Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 18:42
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-11-2004 @ 19:37 :
Als ik niet wil cheaten bouw ik meestal als ik de sims al heb geselecteerd (en dus niet in het algemene bouwgedeelte).
Dan heb je gewoon een budget van 20.000 en zal je dus wel klein móeten bouwen.
Mijn uitdaging is dan om een zo luxe mogelijk huis te maken. Je begint met de noodzakelijke dingen en naar mate ze hard gewerkt hebben kan je steeds meer erbij kopen. Dat is ook veel leuker dan alles in één keer in het huis zetten.
Wat ik meestal doe, is gewoon in vrij bouwmodus zonder geld bouwen en dan hier en daar aanpassen totdat 't betaalbaar word. Dat is fijner omdat je dan iets meer ruimte hebt om fouten te maken en om dingen te proberen, zonder dat er gelijk geld in 't spel zit. En t'is ook eerlijk. En dan verhuis ik de sims er naar en moeten ze gewoon voor 't huis betalen.
Advertentie
Oud 28-11-2004, 21:06
Freestyler*
Freestyler* is offline
Ik bouw gewoon eerst mooie huizen (of bouw dingen na)
en dan gooi ik er daarna inderdaad cheats tegenaan
Ik vind het huizne bouwne veel te leuk
En ze hebben het wat mij betreft al druk genoeg zonder geldzorgen
__________________
I love dr Phil :D
Oud 28-11-2004, 23:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-11-2004 @ 19:42 :
Wat ik meestal doe, is gewoon in vrij bouwmodus zonder geld bouwen en dan hier en daar aanpassen totdat 't betaalbaar word. Dat is fijner omdat je dan iets meer ruimte hebt om fouten te maken en om dingen te proberen, zonder dat er gelijk geld in 't spel zit. En t'is ook eerlijk. En dan verhuis ik de sims er naar en moeten ze gewoon voor 't huis betalen.
hoe weet je dan op welke waarde je zit? Want dat probleem heb ik meestal als ik in de vrije bouwmodus ga. En om keer op keer terug te keren naar de buurt en weer naar het huis duurt zo lang (m'n computer is niet mega snel ), dus hoe doe je dat dan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-11-2004, 23:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Lilything schreef op 28-11-2004 @ 19:42 :
Ja zo deed ik het ook. En dan iedereen uitnodigen om bij ej te komen wonen etc....weer 20.000 of 50.000 erbij.maja kben nu vooral bezig met droomhuizen bouwen enzow, en met dat werken schiet nie op. En me eigen huis n btje aan t nabouwen enzow maja dan megagroot

laat me mn eigen ding doen maja ksnap je verhaal wel. Tis idd ook leuker. Maja zoals ik al zei. Kkon eerder niet bouwen ivm configuratie van me comp. en dan had k dus bedden en alles op t gras staan, en dat hoeft nu gelukkig niet meer denk dat ze daarom zo groot zijn
oh het was ook geen commentaar hoor. Doe lekker je eigen ding!

Maar omdat je zei 'Kkan op 1 of andere manier geen kleine huizen bouwen' reageerde ik erop hoe ik dat dan normaal doe.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-11-2004, 06:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2004 @ 00:08 :
hoe weet je dan op welke waarde je zit? Want dat probleem heb ik meestal als ik in de vrije bouwmodus ga. En om keer op keer terug te keren naar de buurt en weer naar het huis duurt zo lang (m'n computer is niet mega snel ), dus hoe doe je dat dan?
Terugkeren naar de buurt en dan weer naar het huis.
Oud 29-11-2004, 09:06
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
mijn geadopteerde peuter sim werd door een collega ontvoerd, hebben jullie dit ook gehad? Ook komt er soms plotseling een Sim van een andere huis binnen om ruzie te maken. En dan is er ook nog de babysitter die het huis niet uitwil! Maar de ontvoerde peuter vond ik echt raar!
Oud 29-11-2004, 20:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Je hebt toch ergens de ontwerpfunctie, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, jullie wel?

