Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 11:38
meisje833
meisje833 is offline
Bespreek je weleens het onderwerp vreemdgaan met je huidige vriend/vriendin?
Ik praat met m'n vriend over veel onderwerpen.
En gister had ik het over vreemdgaan. Ik ga over een week twee en halve week naar frankrijk zonder hem.
Ik vroeg vertrouw je mij, hij zo jahoor maar als jij vreemdgaat, ga ik ook vreemd..dan mag ik het ook doen
Ik zei dat ik dat maar raar vond, want dan is het kwaad met kwaad vergelden en dan schiet je er toch niks mee op?

Hoe denken jullie hierover? en wat vindt je vriend of vriendin ervan, als je erover praat..

kuss

p.s aan de ene kant heb ik spijt dat ik erover begonnen ben gister, want dalijk breng ik hem op een idee.. dat hij zoiets heeft, misschien wil ze wel vreemdgaan op vakantie omdat ze over dit onderwerp begon...
Daar ben ik een beetje bang voor..

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 11:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2005, 11:43
Estar
Estar is offline
Ik denk erover dat hij een watje is, een beetje vent maakt het dan uit, maar zelf dan ook maar vreemdgaan omdat jij dat ook zou doen is gewoon zielig.

Ik heb het er met mijn vriend gisteren door temptation island over gehad, en we zijn allebei van mening dat je het eerst moet uitmaken als je de behoefte hebt om iets met een ander te doen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 11:43
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Het is goed als je erover praat met elkaar. Zo weet je beide waar je aan toe bent. En je hebt hem heus niet op het idee gebracht om vreemd te gaan; als het gebeurt gebeurt het. Waarschijnlijk heeft hij wel door dat je er mee zit, dus hij zal er op gaan letten. Praat er nog eens over met hem

Je hebt gewoon last van jaleousy
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 11:54
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Je vriend is een sukkel en ja ik praat wel eens over m'n vriend over vreemdgaan. We denken er beide hetzelfde over, dus dat zit wel goed
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 11:58
sunsetsweety
sunsetsweety is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-07-2005 @ 12:54 :
Je vriend is een sukkel en ja ik praat wel eens over m'n vriend over vreemdgaan. We denken er beide hetzelfde over, dus dat zit wel goed
hoe denken jullie erover dan?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 12:50
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Ik praat er ook weleens over met mn vriend, gelukkig denken we er allebei het zelfde over dat het gewoon fout is

en niet van als jij vreemdgaat, mag ik het ook
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 12:56
Verwijderd
Ja, tuurlijk heb je het daar wel eens over. Als een van ons vreemd gaat is het gewoon uit, maar we hebben allebei een hekel aan mensen die vreemdgaan. Ik heb het grootste vertrouwen in hem
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:02
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb nog geen relatie, maar we groeien wel erg naar elkaar toe. Maar het is nog niet officieel. Hij is nu een weekendje weg. Wij hadden het er ook over. Als ik deze week vreemd zou gaan dan zou hij me niet meer willen zien (waarschijnlijk zei die) Maar in de vakantie kan hij het zich voorstellen, omdat we nog niets hebben en omdat we dan elkaar een maand niet zien. Hij zei 'leuk is anders, maar ik kan het me voorstellen en je nog steeds niet kwijt willen. Als je het maar eerlijk verteld'
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:10
meisje833
meisje833 is offline
hmm okeej, maar wij hebben bijna een half jaar..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:15
meisje833
meisje833 is offline
maar wat moet ik nu doen?

hem opbellen en alles herhalen van gister en zeggen dat iedereen hem een sukkel vindt, en het nergens op slaat omdat hij vond dat hij ook vreemd mag gaan als ik het doe?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:17
Estar
Estar is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 07-07-2005 @ 14:15 :
maar wat moet ik nu doen?

hem opbellen en alles herhalen van gister en zeggen dat iedereen hem een sukkel vindt, en het nergens op slaat omdat hij vond dat hij ook vreemd mag gaan als ik het doe?
Gewoon niet meer over hebben, jij weet zijn mening, jij kan gewoon op vakantie, want jij bent toch niks van plan, als hij wel wat van plan is weet je wat je aan hem hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ja daar heb ik het weleens met m'n vriend over. Gaat hij vreemd dan is het simpel, dan is het uit. Ik vind het trouwens vrij koos hopeloos om te zeggen: Als jij vreemdgaat ga ik dat ook.

