Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2013, 14:56
jordy95j
Avatar van jordy95j
jordy95j is offline
heey,
ik ben jordy en ben 18 jaar.

ik zie veel topics waarin mensen advies of hulp vragen en dacht dat ik daar wel mee zou kunnen helpen!!1

als je een vraag hebt over seks maar ook over andere dingen stuur me dan gerust een berichtje(PM)

leeftijd maakt me niks uit en ook niet of je jongen of meisje bent of je voorkeur..(dus bi,gay of lesisch)

als je wilt kan ik je ook mijn mail gaven in een privebericht of whatsapp.

gr. jordy
Oud 21-07-2013, 15:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Waarom zouden mensen jou persoonlijk moeten benaderen?
Oud 21-07-2013, 15:08
jordy95j
Avatar van jordy95j
jordy95j is offline
nou omdat je misschien niet alles openbaar in een forum durft te zeggen waar iedereen het kan lezen.. en je dus liever iemand hebt die buiten jou probleem staat en dus op een ander manier naar het probleem kijkt en dus een andere oplossing vind..

daarom dit topic zodat als mensen daar behoeften aan hebben ze hun probleem of verhaal bij mij kwijt kunnen en ik ze er mee kan proberen helpen
Oud 21-07-2013, 15:09
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Ja dit lijkt me overbodig, alles op dit forum kun je anoniem doen, dus waarom alleen jou benaderen?

Je hebt ook al een topic in CG dus waarom hier nog weer iets plaatsen?
Oud 21-07-2013, 15:12
jordy95j
Avatar van jordy95j
jordy95j is offline
als het jou overbodig lijkt dan is dit topic dus niet voor jou...

Oud 21-07-2013, 15:13
jordy95j
Avatar van jordy95j
jordy95j is offline
en misschien mag ik meer dan 1 topic hebben... en ze hebben een ander onderwerp
Oud 21-07-2013, 15:13
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Klopt, en ik denk dat niemand hier daar zin in heeft en dat het niet de bedoeling van dit forum is dat je jezelf aanbied als seksuele praatpaal.

Edit: maar dat is aan de forumbazen.

Laatst gewijzigd op 21-07-2013 om 15:20.
Oud 21-07-2013, 15:21
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Vind de reden die je geeft idd een beetje raar jordy, een forum is sws anoniem.
Oud 21-07-2013, 15:26
jordy95j
Avatar van jordy95j
jordy95j is offline
graag alleen reacties als je vragen hebt over het onderwerp!!! als je alleen negatieve comentaar hebt over de rede van dit topic of andere negatieve reacties doe dat dan lekker per privebericht..

en als je dit topic overbodig vind dan zijn jou reacties dat ook. dus doe dan met jou reacties zoals je zou willen dat wat ik met dit topic zou hebben gedaan....NIET POSTEN DUS!!!!
Oud 21-07-2013, 15:37
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Als ik een topic onnodig vind dan zeg ik daar gewoon wat van. Dit is verdomme noord-korea niet, dit is internet.
Oud 21-07-2013, 15:38
Verwijderd
Nutteloos topic. Als je zo nodig je maagdelijkheid wilt tentoonstellen kan je dat lekker in topics doen waar mensen vragen stellen.
Oud 21-07-2013, 15:40
jordy95j
Avatar van jordy95j
jordy95j is offline
ja maar om nou 3 x te posten dat je dit topic overbodig vind slaat nergens op.. heb je dan echt niks anders te doen met je leven dan te de heletijd dingen te posten op een topic waar je toch niks aan vind??

als je dat wilt is mij best maar dit is de laatste reactie op die onnodige haat hier!!!
Oud 21-07-2013, 15:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Het lijkt míj toevallig een prettiger idee als het wel openbaar is (en iedereen kan meelezen). Want niemand kan met zekerheid zeggen dat je écht alleen wilt helpen en niet stiekem gewoon kwetsbare mensen zoekt die over seks willen praten (want die mensen bestaan ook en hebben ook internet). Verder kan je natuurlijk precies bepalen hoe anoniem je bent en gewoon niet vertellen wie je bent, als je iets anoniem kwijt wilt. Als je mensen wilt helpen is dat fijn, maar reageer dan maar gewoon in hun topics.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid last van allergie?!?! wie kan mij helpen?
mariaatje
25 07-03-2005 21:35
Beleidszaken Help! ik kan niets vinden op Google!
Verwijderd
41 10-03-2004 15:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Help! ik kan niets vinden op Google!
Verwijderd
7 20-02-2004 09:36
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Help! Ik kan niks vinden op Google!
alpha
0 03-02-2004 09:11
Algemene schoolzaken Wie kan mij helpen?
Pucca
3 24-09-2003 17:41
Liefde & Relatie Liefdesproblemen, liefdesverdriet, barst hier maar uit. Misscien kan ik je wel helpen
louis84
10 16-04-2002 22:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.