Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
johnbiezen schreef op 16-09-2003 @ 14:31:
Ik gebruik nu ongeveer 2 weken benzylperoxide. En mijn puisten worden alleen maar erger? Kan dat? Ze zijn nadat ik dat spul (inmiddels 10%) ben gaan gebruiken nog niet echt weggeweest. Alleen maar ergen wat ik al zei.
En biergist, wanneer gaat dat helpen, en worden je puisten daardoor ook eerst erger of helpt dat gelijk verminderen?
lees hierboven: de eerste maand wordt t erger, de tweede maand al minder
Oud 16-09-2003, 18:36
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
De eerste weken werd het gebied waar ik het gebruikte heel rood en geirriteerd. De puistjes verdwenen wel.
Na een maand zie je dat ook het rode verdwijnt en nu zijn er alleen nog wat on effenheden in mn huid over, maar daar kan ik mee leven
__________________
vive la feast!!
Oud 16-09-2003, 19:43
johnbiezen
johnbiezen is offline
Maar in de bijsluiter staat dat je het maar 2 weken mag gebruiken? En is er een bron dat het de 1e maand de puisten met benzylperioxide kan verergen?
Oud 17-09-2003, 11:47
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 16-09-2003 @ 20:43:
Maar in de bijsluiter staat dat je het maar 2 weken mag gebruiken? En is er een bron dat het de 1e maand de puisten met benzylperioxide kan verergen?
2 weken ofzo zonder je arts te raadplegen.. maar als mijn dokter zegt dat ik het minstens twee maand moet smeren dan is dat het 'dokter raadplegen'.. en die bron dat het erger kan worden.. is mijn huisarts.. die zei dat.
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 17-09-2003, 16:35
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
japannertje schreef op 17-09-2003 @ 12:47:
2 weken ofzo zonder je arts te raadplegen.. maar als mijn dokter zegt dat ik het minstens twee maand moet smeren dan is dat het 'dokter raadplegen'.. en die bron dat het erger kan worden.. is mijn huisarts.. die zei dat.
owja..maar na hoeveel weken werden de puisten minder? Want wat zei de doktor over dat erger worden (hoelang) En welke gebruik je 5% of 10%...
Oud 17-09-2003, 18:20
liefblondje85
liefblondje85 is offline
ik heb soms wel last van mn puistjes maar ligt altijd eraan als ik aan t menstrueren ben. maar als ik puistjes krijg dan zorg ik ervoor dat ik er van af blijf. en elke dag goed mn gezicht laat wassen. wanneer je puistjes heb moet je niet vaak laten handelen door creme of eventueel andere middelen. dan zuigt je huid die spulletjes in t gezicht en dan krijg je meer puistjes van.
ik gebruik zelfs ook pil maar die beschermt mn huid ook tegen puistjes.
Oud 18-09-2003, 07:26
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 17-09-2003 @ 17:35:
owja..maar na hoeveel weken werden de puisten minder? Want wat zei de doktor over dat erger worden (hoelang) En welke gebruik je 5% of 10%...
zoals ook hierboven al staat... de eerste maand (= vier weken ) zal t erger worden, dan zal het in de tweede maand (4 tot 8 weken) gaan werken --> minder worden... ik geloof dat ik de 5% versie heb.
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 18-09-2003, 12:47
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zonnenbanken
en de pil
Oud 18-09-2003, 15:44
johnbiezen
johnbiezen is offline
Wat ik nu doe de komende dagen is 's ochtends benzylperioxde 5% op alleen de puisjtes. 'S middags (uit school) reinig ik mijn huid met tea tree scrubgel vd kruidvat, daarna ff reinigingslotion...En s'avonds voor het slapen gaat benzylperioxide 10%...
Hopenlijk helpt het...
Verder...die scrubgel ga ik niet elke dag gebruiken...
Oud 18-09-2003, 16:00
Ilsetjuh17
Ilsetjuh17 is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 18-09-2003 @ 16:44:

Verder...die scrubgel ga ik niet elke dag gebruiken...
Scrubgel MAG je ook niet iedere dag gebruiken.
Oud 18-09-2003, 16:02
liefblondje85
liefblondje85 is offline
ja dat is waar!!!!!! want het is schadelijk voor je huid. en dat kan irriteren!
Oud 18-09-2003, 17:20
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
liefblondje85 schreef op 18-09-2003 @ 17:02:
ja dat is waar!!!!!! want het is schadelijk voor je huid. en dat kan irriteren!
owkej...zoiets dacht ik al....dus doe ik dat 1 x in de week. Maar als het de huid irriteerd en slecht is..helpt het dan wel? Maakt het schoon ofsow..

