Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2008, 14:37
Verwijderd
ja opzich, ik speel DII nu ook weer. maar ik heb soms gewoon echt halve lag/freezes. en soms ook gewoon tijdens combat. daar gaat je HC char. daarom begin ik er maar gewoon niet aan.

echt te vaag. gister met robo begonnen en we zijn nu al iets van lvl 23 en in act3, zo snel ging dat vroeger echt niet
Advertentie
Oud 08-07-2008, 15:44
Verwijderd
Ik speel nu ook weer met een paar mensen online. Een van hen heeft nog nooit Baal op Hell/Hardcore verslagen, dus dat gaan we eens doen.

Hij speelt een trapper/schopper-assasin, een andere gozer een martial arts assassin en ik een bonecasting necro die geen walls of prisons cast, want dan zijn hullie twee in no-time dood.
Oud 08-07-2008, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Softcore is voor mietjes.
Want voor sommige mensen is een stel fantasy pixels intimiderend?
Oud 08-07-2008, 16:28
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Anders dan jullie, homo's, ben ik weer begonnen met Diablo 1. Simplistisch hakken > Kleurgezeur.
Oud 08-07-2008, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Want voor sommige mensen is een stel fantasy pixels intimiderend?
NOT EVEN DEATH CAN SAVE YOU FROM ME!!!

*bibber*
Oud 08-07-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Want voor sommige mensen is een stel fantasy pixels intimiderend?
Dat niet, maar het constante gevaar dat al je tijd en werk écht voor niks was (het blijft uiteraard allemaal verspilde tijd) is vrij reëel en draagt aan de spanning bij
Oud 08-07-2008, 23:59
Verwijderd
Citaat:
ik heb nog steeds alle vertrouwen in diablo3 en hoe t gaat worden.

maar hier ziet t onderste plaatje er wel heel erg dope uit
[afbeelding]
Het is toch _what_ it looks like ipv _how_?
Oud 09-07-2008, 00:24
Verwijderd
Trouwens, ik denk dat de makers van de petitie niet zozeer streven naar realisme, zoals sommigen hier denken, maar gewoon naar het behoud van de originele Diablo-sfeer en stijl. En wat dat betreft hebben ze wel een punt.
Oud 09-07-2008, 07:48
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Trouwens, ik denk dat de makers van de petitie niet zozeer streven naar realisme, zoals sommigen hier denken, maar gewoon naar het behoud van de originele Diablo-sfeer en stijl. En wat dat betreft hebben ze wel een punt.
Een punt, maar wel iets te voorbarig. We hebben één stukje dungeon gezien, een filmpje van nog geen 20 minuten. Wie weet wat er nog komt. Daarnaast was Diablo 2 zelf een kleurenfestijn. Ik noem de groene jungle van Act 3 en de woestijn van Act 2. De Chaos Sanctuary had constant een rode gloed en Harrogath was ook niet een van de donkerste plaatsen.

Het filmpje dat ik heb gezien beschouw ik als "donkerder/duisterder" dan dat Diablo 2 was.
Oud 10-07-2008, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Dat niet, maar het constante gevaar dat al je tijd en werk écht voor niks was (het blijft uiteraard allemaal verspilde tijd) is vrij reëel en draagt aan de spanning bij
Het hele spel kost al veel tijd, zo te horen teminste en vooral als je kijkt naar die andere Diablo thread. Waarom zou je in godsnaam nog meer tijd erin willen steken om het 'iets spannender' te maken. Ik zou gelijk het spel in de open haard gooien als ik op het hoogte niveau een character verlies... Als ik een open haard had dan.

Oud 10-07-2008, 13:11
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Het hele spel kost al veel tijd, zo te horen teminste en vooral als je kijkt naar die andere Diablo thread. Waarom zou je in godsnaam nog meer tijd erin willen steken om het 'iets spannender' te maken. Ik zou gelijk het spel in de open haard gooien als ik op het hoogte niveau een character verlies... Als ik een open haard had dan.

