Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2006, 21:07
Verwijderd
De derde, eindelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2006, 21:09
Verwijderd
Halloween:

Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 00:08
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Halloween was wel leuk ja, 2 pumpkin heads gehaald, toen geen zin meer. Opgefokt gedoe rond die king
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 00:23
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Ik heb m'n pc gewoon 16 uur laten draaien toen ik sliep, naar een tentamen was en gewoon weg was van huis .. nu zit ik alleen met 4 witch's hats voor m'n Dervish, 1 voor m'n Wammo en ik heb zonet nog even m'n pumpkin hat gehaald. Ben al lang blij dat ik werd gedisconnect, anders zat m'n inventory er vol mee.. Armor is natuurlijk ook niet te verkopen dankzij het mooie customized regeltje .
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 14:42
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Nightfall net binnen. direct een dervish aangemaakt.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 01:04
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Doe het lekker rustig aan dit keer. Geen gerush zoals in Factions.
Mijn Paragon en Dervish zitten nou bij missie 5.
Zo'n beetje alle quests gedaan die er te vinden zijn en de nodige elite skills al gecapped.

Alle 5 avatar forms voor mijn Dervish al gecapped.
Met Avatar of Balthazar blijf je tenminste in leven als je gespiked wordt door een groepje. XD

Ik zelf vind Nightfall echt stukken beter dan Factions, kan misschien komen om dat ik voornamelijk een PvE speler ben.

De meeste missies in Factions waren nou niet echt de moeite waard om meer dan 2x te doen.
Factions was wel iets moeilijker dan Nightfall tot nu toe, je kunt alle missies halen met Heroes/Henchies, althans dat hebben wat guildmembers gezegt die de mainquest al hebben voltooid.

De meeste armors die ik tot nu toe heb gezien in Nightfall vind ik nou ook niet echt geweldig, die ik Cantha waren stukken origineler.
Laatste 15k armor wat je kan halen als je de laatste quest hebt voltooid, is voor alle classes zwaar overdreven.
Overal uitsteeksels ed.

Voor de rest een top game.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 16:35
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Citaat:
Rareware schreef op 02-11-2006 @ 02:04 :
Factions was wel iets moeilijker dan Nightfall tot nu toe, je kunt alle missies halen met Heroes/Henchies, althans dat hebben wat guildmembers gezegt die de mainquest al hebben voltooid.
Klopt, dit kwam waarschijnlijk mede doordat de AI nog niet werkte zoals Anet wou. Dit hebben ze nu gepatched, en ik zeg : "succes om het nu nog eens te doen".

Tussen de release en 31 okt vielen mobs degene aan met de hoogste AL, nu gaan ze meteen af op monks en andere squishy characters, ook al hou je ze eerst achter als je zelf Warrior bent. Ikzelf ben behoorlijk teleurgesteld door dit gebrek aan aggro management in PvE.. Misschien komt het doordat ik uit WoW kom en gewend ben aan warriors met taunt, maar dit is niet mijn idee van fun . Monsters zijn monsters, geen mensen..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 17:44
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Citaat:
airbag schreef op 02-11-2006 @ 17:35 :
Klopt, dit kwam waarschijnlijk mede doordat de AI nog niet werkte zoals Anet wou. Dit hebben ze nu gepatched, en ik zeg : "succes om het nu nog eens te doen".

Tussen de release en 31 okt vielen mobs degene aan met de hoogste AL, nu gaan ze meteen af op monks en andere squishy characters, ook al hou je ze eerst achter als je zelf Warrior bent. Ikzelf ben behoorlijk teleurgesteld door dit gebrek aan aggro management in PvE.. Misschien komt het doordat ik uit WoW kom en gewend ben aan warriors met taunt, maar dit is niet mijn idee van fun . Monsters zijn monsters, geen mensen..
Mwha ik heb er nog weinig moeite mee hoor nu ze ook Monks en andere classes gaan agro'en.
Meestal helpt mijn protect monk netjes mee om mijn heal monk in leven te houden.
Ik vond het bij de release al zo irritant dat alles op de warrior agrode,nu krijgen we tenminste een beetje tegenstand.

Het enige minpuntje aan de AI vind ik dat de healers nou constant weg rennen als je ze wil killen.
Zit je daar een beetje achter ze aan te vangen.
Ik las ook net dat groepjes nou constant agro houden op je, dus dat ze niet meer na een paar meter terug rennen naar hun patrol route.

