Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2013, 14:03
David3392
David3392 is offline
Stel, jij en je partner zijn toe aan seks maar je hebt geen privacy bij jou en ook niet bij je partner. Welke oplossing zouden jullie dan bedenken? Kennen jullie leuke plekjes?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 14:15
Verwijderd
een schuur
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 14:16
Verwijderd
het bos, een weiland, een tent, een zandbak
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 14:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hotelkamer.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 14:39
AnoniempjeKaas
Avatar van AnoniempjeKaas
AnoniempjeKaas is offline
Hm.. Misschien een parkje ofso maar dan wel s'avonds (als dat mogelijk is) enne vergeet je rubbertjes niet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 16:08
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
het bos, een weiland, een tent, een zandbak
zandbak, zal lekker schuren ;]
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 18:14
Verwijderd
Wat bizar, waarom is er geen privacy bij mij? Heeft Hezbollah mijn appartement bezet?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 18:51
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat bizar, waarom is er geen privacy bij mij? Heeft Hezbollah mijn appartement bezet?
PRISM kijkt mee.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 13:40
robbie14
robbie14 is offline
Speeltuin lol
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 01:42
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
bosjes (kan nu met dit weer)
auto als je die hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 09:50
Verwijderd
Bij een vriend die al op zichzelf woont en die wel een dagje ergens anders wil slapen. Toch bij een van jullie als jullie ouders even weg zijn. In de badkamer (want badkamerdeuren kunnen praktisch altijd op slot). In de trein-wc. In een hotel met kamers die je per uur kunt huren. In een duinpan. Over de webcam.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 19:57
Anonymoussy
Anonymoussy is offline
Onder je bureau.
Hmmmm.... laat me denken!
In de kast neeee!

OT: ga er gewoon eventjes tussenuit en huur een hotelkamertje!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 12:13
Verwijderd
ga gwn naar een rustig plekje achter een schuur ofzo of in een takken hut door een random iemand gemaakt..
en je kan ook gwn om privacy dat kan ook nog altijd..??
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
ga gwn naar een rustig plekje achter een schuur ofzo of in een takken hut door een random iemand gemaakt..
en je kan ook gwn om privacy dat kan ook nog altijd..??
'Een takken hut.' Typisch antwoord van een 13-jarige hihi.

In de duinen als je aan zee woont. Gewoon beetje afgelegen. Vergeet dan wel geen kleedje ofzo mee te nemen.

Laatst gewijzigd op 21-07-2018 om 16:30.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 01:45
Nick19
Nick19 is offline
Hee,

Ik doe het wel gewoon thuis... extra dingen wat ik gedaan heb/doe: Park, tuin, schuur, open veld :$ maakt het extra spannend... hotel kamer.. paskamer van een winkel
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 17:14
Verwijderd
Ik heb mijn gastenkamer wel eens beschikbaar gesteld aan stelletjes met de voorwaarde dat ik mocht meekijken. Was voor allemaal bevredigend.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn gastenkamer wel eens beschikbaar gesteld aan stelletjes met de voorwaarde dat ik mocht meekijken. Was voor allemaal bevredigend.
Dat is gewoon bizar. Dat er stelletjes zijn die dit willen... Gadverdamme.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 22:21
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik heb mijn gastenkamer wel eens beschikbaar gesteld aan stelletjes met de voorwaarde dat ik mocht meekijken. Was voor allemaal bevredigend.
Wow.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit..
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 04:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat is gewoon bizar. Dat er stelletjes zijn die dit willen... Gadverdamme.
Joh, doe niet zo wereldvreemd. Zo bizar is dat niet.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 16:47
Verwijderd
Ik zou het liever niet willen dat iemand meekijkt en masturbeert als ik en mijn vriendin neuken. Als je dit bekrompen of wereldvreemd vindt oké, maar toch blijft het mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 16:55
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ik zou het liever niet willen dat iemand meekijkt en masturbeert als ik en mijn vriendin neuken.
Dat is dan jullie goed recht, maar dat er stellen zijn die zoiets wel willen betekent toch nog niet dat het daarom per definitie bizar is? Het is hooguit anders dan jij en je vriendin gewend zijn.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 18:09
Verwijderd
Dan zal ik het anders verwoorden, ik vind het bizar. Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 18:16
Verwijderd
Och, niet iedereen is hetzelfde. De jongens zijn blij met een plekkie waar ze los kunnen gaan en de meiden vinden het wel spannend aan hun blikken te zien. Dat niet iedereen dat wil snap ik, maar ook niet iedereen wil trio's en toch wordt het door sommigen gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 20:30
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Dan zal ik het anders verwoorden, ik vind het bizar. Zo beter?
Laten we het er op houden dat het voor sommigen tamelijk ongebruikelijk is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 22:19
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Laten we het er op houden dat het voor sommigen tamelijk ongebruikelijk is.
Ik denk dat we eerder kunnen zeggen, de meesten, in plaats van sommigen
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 05:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik denk dat we eerder kunnen zeggen, de meesten, in plaats van sommigen
Ah, ja. Als "voor de meeste mensen ongebruikelijk" voor jou de definitie van bizar is, dan heb je gelijk.

