Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2008, 01:33
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Hey, jij zit op karaz-a-karak! Heb ik je al een keer geowned? ;D
Ik heet Grimgor, maar zovaak ben ik nog niet ge0wned .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2008, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Yup. Gewoon het spel windowed draaien in de resolutie van je desktop en dan heb je er geen last van.
Over de moeilijkheidsgraad. Op den duur raak je er idd aan gewend om mobs 2-3 levels hoger aan te pakken. Roaming champions blijven kut though
Ze hebben dus eigenlijk het te makkelijk/te moeilijk-probleem van WoW gekopieerd? Dat wil zeggen: levelen is geen uitdaging, maar als je goed wil worden heb je wel 50 vrienden nodig die net als jij 10 uur per dag spelen?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben dus eigenlijk het te makkelijk/te moeilijk-probleem van WoW gekopieerd? Dat wil zeggen: levelen is geen uitdaging, maar als je goed wil worden heb je wel 50 vrienden nodig die net als jij 10 uur per dag spelen?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben dus eigenlijk het te makkelijk/te moeilijk-probleem van WoW gekopieerd? Dat wil zeggen: levelen is geen uitdaging, maar als je goed wil worden heb je wel 50 vrienden nodig die net als jij 10 uur per dag spelen?
WoW kopieert Warhammer qua creaties. WoW kopieert bijna alle voorgaande MMos (inclusief DoaC, de voorganger van WAR) qua interface en levelling en maakt er heel mooi geheel van. Levelen is in geen enkele MMO een uitdaging, de endcontent en PvP/RvR wel.
En als je met goed wil worden persoonlijke skills ipv gear bedoelt, hetgeen een grotere rol speelt in WAR dan in WoW, dan verschilt dat van speler tot speler. Qua gear verwerven is WAR een stuk minder hardcore, hoe de endcontent qua gear precies zit weet nog niemand aangezien het buiten de beta om nog niet ontdekt is.

Laatst gewijzigd op 22-09-2008 om 23:54.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 23:51
nocturnalblade
nocturnalblade is offline
Citaat:
Ik heet Grimgor, maar zovaak ben ik nog niet ge0wned .
Ok, ik zal op je naam letten!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 09:46
Verwijderd
Citaat:
En als je met goed wil worden persoonlijke skills ipv gear bedoelt, hetgeen een grotere rol speelt in WAR dan in WoW, dan verschilt dat van speler tot speler. Qua gear verwerven is WAR een stuk minder hardcore, hoe de endcontent qua gear precies zit weet nog niemand aangezien het buiten de beta om nog niet ontdekt is.
Daar bedoel ik ook gear mee, ja, maar wat een van de voornaamste nadelen van WoW is, is dat je voor alles andere mensen nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 11:34
Verwijderd
Hmm Warhammer draait ook om teamplay dus in een guild zitten heeft zo zijn voordelen. Het is uiteindelijk hoe dan ook multiplayer maar je bent in vergelijking met WoW veel minder afhankelijk van minder spelers om de endcontent daadwerkelijk te ervaren.
Hoe snel en goed je die endcontent afgaat hangt natuurlijk wel weer af van het feit of je het met een goed georganiseerde groep doet of niet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 20:34
Verwijderd
Ik zit te twijfelen. Het lijkt me best een leuk spel. Vind het alleen zo duur dit soort games.

Hoe zijn de classes in de game in vergelijking met WoW? En de gameplay?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 09:55
Verwijderd
Warhammer werkt met 4 arch-types van classes:

Tanks
Melee DPS
Ranged DPS
Supprt classes

Iedereen werkt met action points, een soort energy balk van de rogues, geen mana of rage dus.
Je hebt de tanks die ook daadwerkelijk wat kunnen uitvoeren in RvR.