Mijn computer is ook sloom bij het verspringen van buurt en huis.
Oud 30-11-2004, 18:02
Verwijderd
In maart komt de University Expansion Pack uit, in ieder geval in de VS, hier weet ik het niet. Dat is dan een campus voor jong volwassenen Klinkt best leuk
Oud 30-11-2004, 19:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Miracle schreef op 29-11-2004 @ 21:04 :
Je hebt toch ergens de ontwerpfunctie, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, jullie wel?

Mijn computer is ook sloom bij het verspringen van buurt en huis.
ontwerpfunctie nog niet gebruikt
maar is toch gewoon een nieuw kleurtje geven

trouwens naar de buurt gaan er weer terug kan ik ondertussen wel even boodschappen gaan doen
__________________
I love dr Phil :D
Oud 01-12-2004, 10:44
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Sims 2 Patch (1.0.0.971) is uit

Download van de officieele site (CD Patch)
Download van de officieele site (DVD Patch)
Download van een mirror (CD Patch)

Please make sure you have your copy of The Sims 2 available during patch installation.

Complete list of changes:

- Fixes "the jump bug" causing Sims with a large number of memories to reset, or "jump," when performing interactions.
- Visitors will no longer kidnap a baby or toddler by leaving the lot while carrying them.
- Sims can now plan outfits for toddlers by using the changing table.
- Fixes a crash that would occur when viewing snapshots while simultaneously deleting pictures.
- Prevents pixelization from showing through walls when the Sim is behind the wall.
- A Sim whose fiancee dies can now become engaged again.
- Maids can now clean up pizza boxes and baby bottles.
- Fixes problems with the grim reaper and social worker that would disable save UI.
- The plumbbob will no longer appear in an NPCs chest when they marry into a Sim's family.
- Sims no longer get stuck on community lots when a Sim autonomously chooses to leave in the same car that they arrived in.
- Stargazing on the ground no longer satisfies the "Stargaze with Telescope" want.
- Fixes a problem with Sims' jobs not functioning properly when 3 or more Sims go to work in a helicopter.
- Babies now age transition properly when the Help With Birthday interaction is cancelled.
- Fixes the extremely rare problem where the UI would become disabled when an elder dies of old age.
- Fixes a problem where small objects (mostly toys) could be deleted when a Sim interacts with other nearby objects.
- The custom content browser no longer closes when an active link is double-clicked.
- Fixes the problem where coffee cups would occasionally be deleted when an interaction is cancelled.
- An adopted baby no longer snaps to the ground when the social worker that delivers it puts it in a crib.
- Sims now take a copy of all clothing in the family's inventory when they move out.
- Fixes a couple of cases of buy/build mode becoming disabled when the social worker arrives on the lot.
- Fixes the problem where the teddy bear would occasionally float after being put down.
- Teens no longer get the unsatisfiable "Write a Novel" want.
- Fixes a problem with the newspaper delivery person getting stuck on lots containing a high number of objects.

System/Config issues:
- Users with limited user accounts can now run the game.
- Improved performance with Radeon X800 cards. Users continuing to experiencing problems should update to the 4.10 driver.
- The game no longer affects a user's modem settings when connecting to the internet via the modem.
- Fixes a problem with default collections not being available when user data is regenerated.


