Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 20:40
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Gewoon een simpel topicje over de sportmedia. Welke TV-zender vind je het best, welk sportblad vind je het best, welke presentator en welke niet? enz enz...

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2004, 22:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Humberto Tan

Zolang het SBS6 maar niet is vind ik het wel prima, en Eurosport is leuk maar dan moet je wel eerst het geluid uitzetten
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:54
Verwijderd
Favoriete presentator: Humberto Tan
Minst favoriete presentator: Jack van Gelder (omdat hij voor Ajax is )
Favoriete sportbladen: VI, Sportweek
Favoriete sportzender: Ik ga toch voor Nederland 2, dat ziet er toch altijd wel vertrouwelijk uit. Eurosport is ook wel leuk, maar de sporten die ze laten zien zijn wat minder. SBS is te commercieel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 10:54
Verwijderd
SBS is kut.
Beste sportprogramma vind ik Studio Voetbal, vooral door Hugo Borst.
Beste presentator Wilfred Genee, die praat het allemaal wel leuk aan elkaar
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 12:54
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Mart Smeets is mijn favo presentator.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 13:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Jean Nelissen (schrijf je dat zo?) staat bij mij ook torenhoog als verslaggever.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 15:28
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Ik ken die Hugo Borst niet althans ik weet na die rel wel wie het is, maar heb hem nooit op tv gezien...

Het ligt eraan voor welke sport je kijkt...voetbal was op SBS inderdaad altijd een ramp, op de NOS goed te doen.
Darten was daarentegen alleen op SBS dus dat was wel goed , maar ja als het op BBC was dan zette ik die liever op. Ook met voetbalverslagen had ik liever de BBC ipv NOS.

In Frankrijk zijn de voetbalverslagen op TF1 (zeg maar de NOS van Frankrijk) dramatisch. twee mannetjes die niks te zeggen hebben. Daarentegen heb je de krant l'Equipe hier, die ELKE DAG met ontzettend veel sportnieuws komt, (maar wel altijd minstens 25 % voetbal).

Qua tennis had je vroeger Marcella Mesker, dat was ook altijd afzien. Ik weet niet wie het later is gaan doen, maar in elk geval iemand die me niet zoveel irriteerde
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 15:41
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik ben zelf bijzonder te spreken over het voetbal bij RTL5... Wilfred Genee is cool, de commentatoren zijn goed en de uitstraling van de zender is ook niet zo commercieel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
ParisPlage schreef op 02-04-2004 @ 16:28 :
Darten was daarentegen alleen op SBS dus dat was wel goed , maar ja als het op BBC was dan zette ik die liever op. Ook met voetbalverslagen had ik liever de BBC ipv NOS.
Idd, vooral John Motson is geweldig
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:06
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Ketnet bij wielrennen omdat die eerder beginnen, langer uitzenden en niet aan journaal doen.
Bij voetbal NOS.
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:36
Verwijderd
Favoriete presentator: Humberto Tan
Minst favoriete presentator: heb ik niet, maar het commentaar bij die schaatswedstrijden vind ik wel heel erg slecht.
Favoriete sportbladen: VI
Favoriete sportzender: Ik ga voor RTL5. Jammer dat ze de formule 1 niet meer doen. Eurosport is ook altijd wel aardig, zeker voor autosport, maar het commentaar is
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 17:46
Verwijderd
ik kijk alleen maar formule 1
en er is maar een zender die dat uitzend
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:09
kelian
kelian is offline

wat moest ik doen?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:13
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 02-04-2004 @ 16:41 :
Ik ben zelf bijzonder te spreken over het voetbal bij RTL5... Wilfred Genee is cool, de commentatoren zijn goed en de uitstraling van de zender is ook niet zo commercieel.
Citaat:
SBS is kut.
Jack van Gelder is ook klote met zijn irritante pro-ajax gedrag.

Rtl 5
Vi
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:14
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
kelian schreef op 04-04-2004 @ 17:09 :

wat moest ik doen?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:12
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Presentator: Mart Smeets (weet veel en ik mag hem wel) en Wilfred Genee (verstand van voetbal, is kritisch)
Blad: VI, Zwart op Geel (fanzine van Vitesse)
Programma: Studio Voetbal, Voetbal Insite.

