Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 19:32
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hallo mensen,
ik kijk vaak naar Ally mc Beal maar k heb een aantal afleveringen gemist en toen had ze opeens een dochter!
Ik heb wel zo'n voorstukje gezien dat dat meisje voor de deur stond en zei: "I'm your daughter", en nu woont zij daar nu ook enzo dat heb ik wel allemaal gezien.
Maar kan iemand me even inlichten hoe dit nou zit please?? want ik vind t wel erg apart. Meestal weet de moeder toch wel dat ze een kind heeft gekregen.
En hoe zit t nu tussen Ally en Jon Bon Jovi? De laatste keer was zij aan zijn kont aan het ruiken en nu helpt hij haar opeens overal mee? Plz, details!

Verder alles over Ally mc Beal in deze topic!!

Ok t is dinsdagavond half 9 dus..... ben over een uurtje terug!
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2002, 19:56
Verwijderd
Uh, heb het niet helemaal meegekregen, maar ze had ooit eicellen laten invriezen of zo... En zo kreeg ze dus spontaan een dochter.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:21
heldin
heldin is offline
ja, die eicellen waren voor eventueel onderzoek of zo, en ze zou worden ingelicht als er iets mee zou gaan gebeuren. toen is er dus iets fout gegaan en is haar eicel gebruikt voor dat kind

ik wil t ook nu kijken, maar ik had eerste 20 minuten of zo gemist en neem het nu op en ik wil gewoon hele aflevering achter elkaar zien, dus ik moet nog 10 minuutjes wachten..bla bla, hoezo verslaafd
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 22:02
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
heel goed idee.....zoek het gewoon op, ga naar www.tvtome.com en dan ALly Mcbeal intikken in dit geval en dan episode guide, en zo heb je er nog wel meerdere waar die dingen staan, das veeeeel makkelijker
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:48
Verwijderd
De serie AllyMcbeal gaat stoppen. Op 20 mei wordt de laatste aflevering in Amerika uitgezonden. Voor meer info ga naar teletekst pag. 402.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:04
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Sookie schreef:
De serie AllyMcbeal gaat stoppen. Op 20 mei wordt de laatste aflevering in Amerika uitgezonden. Voor meer info ga naar teletekst pag. 402.
Ook al
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:58
scala
scala is offline
neej! ook al:/ sjees....ik keek het niet zo vaak meer want dan ben ik altijd weg...maar zag alleen het laatste kwartier. Toch vond ik er niet zoveel meer aan, het is de laatste tijd zo serieus en alles, niet meer zoals het eerste seizoen(van die gekke dingen met muziek, beelden etc).
Nog een reden waarom ze gaan stoppen?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 09:02
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
ja, reden is dat het afgelopen seizoen de kijkcijfers drastisch gedaald zijn. En nu stoppen ze er dus mee, wel jammer, maar er komt vast wel een leuke serie voor in de plaats
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:25
heldin
heldin is offline
Citaat:
Sookie schreef:
De serie AllyMcbeal gaat stoppen. Op 20 mei wordt de laatste aflevering in Amerika uitgezonden. Voor meer info ga naar teletekst pag. 402.



waaaaaaaat??????????

en dan komt het noooit meer terug??????

wanneer wordt hier de laatste aflevering uitgezonden???
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 15:39
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline


Ik vind Claire een beetje een irri en overbodige rol hebben, maar voor de rest is de serie zooo tof!
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 15:55
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
11 juni is hier de laatste aflevering!!! boehoe
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 18:20
Nessie
Avatar van Nessie
Nessie is offline
O NO!!!! Ook al Ally Mcbeal! Nou nu nog Friends en Sex and the City en ik heb helemaal nix meer om naar te kijken.
__________________
**So Fuck You For Existing In The First Place**
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 15:10
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Nessie schreef:
O NO!!!! Ook al Ally Mcbeal! Nou nu nog Friends en Sex and the City en ik heb helemaal nix meer om naar te kijken.
Friends gaat idd ook stoppen. Van Sex & the City wist ik dat nog niet.

Kijk anders naar Buffy of Angel als je niets meer om te kijken hebt, kan ook heel leuk zijn!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.