Volgens mij komen sommige bugs wel bekend voor bij sommige hier.
Oud 01-12-2004, 10:47
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Amisha schreef op 29-11-2004 @ 10:06 :
mijn geadopteerde peuter sim werd door een collega ontvoerd, hebben jullie dit ook gehad? Ook komt er soms plotseling een Sim van een andere huis binnen om ruzie te maken. En dan is er ook nog de babysitter die het huis niet uitwil! Maar de ontvoerde peuter vond ik echt raar!
Dit is dus een bug en word gefixed in de patch Ik denk niet dus dat je je baby ooit nog terug ziet
Oud 01-12-2004, 13:31
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Citaat:
Marcade schreef op 01-12-2004 @ 11:47 :
Dit is dus een bug en word gefixed in de patch Ik denk niet dus dat je je baby ooit nog terug ziet
Ik snap dit niet?? Wat is een patch?
Oud 01-12-2004, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Amisha schreef op 01-12-2004 @ 14:31 :
Ik snap dit niet?? Wat is een patch?
Een patch kan je downloaden en installeren, dan worden foutjes in de originele versie 'gerepareerd'. Zoals bv. dat 'ontvoeren' van baby's of peuters, dat was een foutjes, wanneer je de patch installeert, zal dat niet meer gebeuren.
Oud 01-12-2004, 15:20
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Miracle schreef op 29-11-2004 @ 21:04 :
Je hebt toch ergens de ontwerpfunctie, dat heb ik nog niet uitgeprobeerd, jullie wel?

Mijn computer is ook sloom bij het verspringen van buurt en huis.
waar zit die ontwerpfunctie dan?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 01-12-2004, 15:39
Verwijderd
Bedoeling jullie met die ontwerp functie die Sims Body Shop? Best grappig om teksten op t-shirtjes te zetten 't Is ook heel makkelijk Ik ben nu een beetje aan het proberen een mooi kledingstuk te maken
Oud 01-12-2004, 15:50
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-12-2004 @ 16:39 :
Bedoeling jullie met die ontwerp functie die Sims Body Shop? Best grappig om teksten op t-shirtjes te zetten 't Is ook heel makkelijk Ik ben nu een beetje aan het proberen een mooi kledingstuk te maken
hoe moet dat dan??
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 01-12-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 01-12-2004 @ 16:50 :
hoe moet dat dan??
In het programma Sims 2 Body Shop kies je 'nieuwe kleren maken' (bv) dan kies je iets wat lijkt op wat je wil maken (iets waar je bv een tekst op wil) en dan klik je op 'exporteren' onderaan. Dan komen er een paar bestanden in een mapje te staan, er staat bij in welke map (Mijn Documenten/EA Games/Sims 2/Projects/*naam project* was het bij mij). Dan kan je met Paint of met Photoshop (bv) het bestand van het originele kledingstuk openen (moet je even kijken welke de goede is; je hebt een zwart-wit ding erbij zitten (dat is de vorm van het kledingstuk, welke delen van het plaatje dus op de Sim komen) dat is hem niet En mja, dan kan je in Paint of Photoshop dus tekst op de voor of achterkant van een shirtje zetten, of figuurtjes maken, of de kleur veranderen...

Op www.thesims2.com staat volgens mij ook wel een gebruiksaanwijzing voor die Body Shop.
Oud 01-12-2004, 16:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik bedoel ontwerpfunctie bij het bouwen. Die zit in het kadertje naast de woonartikelen enzo.

Ik heb het nog niet geprobeerd...
Oud 01-12-2004, 16:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Enne, wat kun je precies met die patch?
Oud 01-12-2004, 19:15
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Miracle schreef op 01-12-2004 @ 17:59 :
Enne, wat kun je precies met die patch?
die nieuwste patch? Die haalt gewoon alle kleine foutjes uit het spel gewoon een verbetering dus
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 01-12-2004, 20:18
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
ik vind t altijd stom die patches. ze laten dat speltoch wel testen neem ik aan. doe dan wat langer over het testen dan 2 weken na de release van het spel al met de eerste patch te komen.
beetje jammer vind ik dat altijd vooral voor mensen die geen internet ofzo hebben en die dus maar met deze fouten moeten leren leven.

helemaal stom wanneer het spel al in de vs is uitgrbracht(weet niet of dat bij de sims ook zo is)