Tering zou wat zijn. Lekker op vakantie gaan, en het er niet meer over hebben.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:36
meisje833
meisje833 is offline
hm ja is misschien een goed idee..
Hij onthoudt dingen wel goed, maar als ik niks vraag aan hem dan zegt hij ook niks..

Hij is erg eerlijk, en dat is aan de ene kant wel goed, maar ik denk dat ik gewoon voortaan wat minder vraag, teminste geen dingen die ik absoluut niet wil weten, want dan maak je jezelf geloof ik verschrikkelijk onzeker, vooral omdat hij zo ontzettend eerlijk is, en sommige antwoorden dus kwetsend over kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:41
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Je kan er natuurlijk niet meer over praten, maar wat je zelf al zegt, als je niet meer over alles kan praten, omdat je het antwoord niet wilt weten maakt je ook onzeker.

Dat hij zegt als jij vreemdgaat mag ik ook, is ook een foute instelling en dat kan je hem laten weten..of iig hem duidelijk laten weten dat je niet vreemdgaat

Praten is altijd nog steeds "the key" in een relatie

En dat hij zo eerlijk en direct is, is eigelijk aan de ene kant ook wel goed, misschien niet altijd voor jouw als het kwetsend over komt, maar lijkt mij dat het beter is, dan als hij gaat liegen over zijn antwoorden zodat jij niet meer gekwetst wordt
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:44
meisje833
meisje833 is offline
Hij zegt dat hij het een beetje uit wraak zou doen ook vreemdgaan als ik het zou doen..
maarja vindt het toch raar, dat klinkt voor mij als dat hij niet echt om me geeft, en juist graag met een andere meid zou zoenen

maarja ik hoop niet dat hij denkt dat ik vreemd ga op vakantie, want dan gaar hij straks hele rare dingen doen...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 13:56
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Jij zit er duidelijk mee, dus ik zeg: ga met die jongen praten!
Maak hem duidelijk dat je niet vreemd wil gaan en ook hoe jij erover denkt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 14:39
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
we hebben t er wel eens over gehad omdat zn vorige vriendin vreem is gegaan, maar we vertrouwen elkaar, ik zou m zoiets nooit aan kunnen doen.
ik vind t wel vreemd dat jouw vriend zegt dat hij ook vreemd mag gaan als jij dat doet, daar los je ook niks mee op. zeg tegen m dat je absoluut niet vreemd zal gaan en dat je hem vertrouwt.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 15:07
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 07-07-2005 @ 14:44 :


maarja ik hoop niet dat hij denkt dat ik vreemd ga op vakantie, want dan gaar hij straks hele rare dingen doen...

Maak het hem duidelijk dan!

en vind het ook raar zo ...jij weet van jezelf dat je niet vreemdgaat, maar je bent wel bang dat hij dat denkt en dan uit wraak, terwijl hij het niet zeker weet, vreemd zal gaan...

en anders is hij je niet waard, klaar
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2005, 16:15
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Ik zie er al tegenop om mijn toekomstige vriend over mijn relatie-verleden te vertellen...Ik ben het dan ook niet van plan. Tenzij hij er echt om vraagt, en dan zal ik het nog altijd afzwakken....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:20
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-07-2005 @ 17:15 :
Ik zie er al tegenop om mijn toekomstige vriend over mijn relatie-verleden te vertellen...Ik ben het dan ook niet van plan. Tenzij hij er echt om vraagt, en dan zal ik het nog altijd afzwakken....
Is je vorige vriend vreemd gegaan dan?
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:33
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Periodiek schreef op 07-07-2005 @ 17:20 :
Is je vorige vriend vreemd gegaan dan?
Nee, ik ben in mijn vorige relatie vreemdgegaan met mijn ex, waar ik evrvolgens weer een relatie meer kreeg. En ik heb een eeh....'omgang' gehad met een jongen die al een vriendin had

dat is niet echt een mooi relatie CV, maar ik ben nu wel toe aan een monogame, niet gecompliceerde, open, eerlijke relatie, met wie ik me in openbare ruimtes kan begeven
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:39
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-07-2005 @ 17:33 :
Nee, ik ben in mijn vorige relatie vreemdgegaan met mijn ex, waar ik evrvolgens weer een relatie meer kreeg. En ik heb een eeh....'omgang' gehad met een jongen die al een vriendin had

dat is niet echt een mooi relatie CV, maar ik ben nu wel toe aan een monogame, niet gecompliceerde, open, eerlijke relatie, met wie ik me in openbare ruimtes kan begeven
amen