Heb ik ook ooit bijna gedaan, maar in plaats daarvan heb ik ergens nog een oud toetsenbord waar tandafdrukken in staan.
Oud 10-07-2008, 14:23
Verwijderd
Ik heb alleen maar een paar MANTEARS gecried toen GeneralSpecial de summoning Necro doodging. Ik denk dat het is dat de zure momenten de zoete momenten nog zoeter maken. Bovendien ben je gelijk de ster van de avond als je kan zeggen dat je hardcore speelt, en word je begeerd door talloze vrouwen. Althans, dat was bij mij het effect, maar dat kan ook te maken hebben met mijn buitensporig aantrekkelijke fysiek.
Oud 10-07-2008, 22:58
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Met vrouwen bedoel je Amazons en Assassins?
Oud 11-07-2008, 07:00
Verwijderd
En mijn trouwe Rogue merc, die standaard na act I gedumpt wordt.
Oud 11-07-2008, 07:54
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
En dan volgt een homo-erotisch schouwspel met een merc uit Act II?
Oud 11-07-2008, 14:16
Verwijderd
Helaas vaak wel. Colossus Voulge + Blessed Aim = Drie weken niet meer zitten.
Oud 11-07-2008, 14:25
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Oud 11-07-2008, 16:15
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Waarom hypen ze die shit toch zo ver van release. (Jaja, ik weet het wel.) Maar dan duurt het altijd zo lang.
Genoeg voorbeelden van pareltjes waar nooit mee verder is gegaan door tegenvallende verkopen, doet blizzard het toch een stuk beter, en zolang ze niet teleur stellen is zo'n hype toch niet erg?

En heb diablo nooit gespeeld maar ben bang dat de 3 van blizzard mijn leven flink naar de klote gaan helpen zodra ik een pc thuis heb
Oud 11-07-2008, 16:36
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Genoeg voorbeelden van pareltjes waar nooit mee verder is gegaan door tegenvallende verkopen, doet blizzard het toch een stuk beter, en zolang ze niet teleur stellen is zo'n hype toch niet erg?

En heb diablo nooit gespeeld maar ben bang dat de 3 van blizzard mijn leven flink naar de klote gaan helpen zodra ik een pc thuis heb
Ik zou zeggen; begin vast me deel 2, dan zit je er goed in als deel drie uitkomt.
Oud 11-07-2008, 19:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Helaas vaak wel. Colossus Voulge + Blessed Aim = Drie weken niet meer zitten.
Dan mag je nog blij zijn dat hij geen Fanaticism heeft. Dat gaan je billetjes niet overleven.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 11-07-2008, 23:36
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ja inderdaad, met Holy Freeze kan je jezelf gelukkig prijzen, dan blijft je reet gevoelloos.
Oud 12-07-2008, 09:57
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Ik zou zeggen; begin vast me deel 2, dan zit je er goed in als deel drie uitkomt.
Amen. Je moet in ieder geval weten wie Deckard Cain is voordat je met deel 3 begint
Oud 12-07-2008, 10:24
Verwijderd
Heerlijk zoals ie in de trailer zegt "Noone ever listens to me"
Oud 12-07-2008, 17:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dat is inderdaad wel een hele mooie verwijzing.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 12-07-2008, 19:06
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Mooi dat ze inderdaad ook nog steeds dezelfde voice actor hebben als tien jaar geleden.
Oud 13-07-2008, 00:52
Ice~Cream
Ice~Cream is offline
viel me wel op dat er toch bepaalde dingetjes van WOW terugkomen in diablo3.. maar hij is wel echt heeel stoer Kan echt niet nog langer wachten op deelIII -__-" terug naar mijn verslaafde leven woohoo xD
Oud 13-07-2008, 09:41
Verwijderd
Ik zou zo gauw niet weten wat er van WoW terugkomt in D3. Wat ik wel weet is dat ze veel dingen van D2 in WoW hebben gestopt.
Oud 13-07-2008, 10:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zou zo gauw niet weten wat er van WoW terugkomt in D3. Wat ik wel weet is dat ze veel dingen van D2 in WoW hebben gestopt.
Van diablo 2 in Warcraft 3! Kleine dingetjes enzo
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-07-2008, 13:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Van diablo 2 in Warcraft 3! Kleine dingetjes enzo
Ik heb een Diablo 2 mod voor Wc 3.

