Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2012, 18:04
JoeyFischer
JoeyFischer is offline
Hey,
Ik ben Joey
Ik ben 14 jaar
En ik ben geen normaal kind
ik heb het me hele jeugd al moeilijk in de familie.
Daar bovenop kom ook nog eens dat ik autisme, een grote fantasie en nog veel andere dingen heb.
ik heb sinds m'n elfde al dromen, het is heel apart het zijn niet zomaar dromen het is meer een tweede leven.
iedere nacht ga ik daar naartoe (naar m’n tweede leven).
en s'ochtens word ik weer wakker en het klopt precies, want zo gauw ik wakker word in het echt ben ik aan het slapen in m’n droom
en andersom ook
ook heb ik als ik s’avonds eet in m’n droom heb ik s’ochtens in het echt geen honger en voelt het of ik net gegeten heb
en zo heb ik nog wel meer bewijzen

het is echt een geweldige plaats vol met natuur, dieren en wezes die wij hier niet kennen
zoals tovenaars, elfjes, trolletjes (nouja ik noem het wel trolletjes mar dat zijn het niet het zijn gewoon kleine wat dikkere mensjes)
ze leven daar ook in een heel andere tijd het lijkt een beetje op wat we in de echte wereld de middeleeuwen noemen, maar ze bouwen toch wel een tikje anders

dit klinkt misschien allemaal raar voor jullie maar voor mij is dit de werkelijkheid.
en van binnen eet dit mij helemaal op, want ik kan nergens anders meer aan denken.
en er zijn nog zoveel dingen die ik ook aandacht moet geven (school, studie, werk, vrienden, familie, relatie)
ook word ik er helemaal gek van, want ik wil het zo graag met iedereen delen omdat het zo’n mooie en geweldige plaats is met dingen die wij ons niet kunnen voorstellen.

zondag 16 december 2012 was ik een rondje aan het wandelen in het bos (daar word m'n hoofd rustig van) en opens zag ik in de verte iemand lopen
en ik wist meteen wie dat was, want hij staat symbool voor magie en fantasie in Naturia en hij is de grootste god in Naturia
hij word alleen gezien als het belangrijk is
en dat maakten mij best bang, want tja "waar heb ik nou nut voor" dacht ik
ik liep verder en was best wel in paniek
ik was ongeveer honderd meter verder en ik viel flauw (het was best wel diep in het bos)
ik kreeg op dat moment een boodschap van hem binnen
ik zag mezelf alleen dan een stuk ouder in een grote zaal vol met mensen
opeens werd het beeld zwart en hoorden ik een zware stem en die zij
"Joey jij bent 1 van de 9 en jij gaat later veel betekenen
(toen was het heel even stil en daarna zei hij weer wat)
om te zorgen dat jij volbloed word moet je de wereld zoals jij hem kent laten zien wat Naturia is "
toen zag ik mezelf weer in die grote zaal
en na een paar seconde schrok ik wakker (ik had toen knallende hoofdpijn en ik was helemaal in paniek)

ik ben toen naar huis gegaan en ben tot rust gekomen onder een lekkere warmen douche
onder de douche was ik in mezelf aan het denken hoe wil ik iedereen laten weten wat Naturia is
die zelfde avond heb ik veel in mezelf lopen denken (en praten) of er geen andere oplossing was (ook was ik heel erg aan mezelf aan het twijfelen)
toen ik ging slapen heb ik maar gewoon bij mezelf gezegd “ik stop ermee ik ga er niks meer aan doen”

die nacht ging ik weer naar Naturia, maar deze keer was het anders ik was wakker geworden in het heilige bos ver buiten de stad dat bos staat om vele dingen bekend onder andere : de mooie natuur, de magische krachten, de tempel die in het midden van het bis staat (veel zeggen dat ergens in die tempel de grootste magiër die er ooit geweest is licht begraven)
ik wist niet wat ik in dat bos deed, want tja het is daar verboden terrein voor normale zenden (mensen) het is het gebied van de trolletjes (kleine wat dikkere mensen)
en daarom wist ik dat het foute boel was ook wist ik dat mijn enige uitweg in de tempel was ,want het bos is verzegeld (er kan niks in of uit) toen ik eenmaal bij de tempel was wauw ik gaan. maar iets in me zij me om te gaan mediteren (dus ik ben gaan mediteren)
ineens hoorden ik een harde stem maar hij klonk heel anders dan de stem die ik hoorde in het bos de stem zei “ik ben blij dat je gekomen bent” en daarop volgden een heel gesprek (ik weet niet helemaal of ik het me nog goed herinner maar ik probeer het zo goed mogelijk op te schrijven)

