Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2013, 20:33
sooperdooper
sooperdooper is offline
Beste Mensen,

Wat is volgens jullie het protocol van vrijen? Daarmee bedoel ik vanaf versieren tot het einde.

stap 1.
2.
enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 21:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
pf ik zou echt moeten huilen als ik erachter kwam dat ik was versierd volgens een of ander protocol.
stap 1; zoek een leuke partner
stap 2; doe wat er in je opkomt
stap 3; zie waar het eindigt.
sjongejonge.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 11:52
Verwijderd
Er is geen protocol.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 13:29
Rommeltje
Rommeltje is offline
Nou er zijn wel enige richtlijnen.

1. Zoek een leuk meisje die al een beetje interesse toont (oogcontact, lachen, haren achter oor stoppen etc.)
2. Ga naar haar toe, probeer zelfverzekerd over te komen. (laat zien dat je ballen hebt)
3. als ze je nu echt leuk vind dat is het goed, zo niet dan weer naar stap 1
4. ! Niet gelijk gaan bekken, gewoon als een gentleman haar nummer vragen en dan een appje sturen ofzo.
5. Probeer een beetje uniek te zijn in dingen die je zegt, geen "waar kom je vandaan etc." meisjes krijgen vaak van die standaard vragen. Vraag eerder wat haar lievelingskleur is of vertel een leuk verhaal over je vakantie.
6. Ga naar huis en kijk of ze nog steeds interesse toont. Niet para worden als ze lang doet over reageren.
7. Vraag of ze iets leuks wilt doen. Maak duidelijk dat het wel echt een date is en niks "als vrienden".
8. Heb de date enzovoort. Zoen haar als dat moment er is.
9. heb meerdere dates, etc etc.
10. blijf logeren, let er wel op dat haar ouders dat goed vinden en praat met haar over sex enzo.
11. Ga naar haar toe en heb sex jippie.
12. 10-15 min alleen aan haar zitten zonder haar geslacht aan te raken. En vanaf hier moet je het zelf weten. Probeer alleen niet te denken dat alles draait om penetratie, vrouwen komen eerder klaar door je vingers of je tong.

succes
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 15:02
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Ik doe altijd precies hetzelfde. Tekstbook. Werkt altijd, want mensen zijn in geen enkele mate dynamisch en verschillend op gebied van sociale interactie, tieten zijn tieten en ballen zijn ballen. Het is wel wat lastig om het duidelijk uit te leggen, maar ik begin bij het begin en dan doe ik dingen tussendoor totdat ik bij het einde ben. Succes verzekerd.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 17:12
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Stap 1. Niet denken dat er een protocol is.
Stap 2. Er is geen stap 2.

Er zijn ook geen richtlijnen, trouwens. Er is aantrekkingskracht en chemie. Of niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 17:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Geen dingen doen die de ander niet leuk vindt. Wel dingen doen die jullie allebei leuk vinden. Durven vertellen wat je wel en niet leuk vindt, zodat de ander daar rekening mee kan houden. Oh, en oppassen met zwanger worden als je dat niet wilt. En met SOA's. En met mensen die niet leuk/lief voor jou zijn. Zoiets.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 03:02
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Kijk naar een plek tussen de ogen en de neus, door de ontstane tunnelvisie vergeet de ander de wereld om haar heen.

Oja, en heb af en toe eens wat te zeggen.

Er is geen protocol, het is een kwestie van aanvoelen, met de een heb je helemaal niks en met een ander alles.
Toch is er wel wat voor te zeggen; protocol is wat banaal maar het blijkt toch dat mensen vrij eender zijn in hoe ze zich voelen bij sommige dingen; als ik de braingames van afgelopen keer mag geloven tenminste; een rond gezicht wordt betrouwbaarder geacht dan een hoekig, als je met iets positiefs begint gevolgd door iets negatiefs wordt dat positiever opgevat dan andersom e.d.
Dit komt, volgens hun dan omdat je hersenen geleerd hebben de bocht af te snijden om dingen te bepalen en in te schatten puur uit tijdsbesparing, geen idee hoe nuttig het is, maar misschien wel interessant t.o.v. "hoe je te gedragen"

