betekent het iets anders. Mais c’est depant par prof sommige zijn streng en andere niet - begin maar eens met de woorden vertalen, sommigen is certains (geloof ik) en zijn kun je weten, 'andere niet' zou je als tegenstelling kunnen proberen (met mais) bijvoorbeeld

Zou jij jezelf willen voorstellen?
Oui je suis Laura. Je suis au lycee et je suis en seconde.
Quel age tu as?
J’ai seize ans
Ou vis-tu?
Je habite a Oisterwijk et je suis nee - nee? née!a Tilburg.(in woon in oisterwijk en ik ben geboren in Tilburg)
Vertel ietsover je familie?
J’ai une petite? soeur en un petit frere. Ma petit frere je gebruikt avoir bij leeftijd 10 ans et ma petis soeur zelfde, avoir gebruiken 14 ans. Vous volgens mij heb je het nog niet goed vervoegd Christine et Ilyas. Christine allé, + je bent de helft van de PC vergeten, er moet nog een vorm van être bij, en bovendien moet je allé nog +e doen, als Christine tenminste vrouwelijk is à, die dingen kosten bij ons 1/2 punt aftrekécole a Tilburg: Sint-Odulphus lyceum et Ilas weer: aller in de PC bestaat uit twee delen, een êter en een voltooid werkwoord à, vergeet die dingen nou niet école a Oisterwijk: de molenhoek. Mon père Kees heel werkwoord? denk het niet dans ik weet niet of je dans moet zeggen, misschien wel à of chez (da's iig zo bij de naam van een bedrijf, dacht ik, dans is volgesn mij niet goedun usine. mon moeders zijn niet mannelijkmère Christianne elle travailler dans (bibliotheek) kun je opzoeken, en ik denk niet dat dans goed is/klinkt raar voor mijn gevoel. J’ai ne un grande famille pas stond hier, maar dat klopt niet. De ontkenning moet rondom de persoonvorm, hier dus rond 'ai', ne staat ook foutMon père a 2 sœurs. Et mon mère elle ik vraag me af waarom je hier 'elle' neerzet, eigenlijk, dat deed je al eerder a 2 sœurs et 2 frères. J’ai une grand mère je hebt een grote moeder? of een grootmoeder?. Le mère de père. Elle a un bonne madame.Ze heeft een goede madame? Fijn voor haar. C’est un grand mère super. Je va beaucoup avec ma sœur. Ik ga vaak met mijn zus. Punt. Klinkt niet als een logische zin. Nous allonsvolgens mij is het 'faire de fitness' of zoiets, maar niet allons fitness, dat is iets Nederlands fitness ensemble, nous allons ook hier vind ik aller een vreemd werkwoordun jeu ensemble.
Combien de frères et soeurs as-tu?:
J'ai une petit+e, lijkt me? soeur et un petit frere.



Ik mis wellicht nog veel, zéker in de accenten (dingen als é en à), maar dit haal ik er iig zo uit. Ik heb eigenlijk geen zin om al die accenten op te zoeken/neer te zetten, want je mist ze allemaal.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 13:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Oh, en die onderste twee vragen heb ik niet meegekopieerd, want daar mag je zelf aan beginnen.
Ik ben geen vertaalmachine!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 13:28
LauraJansen
Avatar van LauraJansen
LauraJansen is offline
Zou iemand die laatste 2 zinnen voor mij kunnen vertalen?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 16:56
LauraJansen
Avatar van LauraJansen
LauraJansen is offline
AUB ik heb dinsdag al de mondeling!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 17:11
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hé -lamp- misschien zou je zelf eens aan die zinnen kunnen beginnen. Al was het maar dood lukraak de woorden te vertalen en een beetje in volgorde te zetten. Zegmaar. Dan wil ik daarna wel kijken of ik vind dat ze kloppen, maar ik ga ze niet voor je vertalen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 19:01
xiaoli
xiaoli is offline
Quel sont tes hobbies?
Mes hobbies sont jouer au tennis, lire et regarder la télé. Depuis cinq ans je joue au tennis chez Sla Raak et ça me plaît fort bien. Je joue dans un groupe de cinq filles. Chaque jour je lis, également pendant les vacances. Actuellement je suis en traîn de lire `Son nom était Sarah`. Je regarde également chaque jour la télé et si je devais raconter quels programmes je regarde, je pourrais continuer jusqu´au Pâques.


Tu es forte en quoi?
A l’école je suis forte en mathémathiques et en sciences naturelles.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Zou iemand mij kunnen helpen met frans mondeling ?
Vexing
5 20-03-2011 11:48
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Mondeling nakijken
Love_icecream
2 28-02-2011 21:53
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans mondeling
Mark(gast)
0 24-03-2007 20:48
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans mondeling.
DanseMacabre
3 05-06-2006 13:07
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans mondeling!!!!!
Destiny
1 30-11-2002 20:39
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans mondeling
Roozie
4 12-03-2002 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46.