Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 10:40
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Wie heeft 'm al gezien? Wie wil 'm uberhaupt zien(ivbm met spoilers)?

Ik moet toegeven dat de verleiding voor mij gewoon te groot was . Maar dat ziet er echt vet mooi uit! Gandalf is veranderd.... je ziet Faramir, Eowyn, Gollum, een stuk uit de slag van Helm's Deep en nog een aantal andere dingen. Maar meer ga ik denk ik maar niet verklappen

PS voor degenen die 'm willen downloaden... ik heb m op kazaa staan, en de URL zal ik nog fftjes opzoeken.
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 11:34
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ik ga naar de bios
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 11:46
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Prachtig shot van Aragorn die de deuren van Edoras openduwt.

Ik had de baggerqualiteit bootleg al gezien, ben 'm afgelopen donderdag toch nog in de bios gaan zien (de laaste keer dat 'ie daar draaide)

Mooi shot van Treebeard, Helms' Deep zien er reuze spannend uit (maar waarom zijn er elves aanwezig!?) (was dat Haldir?)
Theoden klinkt goed, dat sombere, Eowyn is prachtig, Grima lijkt precies goed...

Het einde van de preview is geweldig, 't gaat stil en ik hoorde m'n eigen hart even heel hard kloppen!
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:36
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Waah! ik ga er zeker heen!!! Als je geen kazea heb, waar moet je hem dan vandaan halen? Kan je hem ook van een site downloden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 16:28
Verwijderd
Laat zieieieien... waar heb je 'm vandaan...??

Wat rotten die spoilers nou, je hebt het boek toch zeker al gelezen, verhaal kan niet meer verpest worden
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:50
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik geloof dat de bootleg hier te downloaden is.

Volgens mij is 't inderdaad Haldir op Helms' Deep, kijk maar....

naar 't plaatje
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:49
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Die scene waar Gandalf the White voor het eerst verschijnt ziet er prachtig uit...ook die beelden van Helm's Deep zijn goed.

Treebeard ziet er nogal vreemd uit maar dat is vast omdat je weinig van hem ziet....

Enfin, nog 8 maanden wachten
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:29
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Prachtig shot van Aragorn die de deuren van Edoras openduwt.

Ik had de baggerqualiteit bootleg al gezien, ben 'm afgelopen donderdag toch nog in de bios gaan zien (de laaste keer dat 'ie daar draaide)

Mooi shot van Treebeard, Helms' Deep zien er reuze spannend uit (maar waarom zijn er elves aanwezig!?) (was dat Haldir?)
Theoden klinkt goed, dat sombere, Eowyn is prachtig, Grima lijkt precies goed...

Het einde van de preview is geweldig, 't gaat stil en ik hoorde m'n eigen hart even heel hard kloppen!
Er zijn inderdaad wat Elf-achtige boogschutters te zien bij Helm's Deep! De helmen dan vooral. Maar ehhhhm waar zien jullie Treebeard?????? Ik heb de trailer een paar keer gezien, zonder iets Treebeard-achtigs te zien Maar de kwaliteit van mijn trailer is om nachtmerrie van te krijgen. Bedoelen jullie dat gedaante dat bij maanlicht te zien is, na een shot van Eowyn?

[edit] En Faramir('t Is Faramir wel toch?) is precies zoals ik hem mij voorstelde. Hij ziet tenminste wat slimmer(en onschuldiger) uit de ogen als Boromir, en toch ook nog wel aardig krachtig. Vooral met dat harnas, als ie op een paard rijdt.[/edit]
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 16:31.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:37
Verwijderd
Goed kijken naast pippin ergens in de trailer.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:52
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
*heeft Treebeard gevonden*

Ik heb nog wat meer info! En het lijkt echt vet supermooi! Ik heb ook een mooiere trailer, meer kwaliteit. Het enige nadeel is de chinees die erdoorheen lult. Maar de kwaliteit is echt al 1000 keer beter!

