Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 17:32
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wat vinden jullie beter? Pearl Harbor of Titanic? Ik vind Pearl Harbor mooier, spelen ook meer lekkertjes in en in Titanic speelt die kwal van un leonardo mee. Gatverdamme!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2002, 18:00
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Pearl Harbor is de grootste flop sinds jaren. Josh Hartnett is een matig acteur die met films als Pearl Harbor zijn carriere verpest. Ben Affleck is in tegenstelling tot Josh Hartnett een veelbelovend acteur talent die in Boiler Room en Reindeer Games pracht rollen leverde. Ik had 'm liever niet in Pearl Harbor willen zien. Maar ja, elk acteur speelt wel ooit in een slechte film, ook De Niro flopte als invalide in Flawless. Zelfs uitmuntende acteerprestaties van Cuba Gooding Jr, Alec Baldwin, Jon Voight, Tom Sizemore en Ben Affleck konden Pearl Harbor niet redden om niet een grootse flop te worden. Kate Beckinsale kan er beter helemaal mee stoppen want zo te zien wordt het toch niks. De "special-effects" van Pearl Harbor zijn wel goed, dat is ook meteen het enige positieve aan deze film.

Titanic is ook niet een goed film, absoluut niet.... maar zeker wel beter dan Pearl Harbor ondanks dat Leonardo Di Caprio erin speelt.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.

Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 18:05.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:44
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Pearl Harbor en Titanic hebben het zelfde verhaal, het zijn de zelfde soort film. Beide proberen ze een spectaculair einde aan hun 'geweldige' film te plakken. Alleen Titanic is daar, vind ik, in geslaagd. Pearl Harbor wil zich voordoen als een oorlogsfilm van het formaat van Saving Private Ryan, Apocalypse Now, The Deer Hunter en vele andere toppers, maar haalt dat doel totaal nergens.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:47
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Pearl Harbor is de grootste flop sinds jaren. Josh Hartnett is een matig acteur die met films als Pearl Harbor zijn carriere verpest. Ben Affleck is in tegenstelling tot Josh Hartnett een veelbelovend acteur talent die in Boiler Room en Reindeer Games pracht rollen leverde. Ik had 'm liever niet in Pearl Harbor willen zien. Maar ja, elk acteur speelt wel ooit in een slechte film, ook De Niro flopte als invalide in Flawless. Zelfs uitmuntende acteerprestaties van Cuba Gooding Jr, Alec Baldwin, Jon Voight, Tom Sizemore en Ben Affleck konden Pearl Harbor niet redden om niet een grootse flop te worden. Kate Beckinsale kan er beter helemaal mee stoppen want zo te zien wordt het toch niks. De "special-effects" van Pearl Harbor zijn wel goed, dat is ook meteen het enige positieve aan deze film.

Titanic is ook niet een goed film, absoluut niet.... maar zeker wel beter dan Pearl Harbor ondanks dat Leonardo Di Caprio erin speelt.
LOL
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:43
girlspider
Avatar van girlspider
girlspider is offline
Titanic! Veel dramatischer, prachtig gemaakt. In Peral Harbor zitten meer clichés vind ik persoonlijk. Nahja da's mijn mening

-x-

GS
__________________
~Nothing suffocates you more than the passing of everyday human events. And isolation is the oxygen mask you make your children breath in to survive~
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 21:36
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:

LOL
wat bedoel je daarmee?
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 21:45
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Diesel schreef:


wat bedoel je daarmee?
Een 15 jarige met politiek correcte taal.
Praten over dat pearl harbor een flop zou zijn.
Je kan die mening niet baseren op een vergelijkenis met Titanic.
Jerry Bruckheimer 0wnt.
De film is okay, niet slecht dus ook geen flop.
Amen to that brother.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 23:20
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Pearl Harbor is in artistieke zin een flop. Afgezien van de spectaculaire aanval op PH en enkele sterke bijrollen is de film om te huilen zo slecht. De regie, het script, het acteerwerk, de misplaatste muziek, you name it.

Titanic is een stuk beter, maar niet het meesterwerk dat sommigen het vinden. Grootste manco is de hoeveelheid clichés die er doorheen gejaagd worden.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 23:54
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ze zijn beide zo verschrikkelijk voorspelbaar.
En duren beide veel te lang.

Of misschien heb ik gewoon een hekel aan 'standaard-romantische films'.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 00:08
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Ze zijn beide zo verschrikkelijk voorspelbaar.
En duren beide veel te lang.

