Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2008, 22:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
wolf zou samen met olimar en snake top tier zijn als je de smashforums mag geloven
Brrr.

Olimar zuigt tot in het oneindige, zelfs z'n finalsmash is lame.

Snake kan wel aardig zijn als je hem goed gebruikt, maar ik vind hem vaak te traag in z'n normale aanvallen.

Maar ik ben sowieso meer voor wat snellere characters.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2008, 12:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Olimar is heel erg goed als je met hem om kan gaan .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 21:09
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Welnu,

Wie heeft Sub Space Emissary al op 100% gehaald?

Ik mis 1%. Welteverstaan in The Subspace Bomb Factory. Op de map is dit de onderste, er zijn er twee. Ik heb toch even een walkthrough gevonden om te kijken waar ik de laatste % kan vinden, maar ik kan hem gewoon niet vinden.

Weet iemand het fijnere hiervan?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 21:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Welnu,

Wie heeft Sub Space Emissary al op 100% gehaald?

Ik mis 1%. Welteverstaan in The Subspace Bomb Factory. Op de map is dit de onderste, er zijn er twee. Ik heb toch even een walkthrough gevonden om te kijken waar ik de laatste % kan vinden, maar ik kan hem gewoon niet vinden.

Weet iemand het fijnere hiervan?
Ik nog niet, maar het boeit me ook niet zoveel.

Heb je het vlaggetje, een eventuele alternatieve uitgang gevonden, etc?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 23:05
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Nog 1 vlaggetje, en heb precies dat level opgezocht en gekeken welke secrets er liggen. Ik heb ze allemaal, yet het blijft een vlaggetje

Edit: heb de laatste secret gevonden, was een trophy die net 3 seconde in beeld was, niet eens in een cube. Jammer, voor het 100% behalen van de SSE krijg je NIKS.
__________________
A good student will always teach the teacher

Laatst gewijzigd op 11-07-2008 om 11:20.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 12:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Als het level niet (teveel) beweegt en je hebt wat ruimte is snake echt een pain om tegen te spelen

En is het nou zo met olimar dat je pikmin sterker worden, heb er zelf niets van gemerkt maar in een event moest je spelen tot er bloemetjes aan kwamen. En tja, met de regel R.O.B. of random speel ik niet zo bar vaak met hem, en als het gebeurt is het vooral in leven blijven

En proberen alles te unlocken zonder gamefaqs enzo is leuk, ga je echt de gekste dingen proberen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 13:55
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Klopt. Was net nog verbaasd, deed training mode en unlockte daarmee een trophy. Kreeg ik omdat ik een combo van 10+ maakte in training
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 18:56
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Wat vinden jullie van de Event Matches?

Vooral de Co-op zijn moeilijk op hard, de single player event matches zijn vrij makkelijk en spelen lekker door.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 09:04
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van de Event Matches?

Vooral de Co-op zijn moeilijk op hard, de single player event matches zijn vrij makkelijk en spelen lekker door.
heb er pas een stuk of 30, moet ze denk ik op een wat hoger niveau gaan halen om de andere te unlocken, maar echt heel boeiend zijn ze niet echt

En break the target was toffer in mellee

En toon link is echt tof
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 12:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Vanochtend gekocht. Ik haat de Wii-Mote controls ernstig. Maar ja, ik moet tot maandag wachten om mijn Cube-controller op te kunnen halen. Bummer.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 17:35
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Heb je die nieuw gekocht, zoja waar en hoe duur was ie'?

Edit: en welke kleur? ( betreffende de echte controller van Nintendo?)
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 18:12
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee, het is gewoon mijn oude Cube-controller, die nog bij mijn ouders ligt. Ik wist niet eens dat die nieuwe al te koop waren.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 23:03
Verwijderd
Hey, even een klein vraagje. Morgen join ik de SSB:B club. Hoe zit het precies met online spelen. Gewoon een adapter kopen en dan ben je klaar om online te gaan. Ik las iets over een draadloos geval. Kan je ook gewoon een kabel aansluiten ofzo, wat raden jullie aan?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 08:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Mijn wii zit gewoon op het draadloze internet wat ik thuis heb.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 11:18
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Voor €30,- ( dacht ik ) heb je een officiele Wifi USB stick van Nintendo incl. software. CD in je computer, USB insteken en voila, je hebt draadloos internet voor op je Wii en DS.