SBS is mijn minst favoriete zender, irritante presentatoren, domme spelletjes en te veel reclame
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 11:30
Verwijderd
NOS Studio -ajaks- Sport kijk ik toch het meest....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 11:39
Verwijderd
Studio Sport en RTL 5

SBS probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-04-2004, 15:48
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Voetbal International

Studio Sport, Studio Voetbal, Voetbal Insite, RTL Sport.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:50
cr!m!n4l
Avatar van cr!m!n4l
cr!m!n4l is offline
VI en Hard Gras
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:11
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
In de VI stond dat de NOS tijdens EK2004 met Johan Cruijff, Ruud Gullit, Youri Mulder, Hugo Borst, Guus Hiddink, Bert van Marwijk, Co Adriaanse en Leo Beenhakker als analytici aantreedt. Da's een best aardig rijtje, vind ik...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:24
Verwijderd
lijkt me leuk met Co Adriaanse
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:26
houn
Avatar van houn
houn is offline
presentator: Jack van Gelder, omdat hij veel ervaring heeft en weet waarover hij praat, dat geld ook voor Mart Smeets, maar die laat mensen vaak niet uitspreken

sportzender: NOS

commentator: Eddy Poelman, het is altijd een verschrikking als Evert ten Napel commentaar gaat geven, want hij probeert altijd zo neutraal mogelijk over te komen, waardoor hij dat juist niet is.

SportBlad: VI
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:29
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Ik vind de Belgische media altijd goed haar werk doen, althans op televisie. Champions League wedstrijden kijk ik liever bij de Belgen dan bij de NOS, al vind ik de NOS ook niet slecht.
Hetzelfde geld overigens voor wielrennen, zoals Dr. Oetker ook al aangaf. Al moet ik toch bekennen dat ik het ronduit knap vind hoe zowel de Nederlandse als de Vlaamse commentatoren een hele wiellerronde vol weten te praten zonder dat het saai word.

SBS is inderdaad een aanfluiting, vooral de prijsvraag van de week. Ik denk dat, wanneer je Nascimento in close-up in beeld ziet en op zijn shirt zichtbaar Sparta te lezen is, zelfs voetballeken die vragen nog wel kunnen beantwoorden.

Eurosport vind ik ronduit slecht. Het concept is leuk en vroeger vond ik het ook leuk, maar ik interesseer me niet zo gek veel meer in wedstrijden als Tanzania U21 - Botswana U21.

RTL5 vind ik een hele goeie concurrent van de NOS, want voor een commerciële zender hebben ze toch een heel leuk pakket voor de voetballiefhebber. Voor andere sporten kom je toch altijd weer bij de NOS terecht.

En wat de VI betreft vind ik het knap hoe ze week in week uit een blad vol krijgen met vrijwel alleen maar nieuws over Ajax, Feyenoord en PSV.
Iets meer nieuws over de kleine clubs en het zou een heel mooi blad zijn. Wie kantinedienst heeft in de ArenA weet ik nu wel (iemand die in dienst is bij een kantinedienstbedrijf), maar ik ben juist benieuwd naar die vrijwilliger die al 134 jaar bij Telstar de tribunes schoonmaakt.

Ik ben overigens blij dat RTL5 nu de rechten van het Engelse voetbal heeft weten te bemachtigen.
Ik was vroeger altijd vervent aanhanger van Match of the Day (wat mijn vader altijd op moest nemen, omdat veeeeeeel te laat op tv was destijds) en vind het jammer dat de BBC nu enkel nog maar FA-cup mag uitzenden.
Hoewel de monopoly-positie van Sky echt doorgeslagen is, want nergens kun je bijvoorbeeld normaal de stand in de First Division bekijken, is het natuurlijk wel een prachtig medium voor de Engelse fanatiekelingen.
Als ik in Engeland ben kan ik er wel aardig van genieten.
De pub in en samen met twintig fanatieke, dronken Engelsen kijken naar Tranmere Rovers - Hull City is misschien nog wel mooier dan Ajax - Feyenoord op Canal+.

Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 22:19
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
RTl 5
Hugo Borst & Johan Derksen
SBS &
dan vooral die nutteloze nabeschouwingen bij het Nederlands elftal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2004, 08:06
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-04-2004 @ 20:29 :
KNIP
De pub in en samen met twintig fanatieke, dronken Engelsen kijken naar Tranmere Rovers - Hull City is misschien nog wel mooier dan Ajax - Feyenoord op Canal+.
Mooie lap tekst!
Er gaat inderdaad niks boven de beleving van Engelse supporters bij wedstrijden die zelfs hun helemaal niks interesseert, maar waar ze wat van maken door hun overmatig alcoholgebruik

Misschien klinkt dat ironisch maar ik vind dat ECHT mooi!
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 20:57
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
studio sport is mijn favo-sport programma
voetbalzone mijn favo-sportsite
belgie mijn favo-sportteletekst
vi mijn favo-sportblad

ik heb bij SS (snuffel)stage gedaan en alleen al hoe die mensen daar met sport bezig zijn niet normaal. anecdote:2 beeldredacteurs hadden even niets te doen dus gingen een spelletje doen: noem alle uitslagen van het nederlands-elftal met de doelpuntenmakers en de tegenstanders op een ek of wk eindronde vanaf 1974 op gronologische volgorde. de 1 had 2 fouten de ander 1.

humberto tan doet niets anders dan alle sportsites, kranten enz. afstruinen naar het laatste nieuws. en zelfs over de kleinste sporten weet iedereen te vertellen wie de toppers zijn. ik denk dat ze dar bij RTL niet kunnen zeggen.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 21:34
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 20-04-2004 @ 21:57 :

voetbalzone mijn favo-sportsite
goh
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 21:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 20-04-2004 @ 21:57 :

humberto tan doet niets anders dan alle sportsites, kranten enz. afstruinen naar het laatste nieuws. en zelfs over de kleinste sporten weet iedereen te vertellen wie de toppers zijn. ik denk dat ze dar bij RTL niet kunnen zeggen.
Ik heb ben lekker op snuffelstage geweest bij de VI en de persoon in nederland met de meeste feiten-kennis werkt daar.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 15:53
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
geweldig is dat he. die mensen die echt alles weten .
ik kan daar alleen maar van genieten, en de VI ligt elke woensdag keurig in de brievenbus. en ik lees alles behalve de collum dan johan derksen, ik lag nogal veel en ben bang dat ik na het lezen van zijn collum geen woord meer kan zeggen van het lachen..
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 17:36
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Zo iemand ben ik ook, meestal 2,5 per dag met sport bezig.
Vroeger heel erg, meer teletekst op dan TV.
Daarom wist ik ook altijd alle uitslagen etc...en vroeger mensen alles aan mij, maar nu heb ik minder tijd om alles te volgen.

Maar van voetbal, tennis, wielrennen, formule 1 weet ik nu nog wel echt alles....maar verminderd wel.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 19:28
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik ben ook zeer geintresseerd in voetbal. Ik heb in m'n hoofd een vrij grote ''spelersdatabase'' en die is vooral gericht op het huidige voetbal. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik nog vrij jong ben, dus van voor WK'98 weet ik niet zo heel erg veel. Ook de uitslagen van vroeger interesseren me niet zo, tenminste, ik onthoud die dingen niet echt. Ik ben meer gericht op het hele transfer-gebeuren, vandaar dat ik voetbalspellen als championshipmanager zeer leuk vind. Van andere sporten heb ik echt totaal geen verstand en volg het dan ook niet. Daarom doe ik ook niet mee met de S.com sportquiz
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 19:59
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
da heb ik ook, agwahowa was voor het wk bij mij al een bekende naam bijvoorbeeld. maar vraag mij niets over schoonspringen want dan weet ik alleen dat je geen bommetje mag maken.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 20:14
Verwijderd
Twee/drie jaar geleden kende ik ook nog veel talenten van championship manager. Brak iemand in het buitenland door, dan had ik vaak al zoiets van: 'die heb ik al lang in m'n team gehad'. Ik speel het spel nu nooit meer, dus ik ben niet meer zo erg op de hoogte van alle spelers. Buiten de tv hou ik wel de sportkrant en de voetbalsites in de gaten, dus ik weet nog wel aardig wat
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 20:19
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
[droommode] als wij niet gewoon met een voetbalprogramma op de tv gaan discuseren?
we worden miljionair, krijgen succes en weten 'heel veel' over voetbal, elke tranfer zal dan gewoon voorspelt worden door ons, elk talent op de wereld wordt zo bekend. [/droommode]