Maar dan zijn er opeens ontzettend veel dingen bizar.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 20:33
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ah, ja. Als "voor de meeste mensen ongebruikelijk" voor jou de definitie van bizar is, dan heb je gelijk.

Maar dan zijn er opeens ontzettend veel dingen bizar.
Hahaha, ieder zijn eigen mening
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 08:04
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hahaha, ieder zijn eigen mening
Met een mening heeft het niet zo veel te maken; het is gewoon nogal vreemd om "ongebruikelijk" gelijk te stellen aan "bizar". Drop eten is voor de meeste mensen ook ongebruikelijk, maar ik denk niet dat veel mensen het "bizar" vinden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 10:13
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Met een mening heeft het niet zo veel te maken; het is gewoon nogal vreemd om "ongebruikelijk" gelijk te stellen aan "bizar". Drop eten is voor de meeste mensen ook ongebruikelijk, maar ik denk niet dat veel mensen het "bizar" vinden.
De vergelijking tussen seksgewoontes en drop is raar. Ik zou ongebruikelijk juist wel zien als bizar, dit is ook de betekenis van het woord. Maar ik denk niet dat heel veel mensen het gebruikelijk vinden om een vreemde mee te laten kijken bij seks.. Nog nooit van gehoord, en ik denk niet dat de verhouding gelijk ligt met drop
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Met een mening heeft het niet zo veel te maken; het is gewoon nogal vreemd om "ongebruikelijk" gelijk te stellen aan "bizar". Drop eten is voor de meeste mensen ook ongebruikelijk, maar ik denk niet dat veel mensen het "bizar" vinden.

BIZAR
1) Apart 2) Afwijkend van de norm 3) Absurd 4) Bijzonder 5) Buitenissig 6) Barok 7) Curieus 8) Eigenaardig 9) Excentriek 10) Grillig 11) Grillig van stijl 12) Grotesk 13) Merkwaardig 14) Ongewoon 15) Onwerkelijk 16) Raar 17) Typisch 18) Vreemd 19) Vreemdsoortig 20) Wonderbaarlijk 21) Wonderlijk 22) Zonderling 23) Zeer ongewoon

Synoniemen van ongewoon

ongewoon (bn): abnormaal, afwijkend, bijzonder, bizar, buitengemeen, buitengewoon, buitenissig, buitensporig, excentriek, extraordinair, merkwaardig, nieuw, onalledaags, ongebruikelijk, ongekend, opmerkelijk, origineel, raar, singulier, verrassend, vreemd, vreemdsoortig, zeldzaam, zonderling

Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 12:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Regen is water, maar niet al het water is regen.