Edit: ik heb er zelf ook een, en ben er zeer tevreden over. Werkt goed en simpel.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 11:50
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Werkt dat alleen met een officiële USB stick? Ik heb er namelijk nog een liggen die ik af en toe op m'n PC gebruik op LAN parties. Zou ideaal zijn als die ook werkt! Ik ga ook wel ff Googlen
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 12:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Werkt dat alleen met een officiële USB stick? Ik heb er namelijk nog een liggen die ik af en toe op m'n PC gebruik op LAN parties. Zou ideaal zijn als die ook werkt! Ik ga ook wel ff Googlen
Je kan op elk draadloos inet aansluiten, dus daarmee kan t ook.
Die officiele is gewoon makkelijker met herkennen en beveiligen e.d.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 13:00
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Voor €30,- ( dacht ik ) heb je een officiele Wifi USB stick van Nintendo incl. software. CD in je computer, USB insteken en voila, je hebt draadloos internet voor op je Wii en DS.

Edit: ik heb er zelf ook een, en ben er zeer tevreden over. Werkt goed en simpel.
Is het echt zo simpel?

*Geen ervaring met Wifi*
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 13:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Trouwens, moet je voor ieder karakter individueel 100% halen in de Subspace of is één keer spelen in theorie voldoende?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 15:43
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Ik mag het hopen. Ik ben na 8 uur spelen op 54%-ish. Vanavond met m'n broertje spelen want ik ga zo 2 knockoff gamecube controllers a 12,- per stuk halen bij de Mediamarkt.

Ik heb een zwaar gevalletje Smash fever te pakker.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 16:46
jav
jav is offline
Citaat:
Trouwens, moet je voor ieder karakter individueel 100% halen in de Subspace of is één keer spelen in theorie voldoende?
Om karakters te unlocken bedoel je? Ik heb subspace uitgespeelt (teller staat wel op 84%) en heb alle karakters. let op: na het uitspelen verschijnen nieuwe deuren in the ruins, the swamp en the forest. Als je hier binnen gaat vecht je tegen de karakter die je kan unlocken. Als je wint....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 18:24
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Spoiler alert
Citaat:
Om karakters te unlocken bedoel je? Ik heb subspace uitgespeelt (teller staat wel op 84%) en heb alle karakters. let op: na het uitspelen verschijnen nieuwe deuren in the ruins, the swamp en the forest. Als je hier binnen gaat vecht je tegen de karakter die je kan unlocken. Als je wint....
Betreffende de Nintendo Wifi USB stick, je moet wel de software instaleren die op de CD staat, maar die wizard is echt relaxt
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 21:22
Verwijderd
Ik heb die hele subspace doorgespeeld zonder dat het echt heel moeilijk werd, ok, was dan ook wel op very hard en niet op intense. Maar wtf, die eindbaas, ik doe waarschijnlijk iets fout, of ik was gewoon te moe, maar ik blijf echt dood gaan. Terwijl ie volgens mij niet zo moeilijk hoort te zijn..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 21:47
Verwijderd
Kan je ook met 2 personen op 1 Wii online spelen?

