Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2017, 19:38
Markeerstiftje
Markeerstiftje is offline
Hallo,
Ik ga zondag bij mijn crush film kijken, we zijn dan alleen.
We hebben het niet als date gepland maar ik beschouw het even zo
We gaan heel de dag van half 12 tot het avondeten film kijken en ik weet niet helemaal wat ik moet doen
Moet ik hem vertellen dat ik hem leuk vindt? Morgen komt hij een uurtje voor school naar mij toe om een soort van af te spreken en samen naar school te fietsen. Ik wil hem het eigenlijk vertellen, want het is zo duidelijk dat we elkaar leuk vinden, letterlijk iedereen heeft het in de gaten op school. Vandaag zijn we ook in de pauze samen gaan wandelen buiten. Zijn vader wilde een foto van mij dus toen ik hem een foto stuurde (mijn profielfoto is nog van halloween dus niet bruikbaar) en hij zei: Thnx (emoji met hartjesogen) en zijn vader had dus gezegd van: ziet er leuk uit. En hij had daarop gereageerd: Weet ik (bloosemoji)
Hij vroeg ook opeens wat ik van hem vond en ik heb heel vaag gereageerd
Dus mijn vraag is eigenlijk:

Moet ik hem morgen het best vertellen dat ik hem leuk vind? En is dat wel slim?
Hebben jullie tips voor zondag?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2017, 20:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als je het niet direct durft te zeggen kun je het misschien ook gewoon eerst aan hem vragen. Bij mijn ex kwam de bende aan het rollen toen ik heel subtiel vroeg: vind jij eigenlijk iemand leuk? Dat hij vraagt wat jij van hem vindt was misschien al wel zo'n soort vraag vanuit zijn kant
Met citaat reageren
Oud 08-11-2017, 21:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Soms is het inderdaad fijn om het concreet te vragen, soms voelt het gewoon goed en is vaak afspreken en wat flirten ook een duidelijk signaal. Bedenk ook vooral wat je doel is als je het vertelt. Wil je puur je verhaal kwijt of wil je weten wat hij vindt, wil je graag (direct) een relatie?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-11-2017, 12:56
Verwijderd
Hij heeft jou letterlijk gevraagd wat jij van hem vond en jij hebt daar vaag op gereageerd. Denk dat het geen kwaad kan om het toch maar letterlijk uit te spreken. Zo te lezen zit het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2017, 18:28
Markeerstiftje
Markeerstiftje is offline
Vanochtend zei hij opeens toen we samen waren: Ik snap niet waarom sommige mensen denken dat jongens en meisjes geen vrienden kunnen zijn. Omdat ik vertelde hoe iedereen helemaal vreemd ging doen omdat we toevallig 10 seconden na elkaar terugkwamen van het toilet.
Ik ben gewoon bang dat als ik het vertel dat ik dan de hele vriendschap verpest want nu weet ik het echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 12-11-2017, 21:20
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Vraag anders misschien eerst aan hem: "wat vind je van me?" Of "vind je me leuk?"
Je kan het natuurlijk gewoon zeggen, dat je hem leuk vind, want alleen echte vrienden accepteren dit en willen dan ook gewoon vrienden blijven of als hij/zij jou ook leuk vind (in dit geval is het een hij xD) dan misschien relatie starten.
Meer kan ik niet zeggen hierover. Succes!
-Raymond
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 12-11-2017, 21:32
Markeerstiftje
Markeerstiftje is offline
Ik heb het gezegd en we hebben nu al 2 dagen😊
Met citaat reageren
Oud 12-11-2017, 21:35
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Citaat:
Ik heb het gezegd en we hebben nu al 2 dagen😊
Hey gefeliciteerd!!
Soms moet je gewoon niet moeilijk doen en de knoop doorhakken!
En dat is precies (denk ik xD) wat jij hebt gedaan
En ze leefden nog lang en gelukkig, hoop ik voor je
-Raymond
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 12-11-2017, 21:37
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Om eerlijk te zijn, ben zelfs jaloers.... ik heb maar 1 vriendin gehad in mijn hele leven, dat was ongeveer 3 jaar terug dat duurde maar 1 week lol
Ik zou het graag ook willen; een lieve meid waar ik van kan houden en die van mij kan houden... xD lol
Oké ik denk dat ik maar verder moet gaan dromen xD
-Raymond
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe 2de date aanpakken
tony1357
4 08-05-2015 13:17
Liefde & Relatie Beste vrienden of wilt ze meer?
SpeedyMartinos
2 19-02-2015 20:30
Liefde & Relatie Dichtklappen bij 'afscheid' van date (hoe initiatief nemen)
MaStar
39 17-05-2013 08:07
Liefde & Relatie Hulp gevraagd!
P.Claes
15 07-01-2013 13:58
Liefde & Relatie Vanavond een date. Tips gevraagd.
Athlon
106 27-11-2007 16:28
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.