Qua tanks heb je de Black Orc en Swordmaster die op elkaar lijken en hun aanvallen "opbouwen", ze doen een aanval waardoor ze in een betere stance komen en kunnen die dan verbruiken aan een aanval die sterker dan normaal is.
Dan heb je de Ironbreaker die met een speciaal grudges systeem werkt waarmee hij sterker wordt naarmate hij of een teammate naar keuze meer damage ontvangt. En dan is er nog de Chosen die met offensieve auras werkt.

Je hebt qua melee DPS de With Hunter en With Elf die je hebt beste kan vergelijken met de rogue.
De Marauder werkt met 3 soorten mutaties en beukt er gewoon flink op los. Dan heb je nog de White Lion en die werkt als het waren als een Hunter die enkel melee gaat en enkel een witte leeuw als pet heeft.

Ranged DPS bestaat uit glass cannons, defensive ranged dps en versatile ranged DPS.
De glass cannons zijn de Bright Wizard en Sorceres, ze doen vies veel damage maar zijn erg squishy en kunnen zichzelf ook damagen met hun eigen spells als ze niet voorzichtig zijn.
De engineer en magus zijn defensieve ranged dps classes die turrets of daemons (die beide niet kunnen bewegen) bouwen/summonen en daarmee goed bepaalde gebieden bewaken.
De versatile ranged dps classes zijn de Squig Herder en Shadow Warrior die van stances kunnen veranderen. Een Shadow Warrior doet dit door gewoon op een knopje te klikken, de Squig Herder doet dit door een bepaalde Squig te selecteren die een speciale ability heeft en hem een buff geeft. Er is een stance waar ze verder kunnen schieten, een waar ze meer critten en een waar ze meer armour krijgen.

Dan heb je de Support Classes, de healers kort gezegd. Je hebt de melee support classes, de hybrid healers en de healers die echt gefocust zijn op healing.
De melee healers zijn de Warrior Priest en Disicple of Khain. Deze classes moeten hun tegenstanders in melee combat raken om effectief te kunnen healen.
De Hybrid healers kunnen zowel goed ranged magical damage pompen als healen, de Archmage en Goblin Shaman zijn de hybrid healers.
Vervolgens de healers die purer richting healing en buffs voor anderen zitten, de Runepriest en Zealot. Zoals gezegd, ze kunnen redelijk wat buffen en mits met een goede mastery (talents) ook zeer goed healen. Al telt dat laatste voor iedereen, als je echt goed solo wil healen moet je er wel voor gaan qua mastery tree.


De gameplay draait verder volledig om de oorlog tussen Order en Chaos. Alles wat je doet is om de oorlog te versterken, zelfs in PvE. Zodra je begint zit je er ook meteen middenin. Na 10 minuten wat aankloten ben je level 2 en krijg je je eerste PvP (RvR) quest. Dat zet de mood ook, PvP krijgt veel meer aandacht in WAR en is daardoor ook een stuk groter.

Al met al zal het niet allemaal kloppen maar dit is wat ik ervan heb meegekregen in de eerste anderhalve week van het spelen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 11:12
Twistingg
Twistingg is offline
Wat je verteld klopt grotendeels, maar het betekend niet dat elke class maar 1 ding kan zoals jij zegt.

De tanks kunnen ook in dpsspec flink wat dmg dealen, zelfde geld voor de healers.

Het is niet dat ze alleen maar kunnen tanken of de healers alleen maar kunnen healen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 14:17
Verwijderd


heheh
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Wat vond je tegenvallen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel niet verschrikkelijk lang heb gespeeld. Wellicht wordt het op latere levels veel leuker maar in tegenstelling tot WoW had ik al heel snel het gevoel van... meh.

- Ik vind de graphics erg tegenvallen. Ik begrijp dat ze het spel ook voor mindere systemen speelbaar willen maken maar zelfs als ik alles in top quality run vind ik het er zeer matig uitzien voor een spel uit 2008.