@ Ice~Cream:

Ik denk eerder dat ze in WOW verwijzingen naar D2 hebben gestopt en dat jij die nu in D3 weer terugziet.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-07-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ik denk eerder dat ze in WOW verwijzingen naar D2 hebben gestopt en dat jij die nu in D3 weer terugziet.
Er zijn lui die denken dat WoW de actionbar heeft geintroduceerd en beginnen dus meteen te miepen als ze het bij andere spellen zien, al zijn ze ouder WoW heeft sowieso praktisch alles "gejat" al hebben ze het heel netjes gedaan. Dat hou je dus.

En hoe heet die mod voor wc3? Ik ken wel een WoW mod waarin je MC kon doen maar heb nooit een diablo2 mod gezien met die naam.
Oud 13-07-2008, 13:48
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Er zijn lui die denken dat WoW de actionbar heeft geintroduceerd en beginnen dus meteen te miepen als ze het bij andere spellen zien, al zijn ze ouder WoW heeft sowieso praktisch alles "gejat" al hebben ze het heel netjes gedaan. Dat hou je dus.

En hoe heet die mod voor wc3? Ik ken wel een WoW mod waarin je MC kon doen maar heb nooit een diablo2 mod gezien met die naam.
Fanboys zijn dan ook de grootste idioten die er op deze aarde rondlopen.

Ik heb werkelijk geen idee hoe hij heet. Ik vraag me af of ik hem nog ga vinden tussen de paar 100 andere mods. Als ik me vanmiddag ergens verveel ga ik wel een potje td doen en dan zal ik even kijken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-07-2008, 14:35
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Wie kan ik even toevoegen? Ik ben opnieuw begonnen - nonladder. *SolaFide.
Oud 13-07-2008, 15:24
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik speel ladder. Ik kan je eventueel wel door normal boosten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-07-2008, 17:06
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb hem niet geprobeerd maar deze zou het moeten doen. Zo niet dan staat hier vast wel een wel werkende versie tussen.

Het save systeem is wel een beetje wazig en ik heb het nog niet voor elkaar kunnen krijgen om m'n character ook weer geladen te krijgen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-07-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een Diablo 2 mod voor Wc 3.

@ Ice~Cream:

Ik denk eerder dat ze in WOW verwijzingen naar D2 hebben gestopt en dat jij die nu in D3 weer terugziet.
Ongetwijfeld, sowieso verwijst Blizzard heel veel tussen de games onderling maar ook naar films/series enzo
Oud 13-07-2008, 17:18
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik speel ladder. Ik kan je eventueel wel door normal boosten.
Ben inmiddels alweer bijna 70
Oud 13-07-2008, 17:22
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ongetwijfeld, sowieso verwijst Blizzard heel veel tussen de games onderling maar ook naar films/series enzo
Die laatste zijn mij nooit opgevallen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-07-2008, 17:24
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ben inmiddels alweer bijna 70
Dan kan jij me vast vertellen hoe ik met mijn sorc hell door ga komen? Ik heb niemand die me kan helpen en public games zijn er zo goed als niet. Als ik er een maak wordt ie niet of nauwelijks gejoind. Het schiet al met al dus niet op.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-07-2008, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Die laatste zijn mij nooit opgevallen.
Nee? De hele warcraft serie zit vol met kleine knipogen naar hedendaagse beroemdheden/gebeurtenissen. Ik kan nu niet zo snel zoveel bedenken maar bijvoorbeeld de NPC "Haris Pilton" in WoW.
Oud 13-07-2008, 17:36
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Dan kan jij me vast vertellen hoe ik met mijn sorc hell door ga komen? Ik heb niemand die me kan helpen en public games zijn er zo goed als niet. Als ik er een maak wordt ie niet of nauwelijks gejoind. Het schiet al met al dus niet op.
Ga nonladder spelen, ik rag er wel met je doorheen
Oud 13-07-2008, 17:40
Verwijderd
Citaat:
De hele warcraft serie zit vol met kleine knipogen naar hedendaagse beroemdheden/gebeurtenissen.
http://www.blizzplanet.com/content/91/