hij: “Ik ben blij dat je gekomen bent”

ik: “hmm? Wie is daar”(ik was best wel in paniek)

hij: “hahaha doe maar rustig ik ben Adda”

ik: “a…..a..Adda? meent u het echt?” (ik wist meteen wie dat was hij was 1 van de 9 magiërs die er ooit waren in naturia)

hij: “ja ik ben Adda en jij bent hier volgens mij omdat je wat vragen hebt?”

ik: “nou ik ben hier eigenlijk niet met een speciale reden, maar” (en toen onderbrak hij mij)

hij: “jij bent hier wel met een speciale reden jij bent hier omdat je een boodschap hebt binnen gekregen van de god van magie en fantasie” (en toen schoot het me binnen wat ik moest vragen)

ik: “nou nu u dit zo zegt heb ik wel een vraag (toen begon ik heel het verhaal uit te leggen wat ik nu ook jullie uit leg) ……………. Maar wat moet ik nu doen om de wereld waarin ik leef te laten zien wat Naturia is”

hij: “heel simpel haha laat het zien via hoe jullie dat noemen een film of serie”

ik: “ maar dat kost veel tijd, geld en moeite”

hij: “tijd heb jij wel genoeg, geld hoeft niet eens vraag het aan de juiste mensen of ze tekeningen, schilderijen of filmpjes maken voeg dat bij elkaar doe er wat zelfgemaakte muziek bij en laat dat zien aan een film maker”

ik: “haha dat heet een producer”

hij “oké dat weet ik dan vanaf nu”

hij: “maar ik moet nu gaan mijn tijd is voorbij (nu werd de stem steeds zachter) ik roep je een keer terug om verder te praten mar probeer het” (en toen was hij weg)

maar nu heb ik jullie hulp nodig, want:
- waar moet ik beginnen
- wat heb ik allemaal nodig
- wie kan/wil helpen
- wat kan ik het beste wel en niet doen

Ik Hoop Snel Antwoord Te Krijgen
En A.U.B geen negatieve of beledigende berichten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2012, 18:11
Verwijderd
Ik snap er helemaal niks van eigelijks o_o
Ik zou je wel willen helpen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 18:16
JoeyFischer
JoeyFischer is offline
ja voor sommige mensen is dit heel moeilijk te begrijpen (voor mij in het begin ook hoor)
kort samen gevat
ik heb al sinds m'n nedende dromen die mekaar aansluiten
ik heb afgelopen week iets bijzonders mee gemaakt
om iets in mij verder te ontwilleken moet ik iets doen
ik hep hulp nodig met het voorberijden van een film
zoals het maken van muziek mixes, tekeningen, animatie filmpjes maken, teksten schrijven
enzevoort.
en opbegevenemoment ga ik proberen naar een bekende producer te stappen en dan kijken of het lukt samen een film te maken
en dan zie ik wel verder
als je meer wilt weten/ of een persoonlijke uitleg wil
PM me dan, dan stuur ik je m'n skype
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 18:23
Verwijderd
Woow dit is echt zo ontzettend bizar! Ik zou je echt graag willlen helpen, maar volgens
mij is dit zo mega extreem dat ik je hier niet mee zou kunnen helpen..
Weten 1 van je ouders het, of je vrienden?
Is het zo, dat je heel erg bent gaan fantaseren omdat je een moeilijke tijd hebt gehad en dat je
daarom misschien zulke dromen hebt? Ik heb hier nooit van gehoord, wil hier best graag meer over
weten! Als je wil praten stuur je me maar een berichje!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 19:42
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
He Joey, dat is een heel verhaal! Dat je een hoop fantasie hebt is wel duidelijk. Kun je eens proberen uit te leggen waarom je het moeilijk hebt met je familie? En wat heb je afgelopen week voor bijzonders meegemaakt?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 20:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waar wil je precies hulp mee? Met het maken van die film/serie of met die dromen die je hebt? Overigens kan je natuurlijk ook altijd eens met de huisarts gaan praten over die heftige dromen die je hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 21:59
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ik herken dit wel van jou, ik heb namelijk ook autisme.