Of misschien heb ik gewoon een hekel aan 'standaard-romantische films'.
ik noem het
'typisch Amerikaans'
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 06:33
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Ik ben het eens met Diesel en Rollo Tomasi

Pearl Harbor = Shit.
Titanic = Middelmatige film maar helemaal niet slecht.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 13:45
Heraclitus
Heraclitus is offline
Hmm... ben ik de enige die bij Titanic zo'n hekel heeft aan die Winslet die steeds maar door het scherm loopt te janken en te schreeuwen als de boot naar de kelder gaat?
__________________
Vast learning does not teach people to be intelligent
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:59
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
What the f*ck is er verkeerd met die 2 films??????
Ik vond PH btw wel beter.....
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:35
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
titanic is beter, muziek is geweldig, ook mooi gemaakt enzow

pearl harbor is gewoon standaard film, mooie special effects(en heel zielig ) maar geen meesterwerk..
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:45
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Titanic, vanwege het betere verhaal... maar niet geweldig hoor... beide niet
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:48
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:

Een 15 jarige met politiek correcte taal.
Praten over dat pearl harbor een flop zou zijn.
Je kan die mening niet baseren op een vergelijkenis met Titanic.
Jerry Bruckheimer 0wnt.
De film is okay, niet slecht dus ook geen flop.
Amen to that brother.
15 of 17 of 18 jaar of whatever...... filmkennis heeft niet veel met leeftijd te maken. En jij vind Pearl Harbor okay? Je houd zeker van films met alleen maar "special-effects" en slecht regie of een ongelofelijk slecht script maakt zeker niets uit....tja, over smaak valt niet te twisten. De Jappen zijn weer "super evil" en de Amerikanen zijn overdreven goed. Je vindt RAMBO zeker ook goed, niet? Kijk is een keer een objectieve oorlog film zoals Revolution, een film over de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog met Al Pacino, Donald Sutherland en Nastassja Kinski. Jammer genoeg deed deze film het niet goed in Amerika omdat Amerikanen voor de verandering niet de enige helden zijn in deze meesterwerk van Hugh Hudson.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:52
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Pearl Harbor is in artistieke zin een flop. Afgezien van de spectaculaire aanval op PH en enkele sterke bijrollen is de film om te huilen zo slecht. De regie, het script, het acteerwerk, de misplaatste muziek, you name it.

Titanic is een stuk beter, maar niet het meesterwerk dat sommigen het vinden. Grootste manco is de hoeveelheid clichés die er doorheen gejaagd worden.
beter kan niemand het zeggen..........
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:44
Ditchie
Ditchie is offline
Even makkelijk..ik vond titanic beter. Het sprak me meer aan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2002, 07:45
xx
xx is offline
titanic

xx
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 17:03
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Diesel schreef:


15 of 17 of 18 jaar of whatever...... filmkennis heeft niet veel met leeftijd te maken. En jij vind Pearl Harbor okay? Je houd zeker van films met alleen maar "special-effects" en slecht regie of een ongelofelijk slecht script maakt zeker niets uit....tja, over smaak valt niet te twisten. De Jappen zijn weer "super evil" en de Amerikanen zijn overdreven goed. Je vindt RAMBO zeker ook goed, niet? Kijk is een keer een objectieve oorlog film zoals Revolution, een film over de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog met Al Pacino, Donald Sutherland en Nastassja Kinski. Jammer genoeg deed deze film het niet goed in Amerika omdat Amerikanen voor de verandering niet de enige helden zijn in deze meesterwerk van Hugh Hudson.
daar ben ik het mee eens...maarruh vergeet je 12 jaar niet?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:35
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Pearl Harbor
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Titanic is cliché, maar ten minste niet saai, zoals Pearl Harbor en de regie is ook beter. Ik ga voor Titanic vanwege de visuele beauty, maar ze zijn allebei geen topper.
En leeftijd heeft idd weinig met filmkennis te maken. Misschien krijg je later een wat fijnere smaak en ga je meer op dingen letten als 'hoe zit de film in elkaar' ipv 'was het leuk om te kijken', maar voor veel 15 jarigen hebben die dingen al veel met elkaar te maken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Big Daddy schreef:


