Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2005, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 29-07-2005 @ 03:35 :
Toevallig hebben we afgelopen week ruim 3 keer AV gewonnen. Het gat tussen horde en alliance begint langzaam aan te sluiten, hoewel horde nog steeds meer topguilds heeft.
't Is hier echt niet leuk meer, we winnen *te* makkelijk. Alleen bij de Dun Baldr brug wil het nog even klem zitten.

Hoe het komt weet ik niet, misschien veel honor leechers aan de Alliance kant, of misschien zijn we wel imba
Advertentie
Oud 31-07-2005, 15:06
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 31-07-2005 @ 15:08 :
Ja is wel oke, alleen jammer dat die sleep sting niet in combat kuntn gebruiken...
Och... ik zie die sting ook meer als antwoord van Blizz op gezeur van mensen dat ze te weinig CC hebben... en opzich (als ik een full pvp build zou nemen) is 't mss interessant in bijv. wsg :>
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 31-07-2005, 15:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paperz schreef op 31-07-2005 @ 16:06 :
Och... ik zie die sting ook meer als antwoord van Blizz op gezeur van mensen dat ze te weinig CC hebben... en opzich (als ik een full pvp build zou nemen) is 't mss interessant in bijv. wsg :>
Het schijnt dat de +dmg en +crit talents uit de survival tree niet alleen op melee maar ook op ranged werken. (dus dan kun je kiezen. Mass ranged damage of gewoon gemiddelde overall damage)
Ik zelf twijfel nog of ik mijn BM spec houd (want die tree heeft ook een lekkere eind-talent gekregen) of over ga op een 0/20/31 build
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 31-07-2005, 15:16
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
welke realm zitten jullie? of is er geen s.com realm?
Oud 31-07-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 31-07-2005 @ 15:26 :
't Is hier echt niet leuk meer, we winnen *te* makkelijk. Alleen bij de Dun Baldr brug wil het nog even klem zitten.

Hoe het komt weet ik niet, misschien veel honor leechers aan de Alliance kant, of misschien zijn we wel imba
Jullie hebben shamans, duh xD
Oud 31-07-2005, 16:59
Verwijderd
Ik zit met al m'n pve's op Emerald Dream en heb samen met Mazemouse en Ijsblokkie een drietauren combo op Bloodscalp (of is het Hoof? Naja, die pvp) die al een week koud staat

Moet nog ff een maat van me aan z'n kop zeuren om te kijken offie zin heeft eens weer van af het begin te spelen
Oud 31-07-2005, 19:30
Verwijderd
Het spel soloën wordt steeds saaier
En met iemand die ik er net tegen kom op pad gaan heb ik niet bepaald zin in
Oud 31-07-2005, 23:20
Verwijderd
/3
Oud 31-07-2005, 23:36
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 31-07-2005 @ 16:16 :
Het schijnt dat de +dmg en +crit talents uit de survival tree niet alleen op melee maar ook op ranged werken. (dus dan kun je kiezen. Mass ranged damage of gewoon gemiddelde overall damage)
Schijnt? Met die beschrijving maakt Blizz wel weer een mooie error als 't niet zo zijn zijn :>

Maar idd, 5% crit uit MS + 3% (op veel mobs) + 3% crit uit Surv.

Daarnaast ook 3% chance to hit, wat je dps output ook leuk increased

21/30 is leuk... ik twijfel alleen nog over een paar dingen...

Imp AotH zou je dps redelijk kunnen verhogen. Daarnaast vraag ik me of punten in lighting reflexes wel de moeite waard zijn, 't komt (bij een redelijke gear) uit op ongeveer 30 agi (redelijk wat attackpower, 1% dodge, 0,5% crit) en dat is wel leuk.
Denk dat 't wordt proberen op de testserver... wat de dps 't meest omhoog gooit.

Daarnaast nog een puntje, hawk eye... persoonlijk ervaar ik 't als een perfecte manier om buiten bereik van AE en curses in MC te houden, maar 't is met de nieuwe tree wel fijner als die 3 puntjes idd ergens anders kunnen.