Die dromen die je hebt. Het is allemaal fantastisch wat je allemaal wel niet in je dromen beleeft. Maar als jij werkelijk waar eet in je droom en je staat op en je hebt geen honger?

Dit is geen grapje maar dat had ik toen ook. Ik was toen namelijk aan het slaapwandelen en toen nam ik altijd een paar plakjes ham uit de koelkast. Zonder dat ik het zelf doorhad!

Misschien moet jij ns gaan nagaan of jij niet slaapwandelt of zo. Het zou wel ns kunnen.

1 ding snap ik dan weer niet. dat je ziet wanneer het afgelopen is... dat had ik namelijk nooit. Ik was namelijk dan met iets bezig... en poef ik was wakker!
Blijkbaar houd dit jou enorm veel bezig. Schrijf het op zou ik zeggen wat je daar allemaal wel niet beleeft.
Dan ben je je verhaal kwijt en kun je weer focussen op andere dingen.

Verder moet je er niet te veel aan denken zoals nu. Anders wordt je helemaal gek en kan je niks meer. Realiseer je dat je dat de dimensie van Aarde wel belangrijk is.

Als dit blijft aanhouden kan je me wel PM'en of naar de huisarts gaan. Die vindt het vast wel interessant om hier naar te luisteren. En wie wat HIJ jou adviseert....

Overgens niet lullig bedoeld maar ik denk niet dat er zo veel belangstelling is om hiervan een flim te maken......
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 22:28
Verwijderd
Je wereld lijkt me een copingmechanisme, maar dat ga je uiteraard niet geloven.

Dus ga ik je dingen vertellen waar je daadwerkelijk wat mee kan. Ik ben enigszins bekend met de Nederlandse filmindustrie.

Geen enkele producent gaat een verhaal aannemen op basis van wat tekeningen, stukjes tekst en zelfgemaakte muziek. Al helemaal niet als een zenuwachtige veertienjarige hem dat persoonlijk komt overhandigen, want dan hebben ze reden om aan te nemen dat je te weinig ervaring hebt om een goed verhaal neer te zetten. Als je wil dat een producent jouw inzending bekijkt dan moet je 1) een goed scenario schrijven 2) hem dat opsturen met de post zonder expliciet je leeftijd of motivatie te vermelden, 3) leren wat de scenarioconventies zijn. Een producent krijgt dagelijks heel veel scripts, dus alles wat niet voldoet aan de standaardformats van lettertype, regelafstand, bladzijdenummering, etc, wordt simpelweg weggegooid. Ze gaan er dan bij voorbaat vanuit dat je te weinig van film weet om een goed verhaal te hebben. Spelfouten, fouten in grammatica of interpunctie, gebrek aan hoofdletters -> ook enkeltje prullenbak. Grijpt het verhaal niet snel genoeg aan, past het niet bij het soort films dat het productiehuis maakt, is het te clichematig of juist te origineel, is het iets wat te duur gaat zijn (qua special effects of locaties bijvoorbeeld), heeft degene die door de aanmeldingen gaat z'n dag niet -> weg ermee.

Verder: dat iemand je inzending leest, in plaats van hem meteen weg te gooien, betekent niet dat ze 't goed vinden. Als ze je inzending goed vinden betekent dat niet dat ze er een film van gaan maken. Bedenk dat er honderdduizenden mensen zijn die graag een film van hun hand zouden zien, waarvan duizenden ervaren schrijvers en honderden ervaren scenarioschrijvers. En dat alleen in Nederland, dus al die mensen zijn jouw directe concurrentie. Hoogstwaarschijnlijk krijg je geen antwoord. Als je er achteraan belt zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet meer weten wie je bent.

Maar, waarschijnlijk zou je niet eens willen dat zo'n producent je verhaal zou accepteren. Jij bent namelijk geïnteresseerd in dat mensen jouw wereld zien, maar een producent is geïnteresseerd in een commercieel vatbaar project neerzetten. Dus zelfs als je je concept weet te verkopen, moet je daarna van een afstandje toezien hoe talloze mensen Naturia vervormen, dingen schrappen of toevoegen, etc. Niemand gaat jou even een paar miljoen geven om zomaar naar eigen inzicht een film te maken. Zelfs gerenommeerde, internationaal bekende regisseurs krijgen dat geld niet zomaar.

