Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
sorry hoor maar ligt het aan mij of is het gewoon pure epic fail.
Als je 't niet leuk vindt, dan speel je toch lekker iets wat je wél leuk vindt? Ik snap dat gezeur over De Sims nooit zo, alsof je gedwongen wordt het te spelen en alle uitbreidingen aan te schaffen

OT: Ik heb een irritante bug; als ik een 'trait' voor m'n kind (die opgroeid naar tiener) kan uitkiezen, dan verschijnt hij gewoon niet tussen de andere traits Zal wel komen doordat 't niet de legale, goede versie is. Ik ga denk ik straks alles deinstalleren en dan wachten tot ik het echte spel heb...

Laatst gewijzigd op 03-06-2009 om 10:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2009, 21:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
sorry hoor maar ligt het aan mij of is het gewoon pure epic fail.
Ik denk dat het toch aan jou ligt



@Andijvie: ik heb ook meerdere bugs. In het begin sloeg mijn scherm om het half uur even vast. Een minuutje ofzo, dan keerde ik helemaal terug naar bureauscherm en weer terug naar het spel. Was vrij irritant, maar ook wel een mooie drinkpauze
Twee dagen later slaat hij zo af en toe ineens helemaal uit het spel. Dat is een stuk vervelender, want als ik niet gesaved heb ben ik mijn voortgang kwijt. Uit het niks ben ik dan terug op het bureaublad.

Ik weet dat het het risico is van downloaden, dus ik vind het niet erg. Alleen ik hoop wel dat het een bug van deze versie is. En dus niet dat mijn computer het spel niet aan kan. Dat zou betekenen dat het straks met de legale versie ook gaat gebeuren..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 22:25
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Kheb m besteld bij Bart Smit 8) de collector's edition!
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 22:34
Verwijderd
Bah, ik wil m ook zo graag!
Wil iemand (die er wat van weet) naar mijn systeem gegevens kijken en kijken of ik er wat aan doen om aan de sims eisen te voldoen?

Processor: Interl(R) Core(TM)2 CPU T5500 @ 1.66GHz 1.67 GHz
Geheugen: (RAM): 1,00 GB
Type computer 32-bits bestuuringssysteem
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Bah, ik wil m ook zo graag!
Wil iemand (die er wat van weet) naar mijn systeem gegevens kijken en kijken of ik er wat aan doen om aan de sims eisen te voldoen?

Processor: Interl(R) Core(TM)2 CPU T5500 @ 1.66GHz 1.67 GHz
Geheugen: (RAM): 1,00 GB
Type computer 32-bits bestuuringssysteem
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 23:10
Verwijderd
Bedankt, zoiets zocht ik al .

Helaas gaat het met mijn laptop echt niet werken...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 11:57
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
dan speel je sims 2 toch
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 14:34
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Als sims 2 werkt; gewoon sims 3 proberen. Ik was verbaasd dat sims 3 op mijn laptop werkte (met een intel ingebouwde k?tvideo kaart) ook al was het op laagste settings.

Grafisch is sims 3 echt niet veel beter dan sims 2; het heeft geen zwaar systeem nodig.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 20:14
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik weet dat het het risico is van downloaden, dus ik vind het niet erg. Alleen ik hoop wel dat het een bug van deze versie is. En dus niet dat mijn computer het spel niet aan kan. Dat zou betekenen dat het straks met de legale versie ook gaat gebeuren..
Dat soort creatieve beveiliging is vrij zeldzaam, dus het zit er dik in dat het gewoon een fout in het spel is.

En zelfs als dat niet zo is, kwestie van tijd voordat iemand er een verbeterde crack voor uitbrengt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dat soort creatieve beveiliging is vrij zeldzaam, dus het zit er dik in dat het gewoon een fout in het spel is.