Ik dacht dat het gewoon kon, maar nu kom ik erachter dat het helemaal niet kan.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 22:04
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Gaat dat ooit nog veranderen? Vind het wel genaaid hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 22:27
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 23:30
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Dat de online mogelijkheden beperkt zijn gebleven ervaar ik niet als storend, het is en zal hoe dan ook een multiplayer blijven. Online is een leuke extraatje maar kan de kracht van het gezellig met z'n alle voor dezelfde buis niet evenaren.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 01:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb die hele subspace doorgespeeld zonder dat het echt heel moeilijk werd, ok, was dan ook wel op very hard en niet op intense. Maar wtf, die eindbaas, ik doe waarschijnlijk iets fout, of ik was gewoon te moe, maar ik blijf echt dood gaan. Terwijl ie volgens mij niet zo moeilijk hoort te zijn..
Mwah, ik ben één keer doodgegaan, daarna wist ik hem te verslaan. Kwestie van een goede line-up kiezen aan characters en zoveel mogelijk van zijn one hit kill attacks te ontwijken. De beste characters zijn imo characters die wat snellere 'a-attacks' hebben, aangezien je de special attacks toch bijna niet kunt gebruiken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 07:08
Verwijderd
Citaat:
Dat de online mogelijkheden beperkt zijn gebleven ervaar ik niet als storend, het is en zal hoe dan ook een multiplayer blijven. Online is een leuke extraatje maar kan de kracht van het gezellig met z'n alle voor dezelfde buis niet evenaren.
Dat doet er niet echt toe. Het is gewoon jammer dat de online capaciteit van de Wii (en zeker met smash bros) zo verschrikkelijk beperkt is. Natuurlijk is het het 'leukst' tegen vrienden op de bank met een biertje, maar als er een "Wii-Live" was weet ik zeker dat er duizenden mensen het tegelijkertijd tegen elkaar zouden opnemen, inclusief ranglijsten enzo.

Dat het cool is op de bank, wil natuurlijk niet zeggen dat dat een excuus is voor een half afgemaakt online gedeelte terwijl de potentie er zeker was.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 09:24
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Nee.
Ja.

Op voorwaarde dat je online "With Friends" speelt.
"With Anyone" kan idd niet.

Kom op zeg, zo weinig online vrienden?

Ik vind het wel erg jammer dat ik hier meerdere keren het online gebeuren afgekraakt zie worden, terwijl dus blijkbaar niet eens het complete pakket is geprobeerd.
Eerst de lag (die aanzienlijk minder tot nihil is) en nu dit...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 10:41
Verwijderd
Met 2 personen vanaf dezelfde Wii? Dan heb ik het inderdaad fout geconcludeerd, sorry daarvoor.

En ja, zo weinig online vrienden. Hoewel ik veel homies heb die langskomen om bij mij een potje te spelen wil dat nog niet zeggen dat ze zelf ook een gelukkige bezitter zijn van een Wii + Smash bros, danwel dat ze op dezelfde tijden online kunnen zijn. Daarnaast zijn mijn vrienden een stuk meer 'casual' met het spel dan ik. Ik hou van competitie tegen echt geoefende spelers en dat zijn er helaas niet veel in mijn vriendengroep.

Het perfecte antwoord daarop zou dus zijn dat de wereldwijde online mogelijkheden sterk aanwezig waren. Ranglijsten, matchups tegen personen van jouw rank en opties om onder 'special melee/brawl' regels te spelen zouden dit spel voor mij persoonlijk (en genoeg andere mensen) een stuk interessanter maken. In plaats daarvan krijg ik een standaard match van 2 minuten met vaak belachelijk veel lag.

Verder weinig tot geen kritiek op het spel behalve dat het wat minder hardcore voelt dan Melee, maar dat kan ongetwijfeld liggen aan het feit dat ik Brawl nog niet zo heb doodgespeeld. Voor mij is het nog steeds het leukste spel wat de Wii tegenwoordig in de aanbieding heeft. Het enige punt wat ik wil maken is dat ik gewoon erg teleurgesteld ben in de online mogelijkheden, waarmee dit spel juist geweldig kon uitblinken. Natuurlijk viel dat te verwachten met de sowieso wat tegenvallende Wii-online opties in vergelijking met de concurenten, maar het is gewoon zonde.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 10:45
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Een ranking e.d. hoeft van mij niet zonodig, en volgens mij kan je de regels van de gevechten wel gewoon aanpassen hoor.
Maar het is willekeurig welke setup er gebruikt wordt van de 4 spelers.
Maar omdat ik constant met vrienden online speel durf ik dit niet met zekerheid te zeggen.