Oud 13-07-2008, 18:04
Verwijderd
Precies, daarnaast vond ik het ook verdacht dat je bij een van de eerste quests als undead een soort 'weed' moet verzamelen voor een undead die 'Holland' heet

Maar genoeg over warcraft.
Oud 13-07-2008, 18:22
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Nee? De hele warcraft serie zit vol met kleine knipogen naar hedendaagse beroemdheden/gebeurtenissen. Ik kan nu niet zo snel zoveel bedenken maar bijvoorbeeld de NPC "Haris Pilton" in WoW.
Wow heb ik nooit gespeeld dus dat weet ik niet.

@ Mobius:

Ik blijf ladder spelen. Dit voornamelijk vanwege de items die er extra in zitten. Ik denk dat ik een beter wapen voor m'n merc moet gaan zoeken (meer dammage vooral) en ergens een vipermagi op moet duiken voor m'n res en de + 1 skills voor extra dammage. Verder moet ik tot de conclusie komen dat het misschien niet verstandig was m'n fireball gelijk te maxen en maar 1 punt in meteor te stoppen. Met synergies had ik waarschijnlijk nu meer dammage gehad waardoor ik de cold imunes makkelijker aan had gekund. Ook heb ik eigenlijk een oculus nodig maar die is momenteel meer waard dan pul wat de hoogste rune is die ik nu heb. Hopen dat ik een keer geluk heb en er 1 vind is waarschijnlijk m'n enige kans.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-07-2008, 18:23
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Daarnaast denk ik dat we ons met D2 gezever maar weer naar het D2 topic moeten begeven.

Misschien is het een idee om beide topics samen te voegen? Dit omdat 2 Diablo topics (ondanks dat ik er geen moeite mee heb) misschien wat overdreven is en het prima samen kan.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-07-2008, 22:34
Verwijderd
WC3 o.a.:
"My favourite colour's blue... no, yellow!" - Monty Python

En nog wel meer, maar meer kan ik er ff niet bedenken, staat vast wel ergens op Wiki

edit: en ja hoor! het staat op wiki

Laatst gewijzigd op 13-07-2008 om 23:00. Reden: Wiki gevonden!
Oud 13-07-2008, 22:36
Verwijderd
Als je een guard-dwerg aanspreekt in Iron Forge zegt ie (soms?): "I should have taken the red pill."
Oud 14-07-2008, 12:54
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Als je een guard-dwerg aanspreekt in Iron Forge zegt ie (soms?): "I should have taken the red pill."
Werkt bij alle npc's, gewoon op blijven klikken... hebben ze overgenomen uit WC3
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 14-07-2008, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Werkt bij alle npc's, gewoon op blijven klikken... hebben ze overgenomen uit WC3
O. Maar hoe dan ook, het is grappig.
Oud 24-07-2008, 20:56
Verwijderd
Is ie al uit?
Oud 28-07-2008, 17:26
Verwijderd
Goed ik ben nu ook maar begonnen aan Diablo. De eerste. Alleen ik heb zoveel goud. Ik heb nauwelijks ruimte om wapens op te pakken. Is er nergens een kist waar ik het in kan pleuren? Ik mis dat wel zoals dat in Baldur's Gate ging.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Error 37?? (Diablo 3)
Sluschkebubber
7 01-06-2012 18:05
Games Diablo 2 revisited.
Verwijderd
1 21-04-2010 15:07
Games Starcraft II
Allochthony
256 24-08-2009 13:27
Games Diablo III: Het is nu zeker
Verwijderd
86 22-02-2006 15:18
Games Diablo 3 is aangekondigd!
Prime Evil
74 15-07-2003 17:53
Games diablo 3
maarten_z
5 16-06-2003 09:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.