mooi toch?
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 20:21
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
RayMania schreef op 21-04-2004 @ 18:36 :
Maar van voetbal, tennis, wielrennen, formule 1 weet ik nu nog wel echt alles....maar verminderd wel.
Ik was dus ook echt zo...van mijn ouders mocht ik op een gegeven moment geen teletekst meer kijken Ik volgde all sporten, zelfs als ik de sport niet eens echt interessant vond (curling, bijvoorbeeld).
Nu is het wat minder, maar ik volg net als Raymania nog steeds bijna ales van voetbal, tennis, formule 1, snooker en schaken (hoewel minder al).
@ Alexanchez: volgende quiz maar alleen een voetbalquiz maken? Doe je dan wel mee? Wat vinden de anderen daarvan?
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-04-2004, 20:24
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
JA, een voetbalquiz!, geweldig.
als het maar geen championship manager quiz wordt
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 20:24
Verwijderd
met alle sporten vind ik toch wel wat leuker, dan blijkt het of je echte sportkennis hebt Misschien een keer een voetbaleditie tussendoor kan natuurlijk wel

en curling is juist leuk
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 20:40
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 21-04-2004 @ 21:21 :

@ Alexanchez: volgende quiz maar alleen een voetbalquiz maken? Doe je dan wel mee? Wat vinden de anderen daarvan?
Een ''wie-is-deze-speler-quiz'' ofzo, of iets over de clubs of zo... dan doe ik zeker mee. Guissie zal dan ook zeker mee doen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 21:25
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 21-04-2004 @ 21:40 :
Een ''wie-is-deze-speler-quiz'' ofzo, of iets over de clubs of zo... dan doe ik zeker mee. Guissie zal dan ook zeker mee doen.
Vanzelfsprekend
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 21:28
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 21-04-2004 @ 21:40 :
Een ''wie-is-deze-speler-quiz'' ofzo, of iets over de clubs of zo... dan doe ik zeker mee. Guissie zal dan ook zeker mee doen.
de sport quiz gaat al voornamelijk over voetbal. Er mag van mij wel wat meer andere sport in, bijvoorbeeld Amerikaanse sport
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 13:21
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 21-04-2004 @ 21:40 :
Een ''wie-is-deze-speler-quiz'' ofzo, of iets over de clubs of zo... dan doe ik zeker mee. Guissie zal dan ook zeker mee doen.
Ik dacht dat het hier ging over de "Favourite sportmedia", maar blijkbaar dus niet.

Al het voetbal van Engeland en Schotland wat op BBC wordt uitgezonden kijk ik op BBC, leuk commentaar. Sporten die niet bij de NOS komen kijk ik op Eurosport zoals Curling, Snooker (kijk ik ook op BBC) maar voetbal bij NOS en RTL 5. Nederlands elftal kijk ik bij SBS 6 maar ik zet hetgeluid en Radio 1 NOS Langs de Lijn aan. Ook op zondagmiddag want ik heb helaas geen Canal+.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:31
Verwijderd
je hoeft je niet het hele topic aan één onderwerp te houden... als er eventjes een ander onderwerp ter sprake komt kan dat geen kwaad. En hier op sport zijn de fb's over het algemeen wel flexibel in het toelaten ervan
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:35
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 22-04-2004 @ 15:31 :
je hoeft je niet het hele topic aan één onderwerp te houden... als er eventjes een ander onderwerp ter sprake komt kan dat geen kwaad. En hier op sport zijn de fb's over het algemeen wel flexibel in het toelaten ervan
OK, sorry dat wist ik nog niet.
__________________
Interpolis. Glashelder
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 22-04-2004 @ 15:31 :
je hoeft je niet het hele topic aan één onderwerp te houden... als er eventjes een ander onderwerp ter sprake komt kan dat geen kwaad. En hier op sport zijn de fb's over het algemeen wel flexibel in het toelaten ervan
Ik wil sex!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:48
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-04-2004 @ 15:45 :
Ik wil sex!
Goeie
__________________
Interpolis. Glashelder
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-04-2004 @ 15:45 :
Ik wil sex!
je snapt best wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:50
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 22-04-2004 @ 15:50 :
je snapt best wat ik bedoel
Ja.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:28
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Engelse Media: John Motson van de BBC
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 15:41
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
L1 schreef op 22-04-2004 @ 16:28 :
Engelse Media: John Motson van de BBC
en van FIFA 2000, 2001, 2002, 2003, 2004
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.