Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2003, 20:15
Hardcorewijfke
Avatar van Hardcorewijfke
Hardcorewijfke is offline
Heey ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met xtc.. De eerste x dat ik het heb geprobeerd was gewoon thuis 1 pilletje en dat vond ik geweldig.. Maar opstap kan ik het niet goed hebben... 2 weken geleden heb ik waarschijnlijk pilletje teveel gehad voelde me die avond wel lekker en goed en d8 dat er niet veel aan de hand was heb alleen niet kunne slape wat ook wel logisch is nah 8 pillen denk ik maar de volgende dag was ik dood ziek heb nog nooit zon slegte ervaring met pillen gehad en jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 20:27
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
8 pillen?
xtc?
klinkt dodelijk! (en onwijs duur )
i heb het zelf 4 keer gedaan, met maximaal 2,5 tegelijk
Allemaal heel erg fijn gegaan! Positieve ervaringen!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:33
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Hardcorewijfke schreef:
blauwe letters zijn irritant
als jij als 15 jarig meisje 8 pillen naar binnen kan werken op een avond klopt er toch echt iets niet...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:34
Hardcorewijfke
Avatar van Hardcorewijfke
Hardcorewijfke is offline
Whehe tja ik voelde me de volgende dag ook kut wou wel dood gaan... Duur..? valt wel mee als je vrienden hebt die dealen... Mja ik wil nu met die troep stoppen heb een goede afleer gehad
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:38
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
die stoere vriendjes zorgen wel goed voor je he .....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:46
Hardcorewijfke
Avatar van Hardcorewijfke
Hardcorewijfke is offline
Tja... Ik heb der zelf om gevraagd mja was domme ervaring en dat weet ik nu oowk... Me vrienden zouden het me niet zomaar aansmere behalve als ik er egt om vraag en natuurlijk betaal ik er wel voor maar gwoon minder.. Mja nooit weer doen dus
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:33
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Hmmm... Eén keer gedaan, vet gedanst... Achteraf gezien had ik beter in een rustige ruimte kunnen zitten met een aantal anderen, met zachte muziek, om te praten en van het gevoel te genieten... Maar da's persoonlijke voorkeur...
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:55
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:
8 pillen?
xtc?
klinkt dodelijk! (en onwijs duur )
i heb het zelf 4 keer gedaan, met maximaal 2,5 tegelijk
Allemaal heel erg fijn gegaan! Positieve ervaringen!
ik ken gatsen die er 20 op een vaond naar binne vreten en de dag erna nog fit zijn maar ja mijn record is 1 per avond dat was toen de tijd toener een groot feest was met 20.000 man en ik maar doorverten die troep
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 13:35
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
ik ken gatsen die er 20 op een vaond naar binne vreten en de dag erna nog fit zijn maar ja mijn record is 1 per avond dat was toen de tijd toener een groot feest was met 20.000 man en ik maar doorverten die troep
20?!? Hahaha! Laat me niet lachen
Waren dat kalktabletten of zo? Als je dat naar binnen werkt ben je echt niet goed bezig, of t waren echt heel erg slechte pillen.
Meeste wat ik heb gehoord is 9 over een hele dag en die gast was de volgende dag half in coma, echt niet gezond. Maar ok, had er ook flink wat alcohol bij op..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 16:38
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
meeste wat ik weet is gasten die er zo'n 14/15 op hadden (waargebeurd )
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 16:59
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
20?!? Hahaha! Laat me niet lachen
Waren dat kalktabletten of zo? Als je dat naar binnen werkt ben je echt niet goed bezig, of t waren echt heel erg slechte pillen.
Meeste wat ik heb gehoord is 9 over een hele dag en die gast was de volgende dag half in coma, echt niet gezond. Maar ok, had er ook flink wat alcohol bij op..