Citaat:
Er zijn ook geen richtlijnen, trouwens. Er is aantrekkingskracht en chemie. Of niet.
Ben ik toch niet helemaal eens, aardige richtlijnen zijn: hygiëne, ken jezelf en weet daar zeker over te zijn, heb aandacht voor de ander (itt alleen met jezelf bezig te zijn), kijk iemand aan die tegen je praat, wees attent...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 07-10-2013 om 04:17.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 06:32
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Noujah, geen protocol.... mensen zijn wel allemaal zo gebouwd bepaalde dingen wel en niet leuk te vinden in grote lijnen. Dikke vrouwen zijn niet aantrekkelijk, stotterende, onverzekerde mannetjes ook niet. Mensen gaan anders om met iemand die ze pas net kennen, dan iemand die ze al paar maand kennen.

Voor zover je daar een protecol op los kan laten kan je denk ik het beste de standaard PUA structuur aanhouden. Maar dat is alsnog geen standaard script dat blind te volgen is. But yeah.. that is The Game we play.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 07:46
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Pua structuur?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 09:06
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Pua structuur?
Ja, van die pick-up artist-onzin.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 09:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ben ik toch niet helemaal eens, aardige richtlijnen zijn: hygiëne, ken jezelf en weet daar zeker over te zijn, heb aandacht voor de ander (itt alleen met jezelf bezig te zijn), kijk iemand aan die tegen je praat, wees attent...
Zelfkennis en zekerheid is inderdaad belangrijk, maar dat geldt sowieso voor het leven. En zaken als aandacht hebben voor de ander lijken me vanzelfsprekend als je in iemand geïnteresseerd bent; daar moet je geen regels voor nodig hebben.

Hygiëne en attent zijn vinden veel vrouwen prettig, veel vrouwen onbelangrijk en veel vrouwen vervelend. Dat soort zaken vind ik te persoonlijk om richtlijnen aan te verbinden.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 10:11
Verwijderd
Hygiëne zou ik eerder ook juist laten vallen onder algemeenheden. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar in 't algemeen wordt op z'n minst van je verwacht dat je niet stinkt, je tanden poetst, je kleren wast, etc.

Verder ben ik het qua discusse eens met Turk, maar qua topic vermoed ik dat TS gewoon een elfjarige knul is zo'n soort stappenplan wil en nog niet snapt waarom dat niet werkt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 22:29
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Hygiëne zou ik eerder ook juist laten vallen onder algemeenheden. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar in 't algemeen wordt op z'n minst van je verwacht dat je niet stinkt, je tanden poetst, je kleren wast, etc.

Verder ben ik het qua discusse eens met Turk, maar qua topic vermoed ik dat TS gewoon een elfjarige knul is zo'n soort stappenplan wil en nog niet snapt waarom dat niet werkt.
Andersom toch minder, ik hou wel van lekker bezweet, viezig en spontaan

Maar natuurlijk dat zijn de "richtlijnen" niet zo zeer een protocol, maar mijn ervaring is toch wel dat een bepaalde manier over het algemeen best aardig werkt en dat hoeven niet de dingen zijn die ik als vent nou persé zo interessant vind om te doen, het kan soms best een spelletje zijn, niet zozeer de seks zelf maar wel het "versieren" dan wel "jagen"
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het ik zit stoned achter de computer topic #67
Wammus
500 18-08-2006 21:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bush naar Europ
Amaryllis
84 10-02-2005 11:49
Games Red allert 2
Puta
29 18-02-2003 06:34
Software & Hardware Netwerk/protocollen vraag
Sublime85
13 15-01-2003 08:39
Levensbeschouwing & Filosofie Onze maatschappij is een illusie
ShoarmaSchaap
8 26-09-2002 20:56
Software & Hardware Wat is het verschil tussen Hypertext Transfer Protocol en, Domain name, File name.
Chip
8 05-09-2002 19:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.