Dus wat je 't beste kunt doen is zelf proberen je film te financieren en vervolgens te produceren. De komende paar jaar ga je dat nog niet kunnen doen, dus moet je voorbereidingen treffen. Zoek rustig uit hoe films gemaakt worden, bedenk wat er allemaal in de film moet en schrijf dat op, maak tekeningen van hoe je wil dat 't eruitziet, doe een (3D-)animatiecursus. Leer technieken in After Effects, zodat je zelf simpele effecten kunt maken. Verdiep je in montage. Schuw feedback niet. Verbeter je Nederlands. Doe je best op school, zodat je kans hebt op een goede baan, waarmee je makkelijk kunt sparen voor een korte film. Bedenk of je professionals wil inzetten (dat is zo'n 80,- per uur per persoon), apparatuur wil huren (250,- per week voor een simpele professionele camera, 100,- per week voor basale benodigdheden zoals licht/statief/microfoon/etc), of alles zelf wil doen (300,- voor een semi-redelijke handycam). Maak een lijst van locaties, acteurs, kledingstukken, props, want al die dingen zal je zelf moeten regelen.

Maak een planning van een paar jaar en wees geduldig. Zelfs met een professioneel productieteam vergt het voorbereiden van een film zeker een paar maanden, en zij hoeven het scenario niet te schrijven en 't geld niet te verdienen. Jij wel.

Maar het belangrijkste: ga naar een psycholoog, mentor, huisarts of vertrouwenspersoon, zodat je hulp krijgt met je thuissituatie. Dat is nodig, want als je zelf nog allerlei problemen hebt kun je je onmogelijk concentreren op de tijdrovende bezigheid die filmmaken heet, laat staan dat je je goed zal kunnen voorbereiden. Je kunt die mensen ook vertellen van Naturia; ze zullen misschien niet meteen begrijpen hoe belangrijk die wereld voor je is, maar aangezien het momenteel wel een groot deel van je leven is en die goden je bovendien verteld hebben dat je de buitenwereld op de hoogte moet stellen, lijkt dat me een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2012, 12:06
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Hey, waarom zou de rest van de wereld moeten weten wat er zich afspeelt? Ik zou het lekker voor jezelf houden, als het echt is, komt de rest van de wereld er vanzelf wel achter
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 19:57
JoeyFischer
JoeyFischer is offline
weet iemand misschien een goed forum over films maken, produceren, voorbereiden en dat soort dingen???
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 20:10
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ik zal ns kijken voor je.

Zo met heel even googlen zie je al veel.
http://www.filmforum.nl/
http://www.gamelux.nl/topics/14679/
http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=13626.0

Google zelf verder.. je zult gegarandeert nog meer en misschien betere resultaten zien
__________________
Elke dag is anders... Elke dag opnieuw...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 11:33
Verwijderd
Dit is waarschijnlijk gewoon een oorzaak van lucied dromen. Je klinkt best wel verslaafd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 20:47
JoeyFischer
JoeyFischer is offline
hey sorry dat ik zolang niet gereageerd heb ik ben op 29 december in coma geraakt en ik ben nu net 2 dagen wakker
de dokters vonden dat ik we vrij snel uitkwam want ik had veel hersen activitijd en ze zeiden dat ik nooit meer wakker zou worden dusja >__<

dus ik kan weer wat langzaam reageren want ik moet nu veel naar het ziekenhuis

maarja het is geen fantasie en ook geen droom het is echt dat wil in in ieder geval mededelen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 20:47
JoeyFischer
JoeyFischer is offline
attention bedankt voor je post
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 22:41
Verwijderd
Woow ik wil je best helpen... Met alles wel... En er over praten... Je kan me pmen om mijn emailadres te vragen, maar hoe kan de dokter nu zeggen dat je nooit meer wakker wordt als er ng veel hersen acvtiviteit is :$

Laatst gewijzigd op 12-01-2013 om 08:26.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 11:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wtf, hoezo ben je in coma geraakt? Ongeluk gehad ofzo?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 18:23
JoeyFischer
JoeyFischer is offline
Citaat:
Woow ik wil je best helpen... Met alles wel... En er over praten... Je kan me pmen om mijn emailadres te vragen, maar hoe kan de dokter nu zeggen dat je nooit meer wakker wordt als er ng veel hersen acvtiviteit is :$
tiara de dokter zij dat ik meer hersen activitijd had dan zo ooit hadden gezien bij een mens in coma maar ook niet in coma (dus eigenlijk had ik gwwn meer hersen activitijd dan mogelijk is) en darom zeiden ze dat ik mezelf niet meer kon herstellen