En na die scrubgel doe ik reinigingslotion op...ook van teatree...
Oud 18-09-2003, 17:47
Go
Avatar van Go
Go is offline
Eerlijk gezegd zit ik d'r wel altijd aan. Ik vind 't zo lelijk staan, in het bijzonder op m'n gezicht. Ik had er eerst meer last van dan nu, hoewel ik d'r nooit echt veel last van heb gehad. Maar als ik aan die dingen zit zie ik niet naar een paar dagen weer zo'n puistje komen, valt (bij mij) wel mee.
Oud 18-09-2003, 18:02
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
gerwin schreef op 18-09-2003 @ 18:47:
Eerlijk gezegd zit ik d'r wel altijd aan. Ik vind 't zo lelijk staan, in het bijzonder op m'n gezicht. Ik had er eerst meer last van dan nu, hoewel ik d'r nooit echt veel last van heb gehad. Maar als ik aan die dingen zit zie ik niet naar een paar dagen weer zo'n puistje komen, valt (bij mij) wel mee.
Als er een witte kop op zit zit ik er ook aan, tuurlijk, die knijp ik direct uit...Verder kom ik er niet echt aan...Maar heb nu onder mijn oor, op de kaaklijk aardig veel puistjes...Daar gaat vanavond benzylperoxide 10% op..hopenlijk zie je er morgen al wat minder van...
Oud 18-09-2003, 20:23
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Heb er erg veel last van...
Krab ze pen als er een witte kop op zit, anders niet zo vaak.
Gebruik van die Youn Face huidzuiverende lotion van de kruidvat: werkt echt voor geen meter. Iemand daar ook ervaring mee?
Wil nu is biergist tabletten gaan proberen...
Oud 18-09-2003, 20:34
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 18-09-2003 @ 21:23:
Heb er erg veel last van...
Krab ze pen als er een witte kop op zit, anders niet zo vaak.
Gebruik van die Youn Face huidzuiverende lotion van de kruidvat: werkt echt voor geen meter. Iemand daar ook ervaring mee?
Wil nu is biergist tabletten gaan proberen...
Ik heb geen ervaring met die creme. Het is meer een creme voor je huid, maar volgens mij niet echt iets wat je puisten aanpakt. Biergist wil ik ook graag proberen, iemand ervaringen, welk merk bijv?
Oud 19-09-2003, 07:57
liefblondje85
liefblondje85 is offline
Mocht er een witte kop op zitten, dan moet je maar niet uitknijpen. Daar kan je er een litteken van krijgen.. LAten zitten is het beter dan uitknijpen. Als je het laat zitten dan gaat het ook sneller weg in plaats van uitknijpen. dan zie je een korstje. En dat is toch niet mooi!!
Oud 19-09-2003, 12:00
Verwijderd
Inderm

Een wondermiddel. Bij de dokter ff langs gaan. Bij mij helpt het heel goed. Ik heb nu geen puistjes meer. Maar wel blijven deppen anders komen ze zo terug. Sterk spul ook trouwens.
Oud 19-09-2003, 14:16
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Maar is er nou iemand die kan vertellen waar je die biergistpillen koopt?
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 19-09-2003, 14:44
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
japannertje schreef op 19-09-2003 @ 15:16:
Maar is er nou iemand die kan vertellen waar je die biergistpillen koopt?
Bij elke drogist. Want het staat tussen de vitamines. Het zijn gewoon een soort Voedingssuplementen.

Wat ik graag wil weten welk merk. Want je het vele soorten....
Oud 20-09-2003, 10:45
johnbiezen
johnbiezen is offline
Wie heeft er ervaring met teatree dag en nacht creme van de kruidvat dan? Werkt die?
Oud 21-09-2003, 14:21
johnbiezen
johnbiezen is offline
Lotion en reiningsgel heb ik gister kocht van teetrea, wil nu weten of die dagcreme van teetrea kruivat goed is...iemand ervaring?
Oud 21-09-2003, 20:40
frenkie87
frenkie87 is offline
Het beste en goedkoopste middel dat er is, STOMEN. Wij hebben thuis zo'n stoom apparaat voor als je verkouden bent ofzo, maar bij mij helpt het perfect, k ben pas begonnen en k heb nu al bijna niks meer.