Laatst gewijzigd op 01-12-2004 om 22:29.
Oud 01-12-2004, 22:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo ff lekker spelen
heb een heel mooi huis en een familie (vader, moeder, jongetje, meisje)

maar nu moet iedereen me ff met rust laten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-12-2004, 23:01
Verwijderd
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 01-12-2004 @ 21:18 :
ik vind t altijd stom die patches. ze laten dat speltoch wel testen neem ik aan. doe dan wat langer over het testen dan 2 weken na de release van het spel al met de eerste patch te komen.
beetje jammer vind ik dat altijd vooral voor mensen die geen internet ofzo hebben en die dus maar met deze fouten moeten leren leven.

helemaal stom wanneer het spel al in de vs is uitgrbracht(weet niet of dat bij de sims ook zo is)
Spel kwam in de VS en in Europa tegelijkertijd uit, en mja, spel langer testen kan natuurlijk, maar mja... ik vind het wel fijn dat je het spel gewoon kan spelen met kleine foutjes, en dan een maand of wat later die kleine foutjes weg kan halen, 't deert me niet. 't Zou erger zijn wanneer ze helemaal geen patch meer uitbrengen.
En mensen met geen internet, mja... je hebt toch een fatsoenlijke pc nodig voor de Sims 2, koop dan een modem erbij voor noodgevallen - zo veel kost dat echt niet extra - en dan sluit je je telefoonlijn er eventjes op aan wanneer je gaat downloaden. Moet je er maar voor over hebben.
Overigens, soms komt er later nog een vernieuwde versie uit, mét patch dus al. En wanneer je een add-on koopt, staat daar de patch ook bij op.
Oud 02-12-2004, 14:02
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
ik snap niet hoe je je eigen kleren moet ontwerpen bij body shop
__________________
zo,
Oud 03-12-2004, 19:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zwangerschappen zijn echt vermoeiend..
ze worden onwijs snel moe hongerig en moeten veel plassen

zwangere
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-12-2004, 20:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-12-2004 @ 20:11 :
zwangerschappen zijn echt vermoeiend..
ze worden onwijs snel moe hongerig en moeten veel plassen

zwangere
maar wel zwangerschapsverlof

Ik ben trouwens bezig met de opdracht van die derde buurt. Dat je de familie van romeo en julia weer vriendschappelijk moet krijgen. Maar ik heb nou iemand die 100% vrienden zijn, maar nog altijd ook 20% vijand... Is dat gewoon lange termijn werk of blijft iemand altijd je vijand?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-12-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-12-2004 @ 21:49 :
maar wel zwangerschapsverlof

Ik ben trouwens bezig met de opdracht van die derde buurt. Dat je de familie van romeo en julia weer vriendschappelijk moet krijgen. Maar ik heb nou iemand die 100% vrienden zijn, maar nog altijd ook 20% vijand... Is dat gewoon lange termijn werk of blijft iemand altijd je vijand?
Volgens mij is dat lange termijn werk
Oud 03-12-2004, 21:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Die missie lukte mij echt niet. Bleven elkaar gewoon haten enzo. Super irritant.

En die familie werd ook altijd 'slecht' gevonden. De kinderen mochten niet naar de particuliere school enzo.
Oud 03-12-2004, 21:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik vind zwangerschappen niet zo erg. Baby's zijn erger.
Oud 03-12-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 03-12-2004 @ 22:36 :
Ik vind zwangerschappen niet zo erg. Baby's zijn erger.
Ik heb nu twee keer een sims-vrouw gehad die echt heel veel overgaf tijdens haar zwangerschap, kon ik telkens weer iemand de wc schoon laten maken
Maar baby's zijn vervelender, en peuters nog erger.. die zijn echt veeleisend
Oud 03-12-2004, 22:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja hoor...weer een meisje...
heb wel een namen rits
Alyssa, Arjan, Nienke

maar peuters zijn het ergst dan de zwangerschap daarna de baby, je legt ze gewoon in de wieg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 03-12-2004, 22:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-12-2004 @ 23:36 :
ja hoor...weer een meisje...
heb wel een namen rits
Alyssa, Arjan, Nienke