Ik heb het zelf al sinds de Amerikaanse release en heb een stuk of 20 Amerikanen en nog een stuk of 30 Nederlanders nu op mijn vriendenlijst en bijna altijd is er wel iemand die reageert op een forum als ik daar vraag of iemand zin heeft om te spelen.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 12:24
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Holy crap wat speelt Ike lekker, zeg. Ik speelde in Melee veel met Marth maar hij doet voor mijn gevoel toch een beetje onder voor Ike in Brawl.

Zijn bereik lijkt iets beter aan te voelen en vooral de <- en -> + B zijn relaxt bij Ike. De B knop inhouden (Smash-knop?) terwijl je door de lucht vliegt en loslaten terwijl je net boven een andere player hangt geeft een onwijs bevredigend gevoel. En de deflect werkt heerlijk. Enige nadeel is z'n grab na een korte sprint, dit moet perfect getimed worden anders sta je daar met je rug naar de vijand.

Waar komt het trouwens door dat je soms struikelt? Druk je dan niet goed met de analog stick?
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 12:27
Verwijderd
Die regels kan je aanpassen als je tegen vrienden speelt geloof ik, maar ik weet niet zeker of je dan ook lightning mode e.d kan aanzetten. Bij 'random' battles is kan je voor zover ik weet slechts de 2 min mode spelen.

Ik begrijp dat de ranking voor jou (en anderen) ook zeker niet belangrijk is, maar dat competetieve element is juist wat ik en duizenden andere spelers worldwide verwachten van een spel van dit kaliber.

Je kan het een beetje vergelijken met Battle.net rankings van blizzard games. Veel mensen spelen het online en het boeit hen niet zo of ze nou 1e of 1000e staan op een ranglijst, maar het is er -wel- ingebouwd en er wordt door een groot deel van de spelers dankbaar gebruik van gemaakt. Je kan je wel voorstellen dat een heleboel smash-spelers (die het spel wellicht wat serieuzer nemen dan jij ) dit een groot gemis vinden, neem ik aan.

Maar nogmaals, voor de rest is het een geweldig spel. Het is ook geen doodszonde maar gewoon jammer dat ze bij de online opties wat steekjes hebben laten vallen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 15:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Betreffende de Nintendo Wifi USB stick, je moet wel de software instaleren die op de CD staat, maar die wizard is echt relaxt
Ik heb voor mijn wii liever het gewone draadloze netwerk waar ik ook mijn laptop op heb staan. Die USBstick (heb ik voor de DS omdat die alleen een oud type netwerk ondersteunt wat minder veilig is) vind ik minder prettig. Hij werkt alleen in mijn oude computer, waarbij het netwerk dan toch met regelmaat uitvalt als ik het gebruik, en niet in mijn laptop omdat hij geen vista ondersteunt. Heb het onder vista wel aan de praat gekregen, maar dat is eigenlijk gewoon een drama.
Ik zou zeggen als je toch al een draadloos netwerk in huis hebt kan je dat beter gebruiken voor je wii. Anders kan die usbstick wel een oplossing zijn, maar onder voorwaarden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 16:01
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Holy crap wat speelt Ike lekker, zeg. Ik speelde in Melee veel met Marth maar hij doet voor mijn gevoel toch een beetje onder voor Ike in Brawl.

Zijn bereik lijkt iets beter aan te voelen en vooral de <- en -> + B zijn relaxt bij Ike. De B knop inhouden (Smash-knop?) terwijl je door de lucht vliegt en loslaten terwijl je net boven een andere player hangt geeft een onwijs bevredigend gevoel. En de deflect werkt heerlijk. Enige nadeel is z'n grab na een korte sprint, dit moet perfect getimed worden anders sta je daar met je rug naar de vijand.

