Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2018, 08:55
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Hallo allemaal
Deze week vertrekken wij naar Frankrijk met ons gezin en ik heb er super veel zin in.
Ik heb op vakantie wel altijd hetzelfde probleem: ik ben erg slecht in vrienden maken.
Mijn broertje was altijd binnen een kwartier voorzien van vijf vrienden en ik ging dan een soort van om met hun zussen, alleen gaat mijn broertje dit jaar niet mee.

Gelukkig ben ik iets minder verlegen en kan ik nu ook Frans en veel beter Engels praten maar ik heb geen idee hoe ik op mensen afstap.
Wat moet ik zeggen en hoe kom ik niet over als een of ander vreemd kind dat opeens tegen je begint te praten? Dat soort dingen.

We gaan ietsjes langer dan twee weken weg dus ik kan moeilijk alleen blijven de hele tijd
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2018, 09:02
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hallo allemaal
Deze week vertrekken wij naar Frankrijk met ons gezin en ik heb er super veel zin in.
Ik heb op vakantie wel altijd hetzelfde probleem: ik ben erg slecht in vrienden maken.
Mijn broertje was altijd binnen een kwartier voorzien van vijf vrienden en ik ging dan een soort van om met hun zussen, alleen gaat mijn broertje dit jaar niet mee.

Gelukkig ben ik iets minder verlegen en kan ik nu ook Frans en veel beter Engels praten maar ik heb geen idee hoe ik op mensen afstap.
Wat moet ik zeggen en hoe kom ik niet over als een of ander vreemd kind dat opeens tegen je begint te praten? Dat soort dingen.

We gaan ietsjes langer dan twee weken weg dus ik kan moeilijk alleen blijven de hele tijd
Stel je ziet meiden kletsen loopt daar dan gewoon langs. Ze zullen je waarschijnlijk aankijken en dan kan jij hoi zeggen. Zo kan je een gesprek beginnen.

Ik weet niet wat je leuk vindt maar volgens mij wordt er overal wel gevoetbald dus kan daar wel een voorbeeld van geven (kan ook met een andere hobby.):

Je kan eerst langslopen dan hebben ze jou al gezien en dan ga je (waar jij slaapt) een bal halen. Dan kan je vragen of je mee mag voetballen omdat ze je aardig lijken en omdat jij ook voetbal leuk vindt.

Hoop dat je hier wat aan hebt!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 12:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt vaak makkelijk aansluiten bij mensen die iets aan het doen zijn, voetballen, volleyballen, een balletje overgooien op het strand. Vraag of je mee mag doen, of neem zelf een bal mee en vraag of mensen met jou mee willen doen. Als je eenmaal contact hebt gelegd gaat de rest een stuk makkelijker!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 14:36
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je kunt vaak makkelijk aansluiten bij mensen die iets aan het doen zijn, voetballen, volleyballen, een balletje overgooien op het strand. Vraag of je mee mag doen, of neem zelf een bal mee en vraag of mensen met jou mee willen doen. Als je eenmaal contact hebt gelegd gaat de rest een stuk makkelijker!
Precies!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 18:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Topic opgeschoond, graag ontopic blijven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 18:03
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Elin3;3450p1581 schreef:
Topic opgeschoond, graag ontopic blijven.
Bedankt. TS wat zijn je hobby's? Misschien kunnen we je dan wat specifieker helpen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2018, 22:21
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Ik hou van muziek, softbal en gewoon kletsen met mensen. Ik teken graag maar ik weet nooit wat, ik hou van lezen en dansen. Make-up maar ik kan eigenlijk beter opschieten met jongens dan met meisjes
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 26-07-2018, 10:31
Verwijderd
Gaan jullie naar een camping?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2018, 11:44
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Gaan jullie naar een camping?
Ja
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 28-07-2018, 22:40
Verwijderd
Komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2018, 23:51
Theneedle
Theneedle is offline
Ja ik zat/zit een beetje met hetzelfde probleem, maar mijn ervaring leert dat zomaar op mensen afstappen helemaal niet zo raar is als je van te voren denkt. In het echt gaat het vaak makkelijker dan in je hoofd als je begrijpt wat ik bedoel!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2018, 00:06
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ja ik zat/zit een beetje met hetzelfde probleem, maar mijn ervaring leert dat zomaar op mensen afstappen helemaal niet zo raar is als je van te voren denkt. In het echt gaat het vaak makkelijker dan in je hoofd als je begrijpt wat ik bedoel!
Je bedoeld jezelf onnodig druk maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seks op vakantie
KROtv
4 04-04-2012 20:29
Liefde & Relatie Tips voor vrienden maken op vakantie??? HELP!
Miss don't know
12 20-07-2011 13:52
Liefde & Relatie Met zijn tweeen op vakantie.
Muchacha
11 19-07-2006 12:57
Liefde & Relatie Op vakantie met ouders
tinklebell
51 25-12-2004 15:21
Liefde & Relatie op vakantie met vriend
Verwijderd
24 12-01-2004 18:53
Liefde & Relatie Op vakantie met mijn vriendje verstandig?
miekmuis
6 12-02-2003 17:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.