- Er is echt belachelijk veel van WoW gekopieerd. In de eerste plaats hoeft dit geen teleurstelling te zijn, maar iets meer innovatie had geen kwaad gekund.

- Het belangrijkste aspect (althans, voor zover ik de verhalen van de makers en van community heb mogen horen), PvP, vind ik eigenlijk heel houterig overkomen. Nogmaals, ik heb het spel niet voor langere tijd gespeeld en dit kan natuurlijk op hogere levels veranderen. Echter heb ik al een paar keer met een maat meegekeken (die nu een leveltje of 20 is geloof ik) en ook daar komt het tactische element eigenlijk niet bijzonder uit. Het komt allemaal een beetje over op mij als een spel wat het de spelers niet al te moeilijk wil maken en hoewel dat voor sommigen wellicht als een pluspunt ervaren wordt ben ik er vrij snel mee verveeld.

Als laatste wil ik erbij voegen dat ik het geenzins een -slecht- spel vind. Maar het gevoel wat ik had toen ik voor het eerst WoW (en andere, oudere mmorpgs) ging spelen was eigenlijk helemaal niet aanwezig. Ik had mezelf voorgenomen om Warhammer een tijdje te spelen, iig tot WotlK zou releasen, maar als een spel voor mij persoonlijk al zo zwaar teleursteld in de beginfase dan hoeft het van mij niet zozeer.

(Het is trouwens niet mijn intentie om een WAR vs WOW flame te starten)
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 16:16
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Het spel is nog maar een week uit of zo, verwacht je nu al geavanceerde tactieken in RVR?

En de graphics kun je nog wat opvoeren door wat instellingen te veranderen in je videokaart configuratie. Maar hoe dat zit moet je mij niet vragen.
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 17:09
Verwijderd
Ja.

Ik ben altijd iemand geweest die voor pvp (of rvr) ging in mmo's. Tactieken, combinaties van skills/talents, builds etc zijn juist hetgeen waar ik naar verlang onder de knie te krijgen. Mijn eerste ervaringen vielen wat dat betreft mij (en homies) gewoon erg tegen. Uiteraard moet er nog een hoop getweak plaatsvinden maar we vinden het jammer dat ze dat in het begin niet wat beter hebben uitgewerkt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 00:34
nocturnalblade
nocturnalblade is offline
Het spel werkt juist veel beter dan WoW. Dat is pas een samenraapel van losse onderdelen. Dit is lekker vloeiend, PvE en PvP, je krijgt er allebij goede rewards voor. En daarbij, de game is een stuk sneller, je health etc regainen veel sneller, wat erg fijn is. De classes zijn ook erg divers, items zijn GOED (he he eindelijk) maar er zitten uiteraard nogal wat bugs en fouten in (gelukkig nog niks game brekend)

En sja, WoW is nu al 4 (3?) jaar bezig, dat mag je nooit vergelijken. De development cycle van WAR en de patch cycle van WoW kan nooit hetzelfde zijn. Maar goed, de toekomst zal uitwijzen of dit echt een goede mmo word.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Wat je verteld klopt grotendeels, maar het betekend niet dat elke class maar 1 ding kan zoals jij zegt.

De tanks kunnen ook in dpsspec flink wat dmg dealen, zelfde geld voor de healers.

Het is niet dat ze alleen maar kunnen tanken of de healers alleen maar kunnen healen
Ik zeg niet dat ze dat alleen kunnen, ik zeg enkel dat daar de focus en hun specialiteit ligt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel niet verschrikkelijk lang heb gespeeld. Wellicht wordt het op latere levels veel leuker maar in tegenstelling tot WoW had ik al heel snel het gevoel van... meh.

- Ik vind de graphics erg tegenvallen. Ik begrijp dat ze het spel ook voor mindere systemen speelbaar willen maken maar zelfs als ik alles in top quality run vind ik het er zeer matig uitzien voor een spel uit 2008.

