Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2013, 10:54
Verwijderd
Kan iemand mij hier bij helpen dat zou erg fijn zijn ik vinger enzo maar kan ik meer doen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 12:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het klinkt een beetje gek, maar waar zit je aan tijdens het vingeren? stop je alleen je vinger in je vagina en is dat het, of heb je je clitoris ook al ontdekt? De clitoris is namelijk bij veel vrouwen de enige manier om klaar te komen. Sommige meisjes vinden het ook fijn om de douchekop te gebruiken of iets dat trilt, of om ergens tegenaan te rijden. Experimenteer een beetje met jezelf!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 15:26
Verwijderd
Inderdaad, gewoon een beetje experimenteren wat je lekker/fijn vind, eventueel eens iets anders dan een vinger proberen....
Dildo bijvoorbeeld,
Succes
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 22:12
Yannickje
Yannickje is offline
Vingeren betekent niet alleen dat je met een vinger in je vagina gaat.
Je kan jezelf vingeren door je schaamlipjes of een van de schaamlipjes te strelen en ze eventjes, min of meer harder, sneller, langerzamer tegen je klitje aandrukken.

Of je kan ook, heel voorzichtig, je klitje strelen als je dat leuk vindt. Maar de meeste meisjes die ik ken vinden het niet zo aangenaam hun klitje direct te strelen: het is veel te gevoelig om er plezier bij te beleven.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 22:37
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Inderdaad, gewoon een beetje experimenteren wat je lekker/fijn vind, eventueel eens iets anders dan een vinger proberen....
Dildo bijvoorbeeld,
Succes
Ik denk dat juist een dildo minder goed werkt. Zoals Pluis al zegt: de clitoris (en níet het deel waar je een dildo in zou stoppen ) is het meest gevoelig en deze stimuleren (al dan niet indirect/het gebied eromheen als het te gevoelig is) werkt waarschijnlijk het best als je klaar wilt komen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat juist een dildo minder goed werkt. Zoals Pluis al zegt: de clitoris (en níet het deel waar je een dildo in zou stoppen ) is het meest gevoelig en deze stimuleren (al dan niet indirect/het gebied eromheen als het te gevoelig is) werkt waarschijnlijk het best als je klaar wilt komen.
Ja dat zou inderdaad goed kunnen, maar sommige meiden vinden het heel opwindend om een dildo tussen de benen te laten glijden en af en toe in de vagina en ook over de clitoris heen enzo...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
De Kantine De kunstmatige insaaiminatiekliniek van Dr. van Holland - #545
Verwijderd
35 07-03-2009 10:41
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.