De trailer:

http://server4.bluedomino.net/www/bd...tt_trailer.asf

Meer info, plaatjes etc:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,5-2002170444,00.html


Meer volgt
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:47
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Kupu schreef:

En Faramir('t Is Faramir wel toch?) is precies zoals ik hem mij voorstelde. Hij ziet tenminste wat slimmer(en onschuldiger) uit de ogen als Boromir, en toch ook nog wel aardig krachtig. Vooral met dat harnas, als ie op een paard rijdt.


Dat is Eomer.


Dit is Treebeard:
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:48
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
oh, screencaptures hier:

http://www.theonering.net/movie/prev...tage01_01.html
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:24
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:




Dat is Eomer.
OK, maar hoe zit het met dat andere stukje.



Hierboven staat een screenshot. Volgens mij is dat wel Faramir. Of zit ik er weer helemaal naast?
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:35
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Kupu schreef:
Hierboven staat een screenshot. Volgens mij is dat wel Faramir. Of zit ik er weer helemaal naast?
Dat is idd Faramir
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:30
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Anonymous John schreef:
Enfin, nog 8 maanden wachten

Mwoaaaah, op pretest dvd kwaliteit al over een maand of 2, 3 denk ik. Maja, dan moetie wel via via aankomen he

De vorige pretest dvd was echt super kwaliteit, 5:1 dolby digi, alleen wel vreselijk irritant om de 20 mins ofzo zon test tekstje. Maar toch vette kwaliteit. Let's say dat ik niet kon wachten om em thuis nog es te kijken. Zodra ie uitkomt op dvd ga ik em natuurlijk zekersteweten kopen. Maar als ik aan ttt kan komen, op die vette kwaliteit, ga ik em zeker kijken --> en daarna natuurlijk nog in de bios en daaaarna weer op dvd
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:59
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
AJMouse schreef:
Mwoaaaah, op pretest dvd kwaliteit al over een maand of 2, 3 denk ik. Maja, dan moetie wel via via aankomen he

De vorige pretest dvd was echt super kwaliteit, 5:1 dolby digi, alleen wel vreselijk irritant om de 20 mins ofzo zon test tekstje. Maar toch vette kwaliteit. Let's say dat ik niet kon wachten om em thuis nog es te kijken. Zodra ie uitkomt op dvd ga ik em natuurlijk zekersteweten kopen. Maar als ik aan ttt kan komen, op die vette kwaliteit, ga ik em zeker kijken --> en daarna natuurlijk nog in de bios en daaaarna weer op dvd
Trailers, previews en spyfoto's vind ik leuk, maar de hele flm kijken voordat ie in de bios uitkomt... na dat niet. Ik vind gewoon dat je m de eerste keer in der bios moet zien. Gewoon omdat het geluid daar prachtig is, omdat het beeld daar groot is. Je zit er daar gewoon meer in. Dat vind ik het leuke, en daarom wil ik hem ook de eerste keer in de bios zien.

Maar als ik m ook thuis kan kijken daarna... dat zou wel leuk zijn (daar heb ik Kazaa voor)
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:33
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef:



Mwoaaaah, op pretest dvd kwaliteit al over een maand of 2, 3 denk ik. Maja, dan moetie wel via via aankomen he

