Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2018, 14:44
NathalieMisha
NathalieMisha is offline
Hoii! ik ben Nathalie en ik ben bijna 14 jaar.
Ik ben in het vorige jaar heel erg verliefd geworden uit een jongen uit mijn klas, eigenlijk waren we gewoon hele goede vrienden.
1 of 2 weken geleden heb ik een keer met hem afgesproken maar ik heb niks tegen mijn ouders gezegd want ik wist niet hoe ze gingen reageren.
Mijn vader is niet zo van de ‘vriendjes’ en mijn moeder weet ik niet, ze is wel heel streng als het over jongens gaat. Ik heb niet zo’n goede band met mijn moeder maar wel met mijn vader. Ergens na de zomervakantie gaan ik en die jongen nog een keer afspreken, alleen ik wil het graag vertellen aan mijn ouders, want stel er gebeurd iets kan ik dat altijd gewoon zeggen zonder het helemaal uit te leggen. Hoe kan ik dat gaan vertellen?

Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2018, 14:54
Verwijderd
Op wat voor reactie van je ouders ben je precies "bang"? (Want ik denk dat het daarom gaat?)
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 14:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Weten je ouders dat hij bestaat? Kennen ze hem? Als ze hem al kennen en een positief beeld van hem hebben zullen ze waarschijnlijk ook positiever reageren mocht er ooit meer komen dan vriendschap
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.