Blijft lastig, kiezen...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 31-07-2005, 23:41
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Morridin schreef op 31-07-2005 @ 20:30 :
Het spel soloën wordt steeds saaier
En met iemand die ik er net tegen kom op pad gaan heb ik niet bepaald zin in
Wat speel je...?
Ik heb als hunter zowel in de beta als met me huidige char zeer veel gesolo'd... voor mij was 't geweldig om bijv met me pet een elite baas uit een huisje te lokken... (EotB) en 'm in een rustig hoekje te killen, omdat ik anders altijd doodging door andere elites en ruimte gebrek).
En 't is heel goed voor je skills perfectioneren...

Maar 't ligt aan de classes... met mijn alts gaat 't allemaal ook wel ok, alleen 't enige saaie is dat 't instance runnen maar traag verloopt ivm gebrek aan spelers en classes op dat niveau (op die tijdstippen)
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 01-08-2005, 00:05
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Morridin schreef op 31-07-2005 @ 20:30 :
Het spel soloën wordt steeds saaier
En met iemand die ik er net tegen kom op pad gaan heb ik niet bepaald zin in
Kom naar Kor'gall dan
Oud 01-08-2005, 09:25
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paperz schreef op 01-08-2005 @ 00:41 :
Wat speel je...?
Ik heb als hunter zowel in de beta als met me huidige char zeer veel gesolo'd... voor mij was 't geweldig om bijv met me pet een elite baas uit een huisje te lokken... (EotB) en 'm in een rustig hoekje te killen, omdat ik anders altijd doodging door andere elites en ruimte gebrek).
En 't is heel goed voor je skills perfectioneren...

Maar 't ligt aan de classes... met mijn alts gaat 't allemaal ook wel ok, alleen 't enige saaie is dat 't instance runnen maar traag verloopt ivm gebrek aan spelers en classes op dat niveau (op die tijdstippen)
Class maakt niet eens zoveel uit. Ik heb met mijn Warrior al meer lol in solo spelen (tot nu toe) dan met mijn hunter. Maar goed, die nieuwe talent-trees maken me ERNSTIG nieuwschierig naar de verbetering (en nieuwe bugs)

Ik heb gelukkig een vrij drukke guild over vrijwel alle niveaus (en waarvan de lvl60'ers niet moeilijk doen over het helpen van de lageren met dingen waar ze even doorheen moeten (gnomeregan comes to mind....) Enige waar ik misschien wat problemen mee heb soms is het vinden van volle groupen voor instances
Maar dat komt omdat ik zulke dingen vaak nog in (halve) Pickup-groups moet doen omdat niet iedereen tegelijk online is in de guild.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 01-08-2005, 09:49
Verwijderd
Och, ik heb gistren nog met 3 onbekenden ff zo'n quest in Stormwind gedaan waarbij je evangenn moet slachten. Het grappige is dat die 3 ook altijd soloên Toch is het in zo'n groep wel leuker
Vanaaf weer 3tauren combo misschien?
Oud 01-08-2005, 10:58
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 01-08-2005 @ 10:49 :
Och, ik heb gistren nog met 3 onbekenden ff zo'n quest in Stormwind gedaan waarbij je evangenn moet slachten. Het grappige is dat die 3 ook altijd soloên Toch is het in zo'n groep wel leuker
Vanaaf weer 3tauren combo misschien?
Eehm, vanaaf begint KTA
Groep waarmee ik in D2 al vaak meedeed in HC Untwinked runs en nu in WoW 2 avonden per week untwinked de spelwereld onveilig gaan maken.
(KTA => Kill Them All. Maar voor WoW is het nu Kill The Alliance )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 01-08-2005, 11:10
Verwijderd
Hehe, leuke naam