Citaat:
Wtf, hoezo ben je in coma geraakt? Ongeluk gehad ofzo?
ik was gwwn thuis ik een keer voelde ik in mezelf dat ik iets moet opschrijven maar wat wist ik nog niet (ik dus een blaatje en een pen pakken) toen schreef ik war rare tekens dik was er ongeveer 10 minuuten na aan het kijken maar ik wist niet wat het betekende toen ben ik tv gaan kijken (verder kan ik me niks meer herrineren)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 18:51
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Da's aardig heftig! Maar weten de dokters ook niet wat er met je gebeurd is?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2013, 19:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hm, kortsluiting dus.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 22:10
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Hm, kortsluiting dus.
Gaat dit alleen over in coma raken, of ook over de rest wat de TS beschrijft?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 21:01
JoeyFischer
JoeyFischer is offline
Citaat:
Da's aardig heftig! Maar weten de dokters ook niet wat er met je gebeurd is?
ja die weten wat er gebeurt is maar ze vonden me maar raar >__<


Citaat:
Hm, kortsluiting dus.
Citaat:
Citaat:
Hm, kortsluiting dus.
Gaat dit alleen over in coma raken, of ook over de rest wat de TS beschrijft?
haha gemeen hoor
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 21:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ach zolang je geen hersentumor hebt lijkt het me prima.
Hoe gaat het met je film?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 06:06
Verwijderd
wauw.. je bent aardig van het pad af als ik dit zo lees.
En als je daadwerkelijk in coma was geraakt en 'de meeste hersenactiviteit ooit oid.' had zou je wel een beetje publiciteit krijgen want dat is heerlijk media materiaal.

Je komt op mij een beetje over als iemand die over een paar jaar niet meer weet wat de echte realiteit is en vroeg aan zijn einde zal komen.
Ook als je hersenactiviteit daadwerkelijk zo hoog is hoop ik toch echt voor je dat je naar een echte psycholoog gaat en uit die droom wereld stapt.

Jongen, dit is de realiteit,de werkelijkheid, dit is de wereld en wat jouw hersens je 's nachts laten zien is gewoon iets wat jij hoopt wat de werkelijkheid is.

Enne, film maken? Bespaar jezelf de moeite en focus jezelf op school.

Vind ook zeker dat hier wat serieuzer op gereageerd mag worden ipv. pm me om erover te praten of ik wil helpen met je film, nee deze jongen heb echte hulp nodig, dus hup hup move ya ass to the psych!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 13:29
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:

haha gemeen hoor
Ik bedoelde het niet gemeen. Het is alleen niet heel normaal wat je hier beschrijft en ook niet heel normaal dat je in coma raakt met meer dan gemiddelde hersenactiviteit (denk ik), dus ik wilde weten of er een verband tussen was. De meeste mensen ervaren namelijk niet zulke dingen en raken ook niet zomaar in coma en beide dingen (dus 'iets ervaren', ongeacht wat het is en 'in coma raken') gaat over dingen die in je hersenen gebeuren.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
wauw.. je bent aardig van het pad af als ik dit zo lees.
En als je daadwerkelijk in coma was geraakt en 'de meeste hersenactiviteit ooit oid.' had zou je wel een beetje publiciteit krijgen want dat is heerlijk media materiaal.
Zoals hij het beschrijft klinkt een beetje als een status epilepticus, dat houdt in dat je niet goed uit een epileptische aanval komt. Je hebt dan veel, maar ongerichte, hersenactiviteit en bent buiten bewustzijn. Dat is geen 'heerlijk media materiaal' maar gewoon iets erg vervelends dat elke epilepsiepatient kan overkomen, vooral bij hun eerste aanval. Vandaar, neem ik aan, ook Pluis' 'kortsluiting'-opmerking; wat er in de hersenen gebeurt tijdens een epileptische aanval, lijkt op wat er in een stroomcircuit gebeurt tijdens een kortsluiting (heb ik me laten vertellen, ik heb niet veel verstand van stroomcircuits).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2013, 20:54
JoeyFischer
JoeyFischer is offline
Citaat:
Ach zolang je geen hersentumor hebt lijkt het me prima.
Hoe gaat het met je film?
inderdaad ja dat lijkt me prima en met de film ben ik nog niet veel verder gekomen
ik ben nu muziek die me aanspreekt en die ik bij m'n droom vind passen en foto's die me een beetje doen denken aan m'n droom aan het zoeken