daar ben ik het mee eens...maarruh vergeet je 12 jaar niet?
Gezien jouw reacties? nee, kdenk niet dat ie dat 'vergeten' is.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:56
Piccola
Piccola is offline
Titanic.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:22
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Juice schreef:
Misschien krijg je later een wat fijnere smaak en ga je meer op dingen letten als 'hoe zit de film in elkaar' ipv 'was het leuk om te kijken', maar voor veel 15 jarigen hebben die dingen al veel met elkaar te maken.
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2002, 17:49
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik vond Pearl Harbor toch beter, vooral omdat je kon zien bij Titanic dat veel dingen heel onlogisch waren enzo. En titanic is na 100000x zien heeeeeeeeeel saai en Pearl Harbor blijft mooi!!! Anyway!!! Jullie hebben dus un andere mening dan mij en vinden dus Titanic mooier.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:08
Diesel
Avatar van Diesel
Diesel is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
En titanic is na 100000x zien heeeeeeeeeel saai
Welke film is niet saai nadat je het 100000x gezien hebt?
__________________
Original sin comes just once in a lifetime.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:46
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Diesel schreef:


Welke film is niet saai nadat je het 100000x gezien hebt?
ever after
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 16:06
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Titanic
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 19:39
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Duhhhhhhhh, Titanic is na 10000000000000000000x zien vet BORRING!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:33
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Zonder twijfel vind ik Titanic de beste film aller tijden, en dus is het zeker ook een betere film dan Pearl Harbor! Om al niet te spreken over al die Oscars die ''Titanic'' heeft gewonnen!

Bovendien vind ik een film over de Titanic minder onorgineel en uitgemolken dan een film over de Tweede Wereldoorlog (= Pearl Harbor dus), die zijn er al zoveel!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:45
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik vind Titanic gewoon een uitgemolken verhaal, er gebeuren dingen die vet opvallen dat ze nep zijn en Pearl Harbor spelen ook meer lekkertjes in...............

Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:11
FlyingPinguin
Avatar van FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
mwa.... doe toch maar titanic dan. denk ik.
__________________
Things are getting worse, please send chocolate
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 00:14
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 04:57
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
pearl harbor... fuck.. niet te geloven dat mensen het een 'SHIT FILM' noemen... films als Crossroads enzo.. DAT zijn pas shitfilms.. ik vond Titanic btw weinig aan... het romantische verhaaltje dat er doorheen liep ging echt nergens over.. + acteur was erg slecht.. (vrouwelijke acteurs zijn altijd goed btw ) .. iig.. die botenshit enzo interesseert me weinig...
dat betekend niet dat ik gelijk ALLE 2e wereld oorlog films goed maar wel een hoop ja..
ik vond het romantische verhaal in pearl harbor veel beter (behalve dan dat die gozer in het water stort.. en dan even later weer op komt dagen.. dat is beetje nep... ik vind pearl harbor zoiezo al beter omdat kate beckinsale erin speelt en zij roelt... trouwens.. als er 1 film is die overhyped is dan is het wel Titanic... bah..

anywayz.. ik vind het best als je de een beter vind als de ander.. maar als je PH een SHITfilm noemt ben je niet helemaal goed bij je hoofd...
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 09:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Zonder twijfel vind ik Titanic de beste film aller tijden, en dus is het zeker ook een betere film dan Pearl Harbor! Om al niet te spreken over al die Oscars die ''Titanic'' heeft gewonnen!

Bovendien vind ik een film over de Titanic minder onorgineel en uitgemolken dan een film over de Tweede Wereldoorlog (= Pearl Harbor dus), die zijn er al zoveel!

Ripper
Het verhaal van Titanic is anders behoorlijk cliché.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2002, 11:14
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
idd!!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 11:15
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
What the f*ck is er verkeerd met die 2 films??????
Ik vond PH btw wel beter.....
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 11:53
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
geef mij maar titanic, dat gaat tenminste nog over het schip enzo, PH gaat vooral om het liefdes gezeur, en maar heel weinig over de aanslag zelf
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 12:40
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Titanic, zit een beter verhaal in. Pearl Harbor was veel te voorspelbaar
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:39
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
pearl harbor... fuck.. niet te geloven dat mensen het een 'SHIT FILM' noemen... films als Crossroads enzo.. DAT zijn pas shitfilms..
Ik heb Crossroads niet gezien, maar zoveel slechter dan PH zal het wel niet zijn.