Meh, ik ga wel een nieuw figuur op een pvp server maken. Kijken of ik daar sneller extra mensen ontmoet
Oud 01-08-2005, 12:03
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Tip: Warrior of Priest en de party invites zijn niet van de lucht bij instances
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 01-08-2005, 12:36
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
hij authenticate niet?
Oud 01-08-2005, 12:43
Verwijderd
Nope, loginservers zijn weer eens down. Heb ik net een maat overgehaald om opnieuw met mij te beginnen. We gaan iig op Vashj. Hij wil per se Shaman en ik geen Tauren, dus we worden Orcs/Trolls me dunkt . Kijken of ik dan warrior of Priest oid wordt
Warlock lijkt me ook leuk.
Oud 01-08-2005, 15:57
Verwijderd
Ik heb een elf op Vasj
Oud 01-08-2005, 16:51
Verwijderd
Misschien slacht je me nog eens af daar zodra die kerel klaar is met wat ie is gaan doen en we ff gaan gamen
Oud 02-08-2005, 08:54
Verwijderd
Ik heb net ff Titanpanel gedownload, maar ik snap niet hoe ik dat aan de praat moet krijgen. Er staat nergens een .exe of een document ofzo

Laatst gewijzigd op 02-08-2005 om 08:56.
Oud 02-08-2005, 09:25
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 02-08-2005 @ 09:54 :
Ik heb net ff Titanpanel gedownload, maar ik snap niet hoe ik dat aan de praat moet krijgen. Er staat nergens een .exe of een document ofzo
Gewoon in je interface map zit een map met "addons"
Dan plaats je de titan map (ja, de hele map) in die map addons en voila

EDIT: Ik heb mijn volledige verzameling addons op dit moment online staan vanwege het formateren van mijn PC's
Kan wel FF de URL PM'en als je wil. Dan hoef je alleen die map addons maar te vervangen in je interface map en je kunt alles wat je niet wil altijd weer uitzetten.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 02-08-2005, 09:29
Verwijderd
Ik heb wl de map interface, maar er staat geen map Addons in. Ik zal ff zo'n map mapen, kijken of het dan werkt.

Edit: Het werkt nu. Thx a lot

Best geinig die titanpanel

Laatst gewijzigd op 02-08-2005 om 09:49.
Oud 02-08-2005, 12:03
Verwijderd
Um heeft iemand tips voor Gehennas
Oud 02-08-2005, 17:19
Verwijderd
Das toch die gozer met z'n arcane explosions?



1 tank, rest van de raid aan 2 kanten.



Code:
Party 1                                         Party 2


                           Tank
            l            Gehennas        l
            l                            l
            l                            l
            l____________________________l

-----------------------------



Priests + druids hem keihard healen, af en toe teammates healen (kans is klein dat ze geraakt worden, als je op goede afstand staat)

Voor de rest wellicht 1 priest buiten combat laten, zodat hij out of combat res kan doen.
Oud 02-08-2005, 17:47
Verwijderd
Coole strat zo in het forum gezet
Oud 02-08-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 02-08-2005 @ 18:19 :
Das toch die gozer met z'n arcane explosions?



1 tank, rest van de raid aan 2 kanten.



Code:
Party 1                                         Party 2


                           Tank
            l            Gehennas        l
            l                            l
            l                            l
            l____________________________l

-----------------------------



Priests + druids hem keihard healen, af en toe teammates healen (kans is klein dat ze geraakt worden, als je op goede afstand staat)

Voor de rest wellicht 1 priest buiten combat laten, zodat hij out of combat res kan doen.
k thx Ik geloof dat ie idd nogal idiote AoE heeft... erg vervelend want ik heb zeer weinig gear met resist.

Dat van die priest uit combat houden is wel slim, dat doen wij ook maar dan meestal met shamans.
Oud 02-08-2005, 19:43
Verwijderd
ah, kwist niet dat shamans kunnen ressen


Voor alliance geldt hetzelfde, alleen zijn paladins dan totaal overbodig. Kan je net zo goed allemaal out of combat zetten.