- Er is echt belachelijk veel van WoW gekopieerd. In de eerste plaats hoeft dit geen teleurstelling te zijn, maar iets meer innovatie had geen kwaad gekund.

- Het belangrijkste aspect (althans, voor zover ik de verhalen van de makers en van community heb mogen horen), PvP, vind ik eigenlijk heel houterig overkomen. Nogmaals, ik heb het spel niet voor langere tijd gespeeld en dit kan natuurlijk op hogere levels veranderen. Echter heb ik al een paar keer met een maat meegekeken (die nu een leveltje of 20 is geloof ik) en ook daar komt het tactische element eigenlijk niet bijzonder uit. Het komt allemaal een beetje over op mij als een spel wat het de spelers niet al te moeilijk wil maken en hoewel dat voor sommigen wellicht als een pluspunt ervaren wordt ben ik er vrij snel mee verveeld.

Als laatste wil ik erbij voegen dat ik het geenzins een -slecht- spel vind. Maar het gevoel wat ik had toen ik voor het eerst WoW (en andere, oudere mmorpgs) ging spelen was eigenlijk helemaal niet aanwezig. Ik had mezelf voorgenomen om Warhammer een tijdje te spelen, iig tot WotlK zou releasen, maar als een spel voor mij persoonlijk al zo zwaar teleursteld in de beginfase dan hoeft het van mij niet zozeer.

(Het is trouwens niet mijn intentie om een WAR vs WOW flame te starten)
In de eerste paar levels krijg je veel meer soorten quests en abilities dan bij WoW. Ipv de eerste 2 uur boars killen en pas op level 20/30 als warrior daadwerkelijk een move buiten heroic strike krijgen word je bij WAR er veel meer in gegooid imo.

Graphics zien er op afstand idd niet super uit maar dat schijnt nog fixbaar te zijn, daarbij loopt het goed soepel. AoE focusde teveel op de looks en dat was achteraf geen goede keuze.

En qua pvp is het dan duidelijk dat jij (en je maat?) het spel weinig hebben gespeeld. Als je enkel met andere random lui speelt wordt het inderdaad een skirmishfest maar met de telkens andere objectives zijn er wel degelijk mogelijkheden. Ik zit nu in een guild met lui die flink into RvR zijn en met tactiek en teamplay kan je met 3-4 mensen in een groep van 15 al een flink verschil maken.


En ik wil er ook geen WoW vs WAR flame van maken maar het is een beetje vermoeiend om te zien dat iedereen denkt dat WAR van WoW jat. Zoals gezegd WoW kort gezegd een MMO die allerlei dingen van andere MMOs heeft weggeplukt en dat in een MMO heeft omgetoverd die jong en oud aanspreekt.
De makers van WAR zitten achter Dark Age of Camelot en als je daar kijkt naar abilities en interface kan je weer zeggen dat WoW daar van alles heeft gejat. Het is hetzelfde als met shooters; praktisch elke shooter heeft onderin je scherm een indicator voor je wapen, hoeveelheid ammo en nades. Net als quests, de interface en archtype classes is dat iets dat in elke MMO voorkomt.

WoW is stukken bekender en iedereen vergelijkt het daar dus meteen mee. In veel pre- en reviews wordt gezegd dat WAR op het eerste gezicht op WoW lijkt maar dat is met elke fantasy setting MMO. Vervolgens wordt ook gezegd dat WAR dus echt wel degelijk verschilt van WoW.