yoyo gast luister kalktabletten of slechte pillen ,van 20 hoef je niet dood te gaan of half in coma te liggen ,zuip maar geen alcohol en je komt er heus wel uit ,bij andere is et weer van 1 pil hele avond strak maar als je het vaakd oet gaat het gevoel weg en moet je wel steeds meer pakken ,ha dik ook dat ik op het laatst 12 naar binnen werkte maar ok dag eran was ik naar de kut
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:45
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
gewenning treedt dus op bij veelvuldig gebruik
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 17:11
Shadow X
Avatar van Shadow X
Shadow X is offline
Ben tot nu toe nog erg huiverig voor non-herbal spul.
Toch ken ik genoeg mensen met positieve xtc ervaringen.
Dus wie weet lowlands?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 21:28
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Shadow X schreef:
Ben tot nu toe nog erg huiverig voor non-herbal spul.
Toch ken ik genoeg mensen met positieve xtc ervaringen.
Dus wie weet lowlands?
Ja, denk je dat t zo grootschalig gebruikt zou worden als men er alleen negatieve ervaringen mee heeft?
Maakt t heus niet minder schadelijk..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:40
Evangelion
Avatar van Evangelion
Evangelion is offline
1x gedaan
Was veel te jong
Nooit weer.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:51
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
20?!? Hahaha! Laat me niet lachen
Waren dat kalktabletten of zo? Als je dat naar binnen werkt ben je echt niet goed bezig, of t waren echt heel erg slechte pillen.
Meeste wat ik heb gehoord is 9 over een hele dag en die gast was de volgende dag half in coma, echt niet gezond. Maar ok, had er ook flink wat alcohol bij op..
Kan wel hoor, 20 pillen...is idd absoluut níet goed, maar het kan, ik ken ook iemand die dat gedaan heeft. Die ziet er nu uit als een lijk *ofzo*
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:44
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ach...
als je bijvoorbeeld feesten als dancevalley hebt... daar slik je sowieso wel meer dan 1 pil. mijn zus is een mooi voorbeeld. op dancevalley 4 jaar geleden had zij er 17 op... denk ik dan
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 11:57
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
ik heb het 2 keer gedaan, allebei was het super geweldig.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2003, 10:57
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Domme mensen zouden nooit drugs moeten gebruiken...worden ze nog dommer van...
Komaan 8 pillen?? En dan verbaasd zijn dat je ziek bent...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 10:58
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
BTW bij mij was het verschrikkelijk: angstaanvallen enzo , maar dat lag misschien ook aan de combinatie met drank.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 15:04
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Domme mensen zouden nooit drugs moeten gebruiken...worden ze nog dommer van...
Komaan 8 pillen?? En dan verbaasd zijn dat je ziek bent...
sommige, domme mensen, vinden 8 pillen normaal.. maar ik vind het niet normaal om iedere keer als je wilt dansen een pil te nemen, en als die niet werkt nog een paar naar binnen te werken. het is gewoon suicidaal en achterlijk

ik heb een goede ervaring met xtc, maar het is geen drug die mij echt trekt, leuk voor een keertje op een feest.. ja het was fantastisch maar ik laat me niet verleiden om die chemische zooi vaker te gebruiken. (en dit is ook alweer een jaar geleden)

en dan kan je natuurlijk zeggen, jij blowt veel, maar veel blowen is nog altijd beter dan denken dat je xtc nodig hebt om plezier te hebben
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 15:54
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:

Komaan 8 pillen?? En dan verbaasd zijn dat je ziek bent...

8 pillen plus een biertje of 30 kan makkelijk zonder ziek te worden
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 15:57
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
BTW bij mij was het verschrikkelijk: angstaanvallen enzo , maar dat lag misschien ook aan de combinatie met drank.
dom hoor, met drank combineren
zwakkelingen moeten zich niet aan drugs wagen, krijgen ze angstaanvallen van
jij moet vooral nog meer commentaar geven joh
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:49
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
dom hoor, met drank combineren
zwakkelingen moeten zich niet aan drugs wagen, krijgen ze angstaanvallen van
jij moet vooral nog meer commentaar geven joh
Haha ik ben de eerste om toe te geven dat ik op drugsvlak een sissy ben...
maar ik heb dus ook wel geleerd dat ik geen drank en xtc moet combineren, dat heb ik dus daarna nooit meer gedaan...
Ik bedoel dat je een beetje dom moet zijn om altijd 8 pillen te nemen...omdat veel mensen denken dat als hun pil niet werkt, dat ze maar pillen moeten nemen tot het wél werkt.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 17:24
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
Volgens mij bedoel je gewoon 8 Stackers.

8 XTC pillen? Geloof ik geen hol van want dat trekt niemand in zo'n korte periode.
__________________
PRIMA!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2003, 18:19
Atheïstic Sheep
Avatar van Atheïstic Sheep
Atheïstic Sheep is offline
Citaat:
INViCTuS schreef:
Volgens mij bedoel je gewoon 8 Stackers.

8 XTC pillen? Geloof ik geen hol van want dat trekt niemand in zo'n korte periode.
kan zijn; als je maar een fractie van de mdmda die in een goeie pil zit in die dingen hebt, krijg je met 8 hetzelfde binnen als met 2 of 3 goeie
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 17:59
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
MDMA noem je ook wat! MDMA is wel gesjeest spul.

Stackers houden je in principe alleen maar wakker.
__________________
PRIMA!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 00:31
joopie
Avatar van joopie
joopie is offline
Slechte ervaringen, maat van me nam 3 pillen, was 'voor 90% dood' volgens het ziekenhuis. Hij zou voor 100% dood zijn als ik hem 10 minuten later mee had gesleepd

maarja 3 pillen, dom dom dom (foute pillen en in combinatie met alchohol)

Laatst gewijzigd op 23-02-2003 om 00:33.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 01:06
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
INViCTuS schreef:
Volgens mij bedoel je gewoon 8 Stackers.

8 XTC pillen? Geloof ik geen hol van want dat trekt niemand in zo'n korte periode.
zeker wel auw hoer ,18 gaane r nog in een avond
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 15:01
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
8 Pillen zegt helemaal niks over de hoeveelheid.

Als je pillen hebt met 10 mg erin dan heb je nog maar 80 mg op
En jah ern zijn pillen met maar 10 mg maar ook met 200 mg maar die kom je tegenwoordig toch niet meer tegen.