Monogaam is uiteindelijk wel zo makkelijk (en fijn).
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:45
Verwijderd
Tuurlijk praten wij daarover, in een relatie moet je (bijna) overal over kunnen praten.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:21
Verwijderd
Ik vind 'm niet zo'n sukkel? Mocht mijn vriendje met iemand anders zoenen, dan zou ik per direct ook iemand scoren. En hem dan dumpen. Of andersom, dat weet ik niet. Wat nou kwaad met kwaad vergelden? Als hij iets mag, mag ik het gewoon ook. En als hij het eigenlijk niet mocht, maar toch deed, mag ik het helemaal.

Verder praten we er wel over, en zijn we het niet van plan
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 17:24
mara18
mara18 is offline
We bespreken dat weleens ja. Maar aangezien we beiden geen ervaring hebben met vreemdgaan (zowel van partners als zelf vreemdgaan) weten we niet zo goed hoe we zouden reageren. Hij zei wel dat hij waarschijnlijk teveel om mij zou geven om het gelijk uit te maken bij één misstap.

De reactie van je vriend is misschien een beetje raar, maar ergens ook nogal een te verwachten antwoord als hij de kans niet had om er (lang) over na te denken.
Zo van: ah, wat jij doet mag ik dan ook hé
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2005, 20:01
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2005 @ 18:21 :
Ik vind 'm niet zo'n sukkel? Mocht mijn vriendje met iemand anders zoenen, dan zou ik per direct ook iemand scoren. En hem dan dumpen. Of andersom, dat weet ik niet. Wat nou kwaad met kwaad vergelden? Als hij iets mag, mag ik het gewoon ook. En als hij het eigenlijk niet mocht, maar toch deed, mag ik het helemaal.

Verder praten we er wel over, en zijn we het niet van plan
en denkt jou vriend er ook zo over dan? dan hij uit wraak ook iemand gaan scoren.
mja weet je mijn vriend denkt over een hoop dingen makkelijker dan mij, hij is ook erg nuchter.
Ik ben jaloers - hij absoluut niet
Hij zegt alles eerlijk wat hij denkt ( ook bijvoorbeeld , dat meisje daar kijkt naar me, ik ga eens uitzoeken wie het is) - doe ik niet , zou ik echt niet doen al keek een jongen naar mij.
en ja hij denkt heel makkelijk erover als iemand vreemd gaat, dan doet ie het maar terug...al zei hij vorige week dat ze eis aan een meisje wel was dat ze trouw moest zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:14
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 07-07-2005 @ 21:01 :
en denkt jou vriend er ook zo over dan? dan hij uit wraak ook iemand gaan scoren.
mja weet je mijn vriend denkt over een hoop dingen makkelijker dan mij, hij is ook erg nuchter.
Ik ben jaloers - hij absoluut niet
Hij zegt alles eerlijk wat hij denkt ( ook bijvoorbeeld , dat meisje daar kijkt naar me, ik ga eens uitzoeken wie het is) - doe ik niet , zou ik echt niet doen al keek een jongen naar mij.
en ja hij denkt heel makkelijk erover als iemand vreemd gaat, dan doet ie het maar terug...al zei hij vorige week dat ze eis aan een meisje wel was dat ze trouw moest zijn...
Hm... ik kan me die wraak nog best voorstellen. Ik denk dat ik, na het te hebben uitgemaakt, ook flink de bloemetjes buiten zou zetten als mijn vriendin vreemd zou gaan. Ookal zou ik er geen behoefte aan hebben. Dus die gedachte vind ik niet heel raar.

En jij vindt dat zijn instelling verkeerd is, maar hij heeft toch niet gezegd dat hij je niet vertouwt of dat hij vreemd wil gaan? Wat wilde je dan horen, dat hij het niet erg zou vinden als je vreemd zou gaan?
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:27
meisje833
meisje833 is offline
'nja liever dat hij het dan gelijk uitmaakt zeg maar, want zo denk ik ook.
Het is fijn als je allebei hetzelfde denkt daarover zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 20:29
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
wij praten er ook veel over...

wij vinden iets vreemdgaan als je iets met een ander achter elkaars rug om doet...