Ik heb WoW verlaten omdat ik de PvE content wel had gezien en ik sowieso niet zo'n PvE-er ben. Daarbij werd er imo te weinig aan classbalance gedaan (SL/SL locks, mace spec rogues/warriors) gedaan waardoor PvP me ook niet meer kon trekken.
Hierdoor ben ik waarschijnlijk iets opener dan anderen naar WAR gegaan. Maar puur omdat WAR iets doet dat WoW ook heeft gedaan betekent het niet dat WAR het van WoW jat.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 11:45
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met het aloude rock/paper/scissors-probleem? Is het net zoals in WoW zo dat bepaalde classes kansloos zijn tegen andere? (bijvoorbeeld paladin tegen mage, of warlock tegen rogue)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 12:20
Verwijderd
Er zit wel degelijk een rock paper scissor systeem in (anders is het voor geen meter te balancen) maar het gaat niet per archtype, volgens mij hadden ze het volgende in gedachte:

Support Classes > Ranged DPS
Ranged DPS > Tanks
Tanks > Melee DPS
Melee DPS > Support Classes

Thing is, je hebt offensieve en defensieve tanks. Een tank met een dps spec wordt gewoon een melee DPS met veel hitpoints en iets minder flexiblitiy. Je hebt Melee DPS die iets meer klappen kunnen hebben en melee DPS met een soort van stealth.
Er zijn ranged classes die turrets/daemons kunnen plaatsen en dus in bepaalde situaties sterker zijn. Je hebt glass cannons en ranged DPS classes die meer jack-of-all-trades zijn.
En dan ook nog eens support classes die de ene keer naast hun heals ranged of melee dps kunnen hebben.

Het komt echt voor een groot deel op skills aan gezien de hoeveelheid diversiteit in abilities die je per class krijgt. Als je een paar abilities masht (denk aan cheap shot sinister strike spam en evisc) moet je niet verwachten dat je wint.
Natuurlijk speelt gear een rol maar je kan een tegenstander van een hoger level aan ook al zijn ze je nemesis class, als je het slim speelt. Natuurlijk komt dit veel beter naar voren in 1v1 combat dan wanneer twee grote groepen tegenover elkaar staan.

En dat is het verschil ook. In 1v1 komt het aan op de skills van de speler terwijl het in grote groepen meer om overzicht en disicpline gaat (niet allemaal op de enorme tank met 5 healers meppen ook al staat hij direct voor je).
Voorbeeldje:
Ik ben een Witch Hunter (Melee DPS) maar kan een tank aan als ik mijn abilities goed time. Dat is puur 1v1 en komt zoals gezegd niet veel voor. Als ik dus in een groep een tank ga aanvallen ben ik gewoon dom bezig, in dat geval ga ik met 1-2 andere lui om de groep heen en hou je de healers bezig.
Klinkt allemaal erg logisch maar het aantal lui die nu al "omfgomfg <random class> is overpowered, nerf nerf!!1" loopt te miepen is mij te groot. Ze zijn dus de rock/paper/scissor mechanics gewend en als ze als ranged DPS een slimme tank niet makkelijk neer krijgen is hun class meteen kut en de tank OP, bullshit natuurlijk.

Om het kort te antwoorden. Er is een rock/paper/scissor systeem maar dat merk je alleen echt als je gelijk zit qua level gear en skills. Daarnaast zal je er niet heel veel van merken aangezien je dus meer in groepen werkt en het dan dus op je wits aankomt ipv het aantal dagen en uren dat je een instance farmt.

Dit is allemaal gebaseerd op wat ik heb meegemaakt though. Het kan zijn dat ik enkel enorme noob tanks ben tegen gekomen en later enorm op mijn muil ga maar dat merk ik later.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 13:10
Verwijderd
Tja, het gaat ook meer om de endgame balance, en daar is nog niks over te zeggen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 09:36
Verwijderd
Gekocht en net begonnen. Ziet er allemaal prima uit vind ik. Leuke sfeer in het spel. Merk wel dat ik dit soort spellen niet lang achter elkaar kan spelen. Eerst maar eens zien hoe mijn Dark Elf Sorc. zich gaat houden op het slagveld.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 14:20
Verwijderd
Citaat:
mace spec rogues/warriors) gedaan waardoor PvP me ook niet meer kon trekken.
Mace spec rogues in PvP? :')
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Mace spec rogues in PvP? :')
Jij bent de mace spec rogues + sl/sl locks in 2v2 als warrior/pala niet tegen gekomen I presume?