Er zal nog wel het een en ander getweaked worden aan de AI de komende paar weken.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 19:13
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Citaat:
Rareware schreef op 02-11-2006 @ 18:44 :
Mwha ik heb er nog weinig moeite mee hoor nu ze ook Monks en andere classes gaan agro'en.
Meestal helpt mijn protect monk netjes mee om mijn heal monk in leven te houden.
Ik vond het bij de release al zo irritant dat alles op de warrior agrode,nu krijgen we tenminste een beetje tegenstand.

Het enige minpuntje aan de AI vind ik dat de healers nou constant weg rennen als je ze wil killen.
Zit je daar een beetje achter ze aan te vangen.
Ik las ook net dat groepjes nou constant agro houden op je, dus dat ze niet meer na een paar meter terug rennen naar hun patrol route.

Er zal nog wel het een en ander getweaked worden aan de AI de komende paar weken.
Ja, tuurlijk, er is niks mis met wat uitdaging en ik zeg ook niet dat de release-methode goed was. Maar ik kan niet zeggen dat ik pret heb als ik als wammo alleen maar achter mobs aan moet rennen.. Je hebt tanks in het spel omdat je wilt dat ze kunnen tanken, als monsters resoluut weigeren om de tanks aan te vallen... waarom ben je dan nog nodig?
Ze vallen je alleen nog aan als je solo bent, maar ook dat is tegenwoordig onmogelijk, want de monsters rennen al weg als je je vinger boven Cyclone Axe of Gladiator's Defense houdt.

Dit is imo hetzelfde als wanneer Blizzard zou besluiten om Nefarian (WoW dus) willekeurig achter mensen aan gaat, en het liefst de priests. Ook al staat er een warrior hem vrolijk te sunderen .

Ik wacht wel op de tweaks, tot die tijd vermaak ik me wel met Dark Messiah, NWN2, FEAR:EP en de Supreme Commander Beta...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:04
Verwijderd
Klote, moet nu general worden, en daarvoor heb ik nog 1400 punten nodig.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 13:12
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
met een lvl 20 asassin zijn die beginmissies best wel makkelijk
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 13:42
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 03-11-2006 @ 14:12 :
met een lvl 20 asassin zijn die beginmissies best wel makkelijk
Het is ook saai om je oude char te gebruiken.

En ik moet nog ongeveer 900 punten halen, dan ben ik General.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 09:48
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Bossen schreef op 03-11-2006 @ 14:42 :
Het is ook saai om je oude char te gebruiken.

En ik moet nog ongeveer 900 punten halen, dan ben ik General.
verderop is het eingelijk best wel geinig. zeker als er toch redelijk wat zijn die geen idee hebben wat een A is.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 16:33
Verwijderd
Heerlijke nieuwe build met mijn Paragon/Warrior:
14 Motivation
11 Spear Mastery
10 Tactics

Dan de healing signet, 3 speer aanvallen, watch yourself, aura of restoration, zealous anthem en soldiers defence. Werkt heerlijk, ik doe damage, kan klappen hebben en support mijn party. En dan te bedenken dat ik nog 2 levels te gaan heb en dus nog meer attribute points krijg.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 15:17
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Citaat:
Bossen schreef op 04-11-2006 @ 17:33 :
Heerlijke nieuwe build met mijn Paragon/Warrior:
aura of restoration
Hmm? Ik dacht dat dat 'n Elementalist skill was, en vind 'm ook niet in de lijst van Paragon en Warrior skills op de wiki .

Edit : Aria of Restoration -- Chant. For 10 seconds, the next time each party member within earshot uses a Spell, that ally gains 40...88 Health. Die?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 20:02
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
dat denk ik ook ja.

ziet er uit als een fijne build. ga hem waarschijnlijk wel eens proberen.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
airbag schreef op 05-11-2006 @ 16:17 :
Hmm? Ik dacht dat dat 'n Elementalist skill was, en vind 'm ook niet in de lijst van Paragon en Warrior skills op de wiki .