En zelfs als dat niet zo is, kwestie van tijd voordat iemand er een verbeterde crack voor uitbrengt.
Maar ik heb tot nu toe nog niemand gehoord met hetzelfde probleem, dus het zou wel kut zijn als ik straks voor 55 euro dat spel koop en hij gooit hem d'r steeds uit, omdat mijn computer het op één of andere manier niet trekt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 20:23
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Heeft iemand de iPhone-versie en zo ja, hoe is ie?
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 22:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
En iemand vandaag de gewone versie gekocht?

Ik wacht nog even af, want ik wil mijn mobieltje inwisselen, maar die moet nog 2 weken mee
Misschien even kijken of ik tot die tijd een andere mobiel kan regelen en anders dus nog even wachten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 22:15
Verwijderd
Ik krijg 'm morgen van de postbode
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 12:45
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Guardian ook he
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 13:19
Q
Avatar van Q
Q is offline
Het spel is nu legaal verkrijgbaar, sommige mensen zullen hem al hebben (zoals ik) via de pre-order. Maar wat zijn de meningen over het spel?

Persoonlijk was het eigenlijk wel een tegenvaller, ik had geen hoge indruk qua gameplay maar had wel een wat mooier spel verwacht. Ergens lijkt het wel weer op een kruizing van The Sims 1 en een goedkope kopie van de sims of zoiets zoals een Tycoon game.

Ik heb nog niet zo lang gespeeld maar ik denk niet dat ik hem leuker dan The Sims 2 ga vinden. Het bouwscherm is erg kinderachtig opgebouwd met dat huisje en die objecten waar je op kan klikken. Dat mood gebeuren duurt even om door te hebben en goed te gebruiken. Naar andere huizen gaan vind ik ook wel meevallen. Andere gebouwen ingaan is niet te zien en ik kon in het begin geen huis bouwen, alleen een sim kiezen en ergens in stoppen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 14:35
Verwijderd
Bijna klaar met installeren van de legale versie.

Ik heb de gelekte versie best veel gespeeld en vond 't leuk, leuker dan de Sims 2. Ik mis in TS2 meteen CAS en CASt. Opties kunnen nog worden uitgebreid (ik mis trappen-om-een-hoekje en bv. halve muren), maar de basis vind ik heel leuk Ook het feit dat je je sim meteen overal naar toe kan sturen vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 17:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
CAS en CASt?
Nederlands graag


Ik heb het spel vanmiddag gekocht en zojuist geïnstalleerd. Gaat allemaal prima.
Maar daarna ging ik het spelen en vond ik het spel enorm traag. Veel trager dan mijn gedownloade versie.
Mijn cd-rom speler is voortdurend aan het laden, dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Als ik dingen aan klik, dan komt er een vertraagde reactie. En als een actie in gang gezet is, gaat het regelmatig schokkerig.
Volgens die ene link voldoe ik wel aan de systeem-eisen en met de gedownloade versie ging het ook prima.

Wie o wie heeft er een tip om te zorgen dat het soepeler gaat?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 17:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
@Q: ik vind het spel veel leuker dan de sims 2. Het stukje dat je naar openbare kavels kan gaan vind ik echt leuk, terwijl ik dat bij de sims 2 (vanwege het laden) maar irritant vond.
Ik laat mijn sim nu lekker gitaarspelen (voor fooi!) in het park, koop boeken om de skills op te krikken en ga bij de buren langs. Ook vind ik al die uitdagingen en wensen leuk. Een sim van mij had op een gegeven moment iets van 8 beloningen

Wat ik wel jammer vind is dat er niet veel nieuwe objecten en bezigheden zijn. Meer mogelijkheden om de skills omhoog te krijgen had ik leuk gevonden, bijvoorbeeld meerdere muziekinstrumenten. En meer dingen om je Sim mee te vermaken.
Als bezigheid waren nog wat meer beroepen wel leuk geweest. Tuinieren vind ik wel erg leuk, dat die erbij is!