maar peuters zijn het ergst dan de zwangerschap daarna de baby, je legt ze gewoon in de wieg
Ik vind zwangerschappen echt totaal niet erg. Die vrouwtjes knoeien een beetje aan terwijl ze van hun zwangerschapsverlof genieten. En soms is het wel vervelend als ze zoveel overgeven, maar dan nog vind ik het niet heel lastig.
Van baby's vind ik het irritant dat je hun balkjes niet kan zien. Je weet dus niet of ze honger hebben of dat je zeer snel een volle luier kan verwachten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-12-2004, 00:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
je kan het vakkie van de babay wel geel of rood zien worden
groen niets aan de hand bij rood doe ik gewoon schone luier, bad en eten
dan issie weer groen kan ie weer in de wieg...

maar zwangere vrouwen slapen bij mij zo een beejte de hele dag
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-12-2004, 06:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-12-2004 @ 23:41 :
Van baby's vind ik het irritant dat je hun balkjes niet kan zien. Je weet dus niet of ze honger hebben of dat je zeer snel een volle luier kan verwachten.
Ja precies. Je weet nooit waar je aan toe bent.
Peuters zijn best grappig.
Oud 04-12-2004, 12:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-12-2004 @ 01:05 :
maar zwangere vrouwen slapen bij mij zo een beejte de hele dag
misschien moet je ze fitter maken? ik heb geen idee, maar je zou het kunnen proberen. Gewoon voor (of anders tijdens) de zwangerschap voldoende lichaamspunten halen.

ze slapen bij mij nl. ook wel meer dan normaal, maar niet zo veel dat ik het vervelend vind.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-12-2004, 12:36
Freestyler*
Freestyler* is offline
lopen er ook bekende sims standaard rond in de buurt ofzo?
Ik kwam al Rafael Amsterdam tegen
__________________
I love dr Phil :D
Oud 04-12-2004, 13:26
BrightEyes
BrightEyes is offline
Heej, ik zoek een goede crack voor de sims
k moet nu namelijk steeds wachten tot mijn zusje klaar is met spelen.. nogal irritant. Weet iemand er een te vinden? desnoods pm
__________________
<3 Noah <3
Oud 04-12-2004, 17:14
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-12-2004 @ 13:26 :
misschien moet je ze fitter maken? ik heb geen idee, maar je zou het kunnen proberen. Gewoon voor (of anders tijdens) de zwangerschap voldoende lichaamspunten halen.

ze slapen bij mij nl. ook wel meer dan normaal, maar niet zo veel dat ik het vervelend vind.
Niet lichaamspunten maar fitheid van het lichaam. Dat is een balkje wat staat bij de eigenschappen van de persoon.

Ik weet niet of het helpt, nu lijkt het er meer op dat het alleen om eten en uiterlijk gaat. Als je eet terwilj je honger balkje helemaal groen is gaan het fitheidsbalkje omlaag en als hij bij een ander niveau komt wordt je dikker. Als je traint kun je in niveau stijgen en wordt je ook slanker. Wat heb voor de rest voor invloed heeft weet ik niet...
Oud 04-12-2004, 22:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 04-12-2004 @ 18:14 :
Niet lichaamspunten maar fitheid van het lichaam. Dat is een balkje wat staat bij de eigenschappen van de persoon.