Waar komt het trouwens door dat je soms struikelt? Druk je dan niet goed met de analog stick?
Dat dacht ik eerst ook, maar marth lijkt vooralsnog veel beter te zijn. Ike is te makkelijk te counteren en marth doet met z'n zwaardpunt erg goeie schade + is erg snel.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 18:23
Verwijderd
Moet je de friendcodes perse allebei toevoegen, of is het voldoende als ik alleen maar iemand toevoeg? Weet namelijk niet wat mijn friendcode is. XD Maar dan voeg ik jullie wel toe.

Ik heb het eerste deel vanaf het begin gespeeld en melee ook. Ben dus aardig experienced met het spel, als iemand een keer wilt spelen moet hij het zeggen. Ik heb al 2 spelers, dus als 2 andere spelers willen joinen zou t helemaal leuk zijn. ^^
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 19:39
Verwijderd
In ieder geval, dit is mijn FC:
0860-5069-0457

Ik heb nu 3 mensen toegevoegd, phoenix, baron en jav. Als iemand zin heeft om te spelen ben ik beschikbaar, 5 weken lang. Heb het spel pas een dagje maar goed. ^^
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 22:49
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
De online mogelijkheden zijn inderdaad gewoon achter gebleven, maar dat is precies wat ik duidelijk probeer te maken. Vroeger kon je je inschrijven voor offline wedstrijden, en deze waren dan gewoon goed, zonder lag, zonder de verwachting waartegen je speelde en zonder dat je gedwongen werd tegen bekende te spelen. Alleen via friendcodes is goed, het 'gewone' kan echt beter blijven zoals het was: via evenementen en georganiseerde (toernooien) smashen.

Citaat:
Ik heb voor mijn wii liever het gewone draadloze netwerk waar ik ook mijn laptop op heb staan. Die USBstick (heb ik voor de DS omdat die alleen een oud type netwerk ondersteunt wat minder veilig is) vind ik minder prettig. Hij werkt alleen in mijn oude computer, waarbij het netwerk dan toch met regelmaat uitvalt als ik het gebruik, en niet in mijn laptop omdat hij geen vista ondersteunt. Heb het onder vista wel aan de praat gekregen, maar dat is eigenlijk gewoon een drama.
Ik zou zeggen als je toch al een draadloos netwerk in huis hebt kan je dat beter gebruiken voor je wii. Anders kan die usbstick wel een oplossing zijn, maar onder voorwaarden.
Vista faalt, inderdaad. Uit financieel oogpunt kun je beter die USb stick aangschaffen (mits je natuurlijk al een draadloos netwerk hebt). Het kopen van een draadloze router is duurder.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 23:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In ieder geval, dit is mijn FC:
0860-5069-0457

Ik heb nu 3 mensen toegevoegd, phoenix, baron en jav. Als iemand zin heeft om te spelen ben ik beschikbaar, 5 weken lang. Heb het spel pas een dagje maar goed. ^^
Ik zal je binnenkort even toevoegen.

Verkapte rememberpost voor mezelf.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 14:07
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Vista faalt, inderdaad. Uit financieel oogpunt kun je beter die USb stick aangschaffen (mits je natuurlijk al een draadloos netwerk hebt). Het kopen van een draadloze router is duurder.
Ik vind het slechter dat Nintendo geen drivers heeft voor vista. Dat het een jaar geleden niet werkte prima, maar zo ondertussen doet bijna alles het onder vista.
Dan wel ja, als je het alleen voor je wii gebruikt. Maar als je toch al een draadloos netwerk hebt staan dan kan je je wii net zo goed daarop zetten. Maar toch zou mijn voorkeur uitgaan naar een gewoon draadloos internet boven de USB stick omdat dat toch stablieler is in mijn ervaring.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 14:24
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Die USB stick inclusief de disk voor de software was eerder uit dan Vista.
Het is dan ook logisch dat Nintendo deze niet uit de handel haalt om een nieuwere disk erbij toe te voegen. Dit zou teveel kosten.