edit: wel ruim een half jaar geleden aangezien ik al ruimte tijd op WoW ben uitgekeken.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 22:12
Verwijderd
Jammer dat ze geen trial iets hebben en dat hij niet draait op de Mac anders had ik het wel even willen checken
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Jij bent de mace spec rogues + sl/sl locks in 2v2 als warrior/pala niet tegen gekomen I presume?

edit: wel ruim een half jaar geleden aangezien ik al ruimte tijd op WoW ben uitgekeken.
ruim een half jaar geleden had ik 2300+- rating in 2v2 met warrior/paladin, dus het zal wel meevallen ;p

Maargoed, let's drop the wow talk.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 00:42
Verwijderd
Citaat:
ruim een half jaar geleden had ik 2300+- rating in 2v2 met warrior/paladin, dus het zal wel meevallen ;p

Maargoed, let's drop the wow talk.
Undergeared pala maar ook 2k+ rating.
True though, laten we het in het WAR topic bij WAR praat houden.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 13:00
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik zit te twijfelen. Het lijkt me best een leuk spel. Vind het alleen zo duur dit soort games.
WoW is 15€/maand?
15/30=0.50€ dat is 50 cent per dag, goedkoper dan een kop koffie (Zo heb ik het iig uitgelegd gekregen)
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 13:56
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Mja maar voor elke dag dat je niet speelt mis je een kop koffie.

Je moet er uiteindelijk wel wat geld in stoppen en je kan met de retail versie ook al direct 30 dagen spelen. Als je het niks vind ben je niet verplicht weer een abbo te halen.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:14
Verwijderd
Citaat:
WoW is 15€/maand?
15/30=0.50€ dat is 50 cent per dag, goedkoper dan een kop koffie (Zo heb ik het iig uitgelegd gekregen)
13 per maand
11 als je een half jaar besteld gelijk

komt bij dat het ook teveel tijd kost
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:18
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Wie heeft er allemaal al een PvE instance gespeeld? Welke? Waar zit ie? Hoe lang duurde het?
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:27
Verwijderd
Ik heb de sewers (altdorf) en gunbad gedaan. Ik ben nu een paar dagen 40 en ga bastion stairs/lost vale proberen zodra wat guildies bij zijn.

Je kan erg veel trash skippen mits je iets hoger level bent en eigenlijk is gunbad een verzameling van PQs. Je killt de trash (phase I) en vervolgens een boss (phase II) en op het laatste van een "wing" een superboss (mogelijke Phase III).

Het leuke is dat de bosses ook respawnen en je elke keer op weg naar een PQ die je opnieuw wil doen gewoon een bepaalde boss kan farmen zonder je moet resetten en eindeloos veel trash moet clearen. Je kan ook gewoon gehele PQs farmen. De quests bestaan vaak uit het verzamelen van plantjes/fungus whatever door de instance of het killen van zo'n PQ boss. Aan het eind van zo'n PQ is er weer een medal system en rolls en kan je in Gunbad iig wat degelijke epics oppakken als je mazzel hebt met je roll.

Je krijgt voor het killen van de trash en PQ bosses ook influence waardoor je dus ook bij de rally master die aan het begin (samen met een healer en een vendor, erg handig) van de instance items kan uitzoeken zodra je verder komt.

