Oud 27-09-2017, 14:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Waarom wordt in dit topic in grote mate censuur toegepast terwijl op andere delen van het forum dezelfde soort reacties blijven staan en geen haan er naar kraait?

Het lijkt mij handig dat er één lijn getrokken wordt, zo veel forumbazen zijn er niet meer tegenwoordig.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2017, 21:48
Verwijderd
Goed topic. Lekker veel respons.

Wie is er trouwens verantwoordelijk voor welke subfora tegenwoordig?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 21:49
Verwijderd
WolterB naamzoek anders vindt hij deze topic nooit meer terug.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 21:58
Verwijderd
Tot ik een fucking PM krijg van de desbetreffende FB met het hoe en waarom van het verwijderen van mijn reactie op Algemene Schoolzaken, blijf ik de reactie in wat voor vorm dan ook terugplaatsen en ik geloof dat het ondertussen wel duidelijk moet zijn dat ik een veel langere adem heb dan jullie.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 22:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Tot ik een fucking PM krijg van de desbetreffende FB met het hoe en waarom van het verwijderen van mijn reactie op Algemene Schoolzaken, blijf ik de reactie in wat voor vorm dan ook terugplaatsen en ik geloof dat het ondertussen wel duidelijk moet zijn dat ik een veel langere adem heb dan jullie.
Je hebt een fucking PM. Als je het er niet mee eens bent dan stuur je maar weer een fucking PM terug. Het herposten van verwijderde berichten is fucking niet de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een fucking PM. Als je het er niet mee eens bent dan stuur je maar weer een fucking PM terug. Het herposten van verwijderde berichten is fucking niet de bedoeling.
Dat is niet aan jou om te bepalen. Fijne zondag eah!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 22:29
Verwijderd
Ik weet namelijk niet eens of je wel FB bent van dat subforum, want dat is tegenwoordig niet meer zichtbaar. Voor hetzelfde geld ben je gewoon net zoals bierkoning iemand die even moet komen laten zien hoe groot z'n epenis wel niet is.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 23:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet namelijk niet eens of je wel FB bent van dat subforum, want dat is tegenwoordig niet meer zichtbaar. Voor hetzelfde geld ben je gewoon net zoals bierkoning iemand die even moet komen laten zien hoe groot z'n epenis wel niet is.
Ze had toch helemaal niet kunnen verwijderen als ze daar de rechten niet voor had?

Niet nodig om daar andere forumbazen bij te halen en persoonlijk aan te vallen. Ik denk dat Positive Mind hier het welzijn van TS en het tegengaan van offtopic reacties voor jouw vrijheid van commentaar stelde. Of dat hier correct was kunnen we over praten - maar niet op deze manier.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-10-2017, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Ze had toch helemaal niet kunnen verwijderen als ze daar de rechten niet voor had?
Als iemand die dagelijks vuistdiep in rechtenstructuren zit; Dat is niet zo relevant. Ik kies er regelmatig voor om X rechten te geven terwijl alleen X1,X2 en X3 van de X1 tm X4 rechten nodig hebben. Het weghalen van de namen over wie waar zou moeten modereren en geen makkelijk toegankelijke tekst over wat een FB of FB+ is impliceert dat iedereen tegenwoordig dezelfde rechten heeft en met de hoeveelheid verkeer zou dat eigenlijk logisch zijn.

Citaat:
Niet nodig om daar andere forumbazen bij te halen en persoonlijk aan te vallen.
Laat maar eens even zien waar ik dat deed en hoe.

Citaat:
Ik denk dat Positive Mind hier het welzijn van TS en het tegengaan van offtopic reacties voor jouw vrijheid van commentaar stelde.
Oh, jeetje zeg, wat een betrokkenheid opeens. Nu. Maar deze topic verder kon wel gewoon genegeerd worden eah. Want nu is er een kwetsbare zielige user het probleem. Boe-fucking-hoe. Geheimpje; ik gok dat die gozer het hele verhaal over zelfmoord uit z'n duim zuigt.

Citaat:
Of dat hier correct was kunnen we over praten - maar niet op deze manier.
Waarom niet op deze manier? Omdat jij de manier van discussie voeren afkeurt? Omdat je topics van WolterB afkeurt?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 00:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje tet, is het weer tijd voor forumbaas pesten? Relax toch.

Er was trouwens een reden waarom de fbs bij de fora zijn weg gehaald, ik kan het me alleen zo snel niet herinneren. Was iets met de lay-out ofzo. Ik zal het later voor je opzoeken, maar nu ben ik onderweg naar bed.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Jeetje tet, is het weer tijd voor forumbaas pesten? Relax toch.
Kan je een keer kappen met die clichés en gewoon een keer antwoord geven?

Citaat:
Er was trouwens een reden waarom de fbs bij de fora zijn weg gehaald, ik kan het me alleen zo snel niet herinneren. Was iets met de lay-out ofzo. Ik zal het later voor je opzoeken, maar nu ben ik onderweg naar bed.
Ja kan best, is er geen enkele andere manier om zoiets makkelijk en overzichtelijk bij te houden?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 08:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan je een keer kappen met die clichés en gewoon een keer antwoord geven?


