Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2013, 16:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Je kan prima trouwen met een vrouw die al 5 verschillende bedpartners heeft gehad. Maar ik heb het gevoel dat zulke vrouwen over het algemeen sneller vreemd zullen gaan na een paar jaar vaste relatie.
Ik heb ook wel eens een raar gevoel.

Maar waarom denk je dat promiscuïteit in verband staat met soa's? Hoe veilig je seks hebt is van belang voor je gezondheid, het aantal mensen met wie je seks hebt niet.

Wat vind jij trouwens van jongens die veel verschillende meisjes in bed hebben gehad?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Je kan prima trouwen met een vrouw die al 5 verschillende bedpartners heeft gehad. Maar ik heb het gevoel dat zulke vrouwen over het algemeen sneller vreemd zullen gaan na een paar jaar vaste relatie.
Je hebt ook wel eens dat een vrouw die meteen met haar eerste trouwde nieuwsgierig wordt naar hoe het is met een andere man.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 17:35
Verwijderd
Trouwen is dan ook nergens goed voor.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Trouwen is dan ook nergens goed voor.
Je spreekt een gelofte van trouw uit. Lijkt me erg zinvol.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 18:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je spreekt een gelofte van trouw uit. Lijkt me erg zinvol.
Mensen zouden ook zonder zo'n gelofte trouw aan hun partner moeten kunnen zijn. (En er zijn zat mensen die getrouwd zijn en helaas hun partner niet trouw blijven.) Met een huwelijk is het natuurlijk wel zo dat je tegenover de maatschappij trouw aan je partner beloofd.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 18:55
Verwijderd
Nobele gelofte's zijn sowieso zinvol. Ook huwelijksgelofte's. Ja, die schaar ik onder de nobele.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 19:56
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Je spreekt een gelofte van trouw uit. Lijkt me erg zinvol.
Waarvoor? Ik heb mijn partners altijd genoeg vertrouwd om geen behoefte hebben aan een gelofte van trouw. Ik teken met mijn vrienden toch ook geen contract dat we vrienden zijn.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Generaliseer niet zo, er zijn genoeg debielen die op vrouwen neerkijken, dat heeft niks (niet altijd, althans) met religie te maken.
De Islam is dan wel een geloof wat echt voor de man is. Vind ik.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Waarvoor? Ik heb mijn partners altijd genoeg vertrouwd om geen behoefte hebben aan een gelofte van trouw. Ik teken met mijn vrienden toch ook geen contract dat we vrienden zijn.
Ik zeg niet dat een gelofte van trouw noodzakelijk is om trouw te zijn maar enkel dat het zinvol is. Zoals het bv ook zinvol is om je liefde naar je partner te uiten. Je kan ook van je partner houden zonder die attentie of de woorden "ik hou van je" en toch heeft het zin om het wel te doen /zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 20:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarvoor? Ik heb mijn partners altijd genoeg vertrouwd om geen behoefte hebben aan een gelofte van trouw. Ik teken met mijn vrienden toch ook geen contract dat we vrienden zijn.
Citaat:
Ik zeg niet dat een gelofte van trouw noodzakelijk is om trouw te zijn maar enkel dat het zinvol is. Zoals het bv ook zinvol is om je liefde naar je partner te uiten. Je kan ook van je partner houden zonder die attentie of de woorden "ik hou van je" en toch heeft het zin om het wel te doen /zeggen.
Ik ga meteen een gelofte van trouw, eerlijkheid en vriendschap afsluiten met al mijn vrienden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 12-07-2013, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Je spreekt een gelofte van trouw uit. Lijkt me erg zinvol.
Dat kan je ook doen op zondagmiddag bij de koffie.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 08:03
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Doe gewoon dingen waar je je beide goed bij voelt
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 11:03
Verwijderd
Er is niets mis mee als je zelf wil wachten tot je getrouwd bent en een partner wil die dat ook gedaan heeft. Zoek een meisje dat dat ook belangrijk vindt en dan kunnen jullie daar allebei blij mee zijn.

Wat mensen met wie je geen relatie hebt zoal in bed uitspoken, daar heeft niemand last van en er is dus ook niet echt een reden om je daar zo boos over te maken. Jij vindt het niet aantrekkelijk als een meisje eerdere partners heeft gehad, nou prima, dan trouw je daar toch niet mee.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 15:38
Monica89
Avatar van Monica89
Monica89 is offline
Seks hoort wel iets speciaal te zijn.....
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 17:45
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Seks hoort wel iets speciaal te zijn.....
Waarom?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 08:14
Madje_96
Madje_96 is offline
Ja waarom? Natuurlijk is seks met je geliefde een ander gevoel als iemand die je net kent. Maar bij seks komt ook gewoon lust bij kijken en waarom als je vrijgezel bent ofzo zou je niet een keer seks kunnen hebben??
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 08:38
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Idd, liefde is speciaal, seks is een bijzaak..
Degene die wachten tot het huwelijk denken dat miss omdatze niet weten watze moeten verwachten.. zo speciaal ishet iig niet x)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijnloos ontmaagden
Gieltjuh
26 27-06-2013 17:27
Seksualiteit Ontmaagden = stoer?
MaxiCosy
62 16-11-2004 16:15
Seksualiteit Ontmaagden --- wat deed ik fout ??
born2dance
26 11-08-2003 13:44
Liefde & Relatie ontmaagden ???
spike
11 16-03-2003 21:02
Seksualiteit ontmaagden ????
spike
10 16-03-2003 19:56
Seksualiteit Bang voor ontmaagding: zelf doen?
anja
28 04-03-2003 18:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.