Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2013, 21:32
Thomas(:
Thomas(: is offline
Ik (16) en mijn vriendin (16) zijn een paar maanden samen en besloten om seks te hebben, het probleem is dat ik maar geen goede blijvende erectie kon krijgen en ik ben echt bang dat er iets met me aan de hand is, kunnen jullie mij gerust stellen en tips geven?:/
Met citaat reageren
Oud 02-10-2013, 22:00
Verwijderd
Ik ken dat. Bij mij was het zenuwachtigheid.
Keistijf van tevoren, maar halfstijf zodra die naar binnen moet en dat gaat dan een stuk lastiger.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik (16) en mijn vriendin (16) zijn een paar maanden samen en besloten om seks te hebben, het probleem is dat ik maar geen goede blijvende erectie kon krijgen en ik ben echt bang dat er iets met me aan de hand is, kunnen jullie mij gerust stellen en tips geven?:/
Als ie tijdens masturberen wel stijf genoeg wordt ligt het waarschijnlijk aan dat je onbewust wat gespannen/nerveus bent. Wat heel normaal is bij de eerste keer. Gewoon volgende keer weer proberen. Gedimd of kaarslicht kan je ook wat meer op je gemak stellen. En niet teveel druk op jezelf leggen van ik moet nu presteren want dat werkt averechts. Gewoon jullie ding doen en dan afspreken dat het niet per se hoeft te eindigen met een neukpartij. Dat haalt de druk er wat af. Gewoon zo bekijken: lukt het wel, mooi. Lukt het niet, ook prima. Succes en have fun.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 17:03
Thomas(:
Thomas(: is offline
Citaat:
Als ie tijdens masturberen wel stijf genoeg wordt ligt het waarschijnlijk aan dat je onbewust wat gespannen/nerveus bent. Wat heel normaal is bij de eerste keer. Gewoon volgende keer weer proberen. Gedimd of kaarslicht kan je ook wat meer op je gemak stellen. En niet teveel druk op jezelf leggen van ik moet nu presteren want dat werkt averechts. Gewoon jullie ding doen en dan afspreken dat het niet per se hoeft te eindigen met een neukpartij. Dat haalt de druk er wat af. Gewoon zo bekijken: lukt het wel, mooi. Lukt het niet, ook prima. Succes en have fun.
Dankuwel, stelt me al gigantisch gerust!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Dankuwel, stelt me al gigantisch gerust!
Graag gedaan man. En zeg maar "je" hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 13:22
Rommeltje
Rommeltje is offline
Ik heb het zelfde probleem maat. I know that feel bro.
Bij mezelf komt het denk ik omdat ik te veel aan het nadenken ben "vind ze dit lekker?" " doe ik het zo goed". terwijl ik eigenlijk moet denken "dit vind ze lekker" en "ik doe het goed".
Zelfvertrouwen dus..... daar moet ik mezelf op gaan verbeteren.
En ookal krijg je geen stijve dan maakt het haar echt niet uit, het is jammer dat wel. Maar je hebt gelukkig nog handen en een tong
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het zelfde probleem maat. I know that feel bro.
Bij mezelf komt het denk ik omdat ik te veel aan het nadenken ben "vind ze dit lekker?" " doe ik het zo goed". terwijl ik eigenlijk moet denken "dit vind ze lekker" en "ik doe het goed".
Zelfvertrouwen dus..... daar moet ik mezelf op gaan verbeteren.
En ookal krijg je geen stijve dan maakt het haar echt niet uit, het is jammer dat wel. Maar je hebt gelukkig nog handen en een tong
Ik jouw geval maybe goed om te weten: praten tijdens de sex MAG. Het is zelfs erg handig. Want dan weet je of ze het lekker vind en WAT ze lekker vind. Je kan ook gewoon zeggen: wat vind jij lekker, wat wil je doen en hoe? gewoon zachtjes in haar oor terwijl jullie bezig zijn. Niks geks aan, ze zal het alleen maar waarderen dat jij het haar naar de zin wil maken. Succes.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Hoe slagroom maken?
dennis018
18 29-06-2013 21:33
Seksualiteit Condoom rolt terug af
oOAnGeLOo
26 21-02-2006 17:33
Seksualiteit ''het'' lukt niet
roel21
18 09-11-2003 15:13
Seksualiteit het lukt niet :-(
misty500
24 17-10-2002 11:24
Seksualiteit Niet stijf genoeg?
Ribus
6 16-06-2002 20:23
Lichaam & Gezondheid penis bloeden?!?!?!?
xxxGirlyxxx
9 05-05-2002 18:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.