Ja kan best, is er geen enkele andere manier om zoiets makkelijk en overzichtelijk bij te houden?
Bij elk subforum staat als het goed is een topic waarin de regels en forumbazen van dat deel van het forum staan. Het staat i.v.m. verandering van de lay out niet meer op de overzichtspagina.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 08:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De forumbazenkolom is vervangen door de kolom “laatste bericht/topic”. Ik moest even spitten op Admin
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 08:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En onderaan de pagina staat een overzicht van forumbazen en de bijbehorende subfora.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 08:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als iemand die dagelijks vuistdiep in rechtenstructuren zit; Dat is niet zo relevant. Ik kies er regelmatig voor om X rechten te geven terwijl alleen X1,X2 en X3 van de X1 tm X4 rechten nodig hebben. Het weghalen van de namen over wie waar zou moeten modereren en geen makkelijk toegankelijke tekst over wat een FB of FB+ is impliceert dat iedereen tegenwoordig dezelfde rechten heeft en met de hoeveelheid verkeer zou dat eigenlijk logisch zijn.


Laat maar eens even zien waar ik dat deed en hoe.


Oh, jeetje zeg, wat een betrokkenheid opeens. Nu. Maar deze topic verder kon wel gewoon genegeerd worden eah. Want nu is er een kwetsbare zielige user het probleem. Boe-fucking-hoe. Geheimpje; ik gok dat die gozer het hele verhaal over zelfmoord uit z'n duim zuigt.


Waarom niet op deze manier? Omdat jij de manier van discussie voeren afkeurt? Omdat je topics van WolterB afkeurt?
Als FB heb je niet dezelfde rechten en mogelijkheden als FB+. FBs kunnen niet verwijderen op subfora waar ze geen rechten hebben. Dat jij er regelmatig voor kiest om meer rechten uit te delen betekent niet dat wij dat ook doen.

Bierkoning er bij halen leek mij nogal overbodig om je punt te maken.

Het topic werd niet genegeerd, ik had al in het topic gereageerd en wachtte reactie van TS af. Toen ik ontdekte dat er een bericht van jou verwijderd was had jij hier al gepost.

Dat jij deze persoon niet gelooft is prima, dat mag. Maar je kunt nog altijd respect hebben voor andere gebruikers - of dat nu een jongere is of een forumbaas waar je het even mee oneens bent.

Dat is ook vooral mijn probleem met jouw handelen in deze: Je gebrek aan respect voor de andere gebruikers. Ik snap zowel waarom je bericht verwijderd werd als dat jij dat niet oké vond - daar hadden we in overleg nog best uitgekomen met elkaar. Maar dat is schijnbaar niet wat je wil
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 09:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bierkoning er bij halen leek mij nogal overbodig om je punt te maken.
Valt mee, want ik wacht al meer dan een maand op uitleg van hem .Was ook de reden waarom ik dit topic destijds opende.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 12:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom wordt in dit topic in grote mate censuur toegepast terwijl op andere delen van het forum dezelfde soort reacties blijven staan en geen haan er naar kraait?

Het lijkt mij handig dat er één lijn getrokken wordt, zo veel forumbazen zijn er niet meer tegenwoordig.
Citaat:
Valt mee, want ik wacht al meer dan een maand op uitleg van hem .Was ook de reden waarom ik dit topic destijds opende.
In dat topic is uitgebreide toelichting gegeven op de keuzes die gemaakt zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 13:46
Verwijderd
Dat is een antwoord op een vraag die niet gesteld werd.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2017, 14:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is een antwoord op een vraag die niet gesteld werd.
Een eerlijk en algemener antwoord op
Citaat:
Waarom wordt in dit topic in grote mate censuur toegepast terwijl op andere delen van het forum dezelfde soort reacties blijven staan en geen haan er naar kraait?
omdat forumbazen individuen zijn, omdat er niet altijd over elke individuele post overlegd wordt en omdat het beoordelen of een reactie al dan wel niet onaardig of offtopic is door diezelfde individuen gebeurt. Maar ik gok dat deze gang van zaken oud-forumbaas WolterB bekend is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 13:51
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ach ja, dit forum heeft nog altijd kankerbeleid. Met forumbazen die kankergedrag vertonen. En dus sterft het forum uit.

Maar dat wisten we al.

Groetjes.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 15:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ach ja, dit forum heeft nog altijd kankerbeleid. Met forumbazen die kankergedrag vertonen. En dus sterft het forum uit.

Maar dat wisten we al.

Groetjes.
Ik wil hier even persoonlijk op regeren, gewoon als Eline en niet als forumbaas.