Gewoon 's ochtends 10 minuten en 's avonds 10 minuten stomen, en daarna je gezicht gewoon afspoelen met koud water.

Oud 22-09-2003, 08:48
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 21-09-2003 @ 15:21:
Lotion en reiningsgel heb ik gister kocht van teetrea, wil nu weten of die dagcreme van teetrea kruivat goed is...iemand ervaring?
Over het algemeen is een dagcreme spul wat je huid wat soepeler en minder droog (dus vetter) maakt. Ik denk dat je even goed op de achterkant moet lezen.. Ik vermoed dat het wel geschikt is voor mensen met een vette/puistjeshuid, en dat het dus niet al te vet zal zijn (anders wordt t natuurlijk erger..) ik heb er geen ervaring mee maar ik gebruik zelf ook creme, niet voor mn hele hoofd maar voor bij mn ogen (belangrijk! komen toch geen puistjes...) en voor de schrale plekjes.
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 22-09-2003, 08:52
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Nog even verslag van de benzoyl peroxide creme ...

Ik gebruik nu precies een week de 5% versie, en bij mij is eigenlijk álles aan puistjes weg! er zitten dr nog 3 ofzo, maar wat mijn punt van irritatie was (een niet gladde, rooiige huid met meer iets bultjesachtigs dan echt 'puistjes-met koppen') is nu echt verdwenen !
Het heeft bij mij dus:
-niet gezord voor verergering de eerste maand
-de rooiigheid doen afnemen
-de bultjes weg doen gaan
-mn huid minder glimmend/vet gemaakt
-en volgens mij ook de rooie vlekjes minder gemaakt

nadeel is wel dat als ik ook maar een beetje per ongeluk bijvoorbeeld op mijn hals krijg, dat dat stuk dan erg droog wordt en k weer als een razende met creme moet smeren... maar ik kan het echt iedereen aanraden!!
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 22-09-2003, 09:12
Joris
Avatar van Joris
Joris is offline
Vroeger (toen ik nog last had van dat soort ongein) Gebruikte ik een smeersel ding dat vroeger ook al werd gebruikt, namelijk, Poyot. Het is gewoon bij de drogist verkrijgbaar en het is echt super spul. Het droogt de huid op het plekje waar je het in smeert, helemaal uit en na 2 dagen is op dat plekje jouw puistje weg
__________________
!@#$%^&**_+= || Ik heb een nick om op meetings te mogen komen.
Oud 22-09-2003, 13:47
johnbiezen
johnbiezen is offline
Maar wie heeft er wel eens producten gebruikt van teatree (kruidvat)?
Oud 22-09-2003, 16:38
kussie van Michelle
Avatar van kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
ik hoor dat de pil Diana35 super goed werkt
Oud 22-09-2003, 21:35
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 22-09-2003 @ 14:47:
Maar wie heeft er wel eens producten gebruikt van teatree (kruidvat)?
jaha...
zoals hierboven ook al staat... *zucht* velen hebben goede ervaringen met teatree, maar niemand heeft blijkbaar de creme... ik denk dat het wel goed zit, als het in dat productenrijtje thuishoort toch?
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 23-09-2003, 12:00
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Ik doe niks tegen puisten. Ze gaan later vanzelf weer weg. Ik heb ooit Clearasil geprobeerd, maar dat werkt voor geen meter.
Verder zegt m'n moeder dat elke dag je gezicht met zeep wassen helpt.
Oud 23-09-2003, 13:31
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
Lil'Girl schreef op 23-09-2003 @ 13:00:
Ik doe niks tegen puisten. Ze gaan later vanzelf weer weg. Ik heb ooit Clearasil geprobeerd, maar dat werkt voor geen meter.
Verder zegt m'n moeder dat elke dag je gezicht met zeep wassen helpt.
Met zeep wassen helpt juist niet, en het wordt hierdoor juist erger...
Oud 23-09-2003, 13:32
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
japannertje schreef op 22-09-2003 @ 22:35:
jaha...
zoals hierboven ook al staat... *zucht* velen hebben goede ervaringen met teatree, maar niemand heeft blijkbaar de creme... ik denk dat het wel goed zit, als het in dat productenrijtje thuishoort toch?
Yup hoort in hetzelfde rijtje...verder heb ik nog geen echte ervaringen gehoord over teatree van kruidvat.....Maarja..als jij het zegt...
Oud 24-09-2003, 10:14
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 23-09-2003 @ 14:32:
Yup hoort in hetzelfde rijtje...verder heb ik nog geen echte ervaringen gehoord over teatree van kruidvat.....Maarja..als jij het zegt...
ik zou het gewoon proberen... zelf heb ik nivea creme... gebruik ik voor de schrale plekjes en plekjes waar toch geen puistjes zitten.. daarvoor heb ik geen teatree nodig.. en dat nivea stuff is fijn voor de gevoelige huid
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 24-09-2003, 10:14
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Citaat:
Lil'Girl schreef op 23-09-2003 @ 13:00:
Ik doe niks tegen puisten. Ze gaan later vanzelf weer weg. Ik heb ooit Clearasil geprobeerd, maar dat werkt voor geen meter.
Verder zegt m'n moeder dat elke dag je gezicht met zeep wassen helpt.
zeep is echt heel, heel slecht.. het droogt je gezicht uit.. maar op een nogal beschadigende manier.. dan kun je beter benzoyl peroxide gebruiken.. dat droogt ook uit.. maar je huid gaat er minder aan kapot
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 24-09-2003, 13:56
Herrie
Herrie is offline
Dermajetics producten van Herbalife Facewash, cleanser, moisturizer (Basissetje van 3 producten zowel verkrijgbaar in versie voor 'droge/gevoelige', 'normale' en 'vette huid'), dagcreme (Skin Activator) en af en toe een keerte een maskertje doen wonderen Ik geef toe, de producten zijn niet echt goedkoop, maar prijs/kwaliteit is goed als je het vergelijkt met topmerken!