Ik vind op zich wel: wat jij mag, mag hij ook....

is misc anders maar als jij met een andere jongen zoent, vind ik dat hij het ook mag...waarom zou je het hem dan wel verbieden...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 22:02
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 07-07-2005 @ 21:01 :
en denkt jou vriend er ook zo over dan? dan hij uit wraak ook iemand gaan scoren.
mja weet je mijn vriend denkt over een hoop dingen makkelijker dan mij, hij is ook erg nuchter.
Ik ben jaloers - hij absoluut niet
Hij zegt alles eerlijk wat hij denkt ( ook bijvoorbeeld , dat meisje daar kijkt naar me, ik ga eens uitzoeken wie het is) - doe ik niet , zou ik echt niet doen al keek een jongen naar mij.
en ja hij denkt heel makkelijk erover als iemand vreemd gaat, dan doet ie het maar terug...al zei hij vorige week dat ze eis aan een meisje wel was dat ze trouw moest zijn...
Dat weet ik eigenlijk niet... Ik geloof niet dat hij het zo zit te plannen als ik, maar ik denk dat hij het wel doet als het op zijn pad komt. Hoewel - niet als hij het niet uitmaakt. Mocht hij gek genoeg zijn om mij te vergeven, dan denk ik niet dat hij ook een keer vreemdgaan 'achter de hand wil houden'.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 22:03
mysecret
Avatar van mysecret
mysecret is offline
ik vind dat echt raar dat als ik vreemd zou gaan dat mijn vriend dan ook zo nodig vreemd moet gaan! dan doet hij het gewoon om mij te 'pesten' en echt niet omdat hij daar behoefte aan heeft, anders was hij wel begonnen met vreemdgaan.. erg kinderachtig dus als je vriend zo reageert!!
__________________
Im looking to the sky to save me..looking for a sign of life..Looking for something to help me burn out bright.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 22:05
Verwijderd
Citaat:
mysecret schreef op 07-07-2005 @ 23:03 :
ik vind dat echt raar dat als ik vreemd zou gaan dat mijn vriend dan ook zo nodig vreemd moet gaan! dan doet hij het gewoon om mij te 'pesten' en echt niet omdat hij daar behoefte aan heeft, anders was hij wel begonnen met vreemdgaan.. erg kinderachtig dus als je vriend zo reageert!!
Als mijn vriendje vreemd zou gaan omdat hij daar behoefte aan had, dan was het per definitie uit. Als hij vreemd zou gaan omdat het gewoon zo gezellig was en het 'per ongeluk' gebeurde, dan is het wat anders.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 00:03
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2005 @ 23:05 :
Als mijn vriendje vreemd zou gaan omdat hij daar behoefte aan had, dan was het per definitie uit. Als hij vreemd zou gaan omdat het gewoon zo gezellig was en het 'per ongeluk' gebeurde, dan is het wat anders.


Ik zou het even erg vinden...
Als hij de behoefte zou hebben, komt hij naar mij of hij rukt zichzelf af
in "perongelijk" geloof ik niet in. Je bent er zelf bij, dus perongelijk is bullshit
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 10:34
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 08-07-2005 @ 01:03 :
Ik zou het even erg vinden...
Als hij de behoefte zou hebben, komt hij naar mij of hij rukt zichzelf af
in "perongelijk" geloof ik niet in. Je bent er zelf bij, dus perongelijk is bullshit
Per ongeluk. Nou ja, dat zou ik ook idioot vinden, maar minder erg dan als hij blijkbaar behoefte aan iemand anders heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 10:36
Verwijderd
Daar is geen reden toe.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:40
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
mysecret schreef op 07-07-2005 @ 23:03 :
ik vind dat echt raar dat als ik vreemd zou gaan dat mijn vriend dan ook zo nodig vreemd moet gaan! dan doet hij het gewoon om mij te 'pesten' en echt niet omdat hij daar behoefte aan heeft, anders was hij wel begonnen met vreemdgaan.. erg kinderachtig dus als je vriend zo reageert!!
Natuurlijk is het kinderachtig van hem als hij dan 'terugvreemdgaat', maar is het niet kinderachtiger om in de eerste plaats al vreemd te gaan? Volgens mij heb je dan als eerste vreemdganger niet echt recht van spreken. Ik vind het veel kwetsender om 'uit het niets' in je vertrouwen geschaad te worden, dan wanneer dit als 'wraak' gebeurd. Kan me namelijk goed voorstellen dat ik in zo'n situatie mezelf eens flink zou bezatten en de bloementjes buiten ging zetten, zij geeft dan immers blijkbaar toch niet meer om me, dus waarom niet? Vind het wel een eerlijke reactie van hem, hij wil anders toch helemaal niet vreemdgaan, dat is toch een goed teken? Lijkt me dus geen reden om je slecht te voelen.

