Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2011, 22:19
Verwijderd
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn klachten niet dringend genoeg zijn om op mijn jonge leeftijd onder het mes te moeten om de zenuwen aan de binnenkant van mijn elleboog te verleggen. Wat goed nieuws is natuurlijk. Nu moet ik proberen om met ergonomische hulpmiddelen te gaan werken aan de computer. Het beste is op dit moment een soort 'wave', een kussen waar je met je ellebogen op steunt, voor aan je bureau te haken. Alleen heb ik geen idee waar je zoiets kunt halen. Zou de mediamarkt zoiets hebben?



Zoiets als dit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 12:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Met googlen trof ik al gauw een of andere vergelijkingssite met gelpads voor toetsenborden. Klik een product en ze geven winkels waar dat zou kunnen zijn. Het leek wel fors aan de prijs te zijn;
http://www.twenga.nl/dir-Computer,To...enbord-en-muis


Of je zou zelf zoiets kunnen fabriceren als je het echt niet kunt vinden of betalen? De meeste markten hebben een kraam met van dat schuimrubber (voor bedden) waar je voor een euro of vijf een enorme baal van kunt kopen. Je kunt het zelf met een zaag of mes in elke vorm snijden die je nodig hebt.

Bekleed het wellicht om het schoon te houden en hoppa.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 14:39
Verwijderd
Ik denk dat winkels waar ze kantoormeubelen verkopen zoiets wel hebben. En aangezien jij het nodig hebt vanwege klachten, kun je het zelfs misschien vergoed krijgen. Daar zou ik zeker naar informeren als ik jou was!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 14:56
Verwijderd
Ik heb er intussen gevonden. Ze zijn vrij prijzig idd, maar op het werk wordt hij voor mij aangeschaft. Alleen 1 voor bij mij thuis zou ik dan nog moeten hebben. Het Vlaams Fonds vergoed wel dingen, maar daar moet je eerst aanvragen voor je iets kan kopen en dat kan wel een tijdje duren en het is dringend. En anders neem ik hem maar mee op en neer ofzo .
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 18:15
-Richard-
-Richard- is offline
anders leg je er gewoon een kussen onder ? Staat misschien wat slordig maar werkt ook prima!
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.