Ennuh XTC (MDMA ) is echt wel een zwaar relaxte spacy drugs, waanzinnig relaxt!!!!

Zorg wel dat je pillen getest zijn want tegenwoordig zit er zo vaak troeg in MDA, PMA, MDEA, DXM, Speed of heel iets anders.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:08
Verwijderd
In totaal nu 5 keer geprobeerd binnen 10 maanden geloof ik...Alle keren zijn goed bevallen (eerste keer 0.5 pil, de keren daarna 1 pil per avond, en een keer mdma-poeder). Gewoon lekker gevoel, relaxed, losjes.

Was voor mij prima te combineren met alcohol, al dronk ik meestal gewoon water. Dat smaakt gewoon beter op dat moment.

Enige nadeel was de soms wat korte duur. Maar toch erg leuke ervaringen.

Laatst gewijzigd op 23-02-2003 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 01:25
Verwijderd
Euh xtc is een gevaarlijk goedje, als er een chemische reactie in je lichaam verkeerd gaat kan het maar even duren en je ligt in het ziekenhuis.
Ook als niet in combinatie met alcohol is, je lichaam zal het wel gewend raken, maar die kans dat het verkeerd gaat blijft. *zucht*

(was ff een reactie op die pochers hier met zoveel pillen per avond )
en de enige ervaring die ik heb met xtc dat al twee vrienden van me overleden zijn aan combinaties van verschillende drugs en alcohol, teveel. Mjah, waaronder xtc. Bluh.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:58
jooootjuh
jooootjuh is offline
meerdere keren gedaan.. eerste x op mun 14e zweverig en angstig gevoel de keren daarna waren beter maar dat zal wel komen omdat ik het dan combineer met dansen..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:07
jooootjuh
jooootjuh is offline
meerdere keren gedaan.. eerste keer op mun 14e zweverig en angstig gevoel.. keren erna waren beter maar dat was zeker door de combinatie met dansen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:08
*×*M!§T€€Q*×*
Avatar van *×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
jooootjuh schreef:
meerdere keren gedaan.. eerste x op mun 14e zweverig en angstig gevoel de keren daarna waren beter maar dat zal wel komen omdat ik het dan combineer met dansen..
en zoenen met meisjes
__________________
IF U LUV SUMTHIN' LET IT GO IF IT CUMZ BACK 2 U ITZ URS IF IT DOESN'T...IT NEVER WAS!¡!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:10
jooootjuh
jooootjuh is offline
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef:
en zoenen met meisjes
ook dat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2003, 19:27
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Euh xtc is een gevaarlijk goedje, als er een chemische reactie in je lichaam verkeerd gaat kan het maar even duren en je ligt in het ziekenhuis.
Ook als niet in combinatie met alcohol is, je lichaam zal het wel gewend raken, maar die kans dat het verkeerd gaat blijft. *zucht*

(was ff een reactie op die pochers hier met zoveel pillen per avond )
en de enige ervaring die ik heb met xtc dat al twee vrienden van me overleden zijn aan combinaties van verschillende drugs en alcohol, teveel. Mjah, waaronder xtc. Bluh.
moeten ze maar niet onverantwoordelijk met drugs omgaan
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:22
aansteker
aansteker is offline
Testen jullie die pillen ook? of vertrouwen jullie gewoon op de dealer . En 8 pillen xtc in korte tijd slikken en nergens echt last van hebben lijkt me ook sterk. In ieder geval komt het over als een zelfmoord actie of mischien wel domheid.

Maar goed daar zullen de meeste slikkers toch wel last van hebben aangezien zij hun hele brein verneuken met dat spul en het maar moeilijk terug krijgen...

Door dat soort mensen krijgen andere ""drugsgebruikers" weer een slechte naam....zonde dood en dood zonde
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
aansteker schreef:
Door dat soort mensen krijgen andere ""drugsgebruikers" weer een slechte naam....zonde dood en dood zonde
Slechte naam tegenover wie? Zolang ze niemand lastigvallen, moeten ze het zelf weten.
Bovendien is ''dat soort mensen" niet verantwoordelijk voor de reputatie van anderen, iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 22:51
aansteker
aansteker is offline
Ja, natuurlijk dat vind ik ook ! Maar zo kijken andere mensen er niet tegen aan, dat weet je zelf ook. Dus ik bedoel als mensen weer is lezen "Jonge op lowlands gestorven aan overdosis drugs"
dus dat soort teksten, kijken mensen sneller anders tegen drugs aan, ik vroeger trouwens ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Soorten XTC
KROKOBIL
10 28-11-2012 15:26
Drugs & Alcohol Ritalin (ADHD-medicijnen), om beter te presteren of voor de lol/ drugseffect.
IVO2010
4 19-05-2010 15:29
Drugs & Alcohol ayahuasca for sale
bezoekert
14 17-01-2004 09:36
Drugs & Alcohol Pma?!
coopergirl
23 08-11-2003 14:05
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.