Ik weet niet of het helpt, nu lijkt het er meer op dat het alleen om eten en uiterlijk gaat. Als je eet terwilj je honger balkje helemaal groen is gaan het fitheidsbalkje omlaag en als hij bij een ander niveau komt wordt je dikker. Als je traint kun je in niveau stijgen en wordt je ook slanker. Wat heb voor de rest voor invloed heeft weet ik niet...
ja maar ik maak mijn sims meestal fit door die lichaamspunten
het klopt dat het eten er ook mee te maken heeft, maar ook al eet je heel veel als je balkjes groen zijn, zolang je d'r ook veel bij traint blijf je fit volgens mij.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-12-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-12-2004 @ 23:10 :
ja maar ik maak mijn sims meestal fit door die lichaamspunten
het klopt dat het eten er ook mee te maken heeft, maar ook al eet je heel veel als je balkjes groen zijn, zolang je d'r ook veel bij traint blijf je fit volgens mij.
Idd, gewoon je lichaams-balkje blijven bekijken af en toe, wanneer iemand dik is, wat meer sporten... En een heel mager iemand moet waarschijnlijk eten (ik had een keer een kindje die uit huis werd gehaald omdat hij niets te eten kreeg ).
Oud 06-12-2004, 13:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik wilde een keer een kindje bewust weg hebben *was het zoveelste meisje..weg wezen *
maar toen moesten alle kinderen mee ja ho ff..

nu is de moeder weer zwanger..4 kinderen en dan ist wel genoeg

*duim ff voor een jongen*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-12-2004, 14:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-12-2004 @ 14:49 :
ik wilde een keer een kindje bewust weg hebben *was het zoveelste meisje..weg wezen *
maar toen moesten alle kinderen mee ja ho ff..

nu is de moeder weer zwanger..4 kinderen en dan ist wel genoeg

*duim ff voor een jongen*
hehe
*duimt mee*

ik had een keer een kind gekregen en ik vond het maar lastig. Toen wilde ik het ook weghalen dus ik belde het adoptiebureau. Bleek alleen dat je dan een kind krijgt en dat je je kind niet weg kan doen! Zat ik in ene met 2 kinderen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-12-2004, 14:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-12-2004 @ 15:33 :
hehe
*duimt mee*

ik had een keer een kind gekregen en ik vond het maar lastig. Toen wilde ik het ook weghalen dus ik belde het adoptiebureau. Bleek alleen dat je dan een kind krijgt en dat je je kind niet weg kan doen! Zat ik in ene met 2 kinderen
whahahaah zou wel makkelijk zijn

ik heb wel eens dat kind "gedumpt" bij andere
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-12-2004, 14:47
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik ben zelf een beetje door mn inspiratie heen qua huizen bouw. Het zou leuk zijn om een paar ontwerpen van andere mensen hier te zien, dus als jullie screenshots hebben van huizen die jullie zelf gebouwd hebben
Oud 06-12-2004, 15:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ga screenshots zoeken maar kan niets beloven
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-12-2004, 16:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zal de volgende keer dat ik weer ga simsen wel een screenshot maken, alleen mijn huizen zijn niet enorm bijzonder. Ik maak ze eerder praktisch, wat toch vaak wel resulteert in rechthoekige vormen..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-12-2004, 18:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
weer een meisje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-12-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-12-2004 @ 19:37 :
weer een meisje
ik krijg dus alleen maar jongetjes
Oud 06-12-2004, 20:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Beverly Sunshine schreef op 06-12-2004 @ 20:54 :
ik krijg dus alleen maar jongetjes
ruilen??
heb nou 3 meiden en 1 jongen.. *die ik gewoon zelf "gemaakt" heb in maak een gezin ding..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-12-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-12-2004 @ 21:11 :
ruilen??
heb nou 3 meiden en 1 jongen.. *die ik gewoon zelf "gemaakt" heb in maak een gezin ding..
haha, dat heb ik vanavond ook gedaan, van te voren een meisje in het gezin 'maken'.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Het algemene sims 2 topic deeltje 7!
rare kwast
37 16-01-2009 14:41
Games Het algemene Sims 2 topic # 6
freakinaround
500 14-09-2008 20:12
Games Het algemene Sims 2 topic #5
Miracle
500 30-01-2007 18:42
Games Het algemene Sims 2 topic #4
Miracle
500 25-12-2005 12:18
Games Het algemene Sims 2 topic #3
Miracle
500 28-04-2005 23:36
Games Het Grote Algemene THE SIMS-topic! (In het kader van het forum schoon houden)
RanC
30 17-10-2004 15:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.