Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 18:01
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
ik wordt er namelijk nog wel eens mee gepest haha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 19:53
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Aangezien DBZ een achterlijk programma is ben je idd zielig...maar treur niet, er zijn genoeg andere DBZ fans op dit forum met wie je samen kan rondhangen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:58
L Boksha
Avatar van L Boksha
L Boksha is offline
Heh.
__________________
完璧な物語だ!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:58
PFP
PFP is offline
Mag je toch helemaal zelf weten ook al vind ik er niets aan. Er zijn inderdaad vele andere DBZ fans van jou leeftijd
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:03
Verwijderd
whehehe
Ik = 19 en DBZ fan!

Duzzz.....
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:04
Bertske
Avatar van Bertske
Bertske is offline
Citaat:
eddie schreef:
whehehe
Ik = 19 en DBZ fan!

Duzzz.....
... dan ben je nog zieliger.
__________________
Eddy Wally is gaaf...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Is het heel erg als ik vraag wat DBZ is?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:14
PV
PV is offline
Citaat:
Juice schreef:
Is het heel erg als ik vraag wat DBZ is?
Dragonball.. een soort tekenfilm.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:24
Verwijderd
Tja, ik ben er nooit dol op geweest (kan me niet herinneren ooit 1 aflevering gezien te hebben), maar als jij er lol aan beleeft: wat let je?!?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Aaah, Dragonball.... dat ken ik wel... ik bracht het alleen niet zo gauw in verband met de afkorting....
Ik heb het nooit echt gekeken, één keer een heel klein stukje, maar ik heb bij voorbaat al een afkeer van Japanse tekenfilms omdat ik kotsmisselijk wordt van de amateuristische animatie en belachelijke tekenstijl. Heb ook altijd al een hekel gehad aan Pokémon en al zijn misschien wel nog slechtere klonen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:25
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik snap niet waarom mensen tekenfilms zielig vinden
Ik bedoel...eenieder heeft zijn eigen smaak en de meeste mensen die DBZ volgen zijn tussen de 12 en 20...en dat is heus geen kleine groep hoor (anders was het allang van tv), alleen durven de mensen er niet voor uit te komen omdat ze bang zijn dat ze gepest worden...

en ja...ik volg het ook, maar dan wel de originele afleveringen in het japans met engelse ondertiteling
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:32
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
nee
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef:
.....de amateuristische animatie en belachelijke tekenstijl...
Belachelijke tekenstijl, ok, dat is relatief, voor iedereen anders wat ie mooi vindt. Maar amateuristische animatie?!! Zelfs relatief kleine producties in japan hebben betere animatie dan westerse tekenfilms.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef:
Aaah, Dragonball.... dat ken ik wel... ik bracht het alleen niet zo gauw in verband met de afkorting....
Ik heb het nooit echt gekeken, één keer een heel klein stukje, maar ik heb bij voorbaat al een afkeer van Japanse tekenfilms omdat ik kotsmisselijk wordt van de amateuristische animatie en belachelijke tekenstijl. Heb ook altijd al een hekel gehad aan Pokémon en al zijn misschien wel nog slechtere klonen.

Hier spreekt een leek.

Pokemon is juist een van de slechtste anime klonen, duidelijk bedoeld voor kleine kinderen. Anime en manga, waar het uiteindelijk van af is geleid, is beslist niet alleen maar bedoeld voor kleine kinderen.

De belachelijke tekenstijl - jij durft, hee. Ik heb het idee dat de enige anime die jij gezien hebt DBZ en Pokemon zijn... Kijk eerst een beetje rond voor je zulke uitspraken doet, ok?

De animatie zelf is idd niet bijzonder goed, voor mijn gevoel met name omdat anime alleen maar geanimeerde manga is... *verwijst naar de manga (strips)*

Enne over DBZ - ik kan moeilijk zeggen dat het triest is, omdat ik het zelf ook keek Maareh, het probleem met DBZ is dat het verhaal ronduit slecht is, na een paar afleveringen weet je wel hoe het zit.... Het zijn de personages die het interessant maken, vandaar dat ik tegenwoordig meer in de fanwereld zit dan het ook echt nog kijk...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 22:12
DannyH
DannyH is offline
Citaat:
eddie schreef:
whehehe
Ik = 19 en DBZ fan!