Edit: Verder is "normaal" compleet afhankelijk van wat de meerderheid van de groep als norm acht. Zo is buiten spelen voor een groep kleuters compleet normaal, maar zou je het wellicht apart vinden als volwassenen het doen. In Nederland is drop vrij normaal om te eten, in andere landen vinden ze dat maar gek. En een stelletje mee laten kijken is voor veel mensen wellicht niet wat ze graag willen, maar toch zijn er vast zat mensen die niks liever zouden willen.

Dus ja, je mag je eigen mening hebben en je mag het bizar vinden. Neemt niet weg dat genoeg mensen het leuk vinden en je mening stom is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 12:58
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
BIZAR
1) Apart 2) Afwijkend van de norm 3) Absurd 4) Bijzonder 5) Buitenissig 6) Barok 7) Curieus 8) Eigenaardig 9) Excentriek 10) Grillig 11) Grillig van stijl 12) Grotesk 13) Merkwaardig 14) Ongewoon 15) Onwerkelijk 16) Raar 17) Typisch 18) Vreemd 19) Vreemdsoortig 20) Wonderbaarlijk 21) Wonderlijk 22) Zonderling 23) Zeer ongewoon

Synoniemen van ongewoon

ongewoon (bn): abnormaal, afwijkend, bijzonder, bizar, buitengemeen, buitengewoon, buitenissig, buitensporig, excentriek, extraordinair, merkwaardig, nieuw, onalledaags, ongebruikelijk, ongekend, opmerkelijk, origineel, raar, singulier, verrassend, vreemd, vreemdsoortig, zeldzaam, zonderling

Ik sluit me nog steeds bij jou aan
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Regen is water, maar niet al het water is regen.

Edit: Verder is "normaal" compleet afhankelijk van wat de meerderheid van de groep als norm acht. Zo is buiten spelen voor een groep kleuters compleet normaal, maar zou je het wellicht apart vinden als volwassenen het doen. In Nederland is drop vrij normaal om te eten, in andere landen vinden ze dat maar gek. En een stelletje mee laten kijken is voor veel mensen wellicht niet wat ze graag willen, maar toch zijn er vast zat mensen die niks liever zouden willen.

Dus ja, je mag je eigen mening hebben en je mag het bizar vinden. Neemt niet weg dat genoeg mensen het leuk vinden en je mening stom is.
Dus omdat andere het leuk vinden en ik het niet leuk vind is mijn mening stom? Valt dit niet onder discriminatie?

Daarnaast kan ik ongebruikelijk echt wel aan ongewoon stellen, dus kan je ongebruikelijk aan bizar stellen.
Citaat:
Ik sluit me nog steeds bij jou aan
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 13:41
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Dus omdat andere het leuk vinden en ik het niet leuk vind is mijn mening stom? Valt dit niet onder discriminatie?
Nee, je mening is niet stom, maar door de manier waarop je het formuleert komt het nogal ongenuanceerd over.

Citaat:
Daarnaast kan ik ongebruikelijk echt wel aan ongewoon stellen, dus kan je ongebruikelijk aan bizar stellen.
Je mag bizar wat mij betreft best als een synoniem van ongebruikelijk gebruiken, maar zelf vind ik dat de term bizar een nogal negatieve (ofwel pejoratieve) bijklank heeft, vandaar dat ik zelf liever de voorkeur geef aan de term ongebruikelijk. Wat mij betreft stel ik voor om het daar verder bij te laten.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 27-07-2013, 17:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dus omdat andere het leuk vinden en ik het niet leuk vind is mijn mening stom?
Nee hoor, dat staat los van elkaar.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksplek
Ljontje
91 09-01-2013 23:33
Seksualiteit geschikte openbare seksplekken
veryniceguy
46 20-05-2012 16:23
Seksualiteit Let's go outside!
Optima
96 13-09-2006 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.