De vorige pretest dvd was echt super kwaliteit, 5:1 dolby digi, alleen wel vreselijk irritant om de 20 mins ofzo zon test tekstje. Maar toch vette kwaliteit. Let's say dat ik niet kon wachten om em thuis nog es te kijken. Zodra ie uitkomt op dvd ga ik em natuurlijk zekersteweten kopen. Maar als ik aan ttt kan komen, op die vette kwaliteit, ga ik em zeker kijken --> en daarna natuurlijk nog in de bios en daaaarna weer op dvd
Niet overdrijven, FOTR kwam pas na een paar weekjes als rip uit. Zo'n hekelijk aan mensen die opscheppen: joh, ik heb FOTR al VOOR dat ie in de bios was!!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:14
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
dus toch Enten! ik wou de trailer ook in de bios zien maar ja , toen draaide ie al nie meer GRRR . Met mijn telefoonmodem is dat filmpje in geen week te downen, maar zie je veel van de enten? Zie je de torens? Vertel!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2002, 18:44
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
zie je veel van de enten? Zie je de torens? Vertel!
het enige stukje met een ent is hierboven wel te zien, in een post van Dark Angel dacht ik. En je ziet wel een paar torens, maar vooral veel van de slag van Helm's Deep...
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:36
Verwijderd
heb ik die trailer gedowned, is het een .mov....die kan ik niet afspelen ofzo...wat is een goeie mov. speler?

zo effe tussendoor
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 22:27
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
CycLoner schreef:


Niet overdrijven, FOTR kwam pas na een paar weekjes als rip uit. Zo'n hekelijk aan mensen die opscheppen: joh, ik heb FOTR al VOOR dat ie in de bios was!!!

Ja daar kan ik ook niet tegen dus. Een kennis van me zegt dat ook totdat je vraagt of je em dan mag kijken, dan issie em opeens kwijt.. yeah right.

Maar deze rip had ik trouwens pas een paar maanden ná FOTR dus das geen overdrijven..!

En TTT, sjah ik weet niet wanneer ik die krijg, maar mn neef zegt em dus over 2 maandjes te hebben, en natuurlijk geloof ik dat niet meteen, maar ik hou het wel aan, ik blijf positief denken, want het zou wel fantastisch zijn. En om mijn positief denken te ondersteunen zet ik het ook trots genoeg op een forum
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 08:17
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
danique2 schreef:
heb ik die trailer gedowned, is het een .mov....die kan ik niet afspelen ofzo...wat is een goeie mov. speler?

Quicktime 5 is wel goed
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:25
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
CycLoner schreef:


Niet overdrijven, FOTR kwam pas na een paar weekjes als rip uit. Zo'n hekelijk aan mensen die opscheppen: joh, ik heb FOTR al VOOR dat ie in de bios was!!!
Een jongen bij mij op school heeft een broer op een universiteit, en daar is een campusnet. En daar staan de films al een tijdje online voordat hij in de bios is in Nederland verschijnt. En dat is geen gezwets, want ik heb hem wil films zien verhuren en zo...
Ik weet natuurlijk niet of dit ook voor Lord of the Rings geldt, maar het is dus wel mogelijk.
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:


Een jongen bij mij op school heeft een broer op een universiteit, en daar is een campusnet. En daar staan de films al een tijdje online voordat hij in de bios is in Nederland verschijnt. En dat is geen gezwets, want ik heb hem wil films zien verhuren en zo...
Ik weet natuurlijk niet of dit ook voor Lord of the Rings geldt, maar het is dus wel mogelijk.
Voordat ze in NEDERLAND uitkomen meestal ja. Films zoals Hearts in Atlantis komen natuurlijk allang als rip uit als ze al vorig jaar in de VS uitkwamen. Laat ik het dan zo stellen; er is altijd een vertoning geweest van de film voordat er een rip uitkomt. En twee maanden voor zo'n vertoning is belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:26
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
CycLoner schreef:


Voordat ze in NEDERLAND uitkomen meestal ja. Films zoals Hearts in Atlantis komen natuurlijk allang als rip uit als ze al vorig jaar in de VS uitkwamen. Laat ik het dan zo stellen; er is altijd een vertoning geweest van de film voordat er een rip uitkomt. En twee maanden voor zo'n vertoning is belachelijk.
we raken wel een beetje erg ver offtopic
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:


we raken wel een beetje erg ver offtopic
Sorry Zal niet meer gebeuren
Om het maar even ontopic te maken: uh....LOTR rules
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:38
Verwijderd
Het voorstukje is gewoon het beste in de bioscoop, het was dan wel de 2e x dat ik erheen ging maar die 5,50 heb ik er wel voor over...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:47
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
CycLoner schreef:


Sorry Zal niet meer gebeuren
Om het maar even ontopic te maken: uh....LOTR rules
Er zitten af en toe wel foutjes in deel 1 bijvoorbeeld aan het einde, dan loopt Aragorn over allemaal dode Uruk-Hai naar Boromir toe, op een gegeven moment springt Aragorn er min of meer over 1 heen, en als hij voorbij is, komt die Uruk-Hai zomaar half overeind Zal zometeen wel fftjes een paar screenshots maken.

en de zwaarden die zijn nogal buigzaam, soms dan trillen ze en dan lijken het net een stel dunne staafjes alluminium :-|(hoort dat zo of is dat ook zoiets?)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:58
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Kapee schreef:
komt die Uruk-Hai zomaar half overeind
Kan toch? die orc is waarschijnlijk stervende

Citaat:
en de zwaarden die zijn nogal buigzaam, soms dan trillen ze en dan lijken het net een stel dunne staafjes alluminium :-|(hoort dat zo of is dat ook zoiets?)
De zwaarden waren allemaal echt (en gemaakt door een ouderwetse wapensmid) Zwaarden zijn inderdaad behoorlijk buigzaam, anders zouden ze veel te makkelijk breken. De meeste soorten zwaarden kan je in een halve circel buigen - als je ze loslaat zwiepen ze gelijk terug recht. Op de goede manier getemperd staal is best buigzaam hoor
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:10
Kapee
Kapee is offline
Hier ligt die Uruk-hai nog normaal.


Hier komt de Uruk-hai wat in beweging, hij kan natuurlijk aangestoten zijn...


Hier ligt ie nog steeds half overeind(nog hoger als hierboven), lijkt mij vrij sterk... Aanstoten is dus eigenlijk wel uitgesloten. Maar eigenlijk moet je het gewoon een keertje zien gebeuren, dan zie je het veel duidelijker als met deze screenshots(van bar slechte kwaliteit)

En ja ik heb de hele film op de harde schijf
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:17
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
De zwaarden waren allemaal echt (en gemaakt door een ouderwetse wapensmid) Zwaarden zijn inderdaad behoorlijk buigzaam, anders zouden ze veel te makkelijk breken. De meeste soorten zwaarden kan je in een halve circel buigen - als je ze loslaat zwiepen ze gelijk terug recht. Op de goede manier getemperd staal is best buigzaam hoor
Ja ik wist dta van die ouderwetse wapensmid, dus ik had al zo'n vermoeden. Maar het lijkt wel wat speelgoedzwaardje-achtig. Maar ik wist dus niet dat je een zwaard soms wel in een halve cirkel kan buigen Van degens en zo is het wel logisch, maar een gewoon ouderwets zwaard... dat had ik niet verwacht.
Ik heb trouwens in Tsjechië wel eens een middeleeuws zwaard vastgehouden(je hebt daar van die kraampjes, daar maken ze zelf en kan je ze kopen), en dat zag er allemaal zeer robuust en onbuigzaam uit. Daar zal die verwarring waarschijnlijk door komen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:18
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ik wacht op de film
ik lees nu het boek en heb net dat Twee Torens gedeelte uit dus weet ongeveer hoe het zal gaan

maar ik heb geduld en wacht tot ie in de bios is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio lotr2 extended dvd?
Retinite
21 03-09-2003 21:57
Films, TV & Radio Lord of the Rings
Lupa
98 27-07-2003 12:35
Films, TV & Radio Lord Of The Rings
Luca
23 27-08-2002 19:24
Films, TV & Radio Movies 2002
pisseoff
13 05-07-2002 17:30
Films, TV & Radio LotR:Two Towers trailer in Nederland
Dark Angel
5 28-03-2002 20:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.