Tevens 2 liter water drinken en regelmatig een beetje zonlicht. Veel slapen en weinig stress komen ook ten goede

Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 13:59.
Oud 24-09-2003, 15:08
schijterwt
schijterwt is offline
Citaat:
kaddetje schreef op 24-08-2003 @ 15:08:
Dat spul is egt vantastisch . Ik gebruik het niet voor puisten, maar voor uitgedroogde handen. Je kunt het egt voor heel veel dingen gebruiken. Je hebt ipv propoliszalf ook nog propolishoning
waar kan je dat propolis nou precies kopen?
Oud 24-09-2003, 15:43
Verwijderd
Uhm tja... Ik heb t van een man die zelf dat zalfje maakt en verkoopt, geen groot bedrijf dus dat door heel NL zit. Maar misschien zit dr in de stad waar je woont een apart winkeltje dat allemaal verschillende zalfjes ofzow verkoopt.... Ik zou egt niet weten waar je dat over het algemeen kunt kopen...
Oud 25-09-2003, 15:47
Verwijderd
Ik zorg dat ik voldoende vitamine-B binnen krijg (mijn vitamine-pillen slikken en noten eten), ik drink veel water, eet veel fruit, sport regelmatig in de buitenlucht, houd het goed schoon, gooi 3 keer per dag aftershave op mijn gezicht, en gebruik crême van ZARQUA. Zarqua werkt echt heel goed, het bevat zeezout en heel veel mineralen. Daarnaast gebruik ik ook van Zarqua de mouse voor onder de douche ( dichterlijke vrijeheid ). Ik heb het gekocht bij een winkeltje in de buurt (te weten: Rozemarijn in Oldenzaal), een soort 'De tuinen' zeg maar, daar hebben ze een hele kast vol met producten van Zarqua, allemaal op basis van zeezout .
Oud 25-09-2003, 17:08
miss-suus
Avatar van miss-suus
miss-suus is offline
mensjes ja ik weet wel tandpasta help zeer goed !!!! je voelt het wel haha maar het werkt uitstekend
__________________
hm hm
Oud 25-09-2003, 18:18
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
iris v/d pluijm schreef op 25-09-2003 @ 18:08:
mensjes ja ik weet wel tandpasta help zeer goed !!!! je voelt het wel haha maar het werkt uitstekend
Ik zelf nog nooit geprobeerd, maarja...je gaat niet je hele kaaklijn volsmeren met tandpasta. Tandpasta is mooi als je 1 of 2 puistjes hebt af en toe..