Bijbaantjes van tieners vind ik irritant. Ze komen kapot uit school en moeten dan nog werken én huiswerk maken
Dan had ik liever iets van klusjes gezien ofzo, bijvoorbeeld boodschappen doen voor de buurvrouw
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 19:07
Verwijderd
Citaat:
CAS en CASt?
Nederlands graag


Ik heb het spel vanmiddag gekocht en zojuist geïnstalleerd. Gaat allemaal prima.
Maar daarna ging ik het spelen en vond ik het spel enorm traag. Veel trager dan mijn gedownloade versie.
Mijn cd-rom speler is voortdurend aan het laden, dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Als ik dingen aan klik, dan komt er een vertraagde reactie. En als een actie in gang gezet is, gaat het regelmatig schokkerig.
Volgens die ene link voldoe ik wel aan de systeem-eisen en met de gedownloade versie ging het ook prima.

Wie o wie heeft er een tip om te zorgen dat het soepeler gaat?
CAS = Create-a-Sim, CASt = Create-a-Style

En ik heb dat laatste ook, met een no-cd crack moet dat wel op te lossen zijn... (Hoef je de cd er ook niet meer in te doen om 't spel op te starten.)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 11:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Is ie d'r al? Of kan ik dat zelf maken?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 14:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb een image gemaakt, maar dan geeft ie aan dat ze niet kunnen verifiëren of het een legale disc is en dan gooit ie me uit het programma..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 14:41
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Ik stick lekker bij de sims 1. Niet teveel gemiep en gewoon je simoleans verdienen met tuinkabouters of gargoyls
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 00:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline



Ik heb hem nu spelend met een no cd crack (en dus wel de originele dvd eigenlijk) maar nu sloeg hij daarstraks vast..
En dan niet dat het beeld vast komt te staan. Nee gewoon, poef: terug naar het bureauscherm en je spel is afgesloten. pfff ik had net een enorme hoeveelheid diamanten verzameld!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 11:29
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik ben nu iets verder en ik kan hem nu wel wat meer waarderen. Dat karakter van een sim samenstellen is best grappig, zo heb ik een sim gemaakt die hacker is, niet graag buiten komt en niet van sociale acties houdt. Maar het meeste behang enzo is echt vreselijk. Ik speel hem op de allerhoogste resolutie en toch is die niet zo scherp en gedetailleerd. Laadtijden zijn nu wel een heel stuk verkort, dat is wel lekker. En hij draait als een zonnetje tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 11:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
:addict:

Hoe staat het met de overige sims3-fans?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 21:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Als ik dit zo lees, krijg ik wel zin om de sims 3 te gaan proberen. Ik heb heel fanatiek sims 1 en 2 gespeeld, maar mijn computer trekt helaas sims 2 niet (meer), dus al een poosje niet meer gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 07:57
Q
Avatar van Q
Q is offline
Gister geprobeerd om een zwerver in het park te maken en dat lukt nog ook. Enige nadeel is dat je maar heel weinig energy krijgt van op een bankje slapen en je niet naar het toilet of douche kan, dus hij is constant aan het stinken. Voor eten ga je gewoon op het picknick kleedje van iemand anders zitten
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Gister geprobeerd om een zwerver in het park te maken en dat lukt nog ook. Enige nadeel is dat je maar heel weinig energy krijgt van op een bankje slapen en je niet naar het toilet of douche kan, dus hij is constant aan het stinken. Voor eten ga je gewoon op het picknick kleedje van iemand anders zitten

Leuk idee
In het park hebben ze toch wc's? En bij een van de zwembaden zijn ook wc's en douches.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 17:59
Verwijderd
Citaat:
:addict:

Hoe staat het met de overige sims3-fans?
Heb niet heel veel meer gespeeld (want tentamens komen er aan), maar ik vind het nog steeds heel leuk. Ik merk wel dat ik weer vooral aan het bouwen sla, dat vind ik gewoon altijd leuk.
Ik heb mezelf gemaakt en ik ga zoveel mogelijk met die sim spelen en daarna weer met de volgende generatie etc etc.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 08:11
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:

Leuk idee
In het park hebben ze toch wc's? En bij een van de zwembaden zijn ook wc's en douches.
Oh! Daar was ik nog niet geweest Ik hield wel een hoop geld over joh Met een beetje vissen kan je er nog ns extra geld bij verdienen ook. Bij de supermarkt kan je ook voedsel kopen en in je "rugzak" stoppen, wat je dus onderweg ook kunt opeten. (Voor als je sim snachts ook honger krijgt, dan zijn er geen picknickmandjes meer om te roven).
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 10:21
Verwijderd
Ja, van een klein beetje fruit zitten ze vaak al zo vol Er zijn ook een paar planten met vruchten die je kan plukken, vaak bij die vijvers. Ook handig
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 10:30
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
Ik heb het spel ook maar

Het valt steeds uit nu was ik hier nog niet op voorbereid dus is al 2x alles gedeleted.. wee iemand hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het spel ook maar

Het valt steeds uit nu was ik hier nog niet op voorbereid dus is al 2x alles gedeleted.. wee iemand hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?
Kijk eens op www.canyourunit.com of je wel aan alle minimale eisen voldoet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 13:14
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Mijn sims2 draait al nauwelijks bij mij, dus daar hou ik het maar even bij Eigenlijk nog steeds erg tevreden ermee, omdat ik mijn eigen verhaallijnen creeër En door tijdgebrek speel ik erg weinig
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 10:01
aron-player
aron-player is offline
ik heb hem illegaal van een vriend van me.
hij weet er alles van en heeft het erop gezet met deamontools ofzo..

hijs wel leuk mr dat doorspoelen werkt niet zo best.
en dat die sims snel ouder worden is ook verkakerd
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 10:03
aron-player
aron-player is offline
Citaat:



Ik heb hem nu spelend met een no cd crack (en dus wel de originele dvd eigenlijk) maar nu sloeg hij daarstraks vast..
En dan niet dat het beeld vast komt te staan. Nee gewoon, poef: terug naar het bureauscherm en je spel is afgesloten. pfff ik had net een enorme hoeveelheid diamanten verzameld!
hoe ken je diamenten verzamelen?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 10:05
aron-player
aron-player is offline
Citaat:
Gister geprobeerd om een zwerver in het park te maken en dat lukt nog ook. Enige nadeel is dat je maar heel weinig energy krijgt van op een bankje slapen en je niet naar het toilet of douche kan, dus hij is constant aan het stinken. Voor eten ga je gewoon op het picknick kleedje van iemand anders zitten
je kan bij de bieb nr de plee en bij de sportschool doucen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 14:38
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Wie weet hoe je een lege kavel kunt plaatsen? En dat je dus ook kunt kiezen hoe groot die kavel is? Ging bij deel 2 heel makkelijk, maar bij 3 ben ik er nog niet achter gekomen..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Wie weet hoe je een lege kavel kunt plaatsen? En dat je dus ook kunt kiezen hoe groot die kavel is? Ging bij deel 2 heel makkelijk, maar bij 3 ben ik er nog niet achter gekomen..
Dat kan niet meer in deel 3; je moet het doen met de kavels die er zijn. (Terwijl er zóveel plekken zijn die echt schreeuwen om een kavel! )
Mogelijk komt er in de toekomst nog een tool waarmee je zelf neighborhoods kan maken/aanpassen, maar daar is al een hele tijd niets meer over gezegd...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 20:21
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Dat kan niet meer in deel 3; je moet het doen met de kavels die er zijn. (Terwijl er zóveel plekken zijn die echt schreeuwen om een kavel! )
Mogelijk komt er in de toekomst nog een tool waarmee je zelf neighborhoods kan maken/aanpassen, maar daar is al een hele tijd niets meer over gezegd...
Dat is wel echt heel jammer.. Want dat vind ik juist het leukste van de sims; bouwen.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 22:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik heb het spel ook maar

Het valt steeds uit nu was ik hier nog niet op voorbereid dus is al 2x alles gedeleted.. wee iemand hoe dit kan en wat ik eraan kan doen?
Dat had ik ook. Bij mij hielp het om de drivers opnieuw te updaten en de graphics iets lager te zetten.