Damage gewoon laten doen door mage/warlock/hunters(shaman). Rest moet gewoon niet dichtbij komen.
Oud 03-08-2005, 01:05
Verwijderd
Ja ja, self rez en anderen rezzen Enige wat we dan weer missen is een dispell.

Anyway na 3 wipes (1tje veroorzaakt door een lava surger respawn grr) eindelijk dood. Garr is next (toch? )


Btw ik neem aan dat jullie al in BWL zijn geweest? Is dat wat?
Oud 03-08-2005, 01:47
Verwijderd
Garr is next, yeh.


Mijn guild is wel al naar bwl geweest, ikzelf heb nog geen tijd gehad om me bij hen te voegen.

Morgenavond gaan we het weer proberen, dacht ik. Vorige keren hebben ze iig nog niet Razorgore weten te verslaan.
Oud 03-08-2005, 09:34
Verwijderd
Erg weird, ik start WoW op. Wordt een patch gedowned.
De Blizzard Downloadder start op en opeens staat er een bericht dat de download niet geauthorized is door de tracker. What een bullshit

Edit: Hij downed nu wel, maar af en toe staat er weer zo'n blok met niet authorzied, terwijl ie wel doorgaat
Oud 03-08-2005, 09:52
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ja was bij mij ook. En toen kon ik spelen maar na 3minuten ofzo werd ik gekicked want hij zei dat connection was lost. Als ik nu inlog moet ik weer me realm kiezen enzo maar hij geeft geen servers weer :/

en wow europe is officieel dood ofzo? waarom doet de worldofwarcraft.com het wel altijd en is wow-europe altijd dood? Beter fiksen ze dat...
Oud 03-08-2005, 10:15
Verwijderd
Patch haalde ie bij mij gelukkig wel binnen zonder connection lost. Wel ff gezeur over firewall, maar dat heb ik mooi laten zitten.
De site is weer up en volgens de Realm page de realms ook.
Oud 03-08-2005, 11:08
Verwijderd
http://www.wowguru.com/


for all your patch needs
Oud 04-08-2005, 07:19
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 26-07-2005 @ 01:35 :


Overigens erger ik me doodziek aan oost-Europeanen in het spel, bijvoorbeeld Polen. Laatst Scholo met 5 man gedaan, waarvan 3 Polen. Nah, sorry, speltechnisch waren ze best OK, maar ze spraken alle 3 praktisch 0 Engels. Op zich nog niet zo'n ramp, maar ze begrepen niet zo dat ik -en een andere brit- me knap ergerde aan het Pools in partychat en bleven vrolijk verder keuvelen in het Pools.

Ik zit met heel wat polen in de guild. geen problem goed engels en goeie spelers. Ik heb problemen met spanjaarden
Die konden geen engels en speltechnisch waren ze ook een ramp (zat op agamaggan 2e spaanse server )
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 04-08-2005, 07:21
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-08-2005 @ 18:19 :
Das toch die gozer met z'n arcane explosions?



1 tank, rest van de raid aan 2 kanten.



Priests + druids hem keihard healen, af en toe teammates healen (kans is klein dat ze geraakt worden, als je op goede afstand staat)

Voor de rest wellicht 1 priest buiten combat laten, zodat hij out of combat res kan doen.

Gehennas is met 2 adds
Shazzrah is met arcane explosion
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 04-08-2005, 07:24
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
eXo schreef op 02-08-2005 @ 13:03 :
Um heeft iemand tips voor Gehennas
Offtank de 2 adds ver weg van gehennas (adds kunnen op je bashen ;P )
Gehennas met 1 MT en evt 2 healing groups
Kill de adds eerst , wat heel snel gaat en dan naar gehennas

