Oud 07-08-2017, 00:51
Loner Girls
Loner Girls is offline
Ik wil beter voor mezelf zorgen gewoon een nieuwe start maken... Heeft iemand tips om jezelf te verzorgen zoals je tanden, huid, lichaam, haar gezicht etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2017, 08:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit heeft niks met seks te maken, dus ik verplaats je topic naar lifestyle
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 20:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
De basis is wat dat betreft vrij simpel: jezelf schoon houden:
Make-up er gewoon goed afhalen (het liefst met niet te agressieve make-upremover), je gezicht wassen voor het slapen gaan en evt gezichtscreme gebruiken voor als je bijv. een droge huid hebt.

Daarnaast kun je als je veel pukkeltjes hebt regelmatig een maskertje opdoen. Ik gebruik hiervoor de Essence anti-spot 4in1 cream wash en die vind ik fijn in gebruik. Ook zijn er meiden die regelmatig scrubben maar daar weet ik het fijne niet van.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2017, 23:40
frats
Avatar van frats
frats is offline
Je hebt bij de drogist ook maskertjes voor je haar. Daar wordt het mooi zacht en glanzend van, en het voedt. Je kunt je nagels knippen, vijlen en lakken en je handen en voeten insmeren met crème.
Tanden poetsen is het beste met een elektrische tandenborstel (volgens mijn tandarts) dat vind ik zelf ook het schoonste voelen. Daarna vind ik het fijn en een fris gevoel om een tandenstoker te gebruiken. Is ook goed voor je gebit.
Af en toe scrubben van armen, benen, borst, buik vind ik ook een fijn en schoon gevoel geven.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 00:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Scrubben is in principe niet nodig (heb ik me laten vertellen bij een workshop van huidverzorgingsmerk Dr Hauschka), je kleding en je handdoek na het douchen schuurt de dode huidcellen al een beetje weg, maar als ze niet zo loskomen kunnen ze ook weinig kwaad. Ze zijn juist een soort extra beschermlaagje. Scrub je wel, zorg dan voor extra goede zonbescherming, omdat je huid dan kwetsbaarder is.

Schoonmaken met milde producten en hydrateren vind ik persoonlijk echt onmisbaar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 17:32
frats
Avatar van frats
frats is offline
Scrubben is inderdaad niet echt nodig, maar ik vind het soms wel lekker om te doen. Een keer in de maand ofzo, als ik mezelf lekker wil verwennen, dan doe ik een gezichtsmaskertje, haarmaskertje, scrubben... Allemaal niet perse nodig, maar geeft wel een fijn en verzorgd gevoel.
Elke dag schone kleren aan en je huid júíst laten 'rusten' ook trouwens.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 17:57
marieke210
marieke210 is offline
Elke dag je gezichtshuid reinigen met een tonic, en dan ook altijd een crème gebruiken, anders droog je je huid uit. Ik vind het zelf fijn om mijn nagels bij te houden door ze te vijlen. Dan kan je ook gelijk het vuil eronder weghalen, anders ziet het er vet onverzorgd uit. Zorg ervoor dat je je wenkbrauwen goed bijhoudt, dus 1 à 2 x per week(hangt ook af van hoe donker je haartjes zijn) ff controleren en dan wat haartjes weghalen. Niet te veel, dat is dan weer overkill. En als je een korte broek of jurk aantrekt altijd je benen scheren, (onder- en bovenbenen) ik vind het ook fijn om dan daarna wat bodylotion op te smeren. En misschien niet helemaal on-topic, maar ik heb gemerkt dat ik me een stuk fijner/prettiger/zelfverzekerder voel sinds ik wat mooier ondergoed ben gaan kopen. Ziet natuurlijk niemand, maar persoonlijk word ik daar gewoon blij van 😉.

Je moet natuurlijk lekker doen wat voor jou het fijnste voelt, maar ik zat een tijdje geleden precies in zo'n zelfde situatie als jij, en deze dingen hebben me echt geholpen. x
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 18:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En misschien niet helemaal on-topic, maar ik heb gemerkt dat ik me een stuk fijner/prettiger/zelfverzekerder voel sinds ik wat mooier ondergoed ben gaan kopen. Ziet natuurlijk niemand, maar persoonlijk word ik daar gewoon blij van 😉.
Dat kan zeker schelen in je zelfvertrouwen! Belangrijk is natuurlijk dat het ondergoed er niet alleen mooi uit ziet, maar ook goed past en mooi zit. Als je een beha draagt die niet mooi zit, zal je t-shirt ook minder mooi vallen, draag je de juist maat en pasvorm, dan zie je dit ook aan beter vallende bovenkleding.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Make-up/verzorgings tips
Verwijderd
13 14-02-2013 16:31
Algemene schoolzaken Sollicitatie gesprek leerling verzorgende ig
Kelly36!
1 09-07-2011 17:48
Software & Hardware Tips voor een mooie lay-out gezocht!
boekscholier
1 15-05-2010 21:12
Lichaam & Gezondheid Huid/Haar verzorgen in Frankrijk
Verwijderd
3 12-04-2010 13:22
Lifestyle Tips.
P.:NTIL
62 01-06-2008 17:29
Algemene schoolzaken tips om het jaar nu nog te halen?
beautifullove
10 01-04-2007 10:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.