Elke instance heeft ook zijn "eigen soort gear". In de Bastion Stairs schijnt Bloodlord gear te droppen. Dit is allemaal level 37 req blue gear en zo kan je dus erg consistent gear farmen van trash en bosses zonder dat je je op een bepaalde boss moet focussen aan het eind van een of andere rot instance met een droprate van 10%.
Link naar bloodlord gear is hier:http://www.wardb.com/search.aspx?search_text=bloodlord
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 18:46
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
lelwut.. al rank 40?!
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 18:53
Verwijderd
Ja sinds afgelopen vrijdag ofzo. Had een poosje weinig te doen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 17:01
Verwijderd
Op welke servers hangen jullie dan rond?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 21:08
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Ik lees net dat als je op bepaalde servers speelt, je character naar een andere server onder andere is verplaatst omdat die underpopulated zijn...


betekend dit dat ik dus als karak hirn bijv vol is, lekker kan gaan levelen op die andere server, en zodra ik met mijn guild wil spelen terug kan naar karak hirn
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik lees net dat als je op bepaalde servers speelt, je character naar een andere server onder andere is verplaatst omdat die underpopulated zijn...


betekend dit dat ik dus als karak hirn bijv vol is, lekker kan gaan levelen op die andere server, en zodra ik met mijn guild wil spelen terug kan naar karak hirn
Ze worden gecloned. Je krijgt zelf de optie om op dezelfde server door te spelen of te levellen op de nieuwe.

Je kan dus inderdaad bijvoorbeeld op de nieuwe server je character levellen en vervolgens op Karak-Hirn weer opnieuw verder gaan vanaf het moment dat je characters werden gecloned.

Citaat:
Op welke servers hangen jullie dan rond?
Karak-Hirn
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 17:27
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
En ze worden gecloned omdat ze dus te vol zitten
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 18:19
Verwijderd
Volgens mij zit ik op Karak-dron. Het is een leuk spel. Het questen is niet zo overheersend en schiet aardig op. Eens zien hoe lang het leuk blijft. Hoe zit het trouwens met het het vinden van goede uitrusting(en)? Is er een bepaalde manier om hieraan te komen of wat?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 20:31
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Ik heb het spel vandaag gekocht
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 21:19
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
ik zit op karak eight peaks ofzo
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 02:25
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ik heb een ding op Karak Hirn als order (maar dat zuigt imo) en lvl 21,5 chosen op Karak izor, en een squig herder maar dat is een projectje dat ik samen met dirk doe.

Moet zeggen dat er inderdaad geen peil op te trekken valt voor wat betreft de classes, als chosen kan je er bijvoorbeeld voor kiezen om zoveel mogelijk DPS te doen maar vanwege de dikke plaat pantser en belachelijke hoeveelheden health ben je toch vrij moeilijk te slopen.

Spelt bevalt goed en is vrij verslavend, daarnaast is het gelukkig niet noodzakelijk om 80 uur per week 3 maanden lang te spelen om de endgame content te kunnen bekijken.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 23:20
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Citaat:
ik zit op karak eight peaks ofzo
Daar zit ik ook btw, mijn mannetje heet Danlunnin (Random name generator ftw) Dwarf Ironbreaker
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 19:14
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Even checken om zeker te weten dat ik er echt niet overheen heb gekeken:

Er is geen trial voor WAR, toch?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2008, 00:09
Verwijderd
is het nog steeds leuk?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2008, 22:28
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Ja man vet spel!

Heb een 40 shaman nu! <3
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 02:21
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Er is geen trial voor WAR, toch?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 09:20
Verwijderd
Nee helaas nog niet. Dacht dat ik laatst wel gelezen had dat die er wel gaat komen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2008, 21:32
Verwijderd
Het bevalt, heb het nu iets meer dan eenw eekje; level 13 chosen op Ellyrion. Ga zelf voor 'Discord'.

Items farmen kan je het beste doen door te questen of gewoon mee te doen aan RvR scenario's, doe dat een paar keer en dan krigj je wel eens wat leuks.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2008, 15:53
Squall93
Squall93 is offline
Warhammer lijkt mij een hele mooie spel om te spelen, als ik de foto's bekijk ziet het er wel zo uit.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2008, 13:52
Verwijderd
Ik ben nu een level 16 Witch Elf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.