Edit: die USB's zijn meen ik nog precies hetzelfde als een aantal jaar geleden.

Enfin. Heb 3 dagen uitgetrokken om All Star mode te halen op alle moeilijkheidsniveau's (Damn, intense ... niet te doen) en met alle characters.
De trophies zijn echt de moeite waard, zeker die van Samus.

Eerst even me gamehol eens opruimen, vanavond ga ik beginnen aan de multi-man melee's etc. Me powercount staat op 48 en heb meer dan 50 uur gespeeld.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 15:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ze kunnen toch drivers online neerzetten? Lijkt me niet de moeite, zeker niet gezien de tijd dat vista al bestaat. Ik heb zo voor meerdere programma's de oplossingen gekregen. Discjes uit de handel halen is idd heel wat anders.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 19:05
Verwijderd
Yay, meer Brawl-liefhebbers!

Hier meldt zich een Ganondorf-mainer, met af en toe uitstapjes naar Ike, Marth en Wolf, en heeeel soms Olimar.

Bijna alle challenges unlockt, dus binnenkort weer even hardcore online aars-schoppen Nu al mijn meest gespeelde Wii-game... en dat van iemand die alle 242 sterren in Super Mario Galaxy heeft gehaald.

Citaat:
Olimar is echt een annoy character. Gewoon constant pikmins blijven gooien naar de tegenstander om die schade te laten blijven doen. Verder zuigt 'ie echt verschrikkelijk.

King dede is basically een zwaardere kirby, zonder de kracht-overneem-zooi. Niet heel geniaal dus, mist een beetje een goede smash attack.
Lieve help, wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Yay, meer Brawl-liefhebbers!

Hier meldt zich een Ganondorf-mainer, met af en toe uitstapjes naar Ike, Marth en Wolf, en heeeel soms Olimar.

Bijna alle challenges unlockt, dus binnenkort weer even hardcore online aars-schoppen Nu al mijn meest gespeelde Wii-game... en dat van iemand die alle 242 sterren in Super Mario Galaxy heeft gehaald.


Lieve help, wat een onzin.
Heb je een FC, ik heb die van mij al eerder gepost.

En het online gedeelte zuigt inderdaad. Heb zonet een partijtje gespeeld met 4 personen (friend mode) en dat verliep ook moeizaam. Als iemand zin hebt in een potje moet die het maar zeggen, wil wel weten of het 1v1 wat beter gaat.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 19:43
Verwijderd
Mijn 1-vs-1 matches met 'I'he Prophet zijn tot nu toe zo'n 80% van de keren vlekkeloos gegaan, en ik heb een redelijk kutte verbinding.

DarkSavior, ik zal je vanavond toevoegen. Mijn FC is: 2406-6588-7669
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 01:38
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Damn wat is de Home-Run contest anders dan die van Melee zeg. Kon met moeite 598 halen met yoshi...
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 09:14
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Lieve help, wat een onzin.
wat is er dan zo super aan die kerel, ik trek em nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 12:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Damn wat is de Home-Run contest anders dan die van Melee zeg. Kon met moeite 598 halen met yoshi...
Hij is in ieder geval makkelijker.

Citaat:
wat is er dan zo super aan die kerel, ik trek em nog steeds niet
Ja, precies. De enige keer dat ik hem écht goed heb gevonden was toen ik samen met een vriend all star deed tegen 2 van die gastjes, op intense. Toen waren ze tamelijk vervelend, maar ook eigenlijk niet meer dan dat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welk spel heb jij het laatst gekocht? Deel 2
Blaf
282 07-04-2011 17:57
Games [ Wat vinden jullie van De WII ? ]
SweetXBad
64 11-04-2010 07:38
Games Nintendo Wii IV
Maxic
500 18-04-2008 10:16
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 20:50
Games Ik kan niet wachten topic:(
m3tr01dm1nd3d
51 12-08-2006 22:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.