en ik denk dat de stap daarna word dat ik ga kijken of ik de muziek kan mixen en de foto's kan foto shoppen

en als dat niet gaat lukken dan ga ik miss kijken of iemand me erbij wil helpen
( wil iemand missschien helpen? )

en wat ik daarna ga doen weet ik nog niet echt
( iemand ideeën? )

maar ik heb in ieder geval nog wel wat droomen gehad

Sarah bedankt voor je post!

Em. oke gelukkig

mmPRTSR wil je A.U.B de voldende keer niet zo'n ontzinnige post hier maken doe dat maar lekker ergens anders

mmPRTSR : het is maar dat je het weet maar er zijn nog miljarde dingen die maar tientallen tot honderde mensen in de wereld weten en binnen nu en honderd jaar onthuld gaan worden dus als ik het jou mag vragen wat is de werkelijk heid en wat is de fantasie? wat is echt en wat is nep? wat is zeken en wat is onzeker? wat weet jij en wat weet jij niet? wat weet ik en wat weet ik niet?
ik zal je in ieder geval zeggen ik weet meer dan jij ooit zult weten de rede hier toe kan ik niet zeggen maar dat komt ooit wel aan bod als de tijd rijp is

en voor de gene die vragen aan me hebben of iets willen vertellen of willen zeggen je kan hier altijd een post maken of me een PM sturen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 22:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wanneer is de tijd rijp dan?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 22:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
mmPRTSR : het is maar dat je het weet maar er zijn nog miljarde dingen die maar tientallen tot honderde mensen in de wereld weten en binnen nu en honderd jaar onthuld gaan worden dus als ik het jou mag vragen wat is de werkelijk heid en wat is de fantasie? wat is echt en wat is nep? wat is zeken en wat is onzeker? wat weet jij en wat weet jij niet? wat weet ik en wat weet ik niet?
ik zal je in ieder geval zeggen ik weet meer dan jij ooit zult weten de rede hier toe kan ik niet zeggen maar dat komt ooit wel aan bod als de tijd rijp is

en voor de gene die vragen aan me hebben of iets willen vertellen of willen zeggen je kan hier altijd een post maken of me een PM sturen
Nou, het spijt me zeer, maar na het lezen van deze post kan ik maar één zinnige reactie bedenken.

Joey, je moet echt, écht professionele hulp gaan zoeken. Je zit vast in een wereld van waanideeën.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Megalomanie
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 22:24
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Nou, het spijt me zeer, maar na het lezen van deze post kan ik maar één zinnige reactie bedenken.

Joey, je moet echt, écht professionele hulp gaan zoeken. Je zit vast in een wereld van waanideeën.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Megalomanie
Was vanaf het begin eigenlijk al duidelijk dat de beste jongen hulp nodig heeft. Het vervelende is dat hij waarschijnlijk geen hulp gaat zoeken omdat hij al zo ver in zijn waanideeën verstrengeld is dat hij zeker weet dat wij allemaal maar "onwetenden" zijn.

Veel beterschap joey!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 22:26
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Was vanaf het begin eigenlijk al duidelijk dat de beste jongen hulp nodig heeft. Het vervelende is dat hij waarschijnlijk geen hulp gaat zoeken omdat hij al zo ver in zijn waanideeën verstrengeld is dat hij zeker weet dat wij allemaal maar "onwetenden" zijn.

Veel beterschap joey!
Ja, het was al sinds het begin duidelijk, maar ik wilde me buiten dit topic houden omdat ik vast weer niet aardig genoeg zou zijn.