keypoint is decursen
laat al je mages/dr00ds decursen (-75% aoe healing curse van gehennas is a biatch )
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 04-08-2005, 08:51
Verwijderd
Oh, als jullie een low lvl undead female mage genaamd Mordiniana op Bloodscalp tegen komen, maak haar dan niet af, maar zwaai ff
Oud 04-08-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef op 04-08-2005 @ 08:24 :
Offtank de 2 adds ver weg van gehennas (adds kunnen op je bashen ;P )
Gehennas met 1 MT en evt 2 healing groups
Kill de adds eerst , wat heel snel gaat en dan naar gehennas

keypoint is decursen
laat al je mages/dr00ds decursen (-75% aoe healing curse van gehennas is a biatch )

ze lijken op elkaar ;o


Maar hij had het al gehaald xD
Oud 06-08-2005, 00:00
Verwijderd
Ja, Garr is ook al dood, op de eerste poging. We zijn op het moment bezig met Baron Geddon (maar we wipedten (sp?) bij de trashmobs voor hem :X )
Oud 06-08-2005, 00:29
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
eXo schreef op 06-08-2005 @ 01:00 :
Ja, Garr is ook al dood, op de eerste poging. We zijn op het moment bezig met Baron Geddon (maar we wipedten (sp?) bij de trashmobs voor hem :X )
warlock > banish
Oud 06-08-2005, 00:30
Verwijderd
Ja we hebben er 7 atm. Gedodon wipte ons 2 keer.
Oud 06-08-2005, 00:39
Verwijderd
En 3x


Oud 06-08-2005, 03:30
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
eXo schreef op 06-08-2005 @ 01:00 :
Ja, Garr is ook al dood, op de eerste poging. We zijn op het moment bezig met Baron Geddon (maar we wipedten (sp?) bij de trashmobs voor hem :X )
aah
Tunnel of doom.. of Tunnel of wipe zoals ze werden genoemd in onze guild in onze begintijd van MC
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 06-08-2005, 03:30
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
eXo schreef op 06-08-2005 @ 01:39 :
En 3x


iemand rende met bomb in de healingrps -_- ?
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 06-08-2005, 11:09
Verwijderd
Haha nou een rogue was op een gegeven moment de bom en hij lagde dus kon niet op tijd wegkomen. Weg MT, weg dps

En we hadden een keer een foute pull. Maar de meeste problemen ontstonden gewoon doordat de priests de bom werden of niet snel genoeg dispelled.
Oud 06-08-2005, 21:33
waaromniet?
waaromniet? is offline
Priest die bom worden is niet zo'n probleem, shieldje omhoog, en je overleeft wel, even bandagen en je bent met 10 seconde weer in actie. Niet snel genoeg dispel is ergste killer

Decursive is daar trouwens ideaal voor, en uiteraard verplicht in mijn guild.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better

Laatst gewijzigd op 06-08-2005 om 21:54.
Oud 07-08-2005, 03:43
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 06-08-2005 @ 22:33 :
Priest die bom worden is niet zo'n probleem, shieldje omhoog, en je overleeft wel, even bandagen en je bent met 10 seconde weer in actie. Niet snel genoeg dispel is ergste killer

Decursive is daar trouwens ideaal voor, en uiteraard verplicht in mijn guild.

jup manaburnDot doet pijn als een shaman

Citaat:
Haha nou een rogue was op een gegeven moment de bom en hij lagde dus kon niet op tijd wegkomen. Weg MT, weg dps
MT die doodgaan is geen probleem Soulstone of Battleres en hem weer Aggro laten opbouwen
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 07-08-2005, 08:46
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Leuker is het iemand die bom wordt en de verkeerde kant op rent en zo ineens alle mages en overige clothies tegenkomt... BOOOM, weg alles wat cloth draagt.

EDIT: Ik begreep meteen de term "Squishies"
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 07-08-2005, 16:11
Verwijderd
Zo, vanavond nog ff een keer onyxia zetten.

Als hij dit keer judgement crown dropt is hij opzeker voor mij
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Wat is jouw top 5 van beste spellen die je ooit hebt gespeeld?
Ghidorah
122 15-09-2009 22:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.