Citaat:
hoe ken je diamenten verzamelen?
Als je op openbare plekken loopt, met name stukken gras in de buurt van stenen/rotsen, dan kun je dingen vinden in het gras. Soms zitten daar zaden bij, maar soms ook diamanten. Die kun je dan eventueel nog laten slijpen, dan worden ze meer waard.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 15:13
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
en dat die sims snel ouder worden is ook verkakerd
Ik stel voor eens in de options te kijken.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 20:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat kan niet meer in deel 3; je moet het doen met de kavels die er zijn. (Terwijl er zóveel plekken zijn die echt schreeuwen om een kavel! )
Mogelijk komt er in de toekomst nog een tool waarmee je zelf neighborhoods kan maken/aanpassen, maar daar is al een hele tijd niets meer over gezegd...
Wat stom. Dat vond ik echt een van de belemmeringen van deel 1, dat je aan dezelfde buurt met dezelfde kavels vastzat.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Wat stom. Dat vond ik echt een van de belemmeringen van deel 1, dat je aan dezelfde buurt met dezelfde kavels vastzat.
Ja, maar in TS3 zijn er wel veel meer kavels dan in TS1, ik heb me er nog niet aan gestoord eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 23:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm, het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoeveel er zijn, maar ik vond het juist leuk dat je de buurt ook kon customizen en hetzelfde buurttemplate dus een paar keer kon gebruiken zonder dat alles op elkaar leek.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 17:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vanavond tussen 21.00 en 24.00u is Sims3 voor EUR 25,- te koop bij Mediamarkt.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 19:14
AmazingPhil
AmazingPhil is offline
Heb hem gedownload, maar ik weet niet hoe ik hem moet installeren... Hele lange lijst met bestanden die .(getal) als extensie hebben, en nog drie andere bestandjes. Daemontools, right?
Ik wil sowieso wel de volledige versie gaan kopen maar wil hem wel even uittesten van te voren, voordat ik mijn geld ga uitgeven. Het klinkt allemaal wel goed, maar naar de trailers die ik heb gezien zijn de graphics niet zo erg verbeterd?
__________________
Je moeder.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 19:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Tips over hoe je moet installeren als je het hebt gedownload zijn niet gewenst.

Om in te gaan op de graphics: ik vind de graphics er niet erg op vooruit gegaan nee. Maar de mogelijkheden zijn wel uitgebreid, wat ik erg leuk vind. En ik ben blij dat er sinds vorige week een patch uit is voor de snelheid
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 13:03
Verwijderd
ik vind m niet veel geweldiger dan 2, ja je kan rondjes rennen en psycho's maken maar qua bouwen is er weinig nieuw en de bomen zijn nog steeeeeds hetzelfde, na een kwartier was ik uitgekeken
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ik vind m niet veel geweldiger dan 2, ja je kan rondjes rennen en psycho's maken maar qua bouwen is er weinig nieuw en de bomen zijn nog steeeeeds hetzelfde, na een kwartier was ik uitgekeken
Bij mij zijn de bomen veel mooier
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Aanschaf nieuwe PC.. Help?
freakinaround
42 14-10-2009 09:50
Software & Hardware Laptop kopen.
BfmvFreakx3
21 07-08-2009 12:52
Games Het algemene sims 2 topic deeltje 7!
rare kwast
37 16-01-2009 15:41
Software & Hardware [Part 2] Probleem GeForce 6600GT
Meadow
17 15-05-2006 22:51
Games Het algemene Sims 2 topic #3
Miracle
500 29-04-2005 00:36
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.