Duzzz.....
DBZ kicks fucking ass
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 22:24
Verwijderd
Ontzettend zielig.

(BIG )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Bertske schreef:


... dan ben je nog zieliger.
Ach ja, ik durf er tenminste voor uit te komen hč?

Maar wat ik me afvroeg: wat wordt verstaan onder 'fan'?
Iemand die echt al het mogelijke wil hebben wat ervan te koop is, of gewoon iemand die het leuk vindt?

Wanneer het het 2e is, moet ik ook zeggen dat ik Pokémon-fan ben. Dit is echt vet gaaf; hoe ze met één woordje (Pikachu) zo enorm veel emoties/betekenissen/zinnen kunnen maken...
Echt geweldig!

Maar goed... ik draaf weer door
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Morgan schreef:



Hier spreekt een leek.

Pokemon is juist een van de slechtste anime klonen, duidelijk bedoeld voor kleine kinderen. Anime en manga, waar het uiteindelijk van af is geleid, is beslist niet alleen maar bedoeld voor kleine kinderen.

>>> Heb ik ook niet gezegd

De belachelijke tekenstijl - jij durft, hee. Ik heb het idee dat de enige anime die jij gezien hebt DBZ en Pokemon zijn... Kijk eerst een beetje rond voor je zulke uitspraken doet, ok?

>>>Okay, ik weet er wat weinig van af, maar de Japanse tekenfilms die ik ken zijn soms behoorlijk belachelijk getekend.

De animatie zelf is idd niet bijzonder goed, voor mijn gevoel met name omdat anime alleen maar geanimeerde manga is... *verwijst naar de manga (strips)*

>>>Ik heb er idd nooit echt naar gekeken, maar ik dacht dat dat van die schuivende poppetjes waren, waarbij alleen de mond beweegt als ze praten... Of je ziet een aflevering lang stilstaande beelden van figuren die in de meest bizarre houdingen tegen een gekleurde achtergrond absurde oerkreten uitslaan.

Enne over DBZ - ik kan moeilijk zeggen dat het triest is, omdat ik het zelf ook keek Maareh, het probleem met DBZ is dat het verhaal ronduit slecht is, na een paar afleveringen weet je wel hoe het zit.... Het zijn de personages die het interessant maken, vandaar dat ik tegenwoordig meer in de fanwereld zit dan het ook echt nog kijk...
Okee, ik weet er weinig van af. Ik zal eens een aflevering helemaal kijken om een echt oordeel te kunnen krijgen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-04-2002, 16:28
Verwijderd
Och ik vind het een behoorlijk trieste serie, maar goed ieder diertje z'n pleziertje ja toch...

ik bedoel we hebben allemaal wel iets raars. Ik vind Belle en het Beest en Alfred J. Kwak weer goed... dus echt recht van spreken heb ik niet...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:38
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
DBZ is echt zo kansloos... ik krijg nog steeds mensen van boven de 20 jaar in de winkel die vragen naar DVD"s van DBZ.... hebben ze ook nog zo'n t-shirt aan....

Serieus... wanneer worden deze mensen volwassen??
__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:04
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
wie zijn jullie om daar over te oordelen? als iemand lekker dbz wil kijken, laat m dan toch! hij doet er toch niemand kwaad mee? verde rben ik het volledig met morgan eens: er is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel betere anime, dat ook veel mooier gemaakt is en het probleem met dbz is idd dat het verhaal sucks..maar het is belachelijk om over alle anime te oordelen als je alleen pokemon en dbz kent..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:33
woefke
Avatar van woefke
woefke is offline
Ik ken iemand en die is 19 . Ik heb daar helemaal geen problemen mee ! Dus in mijn ogen ben je niet zielig .
__________________
Hey you, yes you, stop reading my signature. STOP GODDAMMIT, it doesn't concern u. allright happy now, you've read the end
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:40
Verwijderd
Citaat:
woefke schreef:
Ik ken iemand en die is 19 . Ik heb daar helemaal geen problemen mee ! Dus in mijn ogen ben je niet zielig .
En ik ken ook iemand die 49 is, waar ik ook geen probelemen mee heb...