Citaat:
MaakUt schreef:
ik vond Titanic btw weinig aan... het romantische verhaaltje dat er doorheen liep ging echt nergens over.. + acteur was erg slecht..
Wat die punten betreft is PH IMO slechter dan Titanic.

Citaat:
MaakUt schreef:
anywayz.. ik vind het best als je de een beter vind als de ander.. maar als je PH een SHITfilm noemt ben je niet helemaal goed bij je hoofd...
Geen shitfilm, maar veel scheelt het toch niet.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 02:57
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:


Ik heb Crossroads niet gezien, maar zoveel slechter dan PH zal het wel niet zijn.


van mij krijg je geld toe als jij naar een bioscoop gaat om die film te kijken.. en hem dan ook HELEMAAL uitzit
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 06:26
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
MaakUt schreef:


van mij krijg je geld toe als jij naar een bioscoop gaat om die film te kijken.. en hem dan ook HELEMAAL uitzit
Ik neem dit aanbod aan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 14:59
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
MaakUt schreef:


van mij krijg je geld toe als jij naar een bioscoop gaat om die film te kijken.. en hem dan ook HELEMAAL uitzit
Deal!

Ik zie in je info dat je ook in Utrecht woont, dat komt mooi uit. Crossroads draait woensdag in Catherijne. Heb je ICQ of MSN? Dat spreekt wat makkelijker af.

MSN: larsbrouwers@hotmail.com
ICQ#: 69418023

__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 16:56
Åññúhtjúh
Åññúhtjúh is offline
Ik heb ze alle 2 op video en alle 2 ook vaak gezien.
Titanic komt na 23 keer me neus wel uit, maar ik vindt het wel een goeie film!!
Pearl Habor heb ik een stuk of 9/10 keer gezien en ik vind het echt een geweldige film!

In Pearl Harbor zit ook een stukje Titanic, het schip Arizona zinkt ook.
Alle 2 de film zijn geromantiseerd, waardoor het voor jongens denk ik wat minder leuke films zijn. Maar in Pearl harbor zit toch flink veel actie en special effects (in Titanic ook) en het is een heel mooi verhaal.

IK vind het alle 2 hele goeie films, toch vind ik Pearl Harbor iets beter.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 22:34
Esie
Esie is offline
hoi iedereen !
Ik vind persoonlijk PH veel beter als Titanic al is dat ook geen slechte film. Maar 'k wil ff zeggen waarom geeft iedereen zo'n commentaar op elkaar . Je vraagt iemand z'n mening en begint hem dan aftekraken. maarja is mijn mening en niks aan te veranderen.
En Josh is echt een lekker ding dus geef maar commentaar als jullie willen het verandert bij mij toch niet .
DOEG
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 23:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
pearl harbor... fuck.. niet te geloven dat mensen het een 'SHIT FILM' noemen...
PH stond echt stijf van de amerikaanse zelfverheerlijking en walgelijke cliché romantiek. Hot Shots heeft meer diepgang, en Austin Powers meer romantiek.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 23:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Juice schreef:

Het verhaal van Titanic is anders behoorlijk cliché.
Ja! Egwel! Ik wist gewoon dat die boot ging zinken!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 23:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Esie schreef:

En Josh is echt een lekker ding dus geef maar commentaar als jullie willen het verandert bij mij toch niet .
DOEG
Dat er een 'lekker ding' in speelt maakt het geen goeie film. Ik had de neiging na PH m'n geld terug te vragen, omdat ze me niet van te vorden gewaarschuwd hadden voor dat sentimentele pro-amerkaanse gezemel.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 01:17
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Ik had de neiging na PH m'n geld terug te vragen, omdat ze me niet van te vorden gewaarschuwd hadden voor dat sentimentele pro-amerkaanse gezemel.
Met andere woorden: je had geen enkele recensie gelezen, noch trailers gezien.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat wil jij weten van de forummer onder je?
Bongalientje
500 01-08-2007 22:34
Films, TV & Radio Een aantal vragen...[soort enquete]
Martijn
65 20-08-2003 11:06
Films, TV & Radio Gangs of New York
miro
70 09-02-2003 00:43
Films, TV & Radio Wat heb jij van je tv-ido(o)l(en)?
Darkmadness
36 07-07-2002 11:34
Films, TV & Radio Mooiste film aller tijden
nosferato
101 09-12-2001 20:17
Films, TV & Radio 2001: grootste blockbuster?
BillyFish
21 01-12-2001 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.