Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2002, 16:44
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Ok ik moet mijn verhaaltje even kwijt en kan echt wel wat advies gebruiken. Dus heb je raad, graag!

Ongeveer 3 maanden terug heeft mijn toenmalige vriend het uitgemaakt. Ik was daar zwaar kapot van en hou nog steeds van die jongen. Maar uiteindelijk begon mijn leven weer een beetje op pootjes te komen en zodoende had ik gisteren een date met iemand. We zijn uit eten geweest en wezen stappen en het was echt super leuk en ik heb met die jongen gezoend. Ik zou daar echt zwaar verliefd op kunnen worden, maar dat is nu nog niet ter sprake. We wilden het eigenlijk rustig aan doen door elkaar eerst goed te leren kennen maar ja als je elkaar leuk vind dan gaat dat vanzelf. Toch was ik al meteen in de war. Ik zat overduidelijk nog wel met mijn ex terwijl ik ook een jongen dus heel erg leuk vind. Maar ik had zoiets van: nou ja we doen het rustig aan en het hoeft niet meteen iets te zijn, wie weet word het nog wat. Toen ik hem om 4 uur uitzwaaide (hij was met de auto en ik ging gewoon met de bus terug) kwam ik later mijn ex tegen. Hij zat ergens mee en ik trooste hem gewoon als vrienden. Begint ie me opeens te zoenen! En ik was natuurlijk zo stom om mee te doen. Hij zij dat hij me bijna zeker terug wil, maar hij was best bezopen dus ik geloofde het niet. Bij mijn huis hebben we nog even staan praten en toen is hij gegaan. Vandaag belde hij in nuchtere staat op dat hij meende wat hij zei. Ik heb dus met hem gezoend maar ook met een andere leuke jongen die ik net ken. Ik voel me echt een slet nu want zoiets is helemaal niks voor mij. Ik heb die date van mij ook meteen ingelicht over het feit dat ik erg twijfel over vanalles. Mijn hoofd lijkt wel een wirwar van spookverhalen...bah bah. Over dat zoenen heb ik niet verteld, vind ik niet nodig omdat het verder weinig voorstelde.

Maar goed, wat moet ik nu? Hoe kom ik nu achter mijn ware gevoelens voor beide personen? Ik weet echt niet hoe ik dit aan moet pakken. Heb zoiets nog nooit meegemaakt en is allemaal nieuw voor me. Wat zou jij doen in deze situatie? Helllluuupppp...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2002, 16:54
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Is er een kans dat het nog terug goekomt met je ex?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:22
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Is er een kans dat het nog terug goekomt met je ex?
Wat hem betreft denk ik wel, ik twijfel er alleen aan. Het zou wel kunnen als we er aan zouden werken maar ik weet niet of hij daar genoeg voor over heeft. Op zich zou ik het wel willen, maar dat weet ik dus niet zeker...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:42
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Tis iig goed dat je het gelijk tegen je date hebt gezegd.. Dan weet diegene ook waar hij aan toe is.
Hmz, best moeilijke situatie, als ik jou was,
zou ik alle voordelen en nadelen van beide personen op een rijtje zetten, en vervolgens kijken bij welke jouw persoon het beste past..
Kijk, als je dan werkelijk een relatie met de ene persoon krijgt, en je wil nog vrienden blijven met de ander, kan dat natuurlijk, maar moet je wel duidelijk maken dat je geen relatie oid met die gene wil.. *hmz raar uitgelegd, snap je t n btje? *
Mja, das zou ik denk ik doen als ik in jouw situatie zat..
suc6 iig
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 19:09
Piccola
Piccola is offline
Ik vind het goed van je dat je meteen eerlijk bent geweest tegen je date! Weet hij ook meteen waar ie aan toe is..

Ik zou het gewoon een tijdje rustig aan doen. Vrienden zijn met beide jongens en dan merk je vanzelf wel voor wie je meer voelt. En met wie je eventueel een relatie zou willen ofzo.

En ik zou eigenlijk ook ff met je ex gaan praten. Jij zegt dat er aan dingen gewerkt moeten worden dan, maar je weet niet of ie daar genoeg voor over heeft. Vraag hem dat dan!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 19:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
shit, dit is echt moeilijk zeg!! want je houdt dus nog van je ex, maar er is ook een ander nieuwe leuke jongen!

ik heb zelf ook 2 exen die echt speciaal voor me blijven. de ene keer zijn ze net iets meer speciaal dan de andere keer. ook al zou ik soms bijna overwegen om weer wat met ze te nemen, ik doe het nooit. tja, ik weet het niet. het gaat tegen mn principes in en ik denk niet dat ik het zou kunnen.
ik zou dus voor die jongen gaan die je net hebt leren kennen.

maar goed, het is echt een moeilijk verhaal... probeer het nog een tijdje aan te kijken. misschien gebeurt er wel iets wat je beslissing makkelijker maakt.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 08:27
Verwijderd
Misschien moet je met beide even neits beginnen. Ik heb daarbij altijd zoiets, als je een van beide echt leuk genoeg vind, zou je dat wel meteen weten denk ik zo. Alhoewel hierbij ook wel je topictitel van toepassing kan zijn natuurlijk.

Misschien moet je dus voorlopig beiden even uitsluiten om je gevoelens op een rijtje te krijgen. Je ex zegt nu dat hij je terug wil, maar het is toch om een reden uitgegaan. Waarom zou dat niet opnieuw gebeuren? En ja, hij moet wel zeker weten dat hij niet puur de relatie mist, en wel echt jou. De kans is er namelijk dat hij door die leegte die er ook voor hem viel, jou is gaan idealiseren enz. en daarom je nu terug wil. Dit zeg ik niet om jou te ontmoedigen, maar puur om duidelijk te maken dat je toch wel echt zeker moet zijn van zijn gevoelens.

Laat het allebei even rusten, ga als vrienden met hen om.. en probeer er zo achter te komen wat JIJ wil, en of je uberhaupt wel 1 van de 2 echt genoeg wil zeg maar...

sterkte!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 16:30
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Ik heb inderdaad besloten gewoon lekker even de boot af te houden. Hij wil me dus zeker terug en we hebben gisteren nog gepraat. Om het nog moeilijker te maken; toen hij het uitmaakte had hij niet echt een reden, hij had meer het idee dat er een wereld voor hem open zou gaan maar dat is niet gebeurd, voor mij juist wel, ik ben veel zelfverzekerder geworden door onze breuk. En ook kunnen we nu veel beter met elkaar praten dan hiervoor allemaal. Dat is nou juist het moeilijke: er was niet echt een reden waarom het uitging. Daarom twijfel ik ook zo.... *zuchtje*

Maar iedereen iig heel erg bedankt voor de reacties, kan uit elke reactie wel iets halen wat me verder helpt! Dank jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.