Je legt een vreemde link tussen 'leeftijd' en 'geen probelemen mee hebben', zonder Dragon Ball Z te noemen...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:58
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
uhm bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:01
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
eddie schreef:

Ach ja, ik durf er tenminste voor uit te komen hč?

Maar wat ik me afvroeg: wat wordt verstaan onder 'fan'?
Iemand die echt al het mogelijke wil hebben wat ervan te koop is, of gewoon iemand die het leuk vindt?

Wanneer het het 2e is, moet ik ook zeggen dat ik Pokémon-fan ben. Dit is echt vet gaaf; hoe ze met één woordje (Pikachu) zo enorm veel emoties/betekenissen/zinnen kunnen maken...
Echt geweldig!

Maar goed... ik draaf weer door
nouw ik weet niet of ik echt fan ben ik heb wel veel van dbz maar echt niet alles
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 20:09
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik ben een fan in zoverre dat ik mijn eigen muziekclipjes maak met DBZ afleveringen van o.a. The Offspring en Linkin Park
En ik kijk dus de originele afleveringen die voorlopig nog niet worden uitgezonden hierzo...
Oh ja...en ik heb een aantal van die spelletjes op de SNES en PSX
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:24
woefke
Avatar van woefke
woefke is offline
Citaat:
eddie schreef:

En ik ken ook iemand die 49 is, waar ik ook geen probelemen mee heb...

Je legt een vreemde link tussen 'leeftijd' en 'geen probelemen mee hebben', zonder Dragon Ball Z te noemen...
hehe
__________________
Hey you, yes you, stop reading my signature. STOP GODDAMMIT, it doesn't concern u. allright happy now, you've read the end
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:42
Verwijderd
Ook ik kijk wel 'ns Dragonball Z.

Lekker belangrijk wat anderen daarvan vinden; ik vind het wel aardig zo nu en dan. Niet dat ik er t-shirts van zou kopen ofzo hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:47
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ach en ik vind Pokémon en Shinzo ook leuk...(commerciële shit)

misschien moet er s gekeken worden naar opleiding
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef:


Okee, ik weet er weinig van af. Ik zal eens een aflevering helemaal kijken om een echt oordeel te kunnen krijgen.
Na een aflevering weet je nog nauwelijks iets... maar goed, 't is ook wreed om je de hele serie te laten kijken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:08
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
ikke 14+fan.

niet zo errug dat mn hele kamer volhangt met dbz stuff, maar gewoon fan
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:49
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Zielig, triest, betreurenswaardig
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:55
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
16 en ik kijk het ook regelmatig. Zowat elke dag eigenliijk. Ik vind tenminste dat het heel wat beter is dan Pokemon en Shinzu(Digimon is het noemen niet waard)... Maar ik ken ook wel een meisje van 16 die het ook hartstikke leuk vindt. En bij ons op school is het ook heel normaal als je ernaar kijkt, en het leuk vindt. Zelfs mijn vader heeft het een tijdje gevolgd dus ehhhh... je bent pas zielig als je iemand op zoiets aan gaat kijken!!!
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
wie zijn jullie om daar over te oordelen? als iemand lekker dbz wil kijken, laat m dan toch! hij doet er toch niemand kwaad mee? verde rben ik het volledig met morgan eens: er is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel betere anime, dat ook veel mooier gemaakt is en het probleem met dbz is idd dat het verhaal sucks..maar het is belachelijk om over alle anime te oordelen als je alleen pokemon en dbz kent..
Maar ik ken meer dan DBZ en Pokémon.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Na een aflevering weet je nog nauwelijks iets... maar goed, 't is ook wreed om je de hele serie te laten kijken
Ik kan in ieder geval kijken of het idd schuivende poppetjes zijn waarbij alleen de mond beweegt, en die soms een aflevering lang tegen een felle chtergrond onder de noemer 'gevecht' in de meest bizarre houdingen absurde oerkreten uitslaan.... de animatie zal niet per aflevering enorm verschillen...
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:33
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Kupu schreef:
16 en ik kijk het ook regelmatig. Zowat elke dag eigenliijk. Ik vind tenminste dat het heel wat beter is dan Pokemon en Shinzu(Digimon is het noemen niet waard)... Maar ik ken ook wel een meisje van 16 die het ook hartstikke leuk vindt. En bij ons op school is het ook heel normaal als je ernaar kijkt, en het leuk vindt. Zelfs mijn vader heeft het een tijdje gevolgd dus ehhhh... je bent pas zielig als je iemand op zoiets aan gaat kijken!!!
juist laat iedereen toch lekker kijken wat ie wil..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-04-2002, 16:50
x Gurl x
x Gurl x is offline
Neej hor, kvin ut ook leuk, vooral erg grappug. En Pokemon vind ik BTW ook errug leuk. Digimon en die shit dus niet, das gwoon na-aperij.
__________________
LievuR TonguH MeT 1 DraaK, DaN GevingerD WorduH DooR KapiteiN HaaK!