Wil je kanker alsjeblieft niet als krachtterm gebruiken? Kanker is een verschrikkelijke ziekte. Kanker is de ziekte waardoor ik al drie jaar geen moeder meer heb. De ziekte waardoor ik als 18-jarig meisje machteloos moest toekijken hoe mijn moeder van een prachtige sterke vrouw veranderde in een zielig hoopje mens. Het beeld van haar ingevallen gezicht waar geen sprankje leven meer in zat staat tot op de dag vandaag nog op mijn netvlies. Kanker is een verschrikkelijke ziekte, geen krachtterm...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Kanker is een verschrikkelijke ziekte, geen krachtterm...
Hoe naar ik het overlijden van je moeder ook voor je vind, maar je valt in herhaling.

Citaat:
'kanker' is beiden.
Kanker is uiteraard wel een krachtterm. Mijn opa, die mijn held en voorbeeld is, is er aan overleden toen ik een puber was. De vader van een heel goede vriend van me, ik ken die man, kwam vroeger geregeld bij hun thuis, heeft uitbehandelde kanker. Verschrikkelijk. Maar ik stoor me niet aan het gebruik van het woord kanker als krachtterm. Net zo min als ik bij verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog meteen denk aan diezelfde opa die een concentratiekamp overleefd heeft maar daar een trauma aan overhield (je opa die 's nachts in het Duits schreeuwend wakker wordt maakt indruk op een kind). Net zo min als ik, als iemand met "mongool" scheldt, denk dat hij daadwerkelijk een inwoner van het land tussen Rusland en China bedoelt.

Welke krachttermen zijn wel geoorloofd?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2017, 17:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Fijn dat jij je er niet aan stoort. Ik vind het persoonlijk wel enorm kwetsend. Misschien wel omdat ik de destructie van kanker van zo dichtbij heb meegemaakt en dat ik er iemand aan verloor die ik nog helemaal niet kon missen. Omdat het mij wel raakt vraag ik Mr Soija dit woord hier niet als krachtterm te gebruiken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-11-2017, 08:47
Ben Strik
Ben Strik is offline
Citaat:
Fijn dat jij je er niet aan stoort. Ik vind het persoonlijk wel enorm kwetsend. Misschien wel omdat ik de destructie van kanker van zo dichtbij heb meegemaakt en dat ik er iemand aan verloor die ik nog helemaal niet kon missen. Omdat het mij wel raakt vraag ik Mr Soija dit woord hier niet als krachtterm te gebruiken.
Helemaal gelijk, je weet pas hoe erg het is als je het van dichtbij meemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2017, 09:23
Verwijderd
Ik was 12 toen mijn opa er aan overleed en dat maakte ik van dichtbij mee. Ik zou er heel erg veel voor over hebben om terug te gaan in de tijd en hem te knuffelen of nog bepaalde dingen aan hem te vragen. Jullie lijken allebei (Elin3 impliciet) voor mij te oordelen dat het bij mij veraf was en dat ik volwassen genoeg was om hem te missen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2017, 22:47
df
Avatar van df
df is offline
Ik snap best dat het woord 'kanker' mensen al kan ''storen''. Iedereen gaat nu eenmaal anders met dat soort dingen om. Ik heb er normaal gesproken geen enkel probleem mee, al scheld ik er IRL (en volgens mij ook online) nooit (meer) mee.

Moet wel zeggen dat toen ik net te horen had gekregen dat er bij m'n oma eea ontdekt was, en ik in de tram onderweg naar het ziekenhuis was, even op m'n handen moest zitten in een tram vol pubers die het te pas en onpas gebruikten.

Maar als Soija hier op het forum overduidelijk alleen maar een reactie wil uitlokken, zou ik dat vooral lekker laten gaan Elin3.

ps: puik speurwerk ertur
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 08:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens lijkt het beleid van de forumbazen mij niet de hoofdreden dat het forum uitsterft. We hebben vooral concurrentie van snellere en globalere sociale media. Dat is niet zulke moeilijke mathematiek.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2017, 09:06
Verwijderd
Serieus? Ik heb moeten zoeken naar wie er dan wat zei over uitsterven forum. Één post in deze topic, en het was niet eens de hoofdboodschap van die post. Maar daar wordt wel op gereageerd, maar Bierkoning heeft zich in de twee maanden dat deze topic bestaat nog altijd niet gemeld. Niet dat dat nu nog wat uitmaakt hoor. Doet me een beetje denken aan die mop over 99 Joden en één clown.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 03:19
Kapt. Roodbaard
Avatar van Kapt. Roodbaard
Kapt. Roodbaard is offline
Potverdrie.
__________________
Avast ye swabs
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 06:01
Verwijderd
Potvervier.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2017, 21:58
df
Avatar van df
df is offline
Vertel de mop eens ertur.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De nieuwe censuur
T_ID
58 12-03-2007 19:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap censuur
tiq
17 15-02-2006 10:54
Beleidszaken Censuur op Scholieren.com?
Enlightenment
120 12-08-2004 15:56
Algemene schoolzaken Essay in Engels over censuur (censorship)
loverboy18xs
5 08-01-2004 18:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Censuur in England, prins Charles homo?
MissCzechMeOut
11 18-11-2003 17:56
Muziek Censuur in muziek
newfoundpunk
66 16-04-2003 09:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.