Na die laatste post kan ik me echter niet voorstellen dat er nog mensen zijn die er anders over denken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 23:45
Verwijderd
Citaat:
mmPRTSR wil je A.U.B de voldende keer niet zo'n ontzinnige post hier maken doe dat maar lekker ergens anders

mmPRTSR : het is maar dat je het weet maar er zijn nog miljarde dingen die maar tientallen tot honderde mensen in de wereld weten en binnen nu en honderd jaar onthuld gaan worden dus als ik het jou mag vragen wat is de werkelijk heid en wat is de fantasie? wat is echt en wat is nep? wat is zeken en wat is onzeker? wat weet jij en wat weet jij niet? wat weet ik en wat weet ik niet?
ik zal je in ieder geval zeggen ik weet meer dan jij ooit zult weten de rede hier toe kan ik niet zeggen maar dat komt ooit wel aan bod als de tijd rijp is

en voor de gene die vragen aan me hebben of iets willen vertellen of willen zeggen je kan hier altijd een post maken of me een PM sturen
Onzinnige post? Mijn post is 100000000x normaler dan jou post.

En ja wat moet ik hierop nou reageren.. zit je aan de drugs?

Ik zal je in ieder geval zeggen dat jij idd meer over je eigen sprookjeswereld weet dan ik want ik leef niet in een sprookjeswereld waarvan ik denk dat het de realiteit is.

Ga gewoon hulp zoeken knul

enne @Sarah waar zie jij in zijn post dat hij last heb van epilepsie?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 00:07
Verwijderd
Citaat:
mmPRTSR wil je A.U.B de voldende keer niet zo'n ontzinnige post hier maken doe dat maar lekker ergens anders

en voor de gene die vragen aan me hebben of iets willen vertellen of willen zeggen je kan hier altijd een post maken of me een PM sturen
Die twee stukjes stroken niet echt met elkaar he? Je wil geen andere kijk op het verhaal, in elk geval geen kritiek.

Zodra je fantasiewereld zover is dat ie je gewone leven verstoort, dan gaat ie te ver. Bij jou lijkt het daar wel sterk op, maar dat kan alleen een professional vaststellen. Ook ik raad je aan toch echt eens met een vertrouwenspersoon, of je huisarts, of een psycholoog te praten.

Overigens lijkt me de kans ook wel klein dat ie epilepsie heeft en daarover niet verteld heeft in dit hele verhaal.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 01:32
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Ja, het was al sinds het begin duidelijk, maar ik wilde me buiten dit topic houden omdat ik vast weer niet aardig genoeg zou zijn.

Na die laatste post kan ik me echter niet voorstellen dat er nog mensen zijn die er anders over denken.
Ja klopt, maar ik denk dat er geen "goede" reacties te geven zijn in dit geval.

Optie 1: meegaan in het waanidee, waardoor hij er nog sterker in gaat geloven.
Optie 2: Tegen hem ingaan, waardoor hij boos wordt en óók verder verzakt in zijn eigen verstrengelde gedachtes.

Ik ben natuurlijk geen psycholoog, maar ik denk dat dit wel ongeveer klopt.

@ de rest trouwens, ik zou het comaverhaal ook met een korreltje zout nemen. Het kan natuurlijk gewoon waar zijn, maar TS maakt een verwarde indruk en het kan ook prima dat zijn hoofd dit verzint als excuus voor het feit dat hij hier een tijdje niet gekeken heeft, waarover hij zich misschien onbewust schuldig voelt, omdat hij hier alles over de toverwereld aan iedereen verteld heeft. Maar dit laatste is natuurlijk maar speculatie.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 01:53
Verwijderd
Ben toch blij dat ik dit soort mensen niet in me dagelijkse leven tegen kom.. zou helemaal gek worden met de gevolgen voor hun

En ik denk dat geconfronteerd worden met het FEIT dat dit gewoon waanzin is door hersenspinsels beter is dan ook maar een beetje hierin mee te gaan, daarom vind ik het ook echt absurd dat er überhaupt mensen er een beetje in mee zijn gegaan en er zelfs naar vragen wat de stand van zaken omtrent de film is.

Als die film trouwens ooit in (inter)nationale bioscopen komt, eet ik me petten op!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 14:24
flob
flob is offline
Wat Joey zegt over Naturia klopt allemaal. De tovenaars, elfjes, dwergen, het bos, alles.