Laatst gewijzigd op 17-04-2002 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 19:27
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
sommige fans zijn inmiddels al 25 ...

(nee niet ik)...

Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 14:19
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
als je een paar episodes kijkt ben je der snel verslaafd aan net als bij mij is gebeurt!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:28
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
niceman1984 schreef:
als je een paar episodes kijkt ben je der snel verslaafd aan net als bij mij is gebeurt!
ik ook... alleen we kunnen het nu niet meer ontvangen... (zielige ik )
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 12:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
x Gurl x schreef:
Neej hor, kvin ut ook leuk, vooral erg grappug. En Pokemon vind ik BTW ook errug leuk. Digimon en die shit dus niet, das gwoon na-aperij.
na-aperij zou ik het niet noemen... zulke series zijn in Japan al heel lang in. Ook al te zien aan de Tamme Kots en de Furbie die zo populair waren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 20:57
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nou ja... als jij dat nou leuk vind...

Hoewel... laatst bij de boekhandel stond er een meisje van 17 voor me die een DBZ plaatjesalbum kocht... je weet wel, van die plakplaatjes... _dat_ vind ik toch wel behoorlijk triest. :/
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 22:01
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik ben 18 en een grote fan van de serie (posters enzo hoef ik niet)
Ik kijk elke dag of dr al weer nieuwe engelse eps uit zijn om te downen, en et blijft leuk. Als iemand mij dan kinderachtig vindt, dan moet die persoon zich maar met zn eigen zaken bemoeien. Ik vind et leuk, en wat een ander dr van vind kamme aan me reet roesten.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 09:49
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Ik ben 18 en een grote fan van de serie (posters enzo hoef ik niet)
Ik kijk elke dag of dr al weer nieuwe engelse eps uit zijn om te downen, en et blijft leuk. Als iemand mij dan kinderachtig vindt, dan moet die persoon zich maar met zn eigen zaken bemoeien. Ik vind et leuk, en wat een ander dr van vind kamme aan me reet roesten.
*klapt* JUIST!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:00
Verwijderd
JAH IK VIN DA ZIELIG..
(ik vergelijk DBZ met pokemon & digimon)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:10
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Als iemand mij dan kinderachtig vindt, dan moet die persoon zich maar met zn eigen zaken bemoeien. Ik vind et leuk, en wat een ander dr van vind kamme aan me reet roesten.

agree
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:25
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
wat ís DBZ?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:33
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vind het zielig om het feit dat het een domme,lelijke, nietzeggende tekenfilm is. Mn ex van 24 kijkt er nog naar, das pas zielig, maar dr zijn dr wel meer van die leeftijd die er naar kijken. Waarom, daar probeer ik nog achter te komen.Echt oppervlakkig gewoon.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
SE schreef:
JAH IK VIN DA ZIELIG..
(ik vergelijk DBZ met pokemon & digimon)


Leek. Dat is ongeveer hetzelfde als Alladin met Cow and Chicken vergelijken. Alleen omdat ze allebei in het westen gemaakt zijn. (ok, pokemon is een beetje kinderachtiger dan beide hierboven, maar ik kon geen westerse tekenfilm voor kleine kinderen bedenken...)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Ik vind het zielig om het feit dat het een domme,lelijke, nietzeggende tekenfilm is. Mn ex van 24 kijkt er nog naar, das pas zielig, maar dr zijn dr wel meer van die leeftijd die er naar kijken. Waarom, daar probeer ik nog achter te komen.Echt oppervlakkig gewoon.
Weer

Ik ga hier niet eens meer op in. Maar je mening is oppervlakkiger dan DBZ.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.