Verder...welk merk biergistpillen raden jullie aan?
Oud 25-09-2003, 20:19
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Citaat:
perseus schreef op 25-09-2003 @ 16:47:
Ik zorg dat ik voldoende vitamine-B binnen krijg (mijn vitamine-pillen slikken en noten eten), ik drink veel water, eet veel fruit, sport regelmatig in de buitenlucht, houd het goed schoon, gooi 3 keer per dag aftershave op mijn gezicht, en gebruik crême van ZARQUA. Zarqua werkt echt heel goed, het bevat zeezout en heel veel mineralen. Daarnaast gebruik ik ook van Zarqua de mouse voor onder de douche ( dichterlijke vrijeheid ). Ik heb het gekocht bij een winkeltje in de buurt (te weten: Rozemarijn in Oldenzaal), een soort 'De tuinen' zeg maar, daar hebben ze een hele kast vol met producten van Zarqua, allemaal op basis van zeezout .
wat een discipline
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 25-09-2003, 21:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik heb dat benzyl-perioxnogwat wel gebruikt, maar dat hielpt echt voor geen meter bij mij. nou heb ik nogal een lastige huid en kan het ook daardoor komen, maar het geeft dus niet bij iedereen goed resultaat
wat bij mij wel goed helpt is 'huidzuiverend crèmemasker' van het kruidvat, af en toe op te doen. das dus een maskertje en die helpt m'n huid echt glad te maken. ik denk dat hetook wel wat puistjes voorkomt, maar iig maakt ie m'n huid een stuk minder onrustig.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-09-2003, 14:53
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Nog even een vraagje...

Ik gebruik nu bijna twee weken dat benzoyl-peroxide spul, en t helpt vrij goed.. (hier en daar wat droge huid maar ok..) maar t probleem is.. in de buurt van mn wang/kin zitten een stel pukkeltjes die zich niks van t spul aantrekken.. ze lijken een ander soort pukkeltjes te zijn dan de rest... ze zijn wel rooig maar zitten een beetje onder mn huid... ik smeer t benzoyl stuff erop, maar de huíd in dat gebied is heel droog, alleen die rare pukkeltjes gaan niet weg.. iemand ervaring hiermee?
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Oud 26-09-2003, 14:57
Verwijderd
Citaat:
japannertje schreef op 25-09-2003 @ 21:19:
wat een discipline
Het werkt anders beter dan al die chemische troep; ik had alles al geprobeerd voordat ik hiermee ben begonnen...
Oud 26-09-2003, 15:32
Catootjuh
Avatar van Catootjuh
Catootjuh is offline
Acné is 9 van de 10 keer een hormonale questie. Met schoonmaakmiddeltjes verhelp je de kern van het probleem niet. Wij, vrouwen, zijn gezegend met het feit dat we de pil kunnen gebruiken. Ik zie dat echt als een medicijn voor mijn huid. De diana35 pil werkt ontzettend goed en ik had hardnekkige acné.
Als jongen heb je het moeilijker wat dat betreft.
Oud 09-02-2004, 15:12
linsey_91
linsey_91 is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 08-08-2003 @ 15:50:
In ieder geval geen clearasil
wrom niet dat gebruik ik wel
__________________
voor alles is er een reden (ofzoiets:P)
Oud 09-02-2004, 15:27
linsey_91
linsey_91 is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 15-08-2003 @ 00:49:
Gezond eten, veel water drinken, voldoende in de zon zijn en je gezicht gewoon goed schoonhouden en af en toe een scrub gebruiken.
Wat betekent scrubben?
__________________
voor alles is er een reden (ofzoiets:P)
Oud 09-02-2004, 17:48
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
scrubben is dat je met een ruw spulletje de dooie huidcellen verwijderd zegmaar.
ik gebruik dat spul met die 3 stappen, in die reclame met Jessica Biel. werkt wel goed en het ruikt super lekker. maar dat mag ook wel voor die prijf, de 3 stappen bij elkaar zeg maar waren in totaal 21 euro, of je moet wachten tot het in de aanbieding is bij de Etos ofzo
__________________
;-)
Oud 09-02-2004, 18:01
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik had er een paar weken geleden een paar gekregen en bij mij heeft die S.O.S stick van Garnier geholpen.
Oud 09-02-2004, 18:03
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Heleentju! schreef op 09-02-2004 @ 18:48:
scrubben is dat je met een ruw spulletje de dooie huidcellen verwijderd zegmaar.
ik gebruik dat spul met die 3 stappen, in die reclame met Jessica Biel. werkt wel goed en het ruikt super lekker. maar dat mag ook wel voor die prijf, de 3 stappen bij elkaar zeg maar waren in totaal 21 euro, of je moet wachten tot het in de aanbieding is bij de Etos ofzo
Die van Dove is ook goed en die is rond de 6/7 Euro volgens mij.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid wondermiddel?!
chappy123
16 09-09-2004 21:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.