Ik heb gegoogled op Naturia en heb mij speciaal geregistreerd om hier te reageren. Ik ben zelf namelijk ook in Naturia geweest. Van mijn twaalfde tot mijn zestiende (Ik ben nu 17) werd ik iedere nacht wakker in Naturia. Ik vond het aanvankelijk geweldig, maar ik kan je 1 ding vertellen: het is bedrog. "Naturia" (of hoe het ook echt mag heten) bestaat wel, maar niet zoals je denkt. De versie van Naturia die jij ziet is een illusie van een boze tovenaar. Er zijn nog veel meer mensen zoals wij. Langzaam probeert hij ze permanent Naturia in te trekken, door hun geest 's nachts tijdelijk te verplaatsen. Naarmate de tijd vordert zul je steeds dichterbij Naturia komen te staan, tot er geen weg meer terug is. Wees gewaarschuwd!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 14:32
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Right...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-01-2013, 15:31
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Wat Joey zegt over Naturia klopt allemaal. De tovenaars, elfjes, dwergen, het bos, alles.

Ik heb gegoogled op Naturia en heb mij speciaal geregistreerd om hier te reageren. Ik ben zelf namelijk ook in Naturia geweest. Van mijn twaalfde tot mijn zestiende (Ik ben nu 17) werd ik iedere nacht wakker in Naturia. Ik vond het aanvankelijk geweldig, maar ik kan je 1 ding vertellen: het is bedrog. "Naturia" (of hoe het ook echt mag heten) bestaat wel, maar niet zoals je denkt. De versie van Naturia die jij ziet is een illusie van een boze tovenaar. Er zijn nog veel meer mensen zoals wij. Langzaam probeert hij ze permanent Naturia in te trekken, door hun geest 's nachts tijdelijk te verplaatsen. Naarmate de tijd vordert zul je steeds dichterbij Naturia komen te staan, tot er geen weg meer terug is. Wees gewaarschuwd!

Toevallig hetzelfde IP als Joey?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2013, 15:39
Verwijderd
Als je in coma bent geraakt mag je heus niet na 2 dagen naar huis hoor -.-'
en je raakt niet zomaar in coma.
Sorry maar ik vind dit erg ongeloofwaardig , en beetje raar

Laatst gewijzigd op 21-01-2013 om 06:39.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Wat Joey zegt over Naturia klopt allemaal. De tovenaars, elfjes, dwergen, het bos, alles.

Ik heb gegoogled op Naturia
Eeyy ik heb ook gegoogled op NATURIA! helemaal speciaal voor jou omdat jij dit ook deed.

En ik denk idd dat dit dezelfde persoon als meneer de Uil is aangezien ik op google alleen maar dingen over yu-gi-oh tegen kom oh en shampoo niet te vergeten.

Denk dat julie teveel yugioh kijken :3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 06:44
Verwijderd
ik heb ook gezocht op naturia ,idd alleen maar dingen van yugioh xd
gewoon minder tv kijken en dan komt alles goed :3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 07:01
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook gezocht op naturia ,idd alleen maar dingen van yugioh xd
gewoon minder tv kijken en dan komt alles goed :3
Hah idd ik heb het ook opgezocht en het is zo, en wast ik me afvraag als je dus echt ik coma hebt gelegen al si het 2 dagen,,, snap ik niet wat je op de computer doet meestal mag dat al helemaal niet zo snel en, als je zomaar uit het niets neervalt, neem ik aan dat ze je gaan onderzoeken van wat er mankeert... Enals dat niet is gebeurt dan heb je een randon zieken huis ...

Maar stel het is allemaal echt wat je ziet naturiaaa je bent een van de 9
*lijkt trouwens op de film i'm number 4* dan zal je wel leiden aan het alixe in wonderland syndroom, dat zijn mensen en die kunnen de realiteit niet onderscheiden met de echte wereld en die zien en lopen dan in hun eigen wereldje *letterlijk denken ze dat* ... Dus ik zou eerder of terug naar het zieken huis gaan
Of naar een psychiater
Of ophouden met te veel fantaseren en kom met de beide benen op de grond


You're choicr good luck
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 14:25
Verwijderd
In een coma raken kan alleen als je een klap op je hasses kreeg of je word in coma gebracht voor ziekte... en veder weet ik het ook niet en na 2 dagen ben je sws niet thuis


Alice in wonderland syndroom .. wel eens van gehoort maar lijkt me niet dat hij dat heeft .... klinkt zo niet veel voorkomend

En eigelijks is het een heel vaag verhaal..
En hij reageed niet eens meer dus zo probleem is het niet blijkbaar.

Laatst gewijzigd op 22-01-2013 om 11:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie heeft er nog dringend uittreksels nodig?
smurfin
229 04-06-2001 12:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.