Edit : Aria of Restoration -- Chant. For 10 seconds, the next time each party member within earshot uses a Spell, that ally gains 40...88 Health. Die?
Klopt, ik haalde het door de war, want die skill gebruik ik bij mn ele.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 05-11-2006 @ 21:02 :
dat denk ik ook ja.

ziet er uit als een fijne build. ga hem waarschijnlijk wel eens proberen.
Er moet alleen eigenlijk nog een elite paragon healing skill bij, maar die kan ik nog niet cappen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2006, 20:50
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
song of restoration in plaats van aira of restauration en je hebt je build.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 15:32
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 05-11-2006 @ 21:50 :
song of restoration in plaats van aira of restauration en je hebt je build.
Dat is die elite zeker? En ik ga 'm niet vervangen, kan er wel 2 gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 15:52
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
http://www.guildwarriors.com/modules...d=10&attrid=53


hetzelfde, maar geld dan voor alle skills
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 14:08
Verwijderd
Ik heb jammer genoeg nog steeds niet veel tijd gehad voor GW 3. Teveel school, werk en social life op dit moment .
Maar jullie zijn er dus wel positief over? Wat zijn volgens jullie de grootste min- of pluspunten itt Prophecies en Factions?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 10-11-2006 @ 15:08 :
Ik heb jammer genoeg nog steeds niet veel tijd gehad voor GW 3. Teveel school, werk en social life op dit moment .
Maar jullie zijn er dus wel positief over? Wat zijn volgens jullie de grootste min- of pluspunten itt Prophecies en Factions?
Same hier, dus daar kan ik nog niet veel over zeggen. Nog steeds geen lvl 20, en nog steeds nog maar aan het begin van het spel.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 21:31
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
in ieder geval veel speeltijd
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 17:12
Verwijderd
Wel lvl 20, nog steeds niet veel gespeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2006, 00:02
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Eindelijk weer eens wat verder gegaan met Nightfall. Ik word er echt weer ingezogen. Ben nog steeds niet ver, maar begin eindelijk wat elites te krijgen. Ook begin ik het landschap meer te waarderen, ook al hoor ik er veel geklaag over (eentonig enzo).

Kourna 1



Kourna 2



Avatar of Melandru {E}



Avatar of Balthazar {E}

Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:49
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Alle forms verzameld

Avatar of Lyssa



Avatar of Dwayna



Avatar of Grenth



Nu weer verder met het verhaal..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 19:22
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
net guild wars gekregen voor sinterklaas


ff tjekkuh of ut wat is
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 22:16
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Whoohoo, ik hbe het weer eens herontdekt. Heb mijn E/Me de deur uit gekicked en een E/Mo begonnen. In 2 dagen naar lvl 9, en kickass hoppa. Ze is erg zelfredzaam .

Mijn vriend en ik spelen op mijn account allebij een ander karakter, hij Lamisha Baltin, ik Maeve Woulfchild, en dat is toch best lastig. We moeten perse bij hetzelfde guild, en onze storage delen. Heeft iemand enig idee hoe dit te omzeilen is?

Wel gaaf was: In die dinges tussen de tutorial en de "echte wereld" was ik met een stel lamballen en kreeg ik een flesje witte dye. Dat bleek meer dan 6k waard te zijn, dus meteen de beste armor gekocht die ik kon vinden.

Hoorah voor guildwars.

Ohja, nog een vraagje: ik ben nu steeds dat pokkeend aan het lopen in old ascalon en regent valley. Zijn daar behalve ascalon city en ford dinges nog meet outposts? Want ik word een beetje tureluurs van dat stuk zolangzamerhand.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 11:21
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
trouwens voor iedereen die waardevolle items heeft die hij/zij niet meer nodig heeft mag je ze wel aan mij geven


ben nu lvl 4 na een paar uurtjes spelen
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 11:40
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Woef schreef op 06-12-2006 @ 12:21 :
trouwens voor iedereen die waardevolle items heeft die hij/zij niet meer nodig heeft mag je ze wel aan mij geven


ben nu lvl 4 na een paar uurtjes spelen
Ha! Dus jij vind het ook leuk . Grappig is dat, de posters in t oblivion topic komen hier ook .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 11:42
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Meadow schreef op 06-12-2006 @ 12:40 :
Ha! Dus jij vind het ook leuk . Grappig is dat, de posters in t oblivion topic komen hier ook .
dat komt omdat het
beetje het zelfde sfeertje is denk ik middeleeuws fantasy dinges
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 18:19
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Woef schreef op 06-12-2006 @ 12:42 :
dat komt omdat het
beetje het zelfde sfeertje is denk ik middeleeuws fantasy dinges
pcies ja .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 07:53
robbzooi
Avatar van robbzooi
robbzooi is offline
Citaat:
Meadow schreef op 05-12-2006 @ 23:16 :

Ohja, nog een vraagje: ik ben nu steeds dat pokkeend aan het lopen in old ascalon en regent valley. Zijn daar behalve ascalon city en ford dinges nog meet outposts? Want ik word een beetje tureluurs van dat stuk zolangzamerhand.
__________________
Annemarie is het allerlievst en zij mag mij ook wel. :-)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 11:26
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Jee, thanks, ik zal voortaan ff kijken of er in en bapaald gebied iets ligt, en het dan proberen te vinden .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 16:01
Todo
Todo is offline
Ik heb een Tyrian monk in Vabbi zitten. Ze heeft al heel wat gedaan.
Van Tyria redden, naar Cantha gaan en nu Elona.