Any way, er is maar een oplossing, gewoon niet vreemdgaan, dan is er ook geen probleem. En ik ben gelukkig meer dan van plan om mijn relatie zo te houden zoals hij nu is (hij is namelijk uiterst goed ).
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-07-2005, 15:49
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-07-2005 @ 11:34 :
Per ongeluk. Nou ja, dat zou ik ook idioot vinden, maar minder erg dan als hij blijkbaar behoefte aan iemand anders heeft.
Ja oke, behoefte aan iemand anders klinkt gelijk heel erg
en het is idd idioot als hij zou zeggen: "Ja, het ging perongelijk" gelijk bitchslappen die hap
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:29
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Ik snap zijn reactie wel hoor.
Mijn vriend gaat straks naar salou en ik ga tegelijk op vakantie naar Blanes, mocht hij vreemd gaan en ik weet dat dan zou ik ook even flink los gaan.
Hij kan het, dus ik kan het ook.
Voel me heus wel kut, dat is het niet en het is ook niet dat ik graag met iemand anders wil zoenen.
Tsjah moeilijk uit te leggen maar ik zou ook even iemand 'scoren'.
Na de vakantie zullen we dan wel zien of het aan blijft of dat het echt over is.
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 22:02
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Hm... beetje trieste reactie inderdaad. Ga nou maar gewoon lekker op vakantie en geniet. Je moet niet je vakantie laten verpesten door je vriend.

As for me, We hebben het er een keertje over gehad en we hebben er een andere mening over. Zij zou het van mij wel kunnen pikken als ik met iemand zou zoenen zolang daar geen diepgaande gevoelens bij komen kijken. Ik heb haar al duidelijk gemaakt dat ik het dus niet van haar zou pikken, want ze is al een keer vreemdgegaan. Maar gelukkig heb ik de behoefte om vreemd te gaan niet, en al zou ik die hebben dan zou ik het niet doen puur vanwege het feit dat het erg hypocriet (sp?) is om te zeggen "ik zou het niet van jou pikken" om het vervolgens wel zelf te doen.

Het gaat nu best goed tussen ons, en ze gaat over 2 weken (of 3? whatever) een week op vakantie in dr eentje. Ik zou aanvankelijk meegaan, maar ze heeft geregeld dat ik niet meekon omdat de gast waarmee ze dus was vreemdgegaan er ook weer zou zijn en dan zou heel de sfeer verpest zijn. Heeft ze ook wel gelijk in, want ik zou hem gelijk het eerste het beste ravijn in sodemieteren. Maargoed, ze zegt dat ik haar kan vertrouwen, dat doe ik ook, en ik heb sowieso de zekerheid dat ze het verteld als het weer foutgaat (want de eerste keer vertelde ze het ook uit zichzelf). En in dat geval mag ze opzouten. Maar ach, we zien het wel. Ik maak me iig geen zorgen. In de week dat ze weggaat zijn mn ouders ook weg dus de 7 feesten zijn al geplanned .
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 16:32
waves
Avatar van waves
waves is offline
hebben we t wel eens wel eens over gehad, over hoe we zouden reageren enzo
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 18:26
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2005 @ 18:21 :
Ik vind 'm niet zo'n sukkel? Mocht mijn vriendje met iemand anders zoenen, dan zou ik per direct ook iemand scoren. En hem dan dumpen. Of andersom, dat weet ik niet. Wat nou kwaad met kwaad vergelden? Als hij iets mag, mag ik het gewoon ook. En als hij het eigenlijk niet mocht, maar toch deed, mag ik het helemaal.

Verder praten we er wel over, en zijn we het niet van plan
Amen.
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.