De AI is idd aangepakt door Anet en vind het beter dat de Mobs nu ook monks pakken. Zorgt ervoor dat je beter moet plannen en het gebied waar je bent optimaal moet benutten.
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2006, 16:52
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
lvl 11 motherfuckers ik ben de man
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 17:10
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hehe, mijn vriend en ik hebben Nightfall gedingest voor kerst .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 17:38
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
gedingest nog wel
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 19:26
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
dat hoor je niet vaak

nu weer lvl 13 maar k ben nu in een gebied waar al die tering monsters lvl 15 enzo zijn echt niet meer relaxt
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 20:27
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 11-12-2006 @ 18:38 :
gedingest nog wel
Dingesen is über.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 13:31
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
lvl 16 en eindelijk van dat eerste groote eiland af







zo dit topic is wel lekker bevolkt zeg
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 15:46
Todo
Todo is offline
En nu de rest nog. Je hebt nog een hele weg te gaan.
__________________
LOWLANDS!!! (VDG) Sunshine Viridia Mo/E (1ste van me 8 chars in GW)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 16:00
Verwijderd
Mmh heb het een hele tijd al niet meer gespeeld, maar had wel ff zin om naar Ascalon en de Shiverpeaks gedaan dus heb daar nog wat explored. Oh en ik heb een verjaardagscadeau gekregen, een Burning TItan.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 16:21
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Todo schreef op 13-12-2006 @ 16:46 :
En nu de rest nog. Je hebt nog een hele weg te gaan.
dat duurt waarschijnlijk nog wel ff helemaal omdat als ik 5 stappen uit die eerste stad doe meteen gepwnd word door die lvl 20 insecten
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 16:57
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Bossen schreef op 13-12-2006 @ 17:00 :
Mmh heb het een hele tijd al niet meer gespeeld, maar had wel ff zin om naar Ascalon en de Shiverpeaks gedaan dus heb daar nog wat explored. Oh en ik heb een verjaardagscadeau gekregen, een Burning TItan.
het duurt nog wel ff voordat mijn assasin een cadeautje krijgt ik hoop op zo'n draak
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 17:50
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 13-12-2006 @ 17:57 :
het duurt nog wel ff voordat mijn assasin een cadeautje krijgt ik hoop op zo'n draak
De Bone Dragon of Kuunuvang?

Trouwens ik heb gewoon een heel nieuw gebied ontdekt in Ascalon! Wist helemaal niet dat dat Dragon's Gullet bestond.

Wat is jullie favoriete gebied, van alle chapters?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:24
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
kuunuvang (ik wist dat het zoiets was)

verder vind ik squnaa (ofzoiets ) valley toch wel het mooiste, ziet er gewoon vet uit.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 20:53
Verwijderd
Dat is in Factions, toch?

Ik vind Ascalon de leukste omgeving, maar dat is vanwege de muziek en de sfeer, echt, ik krijg geen genoeg van dat gebied. De volgende guild wars mag van mij zich geheel in Ascelon afspelen, en hetliefst ook nog in het Ascalon dat je in de Pre-Searing zag, dat was ook wel érg mooi.

Verder vind ik gebieden in Tyria ook mooier dan in Cantha en Elona, ook meer verschillende gebieden. Vind The Shiverpeaks, Ascalon, Kryta en Manguma allemaal prachtig, de mooiste gebieden uit het spel imo.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 21:12
Verwijderd






Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien?
WolterB
462 19-11-2014 21:24
Games Slechtse game ooit (niet van die goedkope online games)
DAH
198 21-07-2011 15:16
Games Gamen op EEE
Batave
4 26-01-2011 16:30
De Kantine Ctrl + v topic! #65
TommY_
500 04-01-2007 15:08
Games Top 3 voor de vakantie
Verwijderd
23 04-09-2005 20:12
Games de MMORPG die > WoW
PUNTJUH
28 25-03-2005 09:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.